Jump to content

Povestea ta la BMW Welt


Alex Seremet

Recommended Posts

BMW vrea sa cunoasca povestea ta

 

Vrem sa stim ce inseamna pentru tine, membru BMW Club, sa fii propriatar de BMW, ce este unic in legatura ta cu automobilul, ce aventuri ati avut impreuna.

 

Cele mai bune povesti vor fi prezentate intr-o expozitie speciala la BMW Welt. Speram prin aceasta cale sa descoperim cateva experiente deosebite si sa avem Romania reprezentata de BMWClub la BMW Welt.

 

Asteptam inscrierile pe forum sau pe e-mail la alexandru.seremet@bmwgroup.com.

 

Va multumim,

Echipa BMW Group Romania

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

BMW vrea sa cunoasca povestea ta

 

Vrem sa stim ce inseamna pentru tine, membru BMW Club, sa fii propriatar de BMW, ce este unic in legatura ta cu automobilul, ce aventuri ati avut impreuna.

 

Cele mai bune povesti vor fi prezentate intr-o expozitie speciala la BMW Welt. Speram prin aceasta cale sa descoperim cateva experiente deosebite si sa avem Romania reprezentata de BMWClub la BMW Welt.

 

Asteptam inscrierile pe forum sau pe e-mail la alexandru.seremet@bmwgroup.com.

 

Va multumim,

Echipa BMW Group Romania

pai fiecare are o relatie speciala cu masina...mai rau este cand trebuie sa mearga la service-urile BMW, care te trateaza cu spatele si ca sa gaseasca problema schimba piese pana gasesc rezolvarea, asta in caz fericit...

si uite cum ti se taie de BMW.....

Link to comment
Share on other sites

BMW vrea sa cunoasca povestea ta

 

Vrem sa stim ce inseamna pentru tine, membru BMW Club, sa fii propriatar de BMW, ce este unic in legatura ta cu automobilul, ce aventuri ati avut impreuna.

 

Cele mai bune povesti vor fi prezentate intr-o expozitie speciala la BMW Welt. Speram prin aceasta cale sa descoperim cateva experiente deosebite si sa avem Romania reprezentata de BMWClub la BMW Welt.

 

Asteptam inscrierile pe forum sau pe e-mail la alexandru.seremet@bmwgroup.com.

 

Va multumim,

Echipa BMW Group Romania

 

Să fii proprietar de BMW ĂŽn România e un chin. Din cauza voastră , BMW Group România. Putem să relatăm şi ce aventuri am avut ĂŽn reprezentanţele BMW din România ?

 

 

cred ca asta ar fi cel mai interesant de aflat pt o reprezentanta ..feedback de la clienti...asa povesti frumoase cu cat de frumos merge masina avem toti !,.

 

de mult asteapta toti cineva la care sa sparga oalele in cap ..in speranta utopica ,,,,ca poate se va schimba ceva cu atitudinea si problemele din service !..

 

Probabil ca multi ar putea face niste povesti in care spun cat de mult iubesc masina , o apreciaza si cheltuiesc cu ea ....si cum intr-o zi au dus-o la reprezentanta si au privit cu suferinta cum din leu s-a intors kitty cat si toarce ca un sobolan . merge prost , nu trage ..se aprind beculete aiurea la bord ..si nu au unde sa se mai planga pt ca deja au fost la maestrul absolut al BMW-ului in Romania ..Reprezentanta BMWWWWWWWWWWW. oare cate din aceste povesti ar fi prezentate la BMW Welt !..Asa ca o carte de vizita ..Come to Romania ..We can 5uc(fix) ur pretious BMW in here !..

 

 

In rest initiativa e laudabila !..Succes@ Am sa fac si eu o poveste!

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

[...]

 

Sã fii proprietar de BMW În România e un chin. Din cauza voastrã , BMW Group România. Putem sã relatãm ºi ce aventuri am avut În reprezentanÞele BMW din România ?

 

Faci o grava confuzie. BMW Group Romania e reprezentantul BMW AG in Romania si importator direct. Nu are nici o reprezentanta in Romania, nici showroom si nici service.

Link to comment
Share on other sites

OK, m-am lamurit oarecum, BMW Group Romania reprezinta BMW AG, distribuie produsele lor aici, certifica dealerii locali, insa nu e corect sa spunem ca vina e a lor ? Eu as zice ca sunt primii care ar trebui sa fie interesati de feedback-ul negativ si primii care ar avea interesul ca reteaua de service sa fie macar semi-calificata.

 

Dar evident, daca ai o masa de cumparatori slab educata ce de multe ori isi cumpara cea mai scumpa chestie care si-o permite dar pentru ca e cea mai scumpa chestie care si-o permite, nu ai nevoie de marketing sau macar de servicii post-vanzare vag competente. Nici macar agentii de vanzari nu fac mare lucru, masinile se vand singure prin prisma brand-ului iar reprezentantele de aici par doar niste puncte de desfacere, pentru ca nu mi-au dat de inteles ca ar reprezenta cu ceva standardele impuse de un brand premium.

Link to comment
Share on other sites

[...]

 

Sã fii proprietar de BMW În România e un chin. Din cauza voastrã , BMW Group România. Putem sã relatãm ºi ce aventuri am avut În reprezentanÞele BMW din România ?

 

Faci o grava confuzie. BMW Group Romania e reprezentantul BMW AG in Romania si importator direct. Nu are nici o reprezentanta in Romania, nici showroom si nici service.

 

 

 

ªtiu, tocmai de-aia reclam la ei pe HOÞII locali, dealerii, Automobile Bavaria ºi restul gãºtii

 

Te rog sa pastrezi un limbaj decent si sa aduci acuze doar insotite de dovezi. Alex Seremet e aici sa ne ajute nu sa asculte acuzatii nefondate.

Link to comment
Share on other sites

Cand muncesti cateva saptamani pentru ca a spus specialistul de la BMW ca ai nuhs cate piese defecte iar cand iti da masina ete la fel, cum ar trebui sa strigi dupa ei?? "va multumesc frumos, mai trecem pe la voi". Eu inteleg ca unii clienti sant tratati normal pentru ca ei achizitioneaza de ceva timp masini de la ei si au ceva functii mai importante si cand este vazut in reprezentanta cam toata lumea ia zambet pe buze, dar nu toti sant in aceeasi postura. Nu stiu cati mint aici in legatura cu problemele lor, dar de ceva timp citesc tot mai multe "minciuni", oare asa sa fie? Eu momentan nu am avut nevoie de ei ca service (cine dreaq ma primeste pe mine cu ursul la service bmw :twoup: :twoup: ) dar mai peste tot pe unde am fost .................... "saptamana asta e gata" pana nu mi am rupt eu degetele masina nu a putut fii facuta. Sper sa se gaseasca si baieti cu povesti frumoase, eu unul am una mai mult de ras si "caterinca". Edited by mario.b
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Recunosc ca eu am ridicat-o singur la fileu si toate remarcile voastre sunt foarte corecte.

 

Nu este o scuza ca noi suntem de un an direct in Romania si nu este o scuza ca suntem doar importantori si nu avem showroom-uri sau service-uri prin care relationam direct cu clientii. Distribuitorii nostri sunt partenerii nostri si voi nu trebuie sa faceti distinctie importator-dealer, ar insemna sa ne ascundem dupa deget.

 

Nu pot sa va spun ca aceasta problema o sa dispara prea curand, pot doar sa va spun ca sper sa se amelioreze in timp. Avem un set de masuri clare pe care urmeaza sa le luam in acest sens. Pot sa inteleg de ce poate astea sunt acum doar cuvinte si pot sa inteleg ca nu conteaza prea mult pentru cinvea care isi baga masina in service leu si o scoate kitty cat, ca sa il parafrazez pe myxage.

 

Aveti dreptate, iar pentru noi aceasta problema este una din cele mai importante. Cu toate acestea, fara sa ignor gravitatea problemei, am sperat ca poate sa existe un dialog si dincolo de aceasta tema.

 

Nu vreau sa cenzuram aceasta discutie, vreau insa sa incercam sa gasim o formula prin care sa genereze un beneficiu de ambele parti. Si aici aveti toata deschiderea mea si implicarea mea maxima.

Link to comment
Share on other sites

din pacate sunt cativa care au si dovezi ale ineptiilor spuse de anumiti ingineri de la AB , daca se cauta pe forum se gasesc si topicurile respective...eu nu am avut probleme , au un far acolo de ceva vreme...cred ca se pune o panza de paianjen pe el pana ajung sa mi-l monteze pe masina.Pt Alex Seremet.....ar trebui sa va dea de ganfit ca e ceva ff putred la voi BMW Group Romania, ar trebui sa verificati mai bine dealeri carora li se da licentele respective deoarece aveti multi oameni cre si-au schimbat marca preferata tocmai din cauza servisarii si a incompetentei unora.
Link to comment
Share on other sites

din pacate sunt cativa care au si dovezi ale ineptiilor spuse de anumiti ingineri de la AB , daca se cauta pe forum se gasesc si topicurile respective...eu nu am avut probleme , au un far acolo de ceva vreme...cred ca se pune o panza de paianjen pe el pana ajung sa mi-l monteze pe masina.Pt Alex Seremet.....ar trebui sa va dea de ganfit ca e ceva ff putred la voi BMW Group Romania, ar trebui sa verificati mai bine dealeri carora li se da licentele respective deoarece aveti multi oameni cre si-au schimbat marca preferata tocmai din cauza servisarii si a incompetentei unora.

 

Am inceput sa le luam in considerare, nu stam pe forum atat timp cat ne-am dori. Am in continuare am o restanta fata de problema semnalata de mmneg (cu care m-am intalnit direct la una din ultimele reuniuni saptamanale): http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry465603

 

Din pacate aftersales-ul si problemele de service nu sunt responsabilitatea mea directa, asa ca lucurile merg mai greu decat mi-as dori eu.

 

Propunerea mea este sa va prezint echipa aftersales de la BMW Group Romania si sa cuatam impreuna solutii. Nu vreau insa sa transform si acest topic intr-o astfel de discutie. Revin cu o propunere concreta.

Link to comment
Share on other sites

din pacate sunt cativa care au si dovezi ale ineptiilor spuse de anumiti ingineri de la AB , daca se cauta pe forum se gasesc si topicurile respective...eu nu am avut probleme , au un far acolo de ceva vreme...cred ca se pune o panza de paianjen pe el pana ajung sa mi-l monteze pe masina.Pt Alex Seremet.....ar trebui sa va dea de ganfit ca e ceva ff putred la voi BMW Group Romania, ar trebui sa verificati mai bine dealeri carora li se da licentele respective deoarece aveti multi oameni cre si-au schimbat marca preferata tocmai din cauza servisarii si a incompetentei unora.

 

Am inceput sa le luam in considerare, nu stam pe forum atat timp cat ne-am dori. Am in continuare am o restanta fata de problema semnalata de mmneg (cu care m-am intalnit direct la una din ultimele reuniuni saptamanale): http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry465603

 

Din pacate aftersales-ul si problemele de service nu sunt responsabilitatea mea directa, asa ca lucurile merg mai greu decat mi-as dori eu.

 

Propunerea mea este sa va prezint echipa aftersales de la BMW Group Romania si sa cuatam impreuna solutii. Nu vreau insa sa transform si acest topic intr-o astfel de discutie. Revin cu o propunere concreta.

Scuze de offtopic insa nu ar fi mai "productiv" sau mai benefic ca sa zic asa deschiderea unei sectiuni speciale in care cei autorizati (cum ar fi Dl. Alex) care stiu despre ce vorbesc sa ne lamureasca ? Asta mai mult ca o sugestie in ce priveste administratia forumului.

 

Inca o data scuze de offtopic :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Sunt responsabil PR la BMW Group Romania si nu sunt din acest punct de vedere cel mai in masura sa ofere un raspuns la problemele voastre, pentru ca nu am nici pregatirea tehnica si nici nu sunt autorizat sa raspund la problemele de service.

Pentru ca una din responsabilitatile mele este legata de comunicarea, eu pot insa prelua solicitarile voastre si sa le redirectionez catre cei responsabili pentru a le rezolva.

 

Vreau sa ma lasati sa vorbesc cu managerul de after sales si sa incercam sa gasim o solutie si o formula optima de comunicare.

Link to comment
Share on other sites

Ok. DacĂŁ poĂži oferi un contact unde putem trimite reclamaĂžiile viitoare (vor fi) dar Âşi poveÂştile horror (CC la Romulus) te rog sĂŁ postezi. Ar fi util

 

Adresa mea o ai mai sus - alexandru.seremet@partner.bmwgroup.com. Sorry, in postul initial era gresit. Neatentia mea era de vina...

 

Fara nici o suparare, dar putem sa revnim la tema initiala, daca prezinta interes?...

 

O sa deschid un alt topic despre comunicarea cu departamentul de after sales.

Edited by Alex Seremet
Link to comment
Share on other sites

Ok, fĂŁ altul despre problema aia, cum ai spus Âşi tu, ai ridicat mingea la fileu Âşi oamenii se aprind rapid pe aici

 

Nu am mai facut un topic nou, adaug aici observatiile.

 

In acest moment toate solicitarile legate pe teme de service care sunt trimise prin site-ul bmw.ro(http://www.bmw.ro/ro/ro/general/contact/contact.html) sau la adresa customer.service@bmw.com. Acestea sunt vizibile si monitorizate si de biroul central, la Munchen, in timp ce prin departamentul local de after sales oferim asistenta pentru rezolvarea problemelor semnalate.

 

Singura rugaminte, pentru ca acestea sa fie cat mai rapid procestate este sa includa:

tara de provenienta (in cazul in care este vorba de un e-mail pe costumer.service@bmw.com)

o descrie cat mai detaliata a problemei

modelul si VIN-ul masinii

nu este necesara limba engleza sau germana

 

Mail-urile sosite pe adresa mea de mail le voi redirectiona colegilor mei de la after sales pentru rezolvare, ca varianta de abordare numarul trei.

Link to comment
Share on other sites

va multumesc mult pentru aprecieri, insa deocamdata nemeritate :twoup: . din pacate greul pica pe departamentul de after sales care trebuie sa rezolve din observatiile voastre.

 

din pacate suntem la inceput si nu avem resursele sa urmarim forumurile, oricat de incredibil al parea. va astept insa sa fiti deschisi cu noi si sa comunicam.

 

ne vedem oricum vineri, o sa am cu mine noul bmw magazine si ziarul universul la subrat. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

as vrea sa revenim la titlul topicului, va promit ca o sa continuam discutia pe teme de servicii live.

 

am descoperit o reclama superba, sublima care ilustreaza perfect ideea pe care o cautam si noi. din pacate reclama e la mercedes, dar mie tot imi place...

- versiunea short

http://www.youtube.com/watch?v=0Nj-XvnslPw - versiunea long

 

multumesc lui romulus, remus si ciupanezu pentru interes.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.