Jump to content

Ajutor E39 cu privire la mai multe probleme


Recommended Posts

Am un E39 525D din 2002, masina a adus-o cineva de afara la 90.000 km si eu am luat-o la 132.000.Sper ca sunt reali, masina arata nerulata in interior, se aude perfect, nu curge pic de ulei pe nicariei si trage foarte bine.

 

Am mai multe probleme la ea cum ar fi:

 

-ceva probleme legate de airbag(as avea nevoie de un tester sau ceva)

-aerul conditionat NU a vrut sa mai functioneze ieri, desi pe consola mi se aprindea butonul cand il apasam.

-masina trage usor dreapta si am cam facut toate demersurile sa remediez problema, inclusiv unghiul de fuga

-aeroterma are un comportament aleatoriu cateodata, chiar si cand masina este oprita.

-am pus ulei 5w40 Castrol Magnatec la recomandarea unui dealer de piese auto si ieri mi s-a parut ca ar scoate un fum albastru la un moment dat.

 

Mentionez ca ma pricep destul de bine la mecanica, insa problemele de sus ar cam trebui rezolvate de cineva specializat si de BMW Bavaria nu prea am buzunar si nici chef...

 

Ma puteti ajuta cu un numar de telefon al unui mecanic bun, care sa cunoasca bine E39? Pe privat sau aici...

 

 

Va multumesc..

0765 569 469 - Robert

Edited by robertginea
Link to comment
Share on other sites

Daca nu mai merge clima si a mers probabil nu mai ai freon. Compresorul cupleaza cand pornesti clima?

 

Dupa mai multe incercari de apasat on-off butonul de clima, am vayut ca nu se mai aude cum cupleaza compresorul.

 

Asa ca am vrut sa verific asa artizanal freonul si am apasat cu o chele ventilul de freon pozitionat in sus. Mi-a sarit in fatza si in ochi si in gura freon cu ulei incins si m-am linistit. Am injurat de mama focului masina ca si asa im face draci, dar imediat dupa aceea a mers clima si merge si acum :twoup: . Probabil a vrut sa ma scuipe pentru ca merg foarte tare cu ea, nu o iert deloc.

 

Dar ma astept sa-mi faca figura iarasi cat de curand....

Link to comment
Share on other sites

Pai da, o sa merg sa verific.

 

Inca ceva : Cand am facut schimbul de ulei, am pus 6 litri si am vazut ca e sub nivel. Asa ca am mai pus inca un litru, deci in total 7 (SAPTE) LITRI.

Am ponit masina si a borat putin ulei pe la joja, probabil era prea mult.

 

E posibil ca din cauza asta sa mai scoata fum albastru, adica sa fi ajuns ulei prea mult pe galeria aceea de recirculare a gazelor?

Link to comment
Share on other sites

Pai in 2,5 trbuie 6.5 litrii(teoretic), practic mai mult de 6.2 -6.3 nu pun. Iti sugerez sa mai scoti din ulei mai bine sub nivel(sub maxim) decat peste, poti avea multe probleme din cauza asta.(semeringuri,garnituri......)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.