Jump to content

ma lasat cutia


Recommended Posts

Tinere clujean ( :) ) ºi mie mi-a picat cutia ºi am reparat-o, vorbesc În cunoºtinÞã de cauzã.

 

extraaaaaaaordinar!

las ca imi cumpar eu de la turcaleti si mi-o fac cu vreo 300 de euroi!

cutiile nu se repara neaparat la reprezentanta si nu cred ca exista piese decat pe original la asemenea cutii.

la reprezentanta nu preau au codurile multor piese din cutie... sau ma insel?

in romania ce reprezentanta repara cutii steptronic?

sunt firme specializate care se ocupa cu repararea cutiilor de acest gen, indiferent de marca masinii.

si sa stii ca acolo se poate negocia pretul... si unde mai pui ca au contract cu firma producatoare de cutii de viteze.

au injineri de ceia care si-au completat specializarea la fata locului

piesele chiar sunt alea ... care te satisfac pe tine din punct de vedere al calitatii.

 

ps

nu sunt clujean, sunt negru.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

extraaaaaaaordinar!

las ca imi cumpar eu de la turcaleti si mi-o fac cu vreo 300 de euroi!

cutiile nu se repara neaparat la reprezentanta si nu cred ca exista piese decat pe original la asemenea cutii.

la reprezentanta nu preau au codurile multor piese din cutie... sau ma insel?

in romania ce reprezentanta repara cutii steptronic?

sunt firme specializate care se ocupa cu repararea cutiilor de acest gen, indiferent de marca masinii.

si sa stii ca acolo se poate negocia pretul... si unde mai pui ca au contract cu firma producatoare de cutii de viteze.

au injineri de ceia care si-au completat specializarea la fata locului

piesele chiar sunt alea ... care te satisfac pe tine din punct de vedere al calitatii.

 

ps

nu sunt clujean, sunt negru.

 

Cu 300 Ron s-o faci dacĂŁ poĂži.

 

Pãi eu vorbeam de reparat la reprezentanÞã? Asta ai ÎnÞeles tu?

 

Eu am spus cã trebuie folosite piese de calitate ºi ulei de calitate, asta ca sã Þinã, nu ca sã o repari azi ºi sã pice iar peste câteva luni.

 

Eu am reparat cutia la cineva specializat Âşi cred cĂŁ preĂžul a fost corect din moment ce cutia costĂŁ peste 5000 €.

Din moment ce funcĂžioneazĂŁ perfect Âşi acum, bĂŁnuiesc cĂŁ am fĂŁcut o alegere bunĂŁ.

 

Ok, my nigga! :)

Link to comment
Share on other sites

chiar imi amintesc, ca atunci cand eram de varsta ta nu imi pierdeam tot timpul in fata unui monitor.

mai ieseam si eu in targ, la o cinzeaca, o hora, o plimbare cu driÂşca lu bunicu... alea alea

stii ce fain e sa mai iesi din cand in cand, asa ca baietii? :) :lol: :)

incearca si poate ... mai ne spui niscaiva preturi corecte pentru diferite servicii...

Link to comment
Share on other sites

Păi nici eu nu-mi pierd tot timpul ĂŽn faţa monitorului, doar o parte din timpul liber.

 

Mă rog, e trist că rămâi fără argumente aşa uşor şi recurgi la ironii ieftine. :)

 

Aşa cum ţi-am spus, o reparaţie de cutie automată costă peste 1000 € dacă foloseşti piese şi ulei de calitate.

Dacă nu crezi, să fii sănătos.

 

Nu-mi mai răspunde, ar fi redundant.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

voi doi va certati de aiurea. Depinde de defectul cutiei. Daca sunt prajite doar 2 - 3 discuri de frictiune costa mai putin. Daca inlocuiesti tot ce pare a fi bulit probabil ca ajungi si la 1500 de euro, chiar si mai sus. Exista cod la ZF pentru fiecare particica si surubel.. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Ămi pare rĂŁu, ĂŽnsĂŁ vorbeÂşti ĂŽn necunoÂştinÞã de cauzĂŁ.

 

Eu am fost ĂŽn aceastĂŁ situaĂžie, tu bĂŁnuiesc cĂŁ nu.

 

Nu se schimbĂŁ doar un disc dacĂŁ doar unul este ars.

 

Se schimbĂŁ toate discurile, toate simeringurile Âşi toate garniturile, aÂşa se face o reparaĂžie.

 

Kit-ul de reparaĂžie conĂžine cam toate piesele supuse uzurii, mai puĂžin blocul hidraulic.

 

Nu cred cĂŁ vreun mecanic cu mĂŁcar un minim simĂž de responsabilitate Ăži-ar ĂŽnlocui doar 2 discuri dacĂŁ doar acelea sunt arse.

Link to comment
Share on other sites

ba cred ca sunt . Momentan chiar ma gandesc sa pornesc o afacere de genul asta cu fratele meu, asa ca am studiat destul de mult problema.

Nu are rost a intru foarte adanc in treaba asta aici. Nu stiu cum se opereaza in ROmania, probabil ca e mai safe sa se inlocuiasca tot pe banii clientului care ii da cu usurinta .

Ce spui tu acolo e kitul de RMFD, care nu inseamna reparatie. probabil ca nu aveai alta solutie in momentul ala, in Romania, din pacate, nu sunt multi care se pot baga intr-o cutie automata. Conteaza foarte mult si ce poti comanda si de unde, piese separate nu se gasesc pe e-bay..

Este foarte posibil ca intradevar mecanicul tau sa fi cumparat kitul ala cu 1300 de euro, dar asta nu insemana ca ala e un pret corect, poate la momentul ala nu avea de ales...

Dar pretul pe care l-ai platit e chiar mai mare decat pretul unei cutii RMFD cand dai si cutia ta defecta la schimb. primesti si garantie , "impecabila" cum se spune :)

Nu stiu exact ce cutie ai tu dar pretul la majoritatea cutiilor ZF pentru e39 de fapt e in jur de 1100 de euro + cutia defecta.

Link to comment
Share on other sites

EÂşti ĂŽn eroare, ĂŽmi pare rĂŁu sĂŁ-Ăži spun.

 

UitĂŁ-te pe realoem Âşi vei vedea preĂžul unei cutii RMFD (remanufactured) pentru E39, toate sunt peste 4-5000 €.

 

Iar dacã iei de la BMW o astfel de cutie la schimb, dai ºi cutia veche la schimb, aºa cum se procedeazã cu orice altã piesã când iei una recondiÞionatã, de exemplu cu injectoarele sau cu caseta de direcÞie.

 

Intereseazã-te cât costã o astfel de cutie: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=24&fg=05

 

Cutia nu poate fi numitĂŁ "impecabilĂŁ" dacĂŁ nu schimbi Âşi blocul hidraulic, iar un bloc hidraulic nou costĂŁ vreo 2000 €.

 

Te asigur cĂŁ m-am documentat bine ĂŽnainte sĂŁ fac reparaĂžia Âşi am fĂŁcut o alegere foarte bunĂŁ din moment ce acum circul fĂŁrĂŁ probleme.

 

Kit-ul RMFD este singura opÞiune de reparaÞie, În caz contrar se numeºte cârpealã.

D-aia nu se reparĂŁ cutii la orice service, este vorba de niÂşte reparaĂžii destul de laborioase Âşi complexe, dacĂŁ nu Âştii ce faci mai bine nu te bagi.

Link to comment
Share on other sites

nu a zis nimeni ca se repara oriunde. Eu nu vorbesc de preturile monstru practicate de BMW la multe piese mari cum sunt motoare si cutii. Unele sunt pur si simplu de pe alta planeta. Un motor S38 RMFD de catre BMW sare de 12k euro :) Sa fim seriosi. Daca ai fost atent prin presa la scandalul dintre BMW si GM, BMW platea cam 1500 de euro pe o cutie noua.

uite aici un exemplu .

http://cgi.ebay.de/BMW-Automatikgetriebe-7...=item53df8efb97

Sunt aceasi conditii si garantii ca pe realoem sau date tie de catre cel care ti-a facut cutia. Poti pune mana pe telefon sa intrebi.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ba cred ca sunt . Momentan chiar ma gandesc sa pornesc o afacere de genul asta cu fratele meu, asa ca am studiat destul de mult problema.

Nu are rost a intru foarte adanc in treaba asta aici. Nu stiu cum se opereaza in ROmania, probabil ca e mai safe sa se inlocuiasca tot pe banii clientului care ii da cu usurinta .

Ce spui tu acolo e kitul de RMFD, care nu inseamna reparatie. probabil ca nu aveai alta solutie in momentul ala, in Romania, din pacate, nu sunt multi care se pot baga intr-o cutie automata. Conteaza foarte mult si ce poti comanda si de unde, piese separate nu se gasesc pe e-bay..

Este foarte posibil ca intradevar mecanicul tau sa fi cumparat kitul ala cu 1300 de euro, dar asta nu insemana ca ala e un pret corect, poate la momentul ala nu avea de ales...

Dar pretul pe care l-ai platit e chiar mai mare decat pretul unei cutii RMFD cand dai si cutia ta defecta la schimb. primesti si garantie , "impecabila" cum se spune :)

Nu stiu exact ce cutie ai tu dar pretul la majoritatea cutiilor ZF pentru e39 de fapt e in jur de 1100 de euro + cutia defecta.

 

+1

multi nu stiu ca aceste cutii se pot repara relativ ieftin, in romania, la service-urile bazelor mari de transport(autocare, camioane care sunt cu cutii automate). si au la piese(kit compleat sau orice articol doresti), pe original, la discretie si la preturi pamantene!

...si garantia tot ca in germanica: 1an sau 50 000 km.

succes cu afacerea! la noi, cred ca o sa mearga pentru ca sunt putini!

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

nu a zis nimeni ca se repara oriunde. Eu nu vorbesc de preturile monstru practicate de BMW la multe piese mari cum sunt motoare si cutii. Unele sunt pur si simplu de pe alta planeta. Un motor S38 RMFD de catre BMW sare de 12k euro :D Sa fim seriosi. Daca ai fost atent prin presa la scandalul dintre BMW si GM, BMW platea cam 1500 de euro pe o cutie noua.

uite aici un exemplu .

http://cgi.ebay.de/BMW-Automatikgetriebe-7...=item53df8efb97

Sunt aceasi conditii si garantii ca pe realoem sau date tie de catre cel care ti-a facut cutia. Poti pune mana pe telefon sa intrebi.

 

De la teorie la practică e cale lungă.

 

Sunt foarte curios de ce garanţie beneficiezi având ĂŽn vedere că suntem ĂŽn ţări diferite.

 

Se merge pe garanţie pe ĂŽncredere? :lol:

 

Sau vrei să spui că trimiţi cutia veche, ei ĂŽţi trimit cutia recondiţionată, iar dacă această cutie recondiţionată ţine 6 luni, ţi-o vor schimba fără discuţii. :)

 

Mă rog, asta e o chestie total românească. Unul aude un preţ şi imediat spune că e exagerat, că el ştie mai ieftin, nu contează că nu e din proprie experienţă.

 

+1

multi nu stiu ca aceste cutii se pot repara relativ ieftin, in romania, la service-urile bazelor mari de transport(autocare, camioane care sunt cu cutii automate). si au la piese(kit compleat sau orice articol doresti), pe original, la discretie si la preturi pamantene!

...si garantia tot ca in germanica: 1an sau 50 000 km.

succes cu afacerea! la noi, cred ca o sa mearga pentru ca sunt putini!

 

Mi se pare corect. :)

 

Deci tu ai impresia că mecanicii ăia de la baze mari de transport, care echilbrează cardanul de autobuz sau camion cu ciocanul ridicând puntea spate a camionului şi lovind cardanul până când li se pare lor că e drept, sunt ĂŽn stare să repare o cutie steptronic. :)

 

"Zgârcitul plăteşte ĂŽntotdeauna de două ori."

 

Mă rog, dacă ai zis că se poate repara cu 300 €, m-am edificat.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Deci tu ai impresia cã mecanicii ãia de la baze mari de transport, care echilbreazã cardanul de autobuz sau camion cu ciocanul ridicând puntea spate a camionului ºi lovind cardanul pânã când li se pare lor cã e drept, sunt În stare sã repare o cutie steptronic. :lol:

 

"Zgârcitul plãteºte Întotdeauna de douã ori."

 

MĂŁ rog, dacĂŁ ai zis cĂŁ se poate repara cu 300 €, m-am edificat.

 

cu 3oo, nu!

dar... daca te intersezi un picut, bazele de transport chiar au camioane, tiruri, s.a.m.d. de generatie noua.

o scurta privire in ograda noastra si o sa ramai uimit ce service au.

asta daca iti pierzi timpul si pe teren... doar virtual nu prea gasesti.

nu stiam modul de echilibrare a cardanului la autobuz... e bine de stiut!

multumesc de informatie. :)

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezule, eu ti-am arata cat costa, ce tot nu iti convine ca nu inteleg. Cei de acolo fac ce a facut si prietenul tau, reconditioneaza cutii. Nu a zis nimeni sa cumperi de acolo, e doar un exemplu ...

A doua chestie ar fi ca probabil univont vorbeste de parcuri seriose auto, nu autobaza RATB de pe vremea lui nea Nicu.

Daca tu crezi ca cineva lasa un mecanic sa dea cu barosul intr-un camion mercedes de 400k te inseli. Si pe foamea asta cand fiecare timp mort al camionului il platesti din buzunarul tau, nu al Statului...

Ce ti se pare asa complicat la o cutie steptronic ? sunt chiar mai simple decat cutiile mai vechi, si cu siguranta mai simple decat un DSG sau SMG, ca acum comenzile automatizate hidraulic au disparut si rolul lor a fost preluat de ECU -ul al cutiei..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu tin cu nici unul, dar as avea ceva de zis: un mecanic pregatit, cu simtul raspunderii, avand documentatia necesara si basca experienta, descurca ORICE, mai greu prima data si poate a doua, dar daca il duce capul, deja la a treia operatiune nu mai e problema.

Faptul ca uneori trebuie sa dai cu barosul nu e relevant, la servici chiar am chei facute pentru asa ceva, scurte fata de marimea lor si intarite la capat ca sa poti bate in ele. Se numesc "impact spanners".

 

Prin natura serviciului, la fiecare jumatate de an schimb echipamentele pe care lucrez si de multe ori am fost pus in situatia de a reporni ceva neatins de ani de zile si fara documentatie. Nu imi permit sa zic "nu se poate" pentru ca imi pierd locul de munca.

Pentru cineva care nu lucreaza in domeniu, pare ceva abstract dar principiile sunt aceleasi in toata mecanica, tot ce trebuie sa faci e sa intelegi principiul si solutiile constructive alese. La chestii mai deosebite documentatia e absolut necesara.

Link to comment
Share on other sites

+1 lucian..

Nu sunt niste mistere ca piramidele, e mecanica. Cine stie mecanica si nu ca a prins si el ca lautarii ceva repara orice. Din pacate astia sunt cam rari.

 

Cristi, se da garantia standard de reparatie in service, cat e ea conform legislatiei din tara X.

Pe de alta parte poti scapa doar cu o curatare de bloc hidraulic si inlocuit cateva discuri. Poti cauta pe net manuale de reparatie pentru diverse cutii daca te manaca asa curiozitatea.

Nu te opreste nimeni frate, cumpara de la BMW RMFD cu 5000 de euro, vezi ca o sa iti dea garantie lifetime, ca uleiul si o sa ai si poza acolo, clientul anului .. :)

 

Eu nu inteleg ce va isterizati atat, ca e posibil sa iei o cutie cu garantie cu 50 % din pretul platit de cineva de pe forum ?

La cutii RMFD de regula e un an sau 50-60k km, indiferent ca o iei de la ZF, GM, BMW sau un atelier specializat care face RMFD...

Link to comment
Share on other sites

Dacă ar fi atât de simplu, toate service-urile ar repara cutii automate.

 

E clar că ai părerile tale, ĂŽnsă ĂŽnlocuirea a unui disc sau două este o inepţie, nu aşa se face o recondiţionare.

Ori schimbi toate discurile şi uleiul, ori iei o cutie sh.

 

Ciupanezule, eu ti-am arata cat costa, ce tot nu iti convine ca nu inteleg. Cei de acolo fac ce a facut si prietenul tau, reconditioneaza cutii. Nu a zis nimeni sa cumperi de acolo, e doar un exemplu ...

A doua chestie ar fi ca probabil univont vorbeste de parcuri seriose auto, nu autobaza RATB de pe vremea lui nea Nicu.

Daca tu crezi ca cineva lasa un mecanic sa dea cu barosul intr-un camion mercedes de 400k te inseli. Si pe foamea asta cand fiecare timp mort al camionului il platesti din buzunarul tau, nu al Statului...

Ce ti se pare asa complicat la o cutie steptronic ? sunt chiar mai simple decat cutiile mai vechi, si cu siguranta mai simple decat un DSG sau SMG, ca acum comenzile automatizate hidraulic au disparut si rolul lor a fost preluat de ECU -ul al cutiei..

 

E simplu să dai astfel de exemple de pe net, de la teorie la practică e ceva drum.

 

Nu sunt complicate, ĂŽnsă nivelul mecanicilor din România este extrem de scăzut.

 

Dacă le arăţi o cutie automată, cei mai mulţi se iau cu mâna de cap şi iţi spun că nu sunt ĂŽn stare, ăsta e nivelul lor.

 

Nu tin cu nici unul, dar as avea ceva de zis: un mecanic pregatit, cu simtul raspunderii, avand documentatia necesara si basca experienta, descurca ORICE, mai greu prima data si poate a doua, dar daca il duce capul, deja la a treia operatiune nu mai e problema.

Faptul ca uneori trebuie sa dai cu barosul nu e relevant, la servici chiar am chei facute pentru asa ceva, scurte fata de marimea lor si intarite la capat ca sa poti bate in ele. Se numesc "impact spanners".

 

Prin natura serviciului, la fiecare jumatate de an schimb echipamentele pe care lucrez si de multe ori am fost pus in situatia de a reporni ceva neatins de ani de zile si fara documentatie. Nu imi permit sa zic "nu se poate" pentru ca imi pierd locul de munca.

Pentru cineva care nu lucreaza in domeniu, pare ceva abstract dar principiile sunt aceleasi in toata mecanica, tot ce trebuie sa faci e sa intelegi principiul si solutiile constructive alese. La chestii mai deosebite documentatia e absolut necesara.

 

Cei mai mulţi mecanici sunt foarte slab pregătiţi şi nu sunt ĂŽn stare să se documenteze, nu vor să citească nimic, vor să facă bani simplu şi cu cât mai puţină muncă.

 

E foarte uşor să spui aceste lucruri, ĂŽnsă practica arată că nivelul mecanicilor din România este scăzut.

Cam singurii care ştiu ceva ca lumea sunt cei care au fost pe la specializări plătite de firme şi reprezentanţe ĂŽn străinătate.

Chiar şi inginerii care au terminat Politehnica la autovehicule rutiere sunt destul de slab pregătiţi dacă-i iei la bani mărunţi, n-are rost să ne minţim şi să ne ascundem ĂŽn spatele unor diplome şi titulaturi pompoase, acesta este nivelul ĂŽnvăţământului superior din România, facultăţile sunt un fel de fabrici care scot rebuturi ĂŽn masă...

 

Nu contest faptul că există şi oameni pregătiţi şi documentaţi, ĂŽnsă ĂŽi găseşti foarte greu şi sunt foarte rari, majoritatea ştiu doar lucruri de bază şi nu vor să ĂŽnveţe mai mult.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu Perfect de acord cu tine. De aia am mentionat calitatile de mai sus.

Ce vroiam sa zic e ca lumea se grabeste sa catlogheze oamenii dupa orice criteriu la indemana, mai ales daca poate sa zica ceva de rau.

Faptul ca lucrezi intr-un loc nu te face automat meserias sau dimpotriva, ageamiu. Sunt multi care lucreaza in locuri cam nasoale dar asa isi mentin clientela personala.

 

Am vazut service-uri care faceau greseli inexplicabile, impardonabile ssu cu vrei sa le zici, dar oamanii erau foarte siguri pe ei.

 

Cu facultatile sunt perfect de acord, la mine in promotie cred ca jumatate n-aveau habar cu ce se manaca motoarele la sfarsitul facultatii. Mai aud cateodata povesti despre colegi de ai mei de facultate si... nu mai zic nimic.

Facultatea o termina oricine vrea sa o termine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.