Jump to content

Recomandari achizitie seria 7


Cumnatu

Recommended Posts

Am facut greseala sa ma sui in asa ceva.

NU aveam ce face la munca ai m-am uitat pe autovit ( e o banca ce vinde un 740 recuperat de la un client ) si m-am dus pana la ei sa vad masina.

Cand m-am suit in ea si am inchis usa nu stiam cum sa ii dau omului in cap si sa fug cu masina.

Iti vine sa faci crima pentru asa ceva.

Am mers si cu Seria 7 din 2003 si cu Sklasse asta nou si cu Eklasse 2005 dar niciunul nu se pupa cu mine mai mult decat Seria 7 1995-2000.

Ma limitez la 2000 si din cauza sumelor de achizitie.

 

Acum, sper in viitorul cat mai apropiat sa cumpar asa ceva.

Inainte de asta trebuie insa sa ma interesez zdravan despre costurile de intretinere.

Ma intereseaza NUMAI motoare pe benzina, evident cutii automate, motoare 2.8, 3.0 sau 3,5 L.

Nici mai mici ( ca sa nu mor cu ea in brate ) nici mai mari dpdv consum si taxe.

 

99% sigur o sa o cumpar din Germania intrucat diferenta de uzura dintre ce e la ei fata de la noi e imensa doar si numai din cauza drumurilor si prafului.

Pe mobile sunt masini de la 3500 pana la 10000 euro si peste. Cam atat as vrea sa dau pe ea.

Daca in sumele astea voi imi ziceti ca sunt numai rupturi atunci poate mai suplimentez.

Evident as vrea sa fie cat mai full .

NEAPARAT CU SCAUNELE ALEA REGLABILE ELECTRIC IN MILIOANE DE DIRECTII , cu spatarul din DOUA bucati.

Cam care e limita ( presupunand ca ce anunta ei sunt km reali ) de km dupa care NU mai merita cumparata aceasta masina ?

Care stiti puneti-mi va rog aici niste costuri de intretinere ( manopera NU la reprezentanta ca stim cu totii ca te dezbraca de pomana acolo ) !

Dar chestii concrete, preturi concrete ca sa imi pot face un calcul fata de ce am acum.

 

Multumesc infinit de mult !

Sunt pasional din fire dar nu as vrea sa iau o masina care apoi sa nu o pot vinde ( e foarte proasta piata de revanzari acum iar o masina din anii aia pe mine nu ma deranjeaza, oricum bate la fund multe masini din anii astia dar unii clienti se pierd ca vezi doamne e veche )

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

intre 8000-10000 euro, parerea mea este ca poti gasi, masini bune tinand cont ca iei pe benzina,la 9000 euro gasesti in tara inmatriculata, dar mai bine iei de dincolo. Sa te gandesti cat e pretul aici si cat vrei sa dai acolo pe ea, ca degeaba dai 15.000 acolo pe ea ca aici tot nu o vinzi cu mai mult decat e pretul pietei stabilit de samsari cu ale lor "masini rasturnate"
Link to comment
Share on other sites

Sincer e genul de masina care nu cred ca o sa vreau sa o mai vand vreodata, EVER !

Daca vreodata imi voi permite sa imi iau ceva mai tare decat ea atunci inseamna ca nu va conta cat imi voi lua sau nu pe ea, la acel moment.

 

Vreau sa o iau de acolo din mai multe motive :

- multe bucati din care sa alegi ( la noi sunt 2-3 )

- uzura infinit mai mica decat la noi

- daca e adusa de acolo si e la vanzare aici evident ca omul si-a pus si el ceva ( presupunand ca nu a manarit-o ) si de ce sa il ingras pe altul ?

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

stiu ce zici, atunci, daca vrei sa iei ceva, cauta un e38 din 2001 neaparat, vezi nu data primei inmatriculari ci data fabricatiei, pana la lansare la e65 s-au mai facut si e38, in 2001, unu din ala e de luat si atunci... totusi e din 2001, si bineinteles si eu sunt de acord ca una din germanai e mai buna decat una din romania.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de sfaturi !

Pana la urma niste preturi concrete la piese la masinile astea nu stie nimeni .

Gen :

filtru aer

filtru benzina

cap de bara

pivot

curea

filtru ulei

bucse

placute frana

termostat

radiator

samd

adica chestiile care in teorie ar trebuii schimbate la achizitionarea unei masini din anii aia.

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

De ce nu faci comanda la Augsburg?

 

Multe din piese le gasesti pe stoc. :twoup:

 

 

Cumnatu: da-i pace ca nu a citit topicul, a citit numa ultimu post... si ti-a dat raspunsu...

intreaba pe useru grozadan, mergi pe www.realoem.com, iei un e38, cum crezi tu, cauti piesele part number-urile la fiecare si le pui in topic la groza dan, si el iti face preturile pentru toate, incepand de luni, si asa vezi exact cat costa originale si cat costa pe producator

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Da' ce le stii tu pe toate, esti fascinant!

 

Numai grozadan vinde piese?

 

Poate sa se duca la Augsburg si sa afle preturi pentru orice piesa, atat originala cat si pe producator.

 

Poate sa primeasca o oferta si prin mail daca doreste.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

20x Ciupa, evident speram sa le aflu direct de la sursa adica din gura/mana posesorilor.

Daca nu se poate si nu se poate o sa ma adresez magazinelor.

Datorita claseri din care face parte nu ma astept la preturi de intretinere gen Dacia dar macar sa stiu care sunt. Sa stiu daca imi permit sau nu.

Link to comment
Share on other sites

De ce nu faci comanda la Augsburg?

 

Multe din piese le gasesti pe stoc. :twoup:

faci comanda cand vrei piese, daca vrei preturi ii intrebi cat costa

nu trebuie sa le aiba pe stoc ca sa stie preturile, deci clar vorbeai sa si le cumpere, de la useru groza dan le afla online..

Link to comment
Share on other sites

exista e38 3000 cmc benzina cu euro 3?

in lista cu euro3 de la rar nu apare.

si eu vreau sa imi iau e38 dar cu motor pana in 3000.

nu din cauza consumului ci din cauza impozitului.

impozit pentru 3500 cmc aprox. 2100 ron (asta la cluj) :twoup: .

la buc am impresia ca e putin mai mult. depinde de oras.

Link to comment
Share on other sites

si totusi e38 3000 benzina nu apare pe lista cu euro3 de la rar.

cum pot verifica online ce euro are?

pe realom gasesc codul motorului. in brief e trecut codul motorului?

la italieni sunt trecute norme de genul :98/96CE. cum pot afla echivalentul

pentru norma de poluare din Romania?

urmeaza sa merg in germania si/sau italia sa imi iau un e38.

in germania scrie pe brief dar la italieni scrie cu totul altceva.

cei de la bavaria cunosc unde se incadreaza dupa seria sasiului?

Link to comment
Share on other sites

Daca nu aflii raspunsul de aici, rogi pe cineva ce cunoaste limba germana sa sune la autohausurile de pe mobile unde ti-ai vazut masina preferata si sa ii intrebe daca pe carte SCRIE EUro 3 ( nu D3 sau alte minuni ) dar NU E3, ci Euro 3. E singurul caz in care Rarul nu are ce sa comenteze.

NU lua litera de lege tot ce scrie pe situl RAR.

E cretin.

La un moment dat Opelul Tigra neveste-mii aparea ca fiind Euro 3. La inscriere desii pe site scria Euro 3 ca fiind echivalent cu D3 ar pe carte scria D3, evident au luat-o Euro 2.

Era situl gresit completat.

Vina lor dar ce poti sa le faci ?

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

daca te intereseaza am un benzinar E38 Lim 728i M52 '99 adus de 2 luni in tara ( sau un diesel E38 Lim 740d - acesta este a unui amic)

 

daca esti din cluj si mai bine , dar trimite-mi un pm ( eventual cu un nr de tel )

Edited by WeTe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.