Jump to content

Fum alb la pornirea la rece


Recommended Posts

Stiu ca s-a mai pus problema, am tot citit, dar la mine problema este urmatoarea:

 

320D 2004 : cand o pornesc la rece, indiferent de ora, dimineata sau seara, chiar daca sta si 3-4 ore oprita, imi scoate un fum alb (nu foarte mult) vreo 2 minute pana se incalzeste putin motorul. Condens nu este 100%, problema este ca fumul are un miros f usturator de iti lacrimeaza ochii daca stai in spatele masinii langa toba. :)

Masina trage ca inainte, ulei nu mananca, nici nu face spume, apa nu a scazut deloc, f putin sa zic..dar nu deodata. Mentionez ca desi motorul s-a incalzit, mirosul de gaze din toba persista non stop. :)

Un mecanic imi spunea ca daca iti lacrimeaza ochii de la gaze inseamna ca sunt de vina injectoarele. A mai intalnit cineva problema? :)

 

Mai e o chestie, poate e vreun indiciu: la o anumita turatie, nu am remarcat exact cat, in jur de 1800 sa zic...daca incerc sa o tin constant accelerata, imi da putin de tot in nas masina.(asta in viteza a 3-a si a 4-a). Se intampla rar pt ca este doar la o turatie anume si tinuta constant de aceea nu am reusit sa o reeditez ;) In rest trage normal... Sa fie vreo problema la injectoare? :)

 

ps: din ce am citit despre fumul alb, multi zic ca ar fi garnitura de chiulasa ..dar de gaze nu a pomenit nimeni...

Edited by ParaZzzit
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca s-a mai pus problema, am tot citit, dar la mine problema este urmatoarea:

 

320D 2004 : cand o pornesc la rece, indiferent de ora, dimineata sau seara, chiar daca sta si 3-4 ore oprita, imi scoate un fum alb (nu foarte mult) vreo 2 minute pana se incalzeste putin motorul. Condens nu este 100%, problema este ca fumul are un miros f usturator de iti lacrimeaza ochii daca stai in spatele masinii langa toba. :)

Masina trage ca inainte, ulei nu mananca, nici nu face spume, apa nu a scazut deloc, f putin sa zic..dar nu deodata. Mentionez ca desi motorul s-a incalzit, mirosul de gaze din toba persista non stop. :)

Un mecanic imi spunea ca daca iti lacrimeaza ochii de la gaze inseamna ca sunt de vina injectoarele. A mai intalnit cineva problema? :)

 

Mai e o chestie, poate e vreun indiciu: la o anumita turatie, nu am remarcat exact cat, in jur de 1800 sa zic...daca incerc sa o tin constant accelerata, imi da putin de tot in nas masina.(asta in viteza a 3-a si a 4-a). Se intampla rar pt ca este doar la o turatie anume si tinuta constant de aceea nu am reusit sa o reeditez ;) In rest trage normal... Sa fie vreo problema la injectoare? :)

 

ps: din ce am citit despre fumul alb, multi zic ca ar fi garnitura de chiulasa ..dar de gaze nu a pomenit nimeni...

 

desfa, furtunu dintre intercooler si EGR, si vezi cat ulei ai in EGR.. si in furtun... sterge uleiul, si verifica daca mai da fum...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Masina o am din mai, filtrul tot am zis ca il schimb, si nu l-am mai schimbat..pt ca pana acum vreo 2 luni nu scotea atatea gaze.. tocmai asta vroiam sa va intreb dar am uitat de el. Si nici nu cred ca a fost schimbat vreodata..

Cristi, o sa incerc si ce mi-ai zis tu...cred ca tocmai weekendul viitor ca scap numai pe bezna de la munca :) Momentan am observat o chestie, nu am mai pus de la Rompetrol efix, si scoate ceva mai putin fum dimineata, poate e doar o coincidenta.. mirosul de gaze totusi a ramas la fel.

Sa schimb filtrul epurator ca sa fiu sigur ca nu e problema de la el nu?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

filtrul epurator de gaze se schimba cand apare fumul negru. garantez eu. si daca il schimbi o sa observi ca cel vechi e negru si plin de niste depuneri de ulei foarte vascoase iar filtrul practic e blocat. lumea de obicei omite filtrul asta care se schimba si el cam la 40 mii km. schimbarea la timp ajuta la prelungirea vietii turbinei. separa gazele care circula intre motor si turbina, nu mai stiu exact in ce scop.

 

fumul alb de obicei indica faptul ca turbina e pe duca. nu neaparat in cazul tau dar in majoritatea

Link to comment
Share on other sites

da dar problema e ca mie nu imi da nici macar 15 secunde .... deci la prima cheie da un fum alb ... apoi piua nu mai da ... iar azi am forjat`o maxim de a luat`o dracii si in spate un prieten , a zis ca fum nu prea ... apoi a luat`o un prieten si i-a dat el gaz si sincer nu prea am vazut mare lucru chiar mai putin decat a lui Rares ... ( apropo azi cand ai trecut pe langa mine aveai un fum in spate ......) deci numai la pornire.... ce sa zic .... da fum in rest normal nimic deosebit ... oricum am mers cu ea si e la service , maine am constatare si am de gand sa schimb busca si rulment de la intermediar ... apoi o sa ii intreb care e pb cu fumul la pornire .. cred ca o sa schimb si bujiile caci am vazut ca se chinuie cateva secunde la pornire.... va tin la curent :) inca odata multumesc tuturor!

 

@Ciupanezu ..... legat de subturat ... eu nu ma joc cu ea de schimbat sub 3000 3500 nu vede saraca nici sa ma roage ........ deci subturat clar nu merg :) sa ma tina pana la primavara apoi o marit si un e90 Toruing clar va urma ....

Link to comment
Share on other sites

filtrul epurator de gaze se schimba cand apare fumul negru.

 

De fapt un fum cu tentĂŁ albĂŁstruie.

 

Fumul negru la diesel reprezintĂŁ motorinĂŁ nearsĂŁ adicĂŁ amestec prost sau mers subturat.

 

Mr.

 

Tenta albastruie e cand papa ulei.

 

Se stie ca motorina nearsa da fum negru dar si filtrul epurator poate influenta intr-o anumita masura.

 

Bogdy66, daca iti da doar la pornire te agiti degeaba. E un lucru normal :)

Link to comment
Share on other sites

Ma bucur .... apropo am fost azi la service unde am masina si supriza .... :| :D cred ca sunt duse planetarele de pe spate la a mea masina inca nu se stie sigur .... dar daca sunt duse am inteles ca ar fi undeva la 17 mil 1 bucata deci pe scut am pus`o ....... sper sa nu fie stricate ...... maine aflu si ce pret trebuie sa dau daca sunt duse ........ sfaturi ceva pt preturi la piese ? dar oricum 17 mil :) :) :) :) :) ;)

 

Se pot repara ..? intreb si eu ca ne-a Ion ... la banii astia ........

 

Planetara de/din grup pana mea nu prea sunt prieten cu mecanica .....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Mr.

 

Tenta albastruie e cand papa ulei.

 

Se stie ca motorina nearsa da fum negru dar si filtrul epurator poate influenta intr-o anumita masura.

 

Bogdy66, daca iti da doar la pornire te agiti degeaba. E un lucru normal <_<

 

ÂŞi filtrul epurator nu are nici o treabĂŁ cu uleiul? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.