Jump to content

Pro si contra 635CSi


OneHappyFlyer

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Salutare ce ai mai facut cu 635-ul l-ai mai luat ca si pe mine ma bate gandul la unul dar cu taxa asta noua e cam greu am calculat si taxa e "doar" vreo 33000 de euro, mie cel putin asa mi-a aratat un calculator din asta de pe net.

Se poate face vre-o smecherie pentru a se puea evita plata taxei, ca e chiar exagerata, e totusi o masina nu o nava spatiala.

Ms.

Link to comment
Share on other sites

Pai pentru simplul motiv ca in tara e mai ieftina asigurarea.

Aici o asigurare obligatorie pentru o masina cu un motor normal (pana in 2.0l) costa, in functie de vechimea soferului cam 1000 E pe an,asta daca e o masina tanara.

La o batranica ca asta mi-e si frica sa ma interesez cat e.

In plus nu am de gand sa ma stabilesc aici.

Edited by ktod_16
Link to comment
Share on other sites

Nu iti bate capul cu imatriculatul in tara .. pierzi si timp si nervi si te costa cat 4 asigurari. Pot sa iti recomand un site unde am gasit oferte bune de asigurari in Germania. Se pot face online si sunt mult mai ieftine ca eviti comisionul agentului care vrea sa te jecmaneasca oricum. La cea din semnatura oferta initiala a fost de 2200, nu aveam istoric, si acum am gasit cu 950, prima maxima 150 % sau cat dracu e maxim posibil ..aici ma considera nou nascut <_<. Diferenta mare zic eu. La impozit cred ca mai dai vreo 6-700. Taxa in Romania e cel putin 5000 daca nu si mai bine, oricum banuiesc ca poti sa iti faci o idee.. cred ca au aparut calculatoare de taxa si pentru ultima varianta.
Link to comment
Share on other sites

635CSi-ul este intr-adevar o masina speciala. Personal imi place foarte mult. Singura problema este (mai ales in RO) intretinerea si eventual reconditionarea ei corecta. Mai multe detalii despre masina poti gasi aici: 635CSi

 

Pe lângã asta, trebuie neapãrat sã o Þii Într-un garaj.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
arata foarte bine iar 2500+taxa de euro cum spune si Cristi nu e mult daca o ti pentru tine.

 

 

Sigur ca nu e o problema taxa.... Pt o asa masina si eu as da 33,600.00 de euro s-o inmatriculez ... <_<

Ce ne mai incurcam pt 35-36 de mii de euro ? o nimica toata....

 

http://www.autovit.ro/taxapoluare2009.php

 

Hai sa dam sfaturi ca nu costa nimic !!!!

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

 

sa fii nebun sa dai 33 000 de euro in tara asta de 3 lei pentru inmatricularea unei masini ca asta ...

cu parere de rau,dar daca as cumpara o masina ca asta,as inmatricula-o pe bulgaria fara drept de apel. as tine-o 2 luni cu numere rosii,apoi as zbura putin mai la sud de giurgiu s-o inmatriculez. intr'adevar e o bijuterie de masina dupa care toata lumea intoarce capul. si da,pentru pasionatii de bmw reprezinta o investitie destul de ok. mai ales daca masina arata ca cea postata mai sus de mine.

mi-as lua si eu una,dar nu stiu daca as avea bani s-o intretin. poate pe viitor o sa ma gandesc la o mica investitie ca asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
de ce nu dai link? ti-e frica ca dispare? :)

 

Nu am dat link sa nu se interpreteze ca as face reclama la vanzare masinii respective. Imi place cum arata modelul respectiv si eram curios daca stie cineva masina, eventual sa dea niste detalii. Nu imi permit momentan o astfel de masina, nu as avea unde s-o tin si s-o ingrijesc asa cum trebuie. Totusi candva intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat mi-as dori sa am un astfel de exemplar in garaj.

Link to comment
Share on other sites

Masina din anunt este demult pe strazile din Ro, o stiu de cand arata superb... Oricum la cat costa taxa merita pt faptul ca e inscrisa, desi e destul de mult de munca la ea si nu stiu cine poate sa repare tablaria asa cum se cere la o masina de colectie. Sau luata una de-afara si asteptat inca 8-9 ani sa devina istorica :-)

Eu am avut 2 sesari prin 95-96, pot spune ca am avut ghinion cu masina aia (dupa ce am muncit un an sa fac 1 din 2 am mers ~o statie si a intrat unu' pe rosu in intersectie si mi-a facut-o varza, am reparat-o iar si am spart 2 geamuri de usi in service, e o telenovela intreaga) insa tot mai suspin dupa ea... Unul dintre cele mai frumoase BMW-uri care au fost produse dupa parerea mea, intr-adevar mecanica e comuna cu seria 5 dar caroseria (cel putin la cele pe care le-am avut eu, una '76 si una '78) era facuta de Karmann si nu are nici cea mai mica legatura cu alte modele, e construita diferit, f rigida si tare a naibii! Nu mai zic ca erau putine masini care sa stea langa ea la 20 ani de cand fusese fabricata, ma tot gandesc cum o fi fost sa ai una inainte de '80..?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.