Jump to content

Cati bari are turbina la 320d E46?


Recommended Posts

Multumesc nana22. Mai este altcineva care cunoaste aceste date? M`ar interesa si cam cati cai putere suporta turbina fara s`o stric prea tare :) Multumesc anticipat.

1,8..1,9 ...cam atat rezista...dupa presiunea asta cam risti...

 

risti sa faci marmelada din pistoane ...nu turbina ar avea probleme imediate... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca am de gand sa duc masina cam pe la 200-220 de cai, iar din discutiile pe care le-am avut cu niste persoane avizate...care cu asta se ocupa si au facut masini de la Golf tdi pana la Lancer Evo 9, am inteles ca turbina trebuie sa reziste in primul rand. Daca e de 1.8 turbina e ok...oricum am luat in calcul si un turbo upgrade :) Initial am sa-i fac o resoftare care o duce pe la 195 de cai (am deja 180), ii scad turatia la care intra turbo pe la 1500 rpm, kit admisie, conducte la turbo si am sa-i scot catalizatorul. Am sa va anunt de iese din bestie ;) Astept pareri si critici ale voastre intre timp. Edited by Lucian0
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca am de gand sa duc masina cam pe la 200-220 de cai, iar din discutiile pe care le-am avut cu niste persoane avizate...care cu asta se ocupa si au facut masini de la Golf tdi pana la Lancer Evo 9, am inteles ca turbina trebuie sa reziste in primul rand. Daca e de 1.8 turbina e ok...oricum am luat in calcul si un turbo upgrade :) Initial am sa-i fac o resoftare care o duce pe la 195 de cai (am deja 180), ii scad turatia la care intra turbo pe la 1500 rpm, kit admisie, conducte la turbo si am sa-i scot catalizatorul. Am sa va anunt de iese din bestie ;) Astept pareri si critici ale voastre intre timp.

Pe ce 180 de cai cum ia-i facut ?

Link to comment
Share on other sites

daca erau asa avizate cred ca iti spuneau si ce riscuri implica :)

in alta ordine de idei:

1. turbina stock de pe masina ta poate face 200cp dar la puterea aia o sa o lesini imediat (depinde si de uzura ei)

2. intercooler-ul nu va face fata

3. O sa ai fum la greu

4. daca scazi turatia de cuplu la 1500rpm o sa faci ambreiajul muci cat de repede (sa nu mai vorbim daca nu iti pui limitare de cuplu ca o sa faci varza si volanta, posibil diferentialul)

 

O idee: daca tot vrei sa o duci peste 200cp si nu vrei sa-ti cumperi 330d pentru asta trebuie sa stii ca ambreiajul si alte subansamble de pe E46 320d nu duc foarte bine cuplul marit.

Totusi daca esti hotarat: cumpara turbo VNT20, intercooler pt el, injectoare cu debit mai mare, soft custom, ambreiaj sport.. si pregateste-te sa ai "pe stoc" urmatoarele piese: fulie vibrochen, volanta, tampoane motor, catalizator si alte maruntisuri ;)

 

Iti urez tuning placut!

Link to comment
Share on other sites

daca erau asa avizate cred ca iti spuneau si ce riscuri implica :lol:

in alta ordine de idei:

1. turbina stock de pe masina ta poate face 200cp dar la puterea aia o sa o lesini imediat (depinde si de uzura ei)

2. intercooler-ul nu va face fata

3. O sa ai fum la greu

4. daca scazi turatia de cuplu la 1500rpm o sa faci ambreiajul muci cat de repede (sa nu mai vorbim daca nu iti pui limitare de cuplu ca o sa faci varza si volanta, posibil diferentialul)

 

O idee: daca tot vrei sa o duci peste 200cp si nu vrei sa-ti cumperi 330d pentru asta trebuie sa stii ca ambreiajul si alte subansamble de pe E46 320d nu duc foarte bine cuplul marit.

Totusi daca esti hotarat: cumpara turbo VNT20, intercooler pt el, injectoare cu debit mai mare, soft custom, ambreiaj sport.. si pregateste-te sa ai "pe stoc" urmatoarele piese: fulie vibrochen, volanta, tampoane motor, catalizator si alte maruntisuri :lol:

 

Iti urez tuning placut!

 

@lucian0, nu-ti ajung 180cp sanatosi?....eu am dus-o in 180 si e beton, am forjat-o de a luat-o draq si nu are nimic..dupa 200cp cred ca o sa incepi sa duci des masina la service....

 

@alinos, frate te-ai apucat de tuning ca aproape ca m-ai convins sa vin la tine sa ma tunezi! :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Teoretic turbina tine 1.8 bari (atata recomanda producatorul turbinei) .... ea din fabrica nu cred sa sara de 0.8-1 bar MAXIM ...... poti sa o duci la 1.4-1.5 bari sa ajungi la 200cp .... deja la 1.8 bari s-ar putea sa ajungi la 220-230cp dar cu siguranta in 5000km faci motoru......
Link to comment
Share on other sites

nu, eu nu m-am apucat.. tu esti "tunat" destul.. ca sa nu mai vorbim de masina :lol:

 

:) ;) da, adevaru' e ca am putin mintea "tunata"...

 

On: mai bine treci la 3.0d daca vrei mai multa putere...e cam mult 200cp+, pentru 2.0d...nu doar pt turbo cat si pentru restul.

 

Aici ai dreptate , dar odata trecut la 3.0d 204cp poti sa fi sigur ca va dorii sa aibe 240-250cp , adica soft si la ala :lol:

Link to comment
Share on other sites

nu, eu nu m-am apucat.. tu esti "tunat" destul.. ca sa nu mai vorbim de masina :lol:

 

;) :lol: da, adevaru' e ca am putin mintea "tunata"...

 

On: mai bine treci la 3.0d daca vrei mai multa putere...e cam mult 200cp+, pentru 2.0d...nu doar pt turbo cat si pentru restul.

 

Aici ai dreptate , dar odata trecut la 3.0d 204cp poti sa fi sigur ca va dorii sa aibe 240-250cp , adica soft si la ala :lol:

 

in cazul asta nu-i ramane decat sa puna pe un urs tot ce trebuie si sa vezi atunci senzatie...300-400cp fortza bruta, fara nimic asistat doar ABS. :)

Link to comment
Share on other sites

nu, eu nu m-am apucat.. tu esti "tunat" destul.. ca sa nu mai vorbim de masina :lol:

 

;) :lol: da, adevaru' e ca am putin mintea "tunata"...

 

On: mai bine treci la 3.0d daca vrei mai multa putere...e cam mult 200cp+, pentru 2.0d...nu doar pt turbo cat si pentru restul.

 

Aici ai dreptate , dar odata trecut la 3.0d 204cp poti sa fi sigur ca va dorii sa aibe 240-250cp , adica soft si la ala :(

 

in cazul asta nu-i ramane decat sa puna pe un urs tot ce trebuie si sa vezi atunci senzatie...300-400cp fortza bruta, fara nimic asistat doar ABS. :)

poate vrea consum mic :lol:

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca posesorii de astfel de masini gandesc cam la fel :) Aveam de gand sa iau si un "urs", dar nu ca masina de mers zi de zi...pt. asta e f bun 320D-ul...ci doar pt senzatii...distractie. Multumesc pt. sfaturi, iar daca ma hotarasc totusi sa fac e46-le de vreo 200 de cai am sa va anunt rezultatele si peste 10.000 km. Oricum, topicul ramane deschis...sunt deschis oricarei opinii.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

salut

am si eu o intrebare legat de cai, am un 318td compact, an 2003, cu motor de 1995 116cp, cat e safe sa-i ridic caii cat sa nu trebuiasca sa schimb ce am stock pe ea? doar din soft

banuiesc ca 147 cp pot sa-i ridic linistit ca la berlina cu acelasi motor...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Si eu am un 320d de 150 cp si l am dus la 183 doar din soft Am un prieten care face masini de multa vreame , el este reprezentant revo in romania mai exact oradea si mia zis ca un soft si un intercooler marit iti da undeva la 190cp fara sa umbli la motor Masina duce destul pt ca ai injectoare de 330 pe ea cel putin asa e la mine Ii mai dai si un filtru k&n in cutia originala si scoti intermediara si pui o toba sport in loc de finala si il aduci undeva la aproximativ 200cp fara sa ai probleme cu alte parti ale masinii sau motor Si inca ceva daca ai cutia in 6 trepte si ii dai cuplu mare din soft risti sa pice si ea odata cu volanta Cutia in 5 e mult mai rezistenta Eu astept vara si o sa imi fac upgrade-ul la intercooler si in rest am filtru sport k&n si finala sport A tin sa zic ca masina e softata de 3 ani si nu am avut nici o prob cu turbo sau alte chestii Am schimbat doar tampoane motor si bucsele din spate de la diferential
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Si eu am un 320d de 150 cp si l am dus la 183 doar din soft Am un prieten care face masini de multa vreame , el este reprezentant revo in romania mai exact oradea si mia zis ca un soft si un intercooler marit iti da undeva la 190cp fara sa umbli la motor Masina duce destul pt ca ai injectoare de 330 pe ea cel putin asa e la mine Ii mai dai si un filtru k&n in cutia originala si scoti intermediara si pui o toba sport in loc de finala si il aduci undeva la aproximativ 200cp fara sa ai probleme cu alte parti ale masinii sau motor Si inca ceva daca ai cutia in 6 trepte si ii dai cuplu mare din soft risti sa pice si ea odata cu volanta Cutia in 5 e mult mai rezistenta Eu astept vara si o sa imi fac upgrade-ul la intercooler si in rest am filtru sport k&n si finala sport A tin sa zic ca masina e softata de 3 ani si nu am avut nici o prob cu turbo sau alte chestii Am schimbat doar tampoane motor si bucsele din spate de la diferential

 

Poti sa vinzi filtrul K&N sau sa il arunci pentru ca nu te ajuta cu nimic.Am fost pe dyno test cu si fara filtru,cu si fara soft si nu te ajuta cu nimic la motorul 2.0d.La fel si cu finala,nu da banii pe ea daca nu ai cumparat-o deja,DIESELUL nu este benzina !La diesel iti trebuie evacuare cat mai libera,fara catalizatoare si finala daca vrei un plus dar asta la cel putin 3.0d soft,upgrade turbo + altele are rost,doar motor stock cu evacuare libera nu prea are nici un sens.Nu te mai lua dupa toate zvonurile,din filtru K&N si finala nu o sa obti niciodata cei 10CP la care speri,nu la motorul tau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.