Jump to content

e39-le meu ma supara


Stefan_SNK

Recommended Posts

De ceva timp... nu mai utilizez masina zilnic ...si a stat mai mult in parcare....o foloseam odata la 2 zile..pt plimbare seara in oras de placere.

Vineri am facut un drum la brasov cu ea... bucuros ca dupa atata timp nu am iesit cu ea la plimbare.

Excelent totul ...a mers struna, pana la intoarcere ..pe la 4 dimineata.

Pe DN1 chiar cand incepe drumul acela cu 2 benzi pe sens.. eram pe pilot automat ...cu viteza legala :twoup: ... si brusc .simt ca da un rateu urmat de decelerare + eroare pe obc FUEL INJECT.SYSTEM scris cu majuscule, motorul se opreste in mers, raman fara servo si trag cu pot pe dreapta, aveam in rezervor undeva la 14 litrii motorina. Dau sa pornesc.. nimic, eram singur in masina, m-am panicat si am inceput sa rasfoiesc netu, nu am gasit nimic, pe la 6 gasesc numarul de la platforma, care dupa o lunga asteptare ajunge si ma ia si ma aduce in bucuresti la service , eu nestiind ce problema are masina.

 

La service, constata ca este motorina in rezervor, dar pompa facea un zgomot ciudat...parca horcĂŁia cum ai trage cu paiul de pe fundul rezervorului.. .ok..

motorina are ceva, sau indicatorul nu functioneaza corect. Mentionez ca pana acum puneam doar de la omv...si de data asta facusem plinul de la rompetrol, ca am un card pe care nu il folosisem demult.

, merg cu canistra punem 20 de litrii de motorina OMV, porneste la a doua incercare perfect, urmat de alte incercari cand porneste normal.

Am mers... pana s-a aprins rosu, am realimentat, au trecut 3 zile, am zis ..poate s-a intelepenit plutitorul ce indica nivelul.

 

Ieri plec in excursie la vidraru, pun 45 litrii motorina omv, nu mai facuse figura, deja uitasem si de banii de concediu dati pe platforma si motorina, si de tot.

La intoarcere...aveam undeva in jurul la 15 litrii (scria in meniul de service de la obc , TEST 06) cand ajung pe autostrada....pilot automat, era seara frumos, nu ma grabeam 120 si spre casa. dupa 53 de km mersi aproape constant cu mici schimburi de banda ..incetiniri si alte manevre.... primesc eroarea

FUEL INJECT.SYSTEM... dupa care motorul se opreste... reusesc sa trag pe dreapta.... fara servo... si dau sa pornesc , nimic...

De nervi ...si altele ce le mai aveam in cap..dau la automat mai mult si porneste... zic... ok aceeasi problema 14 litrii in rezervor...( sau nu ) ma rog sa ajung pana la prima benzinarie (parca dupa portiunea impadurita urma un petrom) merg incet... 50 ..pe avarii o portiune de inca 20 de km... dupa care accelerez... iar ajung la 110 .. eram exact la portiunea impadurita ..inainte de benzinarie iar eroarea ... reusesc cu greu sa o repornesc ...intru si alimentez ...nu mai face figura pana in bucuresti.

 

In bucuresti, viteaz am zis ...hai ca te-am prins acasa.... fa-mi figura... am testat am alergat-o .. am franat-o... am ajuns la range 40 ...s-a aprins becul de la motorina ...insa figura nu a mai facut-o, am luat si o amenda de viteza de 84 km/h pe mosilor.

 

ce sa aiba masina ? nu a mai facut asta niciodata.

 

daca adminii cred ca povestirea + problema nu e incadrata corect ...la categoria care trebuie ...rog sa o mute

Link to comment
Share on other sites

nasol, e ca si maseaua la doctor....ajungi acolo si nu te mai doare, e un pic cam greu sa mai stabilesti problema exact daca nu e acolo mecanicul langa tine...ce pot spune cu titlu de presupunere SCHIMBA POMPA DE MOTORINA :twoup: sau pompele, de turbina nu prea poate fi vorba ca de abia ai schimbat-o :twoup:
Link to comment
Share on other sites

eu zic ca este pompa de sub scaunul soferului.este pe duca...sau are un contact imperfect.da-o jos si vezi ce este cu ea.a mea facea cam la fel,dar faza este ca nu mi se oprea in mers.ai fost la tester cu ea?du-te la tester cu ea si zile sa verifice presiunea de motorina pe care o baga pompele.
Link to comment
Share on other sites

nasol, e ca si maseaua la doctor....ajungi acolo si nu te mai doare, e un pic cam greu sa mai stabilesti problema exact daca nu e acolo mecanicul langa tine...ce pot spune cu titlu de presupunere SCHIMBA POMPA DE MOTORINA :twoup: sau pompele, de turbina nu prea poate fi vorba ca de abia ai schimbat-o :twoup:

 

Hai sa nu exageram, nu e chiar o problema grava.

 

Schimba pompa din rezervor si gata. :D

 

la tester am fost de curand, totul functiona in parametrii..acum 2 sapt,

 

Si la ce tester ai fost?

 

Daca-ti mai amintesti, inainte sa-ti iei masina m-ai intrebat ce probleme au E39-urile diesel.

 

Ti-am enumerat turbina, injectoarele, pompele.. :D

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu sa spun cu certitudine care dintre ele ar fi problema ... cert este ca la mine, la e39, cu simptome IDENTICE ca ale lui, am comandat ambele pompe, si aia de sub prag si aia de la rezervor.

 

Numa' ca aia de la service au uitat sa o monteze pe aia de la rezervor....si masina, dupa ce-a iesit din service, n-a mai facut probleme. Deci "buba" a fost la aia de sub prag. In orice caz, daca zici ca auzi acel 'huruit", care si la mine se auzea, eu votez pompa de sub prag.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai vrewun preten cu o rampa sau elevator sunt dispus sa te ajut sa rezolvi problema pt ca stiu ce inseamna belele la masina.La mine a fost aia de sub scaun.Daca nu dispui de banii acum o putem repera asa..."ca romanul" .O punem la 12 V si o punem sa traga benzina.si o sa isi mai revina ,dar i final tot o sa o schimbi.Dar dupa ce porneste se aude un uruit sub scaun??sau merge normal?
Link to comment
Share on other sites

Daca ai vrewun preten cu o rampa sau elevator sunt dispus sa te ajut sa rezolvi problema pt ca stiu ce inseamna belele la masina.La mine a fost aia de sub scaun.Daca nu dispui de banii acum o putem repera asa..."ca romanul" .O punem la 12 V si o punem sa traga benzina.si o sa isi mai revina ,dar i final tot o sa o schimbi.Dar dupa ce porneste se aude un uruit sub scaun??sau merge normal?

 

aia de sub scaun...e silentioasa...un bzzzit ....asa face de cand am cumparat-o ...aia din rezervor .... horcaie... zici ca trage aer

Link to comment
Share on other sites

Daca ai vrewun preten cu o rampa sau elevator sunt dispus sa te ajut sa rezolvi problema pt ca stiu ce inseamna belele la masina.La mine a fost aia de sub scaun.Daca nu dispui de banii acum o putem repera asa..."ca romanul" .O punem la 12 V si o punem sa traga benzina.si o sa isi mai revina ,dar i final tot o sa o schimbi.Dar dupa ce porneste se aude un uruit sub scaun??sau merge normal?

 

Nu cred ca va fi nevoie.

O pui sa traga benzina? :twoup: :twoup:

 

Costa in jur de 500 Ron cea din rezervor.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.