Jump to content

Cum trebuie sa procedez?


Recommended Posts

Problema sta in felul urmator(nu stiu daca se poate spune ca e o prob) : Cand e frig afara intra mai greu in viteza iar daca schimb mai repede treptele "caraie"

Uleiul in cutie nu l-am schimbat niciodata(am masina de 2 ani de zile) iar cel din diferential a fost verificat si era curat ca lacrima .

Intrebarea e:trebuie sa schimb uleiul din cutie sau sa il las asa...daca da ce ulei si ce cantitate intra

Multam

Link to comment
Share on other sites

eu sunt fan valvoline dar stiu ca si castrol e f bun.. oricum nu te zgarci pt ca e vorba de 2 litri (ca nu poti sa cumperi 1,25 :blink: ) si cine stie cand ii vei mai schimba.

oricum eu personal nu recomand aral (si dupa cum am auzit nu prea se impaca aral cu bmw)

Link to comment
Share on other sites

Asa e iarna la toate modelele de E34, indiferent de motorizare. Intra mai greu in viteze la frig. Nu stiu de ce. Si eu mi-am schimbat uleiul in cutie crezand ca e prea gros la frig, dar degeaba. Lucrul acesta l-am experimentat pe toate cele 3 E34 care le-am avut, plus la un 524td al unui prieten. Caraie pentru ca poate nu apesi ambreiajul pana la fund, se mai intampla cand schimbi foarte rapid.

 

Iar in cutiile de viteza la multe BMW-uri este ulei ESSO. Scrie si pe ele.

Link to comment
Share on other sites

...daca da ce ulei si ce cantitate intra

 

62236[/snapback]

 

 

Ulei mineral clasa SAE 80(un singur grad).

 

Pentru zone cu temperaturi scazute se poate folosi ulei de motor,un singur grad SAE40,SAE30,SAE20.

Pentru temperaturi foarte scazute se poate folosi ATF.

 

Daca exista pe cutie o eticheta, foloseste uleiul recomandat.Este posibil sa aiba o eticheta portocalie si atunci se foloseste numai ATF.

 

In functie de cutie intra intre 1,15 si 1,7 litri.

 

In nici un caz nu folosi ulei sintetic sau ulei mineral multigrad deoarece poti strica cutia.

Link to comment
Share on other sites

Da' nu e valabil si la E 34 chestia cu eticheta portocalie si/sau verde ??? :blink:

62435[/snapback]

 

 

Am avut impresia ca ai fost avertizat sa lasi la o parte misto-ul si testele.

 

Chiar nu ai inteles?

 

Cel care a deschis topicul are un E34.Este posibil sa fie o eticheta portocalie pe cutie, sau nu.

In functie de asta se alege tipul de ulei.

 

Ce treaba are eticheta verde?Cine a pomenit de vreo eticheta verde?E un test ,faci misto, sau asta este nivelul tau de intelegere?

 

e34 cu motor M50 nu a avut niciodata la cutie ulei Mobil SHC(cel cu eticheta verde).Este un ulei 100% sintetic ,de cutie ,si a fost folosit la foarte putine modele.

Link to comment
Share on other sites

Am avut impresia ca ai fost avertizat sa lasi la o parte misto-ul si testele.

 

Chiar nu ai inteles?

 

Cel care a deschis topicul are un E34.Este posibil sa fie o eticheta portocalie pe cutie, sau nu.

In functie de asta se alege tipul de ulei.

 

Ce treaba are eticheta verde?Cine a pomenit de vreo eticheta verde?E un test ,faci misto, sau asta este nivelul tau de intelegere?

 

e34  cu motor M50 nu a avut niciodata la cutie ulei Mobil SHC(cel cu eticheta verde).Este un ulei 100% sintetic ,de cutie ,si a fost folosit la foarte putine modele.

62512[/snapback]

Asta zice cartea pt motorul 206S1 si 206S2 (520 150 cp '89-'96):

Orange label with ATF oil=Dexron II D

Green label with special oil=Synthetic Mobil SCH630 (BM), part no. 81-22-9-407-305

Yellow label with MTF-LT-1=no oil change necessary

With no label=SAE80 (MIL-L-2105 or API-GL-4)

O fi la misto ?! ( ca sa te citez)

Edited by check_engine
Link to comment
Share on other sites

Asta zice cartea:

Orange label with ATF oil=Dexron II D

Green label with special oil=Synthetic Mobil SCH630 (BM), part no. 81-22-9-407-305

Yellow label with MTF-LT-1=no oil change necessary

With no label=SAE80 (MIL-L-2105 or API-GL-4)

        O fi la misto ?! ( ca sa te citez)

62584[/snapback]

 

 

Vad ca nu te potolesti.Am considerat discutia incheiata dar vad ca tu nu intelegi.

Nu ma intereseaza ce zice cartea.Era vorba de intrebarea ta care a fost fara sens.

:blink:

 

 

Edit:

 

Te sfatuiesc sa nu incerci sa provoci flame.

Link to comment
Share on other sites

Vad ca nu te potolesti.Am considerat discutia incheiata dar vad ca tu nu intelegi.

Nu ma intereseaza ce zice cartea.Era vorba de intrebarea ta care a fost fara sens.

:blink:

62585[/snapback]

Nu ma potolesc! :) 'bmb192002' are nevoie de o informatie corecta si totala.

Si intrebarea mea a fost retorica :)

 

LE Nu sun fan "flacari"

Edited by check_engine
Link to comment
Share on other sites

Nu ma potolesc! :blink: Si intrebarea mea a fost retorica :)

 

 

62586[/snapback]

 

 

Deci era exact cum am spus eu, intrebari "retorice" la misto. Cred ca e a 4-a sau a 5-a intrebare de genul asta, pentru tine tot forumul asta e o bascalie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.