Jump to content

Tot E46


crst_g

Recommended Posts

Va salut,

 

In curand e posibil sa devin posesor de E46. E posibil, daca ma incadrez cu banii. :twoup:

 

M-am uitat pe autovit, initial eram pornit pe Golf4, dar am vazut ceva bmw-uri care s-ar incadra in banii mei. Banii respectivi sunt undeva la 8.000 euro (cu tot cu taxa). Golf sigur gasesc in banii astia, dar as prefera, sincer BMW-ul.

E46-le e modelul, cam din 2000. Kilometrii pe care ii voi face anual, vor fi aproximativ 10.000 (am 18 ani, nu prea o sa fie forjata). Care model il recomandati? 316i, 318i sau 320d?

Din ce am vazut pe aici, lumea nu prea e incantata de 316... fiind la inceput, nu stiu cata nevoie am de multe sute de cai, dar nici sa imping la ea in depasiri.

Alta problema: cele de pe autovit erau de la niste parcuri auto din Sibiu. Vi se par ok la banii astia? Majoritatea sunt undeva la 7.000 fara taxa.

 

Voi mai reveni cu intrebari, mi-am cam pierdut ideile in timp ce scriam. :twoup:

 

PS: Bine v-am gasit!

 

Cristi

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Stiu ca a mai fost discutat (scuze, voiam sa mentionez, dar am uitat), dar nu am vazut o finalitate clara. Ultimul pe care l-am citit isi luase un Nissan Terrano, parca.

Iar majoritatea isi luasera modelele cu face-lift, ceea ce depaseste cu cel putin 3000 bugetul meu :twoup:

Intrebarea care ma seaca e daca e ok pretul asta (7000 fara taxe) pentru 318i sau 320d (asta e o idee mai scump).

 

Ce e common rail? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ce e common rail? :twoup:

 

De la Wikipedia, enciclopedia liberĂŁ

 

"Common rail este un tip de injecÞie directã folosit la motoarele diesel. Cel mai important aspect al unui motor common rail este faptul cã distribuÞia motorinei spre injectoare se face dintr-o conductã principalã (de aici ºi common rail) În care combustibilul se aflã la presiune ridicatã (2.000 bar) , spre diferenÞã de motoarele diesel clasice (ex. SDI de la Volkswagen) la care presiunea necesarã este realizatã de injectoare independente pentru fiecare cilindru În parte."

 

http://ro.wikipedia.org/wiki/Common_rail

Link to comment
Share on other sites

Ok, deci 320d nu merita. Am inteles.

 

La 318i poate sa imi spuna cineva un consum? Am google-uit putin, gasisem ceva de 11 litri in oras (Bucuresti). Eu nu locuiesc in Bucuresti, ci intr-un oras mic si nu foarte aglomerat. Cam la ce consum pot sa ma astept? Si inca doua chestii:

 

- care sunt lucrurile la care tre' sa fiu atent cand ma uit la unul? (intreb, cand o fi sa-l iau, iau un bmw-ist cu mine :twoup: )

- care sunt piesele care 'pica' cel mai des, sau la care sa ma astept sa 'pice'?

Link to comment
Share on other sites

Salut. M-am gandit sa scriu si eu aici pt ca am fost in aceeasi situatie ca tine. Eu o luna am cautat tot golf 4 si pana la urma m-am intors din autovit cu un 318i din 2000. Am dat 8500E (era inmatriculat de juma` de an). Este in stare f buna si sunt f multumit de ea. Consumul sta undeva in 12 l/100km prin buc. Asta dupa ce i-am schimbat filtrele si consumabilele (ca inainte sa o fac imi lua 14-15) In afara, daca mergi 120-130 ia in jur de 6-7, daca te duci in 150-170 undeva la 8-9. Eu sunt f multumit de raportul putere/consum. In depasiri este destul de capabil, iar in oras este suficient de sportiv. 316i are acelasi motor (ca marime) dar are 8v, nu 16 ca 318i, si de aceea are 105 cai (ceea ce e cam putin pt 1300-si-ceva de kile). Daca mai ai intrebari te ajut cu placere, pt ca si eu am trecut prin asta acum mai bine de 2 luni.
Link to comment
Share on other sites

pentru modelul 318 I an 2000 debitmetrul este 800 ron. iti zic sigur pt k sunt dealer de piese auto.

Dar nu te speria chair asa tare, nu cade chair atat de des.

 

daca te hotarasti mergi cu cineva care se pricepe la masini, ca se dau multe .. muuuulte tepe.

E ok sa pui intrebari pe forum, dar nu vei alege o masina in functie de ce vezi ep forum. ai nevoie de o oarecare experienta.

 

Ia pe cineva, e pacat de banii tai. i-ai muncit nu i-ai furat nu?

 

bafta.

Link to comment
Share on other sites

pentru modelul 318 I an 2000 debitmetrul este 800 ron. iti zic sigur pt k sunt dealer de piese auto.

Dar nu te speria chair asa tare, nu cade chair atat de des.

 

daca te hotarasti mergi cu cineva care se pricepe la masini, ca se dau multe .. muuuulte tepe.

E ok sa pui intrebari pe forum, dar nu vei alege o masina in functie de ce vezi ep forum. ai nevoie de o oarecare experienta.

 

Ia pe cineva, e pacat de banii tai. i-ai muncit nu i-ai furat nu?

 

bafta.

Relax, am si specificat ca o sa iau un bmw-ist cu mine.

Banii sunt munciti, da. Daca erau furati, imi luam lambo (sau veyron, nu?) :twoup:

 

Voi reveni cu intrebari, daca mai gasesc. Tot as insista cu consumul. Mai multe pareri inseamna o medie mai aproape de adevar :twoup:

 

Thanks!

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa iei 320d, decat 316i sau 318i.

 

Vrei sa ai 105 cai sau 118, sa bagi 12-13 litri la suta in oras si sa fii la nivel de Logan cu motorul?

 

320d are consum foarte mic, 136 de cai, sunt o gramada care au facut 200 de mii de km fara probleme, cum il ingrijesti asa il ai.

Link to comment
Share on other sites

scuze de offtopic

"bashwall.gif aberatia zilei."

 

corect. sunt tot felul de smecheri care au masini de la 120 de cai in sus si n-au loc de cei cu motoare mai putin puternice.toti o dau cu depasirea ca daca nu ai cai multi nu poti sa depasesti si alte aberatii de genul asta.pai iti iei masina sa faci raliuri?eu am e46 de 105 cai si nu-mi trebuie mai mult atat timp cat 99% circul in oras.nu cred ca iti trebuie 200 cp ca sa circuli in oras din semafor in semafor.adevarat ca motoarele de 6 cil.sunt foarte reusite dar la o masina mai ai si injectie si alte componente care sunt separate de motorul efectiv si care daca se defecteaza sunt mai scumpe decat la motorul in 4 cil.

parerea mea este ca ar trebui sa ii se dea omului sfaturi realiste si utile legate de diferentele existente intre 320D,316i,318i nu aberatii de genul "ai cai mai putini si vrei sa te depaseasca loganul".

eu unul nu sunt in masura sa dau sfaturi utile pentru ca nu am o experiente prea mare in privinta bmw-urilor, asa ca ma abtin.

si asa ar trebui sa faca toti cei care nu se pricep prea bine(a se citi:toti care au impresia ca sunt meseriasi) .

o zi buna va doresc

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa iei 320d, decat 316i sau 318i.

 

Vrei sa ai 105 cai sau 118, sa bagi 12-13 litri la suta in oras si sa fii la nivel de Logan cu motorul?

 

320d are consum foarte mic, 136 de cai, sunt o gramada care au facut 200 de mii de km fara probleme, cum il ingrijesti asa il ai.

 

o masina din 2000 are depasiti de mult 200 000 km.. si da, sunt motoare fiabile, dar avand in vedere ca il iei SH, nu stii cum s-a avut grija d el pana la tine. Poate fi ok sau nu. Iar cand incep sa cada pe diesel.. sa te tii...

daca nu bagi km sa amortizezi investitia iesi in pierdere. Ce castigi la consum pierzi inzecit la piese.

 

eu zic..318 ...

Link to comment
Share on other sites

Vrei sa ai 105 cai sau 118, sa bagi 12-13 litri la suta in oras si sa fii la nivel de Logan cu motorul?

 

:twoup: aberatia zilei.

 

Am ajuns la concluzia ca astia cu 316 si 318 nu sunt oameni realisti, se imbata cu apa rece.

 

Cum e posibil sa bagi 12 litri la suta intr-o masina de 105 cai, mi se pare ridicol. Am avut 316i, era chiar foarte frumos, dar ca performante era absolut jenant. Si da, te chinui si cu depasirea loganurilor la drum lung, cine umbla mult in afara stie ca nu se dau la o parte nici morti din fata unui bmw. Si cine zicea ca merge 99% in oras cu el si n-are nevoie de putere mai mare, eu zic sa isi ia un Matiz.

Link to comment
Share on other sites

Vrei sa ai 105 cai sau 118, sa bagi 12-13 litri la suta in oras si sa fii la nivel de Logan cu motorul?

 

:twoup: aberatia zilei.

 

Am ajuns la concluzia ca astia cu 316 si 318 nu sunt oameni realisti, se imbata cu apa rece.

 

Cum e posibil sa bagi 12 litri la suta intr-o masina de 105 cai, mi se pare ridicol. Am avut 316i, era chiar foarte frumos, dar ca performante era absolut jenant. Si da, te chinui si cu depasirea loganurilor la drum lung, cine umbla mult in afara stie ca nu se dau la o parte nici morti din fata unui bmw. Si cine zicea ca merge 99% in oras cu el si n-are nevoie de putere mai mare, eu zic sa isi ia un Matiz.

offtopic

eu imi cumpar ce masina doresc.poate masina ta era obosita. cat despre astia ca tine ...............no comment

Link to comment
Share on other sites

parerile sunt impartite ...cei care iubesc benzinarele iti vor recomanda un motor pe benzina ...iar cei care iubesc dieselurile ..normal ca iti vor recomanda motorina....oricum eu am 320d(136 cp) si as opta pt diesel in locul tau....in fine ...cel mai simplu ar fi sa conduci tu cele doua masini cu motorizarile respective...si dupa aia sa ne spui si noua care ti sa parut mai buna
Link to comment
Share on other sites

diferenta intre 4 si 6 cilindri este destul de mare, dar asta nu inseamna ca ma chinui sa depasesc un logan cu un bmw 318i (4 cilindri).

am mers pe A2 cu 200-210km/h pe portiuni destul de mari . intrebarea mea este : cate loganuri ati vazut voi sa circule cu 200 km/h? si a 2 a intrebare : cu ce viteza circulati voi astia cu motoare supraponderate pe A2 (de exemplu)?

 

 

 

in continuare mentin ce am zis mai devreme:

Vrei sa ai 105 cai sau 118, sa bagi 12-13 litri la suta in oras si sa fii la nivel de Logan cu motorul?

 

:twoup: aberatia zilei.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Ii dau dreptate lu S A R P E, terminati toti astia care va dati cunoascatori de masini si de fapt habar n-aveti.

Cum dracu sa compari BMW-ul cu LOGANUL??? Orice motor ar avea el. Si credeti-ma, eu am 1.8 116CP din

2002 (cu facelift, 316i) si se infige bine si in depasiri daca o calci si se duce bine si pe autostrada, am mers singur

Bucuresti-Constanta. Normal, daca depasesti cu a 4a la 60 km/h, nu o sa mearga prea bine, dar e benzina.

 

Ce-i drept, consuma cam mult, a mea imi ia cam 13 si ceva pe aglomeratie in bucuresti...si 12 si ceva daca

merg cu ea la consum, fara sa o turez (ceea ce nu prea e stilul meu). In afara ia cam 8 si putin pe sosea

si vreo 9 si ceva pe autostrada, in conditiile in care am calcat-o destul de bine.

Link to comment
Share on other sites

Da, S A R P L E le zice bine. Sapt trecuta am fost si eu la mare si am fost surprins cat de repede si frumos a ajuns 318i-ul meu la 200km/h. Intr-adevar e printre cele mai slabe motorizari la e46, dar sub nicio forma nu se compara cu logan, poa sa fi el si varfu`, ala in 16V
Link to comment
Share on other sites

Da, si eu tot 200 i-am dat...205 km/h maxim, atata a prins pe autostrada dinspre mare. Pana la 180 ajunge destul de repede, dupa o ia usurel pana pe la 200. Am vrut sa vad cat poate :twoup:.

 

In rest, da, nu compari cu multe masini. Am mers si cu Seat Leon din 2004 si cu Ford Focus si tot a mea imi place mai mult, desi da, e cea mai slaba motorizare de BMW (ca parca nu se mai fac alea de 105CP).

Link to comment
Share on other sites

si eu am tot un 318i din 2001 de 118 cp dar sa ma faca vreun Logan sau sa ma chinui sa il depasesc nu mi s-a intamplat...cei car afirma lucrul asta au intalnit poate vreun SuperLogan :twoup: . Din cat stiu eu cel mai puternic logan are 100 cp deci iar motoarele de Renault care sunt pe logan nu cred ca se compara cu cele de pe BMW de 105 cp sau 118 cp. Am avut si masina de 180 cp diesel si tot la fel mergem si cu aia, era intr-adevar mai vioaie in depasiri si o viteza maxima mai mare dar in nici un caz nu pot sa spun despre 318i de 118 cp ca e puturoasa, daca stii cum sa mergi cu ea nu cred ca o sa ai probleme de genul celor expuse de alti membrii(sa te faca loganul sau mai stiu eu ce petarde de masini). Pana la urma poti sa ai sute de cai, daca nu stii sa ii folosesti sau nu ai habar de condusul masinii ii ai degeaba si tot o sa te faca logan-ul, poate nu pe linie dreapta unde intr-adevar cai putere conteaza, dar pe un drum plin de curbe, cum sunt majoritatea la noi, o sa iti dea fum daca nu stii sa conduci in adevaratul sens al cuvantului, nu doar sa tii de volan si sa calci pedala la fund, asta o poate face oricine...

 

...aa si am mers si cu logan, 2 zile chiar, cu cel de 1.4(inchiriat deci i-am dat cat a tinut), asta ca sa nu zica cei care sustin ca i-a cam depasit logan-ul cand aveau 316 sau 318, ca nu am habar despre ce vorbesc, sau poate ei si-au luat logan de aia o tin sus si tare cu logan-ul asta :twoup: . Nu vreau sa fiu rautacios dar mi se pare normal sa ma aprind cand vad aici asemenea afirmatii, care dupa parerea mea sunt cel putin exagerate daca nu chiar nefondate..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.