Jump to content

Pro si contra 635CSi


OneHappyFlyer

Recommended Posts

Vad ca la adresa masinii nu aud (vad) decat laude si asta nu face decat sa impulsioneze si mai mult sa o cumpar.Ma asteptam ca la o masina atat de veche si cu un motor atat de mare sa fie impozitul si asigurarea f mult...o sa ma interesez exact cat costa.Pe de alta parte...traim in Romania si asta ne ajuta cateodata:).Am o cunostinta la politie care imi poate face rost de numere rosii cat timp vreau eu, contra cost.Daca faci un calcul simplu, nu e mai ieftin asa, insa pot spre exemplu in lunile de iarna si in luna de concediu sa nu ii cumpar numere...ramane de vazut.

Eu va multumesc pentru ajutorul pe care mi-l dati si nu vreau sa par nepoliticos, dar as fi dorit sa cunosc si un proprietar de 6, insa se pare ca nu prea e niciunul pe forum.La intalnirile vostre ati cunoscut vreunul?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu sunt perfect de acord ca e mai bine sa ai numere definitive si probabil ca asta va fi si optiunea mea, insa vroiam sa spun ca se poate si altfel.Daca stai sa te gandesti ca pana la ultima reglementare a legii pentru taxa de prima inmatriculare trebuia sa platesti in jurul a 8000 euro ca sa fi "elegant si practic" la volanul unui 635CSi ...eu zic ca era o varianta mai mult decat acceptabila.
Link to comment
Share on other sites

Si cu taxa asta e numai bataie de cap. Anu trecut una din favoritele mele "all time" jaguar xk8 avea preturi incepand cu 17 mii cele mai ieftine. anu asta au preturi incepand cu 11 mii si deja am innebunit. dar taxa .... taxa e 6700 euro :). Eu n-as da la stat atata oricati bani as avea. si daca mai adaug si impozitul pe 3998 cmc mai bine ma multumesc cu bmw-u meu.

 

ca sa-ti spun o parere .. mie E24 (seria 6 vechi) mi se pare cel mai frumos bmw retro dupa E9. Chiar sunt uimit ca iti iei din prima fara sa mai fi avut bmw pana acuma. o sa fiu primul care o sa te bata la cap sa o vada deci sa te astepti la o vizita din partea mea :)

 

pana acuma am avut ocazia sa vad un E9 pe viu .. o frumusete de masina

Link to comment
Share on other sites

Intradevar, nu am mai avut pana acum BMW...insa am mers cu cateva pana acum si destul de mult.Precum am spus si in inceputul, E24 il vreau mai mult pentru cat de bine poate sa arate si daca tot imi iau o masina veche sa fie si gama cat mai de varf.

Apropo, are cineva idee unde gasesc si eu niste detalii tehnice despre motor?

Link to comment
Share on other sites

Masina e deosebita si pe unde trece atrage TOATE privirile !

 

Ce trebuie stiut e ca o masina veche ajunsa pe mana unui pasionat e ca un sac fara fund ! Incontinuu vei gasi ceva ce sa ii mai faci ( pe langa reparatii ) .

 

Asa ca daca te hotarasti sa iti iei "beleaua" sa stii ca pe langa aia 2500 E atragi o gramada de alte cheltuieli !

Link to comment
Share on other sites

offtopic:

@OneHappyFlyer.. daca ai face ceva cu semnatura aia sa nu-ti mai iasa posturile din "cadru"... :)

altcineva nu a sesizat?

 

ontopic:

un e24 mai ales CSI este.... o bijuterie

dupa cum a spus cineva mai sus, costurile de intretinere nu sunt mari, mai grav este daca are (sau va avea) probleme la caroserie insa nici atunci nu e grav pt ca banuiesc ca gasesti piese noi la A.B.

 

bafta!

Link to comment
Share on other sites

Ce trebuie stiut e ca o masina veche ajunsa pe mana unui pasionat e ca un sac fara fund ! Incontinuu vei gasi ceva ce sa ii mai faci ( pe langa reparatii ) .

 

Nu vreau sa te contrazic neaparat, dar am avut un e12 525 din 1979. Functiona perfect. Nici macar un bec de la bord nu era sa nu mearga. Motorul nu scotea fum, tragea foarte bine, cutia automata functiona foarte bine, fara smucituri, etc. Atat doar ca avusesem un mic accident cu ea si ii pusesem aripi care au ramas negre, nevopsite. Interior original, presuri originale, tapiserie originala, abttibilde originale la compartimentul motor si cel de pe parbriz care facea referire se periaoda de rodaj, etc. Masina avea culoarea originala intr-o stare foarte buna. Dupa ce i-am pus niste BBS pe 17" arata ca o bijuterie. Tocmai din cauza asta, persoana care a cumparat-o de la mine m+a rugat de l-am asteptat aproape 3 luni ca sa o cumpere. Si nici nu am dat-o pe bani de nimic. Ce am facut la ea major a fost garnitura de _chiulasa_ si operatiunile legate de asta. In rest, benzina si placerea de a auzi un M30. Se intorcea lumea pe strada dupa mine mai ceva ca dupa un e46, e39 sau alte modele, generatii mai noi.

 

Daca userii io`s si CRM fac legatura cu numarul CJ84DON, pot sa iti confirme toate astea. Masina a ajuns tocmai in Bucuresti.

 

Si acum, ON TOPIC: O masina veche nu inseamna neaparat o masina uzata sau un sac fara fund. E12 l-am luat cu 2000 de euro cand l-am luat. Multi ar zice ca am dat foarte mult pe ea, eu zis ca sigur si-a meritat banii.

 

Deci, daca gasesti un e24 in stare buna, eu zic sa nu iei prea mult in considerare pretul, atata timp cat e justificat.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Masina e deosebita si pe unde trece atrage TOATE privirile !

 

Ce trebuie stiut e ca o masina veche ajunsa pe mana unui pasionat e ca un sac fara fund ! Incontinuu vei gasi ceva ce sa ii mai faci ( pe langa reparatii ) .

 

Asa ca daca te hotarasti sa iti iei "beleaua" sa stii ca pe langa aia 2500 E atragi o gramada de alte cheltuieli !

eu am e 12. pana sa apara e28, e 24 s-a facut pe platforma lui e 12.

mecanica de e24 e identica cu cea de e12 si e28-depinde de an de fb.

masina e bullet proof-daca pui piese bune si la timp.... e lifetime.

ex: amortizoare spate bilstein (fabricate la sibiu) 2 700 000 perechea

set garnituri pompa ambreiaj-400 000 -ate

si mai pot da exemple

Link to comment
Share on other sites

SiloS nu e cazul meu.Eu vreau sa o mentin cat mai originala.

 

Tocmai aia e problema. Piesele oroginale sunt scumpe !

 

Si poate tu acum zici ca vrei sa ai un e24 cu care doar sa te plimbi duminica, dar dupa ce o sa il iei o sa vezi ca o sa te indragostesti de el... o sa iti intre sub piele si o sa vrei sa fie absolut impecabil !

 

Pe mobile.de gasesti e24 si la 25.000 E si la 10.000 E. Aparent masinile sunt la fel.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Tocmai de asta ma tem si eu.Revin la ideea mea de la inceput, si anume: As dori sa cunosc si eu un proprietar de E24, dar se pare ca nu e nici unul.:)

 

Salut OneHappyFlyer! Sunt proprietar de 635CSI defapt este al 3-lea pe care il am, iti pot raspunde la aproape orice intrebare legata de aceasta masina. Al 2-lea CSI pe care l-am avut l-am desfacut complect pana la ultimul surub... L-am reconditionat din bara in bara... in `99.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai de asta ma tem si eu.Revin la ideea mea de la inceput, si anume: As dori sa cunosc si eu un proprietar de E24, dar se pare ca nu e nici unul.:)

 

Salut OneHappyFlyer! Sunt proprietar de 635CSI defapt este al 3-lea pe care il am, iti pot raspunde la aproape orice intrebare legata de aceasta masina. Al 2-lea CSI pe care l-am avut l-am desfacut complect pana la ultimul surub... L-am reconditionat din bara in bara... in `99.

nea' Dane, matale esti cel cu 3 csi-uri? :)

Link to comment
Share on other sites

Tocmai de asta ma tem si eu.Revin la ideea mea de la inceput, si anume: As dori sa cunosc si eu un proprietar de E24, dar se pare ca nu e nici unul. :)

 

Salut OneHappyFlyer! Sunt proprietar de 635CSI defapt este al 3-lea pe care il am, iti pot raspunde la aproape orice intrebare legata de aceasta masina. Al 2-lea CSI pe care l-am avut l-am desfacut complect pana la ultimul surub... L-am reconditionat din bara in bara... in `99.

nea' Dane, matale esti cel cu 3 csi-uri? :)

 

tot respectul.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.