Jump to content

Pornire grea la cald 525tds


Recommended Posts

Salutari.La un BMW 525tds model 97,pornirea la rece(intra bujiile) este OK dar dupa ce se incalzeste si dau sa o pornesc dureaza si 25-30 sec de dat la cheie pina porneste(si nu imi scrie pe bord ca intra bujiile).Ce credeti ca ar putea fi?A mai avut careva problema asta?Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

Salut! Am avut si eu aceeasi problema la tds-ul meu.Este vorba de pompa de injectie.Mai exact despre capul hidraulic din pompa de injectie care la cald ramane blocat.Nu stiu sa-ti explic in termeni de mecanic dar incearca ceva:cand este cald motorul arunca un pahar cu apa rece de la robinet pe pompa de injectie si o sa vezi ca o sa-ti porneasca normal!
Link to comment
Share on other sites

Salutari.La un BMW 525tds model 97,pornirea la rece(intra bujiile) este OK dar dupa ce se incalzeste si dau sa o pornesc dureaza si 25-30 sec de dat la cheie pina porneste(si nu imi scrie pe bord ca intra bujiile).Ce credeti ca ar putea fi?A mai avut careva problema asta?Multumesc anticipat.

58404[/snapback]

 

 

Incerca sa maresti avansul.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca este capul hidraulic.Incerc varianta cu apa rece(nu am auzit pina acum dar este ingenioasa).Cit ma costa un cap hidraulic bun,stiti cumva unde pot gasi?Cit costa manopera si cine mi-o poate face profesionist?Multumesc anticipat.

 

p.s. sau capul este bun dar ramine blocat la cald?Cum pot atunci sa remediez problema?

Edited by kim
Link to comment
Share on other sites

Pe un cap de injectie directa pentru un Audi A6 din '95 am primit oferta de pret nou la magazin, 63 de milioane. Mi-a venit sa pic din picioare. In cele din urma am luat din dezmembrari ceva asemanator cu 1 milion, de pe un Audi 80.

 

Deci nu te duce la magazin decat daca esti tare de inima, eventual ia un Aspacardin inainte. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa gresesc dar cred ca este undeva in jur de 200 de euro nou.Capul hidraulic vreau sa zic.pompa undeva pe la 800 de euro.Nu stiu insa cine se baga sa ti-l schimbe.Vad ca esti din Timisoara,nu il stii pe Carlos?

Intreaba prin timisoara de el.El o sa te rezolve dar vezi ca o sa te coste.Multa bafta si salutari!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...
Probleme la pornire pentru BMW 525 TDS, an de fabricatie 1996-2000.Toata lumea se plange de aceasta pornire foarte grea la cald, la acest motor. Avem un motor cu injectie electronica deci ar trebui tinut seama de anumiti factori care ar putea influenta aceasta pornirea a motorului. Senzorul de apa(de temperatura), pompa electrica din rezervor, compresia motorului, bujiile incandescente,releul pentru bujii, injectoarele si in final pompa de injectie sunt factorii care pot datorita anumitor defectiuni sa ingreuneze pornirea motorului. Dupa un control amanuntit la aceste componente enumerate se pot depista problemele la masina.Toata lumea vorbeste de capul hidraulic de la pompa de injectie, dar tinand seama ca costul reparatiei este destul de ridicat ar fi indicat sa ii se faca un control amanuntit la cele mentionate mai sus. Ce se poate modifica la un motor, la asa zisul "cald" simplu.......senzorul de temperatura, compresia motorului care scade, sau capul hidraulic care ii scade presiunea. Uitam sa mentionez ca senzorul de temperatura ar rolul de a modifica avansul din pompa de injectie, in cazul acesta putem aveam probleme si cu electromotorul sau chiar bateria.Multi se intreaba ce poate influenta electromotorul la cald. Simplu la rece pompa de injectie pentru a mentine motorul la regimul minim injecteaza mai multa motorina deci electromotorul are o sarcina mult mai usoara, in schimb la cald daca electromotorul nu se invarte cu forta si asta nu ne putem da seama decat daca il demontam, deci poate fi un factor foarte important. Va salut! Succes!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Deci ca sa verifici capu hidraulic la pompa torni in jur de 10 litrii de apa rece pe capul pompei acolo unde ies tevile alea catre injectoare cre sub galria aia de admisie . Asta cand motorul este cald . Daca porneste mai bine inseamna ca capul la pompa si stiu ca la 725 tds care am eu e in jur de 1400 Ron pe original cred ca atat e si la tine e acelasi motor. Mai trbuie sa ai in vedere sa verifici furtunasele de retur de la injectoare sa nu curga sa prinda aer si vezi pompa din rezervor . Ca sa vezi pompa din rezervor scoti turul si cand pui contactu pe pozitia 2 in mod normal trebuie sa vina motorina daca nu vine cu siguranta si pompa are probleme. Take care .
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Probleme la pornire pentru BMW 525 TDS, an de fabricatie 1996-2000.Toata lumea se plange de aceasta pornire foarte grea la cald, la acest motor. Avem un motor cu injectie electronica deci ar trebui tinut seama de anumiti factori care ar putea influenta aceasta pornirea a motorului. Senzorul de apa(de temperatura), pompa electrica din rezervor, compresia motorului, bujiile incandescente,releul pentru bujii, injectoarele si in final pompa de injectie sunt factorii care pot datorita anumitor defectiuni sa ingreuneze pornirea motorului. Dupa un control amanuntit la aceste componente enumerate se pot depista problemele la masina.Toata lumea vorbeste de capul hidraulic de la pompa de injectie, dar tinand seama ca costul reparatiei este destul de ridicat ar fi indicat sa ii se faca un control amanuntit la cele mentionate mai sus. Ce se poate modifica la un motor, la asa zisul "cald" simplu.......senzorul de temperatura, compresia motorului care scade, sau capul hidraulic care ii scade presiunea. Uitam sa mentionez ca senzorul de temperatura ar rolul de a modifica avansul din pompa de injectie, in cazul acesta putem aveam probleme si cu electromotorul sau chiar bateria.Multi se intreaba ce poate influenta electromotorul la cald. Simplu la rece pompa de injectie pentru a mentine motorul la regimul minim injecteaza mai multa motorina deci electromotorul are o sarcina mult mai usoara, in schimb la cald daca electromotorul nu se invarte cu forta si asta nu ne putem da seama decat daca il demontam, deci poate fi un factor foarte important. Va salut! Succes!!!!!

 

buna,scuze ca ,,ma bag,, dar toate aste sunt chestii sa zicem minore. adevarata problema se gaseste in lantul de distributie, aceasta problema apare la masinile tds si td cam dupa 150.000 de km, lantul se lungeste fiindca este uzat, daca se schimba cu unul nou problema dispare!!!

stiu ca se zice ca daca este distributia pe lant este pe viata, nu este asa, trebuie schimbat la macar 300000 km si problema dispare fara sa se schimbe alte piese!!!! asta am vazut o pe pielea mea!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.