Jump to content

E36 ! cate avem printre noi!


Lari

Recommended Posts

  • Replies 786
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

este pe caroserie acolo in stanga cum te uiti din fata si scrie seria motorului si langa scrie E36 E 1(pt euro 1) sau E2 ( euro 2) ca la fel si-a luat un prieten acum cateva zile fara sa stie si ia scos euro1, plus ca se zice ca dupa decembri 92' sunt euro 2 da cel mai sugur ii asa... io unu miam luat un e36 din 96 si nam probleme cu el
Link to comment
Share on other sites

QUOTE (pyu @ 17/Oct/2008, 11:56)

eu vorbeam de numarul de omologare de pe civ-ul eliberat de rar, ROMANIA.

 

 

Da, m-am mai intersat si eu. si ca sa nu mai fie confuzie cu E1 si E2 asta....Specific ca:

pe actele de Germania E1 - e cam non-euro in Romania

E2 - e euro 1 in Romania, dar atentie ca mai exista si exceptii in functie de anumite coduri

Atasez aici cum se poate evalua norma de poluare din actele de Germania

 

Iar in Civ-ul din Romania terminatia de la numarul de omologare care se poate termina in:

E0 - non-euro

E1 - Euro 1

E2 - Euro 2

E3 - Euro 3

E4 - Euro 4

 

 

 

This post has been edited by voxtony75: 17/Oct/2008, 11:23

 

Attached thumbnail(s)

Reduced 86%

 

687 x 849 (124.8K)

 

Salut! Daca in brief am s-arm euro2,g:92/97 dupa tabel apare la euro1

Insa 0426 apare la euro 2

Am masina 316 din 1997 ca an de fab.

totusi...ar trebui la RAR sa iasa eur 2,nu?

 

este pe caroserie acolo in stanga cum te uiti din fata si scrie seria motorului si langa scrie E36 E 1(pt euro 1) sau E2 ( euro 2) ca la fel si-a luat un prieten acum cateva zile fara sa stie si ia scos euro1, plus ca se zice ca dupa decembri 92' sunt euro 2 da cel mai sugur ii asa... io unu miam luat un e36 din 96 si nam probleme cu el

Ce zici,din 97 al meu iese eu2?

ca am scris inainte un msg cu serie din brief mic...se incadreaza la eu 2 si eu1....

 

 

eu vorbeam de numarul de omologare de pe civ-ul eliberat de rar, ROMANIA.

 

Da, m-am mai intersat si eu. si ca sa nu mai fie confuzie cu E1 si E2 asta....Specific ca:

pe actele de Germania E1 - e cam non-euro in Romania

E2 - e euro 1 in Romania, dar atentie ca mai exista si exceptii in functie de anumite coduri

Atasez aici cum se poate evalua norma de poluare din actele de Germania

 

Iar in Civ-ul din Romania terminatia de la numarul de omologare care se poate termina in:

E0 - non-euro

E1 - Euro 1

E2 - Euro 2

E3 - Euro 3

E4 - Euro 4

aici e tabelul

Link to comment
Share on other sites

si lu tipu asta in brief ii scria euro 2 a lui ii din 93 din iunie parca da cel mai bine ii sa te uiti pe caroserie ca acolo sigur iti spune... l'am sunat pe un tip de la RAR si mio zis ca sa ma uit acolo si e sigura treaba. mai mult ca probabil ca ii euro 2
Link to comment
Share on other sites

Salut!Mi-am luat si eu de o luna o pisica din 95 320i limuzina 4 usi. Ceva dotari mai importante:AC 2 zone manual,cotiera fata spate,tapiserie velour,2 geamuri,trapa si oglinzi electrice,2 airbaguri,inchidere centralizata cu telecomanda pe cheie,si multe altele...ce nu imi place ii ca nu are computer de bord si ca ii modelu cu face-lift(semnalizari pe aripi si faruri fara lupa),nu stiu ce s-ar intampla daca i-as pune xenon si angel eyes pe farurile astea...dak ma poate ajuta cineva.Doua poze cu ea singura si inca una alaturi de vechea coaja...PS jante pe 16 cu cauciucuri VENTUS profil v in stare f buna.

Masina a costat 3300 euro in Germania si am mai dat 700 pe adus cu numere pe o luna...total 4000 si mai am taxa de 722 euro :)

Link to comment
Share on other sites

cele mai frumoase faruri pt un e36 ar fii astea, is singurele care mi se pare ca nu duc a taranisme.. is singurele care le-as pune da cum is prea scumpe raman la cele OEM :)

F frumos modelu,un pret si un loc de unde se pot cumpara...is chiar frumoase si vorba ta nu duc a taranisme :)

eu am vazut pe www.ebay.de poate se gasesc si la noi habar nu am

http://cgi.ebay.de/BMW-E36-Limo-ANGEL-EYES...1QQcmdZViewItem

Link to comment
Share on other sites

Intrebare!

 

Am motorul de 1596cmc din 93 cu euro 1, cand am aduso din germania am schimbat axul cu came si colbutorii si motorul merge rotund si silentios acuma.... dar.... dimineatza cand e rece pana se incalzeste motorul se aude ceva mai zgomotos..... dar nu e sunetul de axu cu came ci alt sunet de frecare.... stie cineva cam ce-ar putea fi si ce se poate face? Deobicei nu plec cu masina decat cand se incalzeste , si nu trag de ea decat atunci cand apa ajunge la 90grade

Cand e motorul cald nu se mai aude niciun zgomot dubios.... Vreau sa plec la Praga si nu vreau sa am probleme peacolo...

Multumesc

 

Numa' bine

Edited by voxtony75
Link to comment
Share on other sites

Deobicei nu plec cu masina decat cand se incalzeste , si nu trag de ea decat atunci cand apa ajunge la 90grade

cica nu e bine sa se incalzeasca motorul in mers la relanti.

e chiar zgomot de frecare, sau tacanit?

Link to comment
Share on other sites

Deobicei nu plec cu masina decat cand se incalzeste , si nu trag de ea decat atunci cand apa ajunge la 90grade

cica nu e bine sa se incalzeasca motorul in mers la relanti.

e chiar zgomot de frecare, sau tacanit?

 

da, asa am auzit si eu, cica e ok sa mergi cu ea de cand ai pornit-o dar sa nu sari de 3000 ture pana nu se ridica apa la nivel normal (a doua linie)

Link to comment
Share on other sites

Intrebare!

 

Am motorul de 1596cmc din 93 cu euro 1, cand am aduso din germania am schimbat axul cu came si colbutorii si motorul merge rotund si silentios acuma.... dar.... dimineatza cand e rece pana se incalzeste motorul se aude ceva mai zgomotos..... dar nu e sunetul de axu cu came ci alt sunet de frecare.... stie cineva cam ce-ar putea fi si ce se poate face? Deobicei nu plec cu masina decat cand se incalzeste , si nu trag de ea decat atunci cand apa ajunge la 90grade

Cand e motorul cald nu se mai aude niciun zgomot dubios.... Vreau sa plec la Praga si nu vreau sa am probleme peacolo...

Multumesc

 

Numa' bine

 

 

Spune-mi te rog cat te-a costat axa cu came si culbutorii ?

Daca e un sunet de frecare cred (cu siguranta) ca e pompa de apa . Ridica capota , porneste motorul si asculta de unde se aude . Daca se aude din fata , eu cred ca e pompa de apa .

I-ti atasez niste poze sa-ti faci o idee si instructiuni de inlocuire .

 

Asta chiar e tare ca nu e bine sa se incalzeasca motorul la relanti :) I-mi puteti spune ce se intampla daca se incalzeste la relantii ??

Link to comment
Share on other sites

Deobicei nu plec cu masina decat cand se incalzeste , si nu trag de ea decat atunci cand apa ajunge la 90grade

cica nu e bine sa se incalzeasca motorul in mers la relanti.

e chiar zgomot de frecare, sau tacanit?

 

nu e tacanit.... is ceva zgomote de frecare... probabil ca e si de la uzura motorului... dar cand se incalzeste nu se mai aude... Merci de sfat.... E bine de stiut... nu o sa mai stau la relanti cu el sa se incalzeasca :)

Link to comment
Share on other sites

Intrebare!

 

Am motorul de 1596cmc din 93 cu euro 1, cand am aduso din germania am schimbat axul cu came si colbutorii si motorul merge rotund si silentios acuma.... dar.... dimineatza cand e rece pana se incalzeste motorul se aude ceva mai zgomotos..... dar nu e sunetul de axu cu came ci alt sunet de frecare.... stie cineva cam ce-ar putea fi si ce se poate face? Deobicei nu plec cu masina decat cand se incalzeste , si nu trag de ea decat atunci cand apa ajunge la 90grade

Cand e motorul cald nu se mai aude niciun zgomot dubios.... Vreau sa plec la Praga si nu vreau sa am probleme peacolo...

Multumesc

 

Numa' bine

 

 

Spune-mi te rog cat te-a costat axa cu came si culbutorii ?

Daca e un sunet de frecare cred (cu siguranta) ca e pompa de apa . Ridica capota , porneste motorul si asculta de unde se aude . Daca se aude din fata , eu cred ca e pompa de apa .

I-ti atasez niste poze sa-ti faci o idee si instructiuni de inlocuire .

 

Asta chiar e tare ca nu e bine sa se incalzeasca motorul la relanti :) I-mi puteti spune ce se intampla daca se incalzeste la relantii ??

 

 

Axu cu came a fost cam 485Ron si 8 colbutori x 57 Ron cam 950Ron cu totul

Link to comment
Share on other sites

si lu tipu asta in brief ii scria euro 2 a lui ii din 93 din iunie parca da cel mai bine ii sa te uiti pe caroserie ca acolo sigur iti spune... l'am sunat pe un tip de la RAR si mio zis ca sa ma uit acolo si e sigura treaba. mai mult ca probabil ca ii euro 2

 

 

 

 

frumos coupe-ul....is???cat ai dat pe el?vreau si eu unul ....sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea

 

 

poze cu E36`le meu :)

 

 

f frumos..de unde l-ai luat si cu cat?...vreau si eu...sa-l stapanesti sanatos...cat mai multi km...

Link to comment
Share on other sites

Asta chiar e tare ca nu e bine sa se incalzeasca motorul la relanti :) I-mi puteti spune ce se intampla daca se incalzeste la relantii ??

 

din moment ce inginerii de la BMW spun ca imediat ce ai pornit trebuie sa pleci cu masina, eu cred ca asta e cel mai bine de facut...

dupa parerea mea, nu cred ca e ungerea buna la relanti, dar nu bag mana in foc...

:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.