Jump to content

525d E39 touring-mici probleme...


Recommended Posts

Salutare!

 

De cateva zile mi-am cumparat un 525d E39 touring (pt familie), 2003, f.multe optiuni. Masina are 192.000km, intretinuta la Bavaria unde i-am facut si un test inainte de cumparare. Totul e OK, km reali, stare tehnica f.buna, INSA are mici probleme care, fiind tipicar, as vrea sa le rezolv:

 

1. oglinzile nu se pliaza electric: se aude motorasul cum da sa plece dar oglinda nu se misca. E o problema frecventa la E39?

2. bec ars in bord in coltul unde arata temp.exterioara. Se schimba usor? Ce tip de bec trebuie?

3. cateodata ramane senzorul de parcare-spate blocat si piuie in continuu;

4. sticla farurilor cam matuita; se merita ce am mai citit pe aici cu polish-ul "home made" sau mai bine schimb sticla?

5. porneste un pic cam greu (nu la sfert dar nici nu omor bateria); cumva bujiile incandescente?

6. as avea nevoie de manuale in engleza (romana ar fi :twoup: ) format electronic pt: masina, navigatie, telefon.

 

Saptamana viitoare sper sa ii fac schimburile de ulei si filtre.

 

Orice sfat este bine venit!!!

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

De cateva zile mi-am cumparat un 525d E39 touring (pt familie), 2003, f.multe optiuni. Masina are 192.000km, intretinuta la Bavaria unde i-am facut si un test inainte de cumparare. Totul e OK, km reali, stare tehnica f.buna, INSA are mici probleme care, fiind tipicar, as vrea sa le rezolv:

 

1. oglinzile nu se pliaza electric: se aude motorasul cum da sa plece dar oglinda nu se misca. E o problema frecventa la E39?

2. bec ars in bord in coltul unde arata temp.exterioara. Se schimba usor? Ce tip de bec trebuie?

3. cateodata ramane senzorul de parcare-spate blocat si piuie in continuu;

4. sticla farurilor cam matuita; se merita ce am mai citit pe aici cu polish-ul "home made" sau mai bine schimb sticla?

5. porneste un pic cam greu (nu la sfert dar nici nu omor bateria); cumva bujiile incandescente?

6. as avea nevoie de manuale in engleza (romana ar fi :twoup: ) format electronic pt: masina, navigatie, telefon.

 

Saptamana viitoare sper sa ii fac schimburile de ulei si filtre.

 

Orice sfat este bine venit!!!

 

Multumesc!

 

1.Poate fii slabit motorasu, sau in cazul meu la o oglinda s-a spart o garnitura si a intrat apa acolo la "balama" si a ruginit tot si motorasul nu are suficienta forta sa roteasca oglinda. poate fi asta si in cazul tau. La fel ca la tine si la mine, se aude motorasu se aude un tacanit.. si se opreste.

3.poate fi un contact imperfect sau umezeala la senzor, mergi la cineva sa-l scoata sa curete la contacte sa-l puna la loc.

4.la sticla farurilor eu iti sugerez un polish, ai putin de lucru da ies rezultate impresionante.

5.Nu ai treaba cu bujiile vara, poate fii bateria slaba, vezi si tu ce baterie ai in portbagaj.. trebuie sa fie de la 90 A in sus..

Link to comment
Share on other sites

:twoup: Unde e bateria ca am uitat sa-l intreb pe fostu' propietar si in carte nu prea zice?

Pentru oglinzi, ca sa ajung la motoras trebuie desfacut capacul sau sticla?

 

- bateria este sub spatiul de depozitare lateral din portbagaj - in dreapta. La break daca nu ai magazie de CD-uri trebuie scoasa acea "ladita" care e prinsa cu un fel de surub si sub ea se vede bateria.

- La oglizi se desface capacul de plastic (partea vopsita in culoarea caroseriei).

Link to comment
Share on other sites

Revin cu doua probleme ceva mai serioase:

 

1. Am constatat ca masina e mai lasata pe partea dreapta cu cca 2cm. Fostul proprietar a schimbat ambele perne de aer acum un an jumate, lucru confirmat de Bavaria. Se poate regla de undeva presiunea manual? Uitandu-ma la partea stanga mi se pare cam ridicata. Ma gandesc ca poate are prea mult aer cea din stanga. Posibil?

 

2. De vreo trei zile, la relanti pulseaza acceleratia. Acul turometrului nu se misca aproape deloc din pozitia normala, dar turatia variaza regulat, in acelasi ritm. In mers masina trage super-bine. Face asa si la rece si la cald. Cand am luat-o mergea perfect rotund, de fiecare data cand am vazut-o. Parca a coincis cu momentul cand am bagat motorina de la PETROM :twoup: . Sa aibe vreo legatura?

Link to comment
Share on other sites

slymoto: opreste Clima, si vezi daca mai auzi motorul sa sune cum ai zis tu , daca nu e cureaua de la clima, deschide capota si vezi exact ce suna , sunt mari sanse sa fie de la una din cele 2 curele.

 

Despre perne nu stiu ce sa=ti zic, la mB am buton pe bord, de reglat presiunea din perne, adica le poate umfla mai tare/sau dezumfla :twoup: automat, ambele la fel, nu stiu la bmw cum e...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

slymoto: opreste Clima, si vezi daca mai auzi motorul sa sune cum ai zis tu , daca nu e cureaua de la clima, deschide capota si vezi exact ce suna , sunt mari sanse sa fie de la una din cele 2 curele.

 

Despre perne nu stiu ce sa=ti zic, la mB am buton pe bord, de reglat presiunea din perne, adica le poate umfla mai tare/sau dezumfla :D automat, ambele la fel, nu stiu la bmw cum e...

Am fost la Bavaria si mi s-au spus urmatoarele: se egaleaza presiunea din perne punand computerul pe masina, insa nu aveau timp azi. Si inca mai sunt in garantie! Easy job! :twoup:

 

Referitor la relanti cu si fara clima face la fel. Se pare ca este un injector nasol. De aici si unde am consumul cam maricel. Fostul prop. a schimbat 3 injectoare, restul 3 le voi schimba eu :twoup: .

Are idee cineva, un pret pt un injector??? (525d-2003).

Edited by slymoto
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare!

 

Ieri la pranz, pe o vreme superba, m-am apucat sa-mi fac curat in masina: am bagat aspiratorul, sters geamurile, praful. Dupa ce am facut vaporul boboc, ii dau cheie si selectez modul CD. Imi apare pe display lista cu cele 6 discuri din magazie si ....SURPRIZA: dispar, unul cate unul, in ordine pana imi scrie NO DISCS. Ma duc la locul cu pricina, scot caseta cu discuri, totul pare OK, o bag la loc si imi citeste doar doua. Repet operatiunea si imi citeste trei discuri. Precizez ca de cand am cumparat masina mi-am pus CD-urile preferate si de atunci n-am mai umblat acolo si totul era perfect.

 

Ce sa fie? S-a electrizat unitatea? Este pe undeva vreun buton de RESET? Nu stiu daca are vreo legatura, dar ce face butonul din imagine?

Link to comment
Share on other sites

:) Am rezolvat problema cu magazia!!! Am scos fiecare CD in parte si le-am sters cu o solutie pt monitoare si merge PERFECT! S-a intamplat ce banuiam: s-au electrizat CD-urile din cauza aspiratorului si au atras praful. Acum ROCK-ul mi-a umplut din nou masina!

Ce simplu era.... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Revin cu o problema (sper sa fie una mica :) ).

 

Functia search nu ma ajutat sa gasesc un raspuns, asa ca va intreb aici:

 

Masina pornita, ventilatia merge (cald) --> se aude o usoara bubuitura de la motor , un sunet infundat ce suna regulat la interval de <1 sec. Daca opresc ventilatorul nu se mai aude.

La fel face si cand pornesc Webasto.

 

Aveti idee ce poate fi?

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Am rezolvat problema cu senzorul spate. Unul din ei era acoperit cu o pelicula de vopsea. Am inlaturat-o si acum functioneaza fara probleme :) !!!

Salut!

Am si eu exact aceasi problema,am un 530 touring(e39) si masina este putin lasata pe partea dreapta.Explica mi si mie te rog unde gasesc exact acel senzor descris de tine pentru a-mi rezolva si eu problema.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Revin cu o problema (sper sa fie una mica :) ).

 

Functia search nu ma ajutat sa gasesc un raspuns, asa ca va intreb aici:

 

Masina pornita, ventilatia merge (cald) --> se aude o usoara bubuitura de la motor , un sunet infundat ce suna regulat la interval de <1 sec. Daca opresc ventilatorul nu se mai aude.

La fel face si cand pornesc Webasto.

 

Aveti idee ce poate fi?

 

Multumesc anticipat!

da este rezistenta electrica care se incalzeste impreuna cu toata tubulatura din cate stiu eu se aude la inceput pina i-ti baga aer cald apoi dispare ceva de genul cind aprinzi o aeroterma din aceea veche cu rezistente incandestente si se incalzea tabla din spate si incepea sa trosneasca materialul care se incalzea stai linistit e ok

Link to comment
Share on other sites

salutare

 

sa te bucuri impreuna cu familia de masina si multi km fara reparatii

 

la punctul 2. - ai nevoie de un bec de 1.5W costa in jur de 8 Ron si se schimba foarte usor. trebuie sa scoti ceasurile din bord, nu este complicat dureaza cam 15 min toata operatiunea. cauta pe forum ca era undeva explicat cum se scote. ( parca pentru montarea inelelor de la ceasuri ).

la punctul 4. - din cate stiu la e39 facelift nu se poate schimba geamul de la far ( se schimba tot farul ) doar la cele pre-facelift se poate. ramane doar polish

 

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am rezolvat problema cu senzorul spate. Unul din ei era acoperit cu o pelicula de vopsea. Am inlaturat-o si acum functioneaza fara probleme :) !!!

Salut!

Am si eu exact aceasi problema,am un 530 touring(e39) si masina este putin lasata pe partea dreapta.Explica mi si mie te rog unde gasesc exact acel senzor descris de tine pentru a-mi rezolva si eu problema.

Multumesc!

Salut!

Faceam referire la senzorul de parcare, pe care l-am curatat si merge.

Problema cu pernele nu am rezolvat-o in totalitate. Am fost la AB, prima data au ridicat-o prea mult de spate, am revenit dupa vreo saptamana sa le lase la nivelul normal (nu stiu de ce n-au facut-o de prima data) dar tot e lasata pe partea dreapta, nu ca prima data, dar daca te uiti atent se vede. Avand pernele in garantie o sa las masina la ei cand o sa am timp sa se ocupe de problema asta mai serios. Chiar ma streseaza si pe mine.

Cand o sa aflu care e cauza, te anunt.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu o problema (sper sa fie una mica :) ).

 

Functia search nu ma ajutat sa gasesc un raspuns, asa ca va intreb aici:

 

Masina pornita, ventilatia merge (cald) --> se aude o usoara bubuitura de la motor , un sunet infundat ce suna regulat la interval de <1 sec. Daca opresc ventilatorul nu se mai aude.

La fel face si cand pornesc Webasto.

 

Aveti idee ce poate fi?

 

Multumesc anticipat!

 

 

domnu...

cum dai drumu la Webasto!?

e39 525d turing 2002 facelift

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.