Jump to content

itp cu probleme...


pyu

Recommended Posts

am intrat astazi in sfarsit in rar...

dupa cum nu ma asteptam, au aparut probleme cu inspectia tehnica, pe care nu am trecut-o.

 

inginerul ( care nu si-a dat seama ca e un motor pe benzina, si folosea sonde pt diesel ) a constatat urmatoarele:

1-eficacitate redusa frana stationare dreapta ( stiam ca nu tine deloc pe roata dreapta :lol: )

2-joc bucsa mare la brat inferior fata, stanga si dreapta

3-joc pivot inferior dreapta

4-joc caseta de directie ( cica se poate remedia asta daca strangi nu stiu ce pe acolo pe la caseta )

 

acuma am nevoie de putin ajutor la identificat cateva piese ;)

 

pt 2 e vorba de nr 5 din http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=05

 

pivotul inferior care o fi?

 

pentru frana de mana am auzit ca trebuie numai unul din cabluri, cel de pe dreapta care e probabil intepenit ? http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=34&fg=30

 

si la punctul 4 ce se poate face... chiar nu dispun deloc de bani pentru alta caseta de directie :)

 

va multumesc :lol:

Link to comment
Share on other sites

Pivotul inferior e piesa nr 19 din link , bucsa e intradevar nr 5 insa doar partea interioara , va fi dificil de inlocuit doar aceasta , iar pentru frana de stationare si caseta e nevoie de identificarea problemei. (nu poti sa stii ce trebuie schimbat fara sa desfaci acolo roata dreapta spate si chiar si caseta de directie ).
Link to comment
Share on other sites

si la punctul 4 ce se poate face... chiar nu dispun deloc de bani pentru alta caseta de directie :)

 

Restul trebuie rezolvate neapĂŁrat pentru cĂŁ este vorba de siguranĂža ta Âşi a celorlalĂži participanĂži la trafic.

 

Pentru punctul 4 trebuie sĂŁ uiĂži 100 Ron ĂŽn talon.

Link to comment
Share on other sites

Restul trebuie rezolvate neapĂŁrat pentru cĂŁ este vorba de siguranĂža ta Âşi a celorlalĂži participanĂži la trafic.

 

Pentru punctul 4 trebuie sĂŁ uiĂži 100 Ron ĂŽn talon.

 

de bucse chiar stiam ca trebuie schimbate, dar nu am avut timpul necesar sa ma ocup de asta... vroiam sa las mai mult de 100 ron in talon... dar nu s-a putut face nimic... a inceput sa-mi vanda gogosi ca daca ma prinde politia si imi verifica masina, si ii da lui amenda, sau isi pierde locul de munca... pe cand de fapt adevaratul motiv e ca eram cu numere rosii de sv in rar la botosani.

 

Pivotul inferior e piesa nr 19 din link , bucsa e intradevar nr 5 insa doar partea interioara , va fi dificil de inlocuit doar aceasta , iar pentru frana de stationare si caseta e nevoie de identificarea problemei. (nu poti sa stii ce trebuie schimbat fara sa desfaci acolo roata dreapta spate si chiar si caseta de directie ).

 

va fi mai usor de schimbat 6 ( pt ca vad ca 4+5= piesa 6) ?

 

stie cineva aproximativ cat vor costa toate acestea? un pret informativ macar :)

Link to comment
Share on other sites

Restul trebuie rezolvate neapĂŁrat pentru cĂŁ este vorba de siguranĂža ta Âşi a celorlalĂži participanĂži la trafic.

 

Pentru punctul 4 trebuie sĂŁ uiĂži 100 Ron ĂŽn talon.

 

de bucse chiar stiam ca trebuie schimbate, dar nu am avut timpul necesar sa ma ocup de asta... vroiam sa las mai mult de 100 ron in talon... dar nu s-a putut face nimic... a inceput sa-mi vanda gogosi ca daca ma prinde politia si imi verifica masina, si ii da lui amenda, sau isi pierde locul de munca... pe cand de fapt adevaratul motiv e ca eram cu numere rosii de sv in rar la botosani.

 

Pivotul inferior e piesa nr 19 din link , bucsa e intradevar nr 5 insa doar partea interioara , va fi dificil de inlocuit doar aceasta , iar pentru frana de stationare si caseta e nevoie de identificarea problemei. (nu poti sa stii ce trebuie schimbat fara sa desfaci acolo roata dreapta spate si chiar si caseta de directie ).

 

va fi mai usor de schimbat 6 ( pt ca vad ca 4+5= piesa 6) ?

 

stie cineva aproximativ cat vor costa toate acestea? un pret informativ macar :)

 

 

eu am schimbat bucsa nr. 5, e intr-adevar greau de scos, dar se poate..pretul pt. bucsa 5 e cca. 35 lei/buc

Link to comment
Share on other sites

si la punctul 4 ce se poate face... chiar nu dispun deloc de bani pentru alta caseta de directie :)

 

Restul trebuie rezolvate neapĂŁrat pentru cĂŁ este vorba de siguranĂža ta Âşi a celorlalĂži participanĂži la trafic.

 

Pentru punctul 4 trebuie sĂŁ uiĂži 100 Ron ĂŽn talon.

Daca uiti 100ron in talon cred ca nu mai e numa pct 4....si 1,2,3 ;)

Link to comment
Share on other sites

Daca uiti 100ron in talon cred ca nu mai e numa pct 4....si 1,2,3 :)

 

tocmai am scris mai sus ca am vrut, dar nu a mers ;)

 

eu am schimbat bucsa nr. 5, e intr-adevar greau de scos, dar se poate..pretul pt. bucsa 5 e cca. 35 lei/buc

 

sper sa nu fie prea mare chin sa o schimb at home...

Link to comment
Share on other sites

pt punctul 4 se regleaza putin jocul daca nu este prea mare.

normal daca-i dai ceva inginerului de la inspectii se rezolva tot.

numai ca nu mai merge cum mergea odata.

acum poate sa-i blocheze RAR-ul masina pe linia de inspectie pentru control.

ii apare mesaj pe calculator de la rar sa retina masina o ora si vine un inspector de la rar.

daca gaseste defectiuni pe care ala de la itp nu le-a trecut in constatare ii da amenda 50milioane.

asta prima data.a doua oara ii suspenda dreptul de a face inspectii.

de obicei aranjamentele se fac pe la 7-8 dimineata sau dupa 4 cand termina programul aia la rar.

tata face inspectii...

Link to comment
Share on other sites

Daca uiti 100ron in talon cred ca nu mai e numa pct 4....si 1,2,3 :)

 

Păi da dar este mai bine să rezolve acele probleme.

Da...dar daca masina nu franeaza calumea cel putin in sv nu cred ca ia ITP-ul nici cu banii aia uitati prin fiecare act :lol: Restu gen gaze si alte probleme la banii aia nici nu mai exista ;)

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

"ti-am zis ca-i popa da tu nu Batman Batman" Fa-l la sv :lol:

 

deci sincer vreau sa o inmatriculez cat mai repede si de asta am facut programare la BT. pt sv mai trebuia sa astept inca 2 luni ... nu mai am rabdare ;)

dar ala de acolo chiar era popa si nu batman, si nu a vrut sa ia bani :)

 

 

 

Acum vad...esti din Suceava ? :lol:

 

Ce chior is :( pai in sv si nu iei itp-ul :lol: unde ai fost sa il faci ? In principiu daca iti merg franele...restul se rezolva cu 50lei :)

 

la frane (in afara de frana de mana) si gaze nu am avut probleme :twoup:

 

PĂŁi da dar este mai bine sĂŁ rezolve acele probleme.

 

o sa le remediez in mod sigur saptamana asta... nici mie nu imi place cum se simte in volan la drum mai denivelat, sau curbe. simt o usoara instabilitate pe masina.

 

 

si am mai patit ceva sambata... inainte sa ajung la rar acolo.

la un moment dat am simtit ca fuge spatele foarte tare in curbe. am crezut ca poate am facut pana pe o roata din spate.

am coborat, totul era in regula. dau sa plec de pe loc, masina de abia se misca, si ceva patina ( roata din dreapta spate patina de nebuna pe asfaltul ud ).

dupa rar, in drum spre casa nu a mai facut asemenea probleme. oare era din cauza telescopului ( care nu mai "exista", era curs tot uleiul din el ) ?

am schimbat in aceeasi zi telescoapele pe spate si nu am mai avut asemenea probleme.

 

pt punctul 4 se regleaza putin jocul daca nu este prea mare.

normal daca-i dai ceva inginerului de la inspectii se rezolva tot.

numai ca nu mai merge cum mergea odata.

acum poate sa-i blocheze RAR-ul masina pe linia de inspectie pentru control.

ii apare mesaj pe calculator de la rar sa retina masina o ora si vine un inspector de la rar.

daca gaseste defectiuni pe care ala de la itp nu le-a trecut in constatare ii da amenda 50milioane.

asta prima data.a doua oara ii suspenda dreptul de a face inspectii.

de obicei aranjamentele se fac pe la 7-8 dimineata sau dupa 4 cand termina programul aia la rar.

tata face inspectii...

 

la suceava se putea rezolva fara probleme cu itp-ul :D

 

pt punctul 4 se regleaza putin jocul daca nu este prea mare.

 

poti da mai multe detalii de unde se regleaza jocul?

Link to comment
Share on other sites

pisica avea 228.000 km cand am cumparat-o, am dat 3300 euro pe ea.

si am mai bagat 200 pana acuma, si mai tre sa bag inca aproape 200. deci un 3700 ar fi pretul cu tot cu reparatii.

 

cand am cumparat-o, bateau numai bucsele mari la brat inferior fata, stanga si dreapta, dar dupa 2000 km pe drumurile noastre a inceput sa-si dea drumul si alte bucse, telescoape... bucsa brat bascula spate era deteriorata rau de tot, se vedea ca nu era schimbata de f mult timp, cauciucul era chiar scopt.

tu cat ai dat? pune niste poze sa vedem si noi :)

Link to comment
Share on other sites

si am mai patit ceva sambata... inainte sa ajung la rar acolo.

la un moment dat am simtit ca fuge spatele foarte tare in curbe. am crezut ca poate am facut pana pe o roata din spate.

am coborat, totul era in regula. dau sa plec de pe loc, masina de abia se misca, si ceva patina ( roata din dreapta spate patina de nebuna pe asfaltul ud ).

dupa rar, in drum spre casa nu a mai facut asemenea probleme. oare era din cauza telescopului ( care nu mai "exista", era curs tot uleiul din el ) ?

am schimbat in aceeasi zi telescoapele pe spate si nu am mai avut asemenea probleme.

 

VerificĂŁ uzura Âşi DOT-ul de pe pneuri, poate faci Âşi o geometrie.

Link to comment
Share on other sites

VerificĂŁ uzura Âşi DOT-ul de pe pneuri, poate faci Âşi o geometrie.

 

pneurile sunt in stare destul de buna. o fi de la geometrie, sau de la telescop, pentru ca nu apasa si nu avea roata greutate pe ea.

o sa incerc o geometrie in viitorul aproapiat.

Link to comment
Share on other sites

#:-S Pai in cazul asta sunt mai linistit. Eu am luat-o la 60.000 de km (Sper ca reali, ca pare noua :)) si am dat 4000€. Dar vorba ta... dupa 2000 de km pe drumurile noastre a cam inceput sa scartaie.

 

Am numai o poza, ca am fost pe fuga in concediu, si in prima zi de lucru cum am facut-o lata, i-am mutat si bara, de am ramas si fara permis ;)

http://picasaweb.google.com/mihai.buba/MasinaMea#

Link to comment
Share on other sites

#:-S Pai in cazul asta sunt mai linistit. Eu am luat-o la 60.000 de km (Sper ca reali, ca pare noua ;)) si am dat 4000€. Dar vorba ta... dupa 2000 de km pe drumurile noastre a cam inceput sa scartaie.

 

Am numai o poza, ca am fost pe fuga in concediu, si in prima zi de lucru cum am facut-o lata, i-am mutat si bara, de am ramas si fara permis :lol:

http://picasaweb.google.com/mihai.buba/MasinaMea#

frumoasa masina :)

s-o rulezi fara probleme

Link to comment
Share on other sites

offtopic, ca un raspuns celor care indeamna lumea la spaga. Daca un individ cu o masina neadaptata drumurilor publice, care a luat itp-ul cu spaga ii cedeaza o piesa din angrenajul masinii si accidenteaza un prieten sau un membru al familiei voastre lati mai indemna sa bage 100 RON in talon la ITP? Daca pentru acei 100 RON ia viata unui om ati mai spune macar in gluma, "baga frate 100 coco in talon, si lasa ca iti dau aia ITP-ul, nui lasa sa te fraiereasca si sa te intoarca din drum...lasa ca tio repari tu cand ai timp", se merita? Rog supervizorii acestui forum sa ia masuri raspunsurilor inconstiente, raspunsuri poate zise la misto sau dupa cum a facut fiecare. Totusi sunt persoane care iau in serios ce se scrie pe aici. Cu ajutorul vostru am reusit sa-mi schimb piese e la masina fara sa apelez la vreun service. Ar fii trebuit sa va urmez sfatu si sa pun 100 de ron saptamana trecuta la RAR?

 

sper ca acest mesaj sa fie citit macar de un administrator innainte de a fii sters.

fratilor cand va suiti la volan nu va puneti numai viata voastra in pericol, din contra voi aveti cele mai mari sanse de supravieturie, insa ceilalti de langa voi poate nu vor fii atat de norocosi, un pieton nu are armura de fier, un buciclist nu e aparat de spitele rotilor, un motociclist nu e invincibil doar ca are o casca si geaca pe el.

 

toate cele bune si sper sa ascultati si acest sfat.

 

PS: daca acest reply va ramane, nu caut cearta drept urmare nu veniti cu argumente contra la ce e scris mai sus. daca am zis vreo prostie rugativa sa nu aveti prieteni loviti de incostienti cu rable de masini.

Link to comment
Share on other sites

A fost sfĂŁtuit sĂŁ-si rezolve problemele ĂŽnainte de ITP.

 

Sfaturile de pe acest forum nu costĂŁ nimic deci nici nu trebuie luate 100% ĂŽn serios.

 

Trebuie sĂŁ priveÂşti lucrurile Âşi realist.

Este foarte posibil sã fi fost la o staÞie ITP unde vroiau sã primeascã ºpagã, sunt atat de multe maºini cu joc la caseta de direcÞie care iau ITP-ul fãrã probleme Încât e greu de crezut cã nu iei ITP-ul pentru casetã.

 

IniÞiatorul topicului nu este un copil ºi trebuie tratat ca atare, dacã i se va spune sã-ºi rezolve toate problemele tehnice Înainte de ITP, este clar cã va Încerca sã-ºi rezolvat cât mai multe dintre probleme Însa totul depinde de el ºÎ de posibilitatile sale financiare.

Link to comment
Share on other sites

offtopic, ca un raspuns celor care indeamna lumea la spaga. Daca un individ cu o masina neadaptata drumurilor publice, care a luat itp-ul cu spaga ii cedeaza o piesa din angrenajul masinii si accidenteaza un prieten sau un membru al familiei voastre lati mai indemna sa bage 100 RON in talon la ITP? Daca pentru acei 100 RON ia viata unui om ati mai spune macar in gluma, "baga frate 100 coco in talon, si lasa ca iti dau aia ITP-ul, nui lasa sa te fraiereasca si sa te intoarca din drum...lasa ca tio repari tu cand ai timp", se merita? Rog supervizorii acestui forum sa ia masuri raspunsurilor inconstiente, raspunsuri poate zise la misto sau dupa cum a facut fiecare. Totusi sunt persoane care iau in serios ce se scrie pe aici. Cu ajutorul vostru am reusit sa-mi schimb piese e la masina fara sa apelez la vreun service. Ar fii trebuit sa va urmez sfatu si sa pun 100 de ron saptamana trecuta la RAR?

 

sper ca acest mesaj sa fie citit macar de un administrator innainte de a fii sters.

fratilor cand va suiti la volan nu va puneti numai viata voastra in pericol, din contra voi aveti cele mai mari sanse de supravieturie, insa ceilalti de langa voi poate nu vor fii atat de norocosi, un pieton nu are armura de fier, un buciclist nu e aparat de spitele rotilor, un motociclist nu e invincibil doar ca are o casca si geaca pe el.

 

toate cele bune si sper sa ascultati si acest sfat.

 

PS: daca acest reply va ramane, nu caut cearta drept urmare nu veniti cu argumente contra la ce e scris mai sus. daca am zis vreo prostie rugativa sa nu aveti prieteni loviti de incostienti cu rable de masini.

 

nu pot sa zic ca nu ai dreptate...

dar gandestete cate dacii, si cate antichitati ruleaza pe strazile romaniei :)

si asa cu bucsele alea si putinul joc la caseta, am stabilitate si siguranta de "n" ori mai mare decat a unei dacii care are totul in regula.

am mentionat mai sus ca nu am avut timp sa le schimb... pentru ca nu imi place sa merg asa... doar vroiam sa scap de rar, si o faceam dupa aia. nu am avut timpul necesar sa o repar. mai muncesc si eu aproape toata ziua, ca daca stateam debgeaba ma ocupam de ea de cand am cumparat-o.

si topicul a fost creat pentru un sfat in privinta rezolvarii problemei ( identificare piese, scoaterea jocului la caseta de directie, frana de parcare ).

 

azi am dat comanda de pisele necesare, in weekend ma apuc de mecanica si le schimb ;)

mi-am luat chiar si doi tacheti, pentru ca se aude un tacanit usor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.