Jump to content

probleme bmw e36


Asgaard

Recommended Posts

se pare ca dupa 5 zile in care credeam k e strong au aparut problemele (2 la numar deocamdata)

masina e un bmw e36 coupe din' 92

prima problema ar fi ca pierd lichid (ulei) de servo directie (in special eu am observat dupa parcari, mai ales cand e nevoie sa dau cu spatele) , am urcat masina pe cric si dupa o analiza "la cald" furtunele ar parea ok , pompa la fel si scurgerile par din caseta de directie.. cam ce ar fi de facut in cazul asta? se poate umbla in ea si repara/schimab unele componente sau trebuie inlocuita cu totul? (e vreo 52 mil pe elit)

si a doua problema ar fi faptul ca la relanti masina cateodata creste de la 600-700 ture la 1000 pentru cateva secunde dupa care revine, iar cand incerc sa ii dau talpa imi taie alimentarea si imi da in nas iar uneori imi omoara motorul cu ambreiajul la podea(chiar si lasata pe liber),daca merg normal si o calc treptat, totul e ok dar cum apas pedala la podea... nu mai e ok..

ce parere aveti? (despre a doua problema acelasi "mecanic" care s-a uitat si pe sub ea de scurgere zice k ar fi sonda lambda si/sau debitmetrul)

Link to comment
Share on other sites

Eu am un 318is, si faza cu oscilatul la relanti intre 700-1000 RPM si se intampla si mie; am mai intrebat si pe altii cu e36 si mi-a zis k si lor li se intampla cateodata. Altcineva mi-a zis k se intampla pana se regleaza injectoarele... in schimb nu am probleme cand ii dau talpa sa imi ia gazu.

Sper sa iti rezolvi problema :)

Link to comment
Share on other sites

se pare ca dupa 5 zile in care credeam k e strong au aparut problemele (2 la numar deocamdata)

masina e un bmw e36 coupe din' 92

prima problema ar fi ca pierd lichid (ulei) de servo directie (in special eu am observat dupa parcari, mai ales cand e nevoie sa dau cu spatele) , am urcat masina pe cric si dupa o analiza "la cald" furtunele ar parea ok , pompa la fel si scurgerile par din caseta de directie.. cam ce ar fi de facut in cazul asta? se poate umbla in ea si repara/schimab unele componente sau trebuie inlocuita cu totul? (e vreo 52 mil pe elit)

si a doua problema ar fi faptul ca la relanti masina cateodata creste de la 600-700 ture la 1000 pentru cateva secunde dupa care revine, iar cand incerc sa ii dau talpa imi taie alimentarea si imi da in nas iar uneori imi omoara motorul cu ambreiajul la podea(chiar si lasata pe liber),daca merg normal si o calc treptat, totul e ok dar cum apas pedala la podea... nu mai e ok..

ce parere aveti? (despre a doua problema acelasi "mecanic" care s-a uitat si pe sub ea de scurgere zice k ar fi sonda lambda si/sau debitmetrul)

 

 

vezi sa nu fie fie rupt burduful de aer dintre debit metru si admisie

Link to comment
Share on other sites

se pare ca dupa 5 zile in care credeam k e strong au aparut problemele (2 la numar deocamdata)

masina e un bmw e36 coupe din' 92

prima problema ar fi ca pierd lichid (ulei) de servo directie (in special eu am observat dupa parcari, mai ales cand e nevoie sa dau cu spatele) , am urcat masina pe cric si dupa o analiza "la cald" furtunele ar parea ok , pompa la fel si scurgerile par din caseta de directie.. cam ce ar fi de facut in cazul asta? se poate umbla in ea si repara/schimab unele componente sau trebuie inlocuita cu totul? (e vreo 52 mil pe elit)

si a doua problema ar fi faptul ca la relanti masina cateodata creste de la 600-700 ture la 1000 pentru cateva secunde dupa care revine, iar cand incerc sa ii dau talpa imi taie alimentarea si imi da in nas iar uneori imi omoara motorul cu ambreiajul la podea(chiar si lasata pe liber),daca merg normal si o calc treptat, totul e ok dar cum apas pedala la podea... nu mai e ok..

ce parere aveti? (despre a doua problema acelasi "mecanic" care s-a uitat si pe sub ea de scurgere zice k ar fi sonda lambda si/sau debitmetrul)

 

 

 

in ceea ce priveste caseta de directie: si eu am avut probleme cu ea (316i- '93), dar am schimbat-o cu una sh de la dezmembrari (700 ron). mecanicul mi-a spus ca se poate reconditiona cea stricata, dar vis-a-vis de preturi/calitatea reconditionarii nu stiu sa spun mai multe. la mine nu curgea nimic, insa desi articulatiile erau ok (pivoti, bucse, bielete etc) avea joc la roti. dupa ce am schimbat-o a fost totul ok. am luat in calcul si cumpararea unei casete noi, si la fel aveam o varianta la vreo 50 de milioane dar mai erau si la vreo 23. daca e atunci cand dai cu spatele, ma gandesc sa nu fie din cauza ca iei de volan pe loc. am inteles ca nu e indicat sa faci asta, iar daca o faci "e normal sa curga lichid de servo". eu spun doar ce mi s-a spus, nu pot confirma/infirma veridicitatea acestor vorbe. :)

 

 

 

legat de problema cu datul in nas, am patit si eu dar era din cauza ca era benzina putina. nu stiu, asa ca intreb pentru cine stie: daca pompa de benzina ar da semne de slabiciune, s-ar putea manifesta in acest mod?(sa dea in nas )

Link to comment
Share on other sites

problema e ca da in nas doar cand ii dau talpa.. daca merg ok cu ea.. nu mi se intampla.. eu ma gandesc k ar putea fi si filtrul de vina ... calitatea benzinei si faptul k eu cand am adus-o am mers ceva timp pe rezerva si ma gandesc k si-a tras ceva gunoaie..

dupa ce ii skimb uleiul, filtrele si etc o sa vad daca mai face asa si apoi o duc la diagnoza inainte sa ma arunc la cumparaturi (sonda lambda si debitmetrul sunt cam 200 euro fiecare :))

Edited by Asgaard
Link to comment
Share on other sites

cam asa ceva patesc si eu. i-am facut o diagnoza si s-a descoperit ca trage aer fals pe undeva, pe la un furtun se credea, dar defapt era o flansa care a avea o mica fisura, luni ma duc si eu sa schimb piesa. la rece uneori imi da in nas, si relatiul mai 'joaca' el asa.
Link to comment
Share on other sites

cam asa ceva patesc si eu. i-am facut o diagnoza si s-a descoperit ca trage aer fals pe undeva, pe la un furtun se credea, dar defapt era o flansa care a avea o mica fisura, luni ma duc si eu sa schimb piesa. la rece uneori imi da in nas, si relatiul mai 'joaca' el asa.

 

unde i-ai facut diagnoza si cat te-a costat?

Link to comment
Share on other sites

am dus-o pe tester si s-a dovedit k 2 sonde lambda (alea din fata) sunt praf , si posibil probleme la tubulatura de dupa debitmetru (debitmetrul in sine pare ok)

 

legat de scurgere deocamdata nu am ajuns cu ea la service dar cum aflu ceva revin cu post

Link to comment
Share on other sites

am dus-o pe tester si s-a dovedit k 2 sonde lambda (alea din fata) sunt praf , si posibil probleme la tubulatura de dupa debitmetru (debitmetrul in sine pare ok)

 

legat de scurgere deocamdata nu am ajuns cu ea la service dar cum aflu ceva revin cu post

cat a costat diagnoza si unde?

ms mult

Link to comment
Share on other sites

e un baiat pe forum super de treaba si care se pricepe, il gasesti la rubrica mica publicitate.. diagnoza completa m-a costat 40 ron , dar eu i-am lasat 50 (i-am lasat si de o bere ca a venit si cu vreo 2 tov de-ai lui dintre care 1 era mecanic si s-au mai uitat si pe la masina asa in general)
Link to comment
Share on other sites

prima problema ar fi ca pierd lichid (ulei) de servo directie (

 

 

daca e mai mult ulei in recipient decat trebuie o sa tot curga..... ( se face presiune si forteza "in" caseta de directie )

asa am facut eu... am mai pus eu dupa capul meu putin lichid de servo...... :) si efectele nu au intarziat sa apara..... scurgeri de lichid....am fost la mecanic, a vazu....si a trecut la treaba.... ( am schimbat si uleiul de servo atunci.....a pus omul cat trebuia ) si acum nu mai am probleme.

 

si a doua problema ar fi faptul ca la relanti masina cateodata creste de la 600-700 ture la 1000 pentru cateva secunde dupa care revine, iar cand incerc sa ii dau talpa imi taie alimentarea si imi da in nas iar uneori imi omoara motorul cu ambreiajul la podea(chiar si lasata pe liber),daca merg normal si o calc treptat, totul e ok dar cum apas pedala la podea... nu mai e ok..

ce parere aveti? (despre a doua problema acelasi "mecanic" care s-a uitat si pe sub ea de scurgere zice k ar fi sonda lambda si/sau debitmetrul)

 

ai schimbat si tu toate filtrele ????????? conteaza si asta putin

cu filtru de benzina si aer cum stai ? le-ai schimbat si tu ?

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

eu am reusit sa schim acea flansa si acum se cunoaste, nu mai sta la 1000-1200 cum statea relantiul inainte, acum cam la 800 asa sta si nu mai da in nas, nici erori nu au mai aparut la diagnoza si la testul de gaze facut la un ITP, ca sa vad cum sta, a iesit bine, in valorile euro2.
Link to comment
Share on other sites

prima problema ar fi ca pierd lichid (ulei) de servo directie (

 

 

daca e mai mult ulei in recipient decat trebuie o sa tot curga..... ( se face presiune si forteza "in" caseta de directie )

asa am facut eu... am mai pus eu dupa capul meu putin lichid de servo...... :) si efectele nu au intarziat sa apara..... scurgeri de lichid....am fost la mecanic, a vazu....si a trecut la treaba.... ( am schimbat si uleiul de servo atunci.....a pus omul cat trebuia ) si acum nu mai am probleme.

 

si a doua problema ar fi faptul ca la relanti masina cateodata creste de la 600-700 ture la 1000 pentru cateva secunde dupa care revine, iar cand incerc sa ii dau talpa imi taie alimentarea si imi da in nas iar uneori imi omoara motorul cu ambreiajul la podea(chiar si lasata pe liber),daca merg normal si o calc treptat, totul e ok dar cum apas pedala la podea... nu mai e ok..

ce parere aveti? (despre a doua problema acelasi "mecanic" care s-a uitat si pe sub ea de scurgere zice k ar fi sonda lambda si/sau debitmetrul)

 

ai schimbat si tu toate filtrele ????????? conteaza si asta putin

cu filtru de benzina si aer cum stai ? le-ai schimbat si tu ?

deocamdata nu am schimbat nimic la ea (zilele astea urmeaza sa ii skimb toate consumabilele)- dar pe tester au iesit naspa sondele lambda din fata (am inetles k as avea 2, cate una pt fiecare 3 cilindrii)

legat de curgerea de ulei,curge pana scade sub nivel (in special cand iau total de volan, cel putin atunci am observat eu scurgeri semnificative), mi-a facut un mecanic completarea, dupa 2 zile a fost nevoie sa faca iar si acum stau cu bidonul de ATF in portbagaj pana ajung in service sa o urc pe elevator , oricum problema tehnica exista sigur, sper sa nu fie insa caseta de directie

 

 

eu am reusit sa schim acea flansa si acum se cunoaste, nu mai sta la 1000-1200 cum statea relantiul inainte, acum cam la 800 asa sta si nu mai da in nas, nici erori nu au mai aparut la diagnoza si la testul de gaze facut la un ITP, ca sa vad cum sta, a iesit bine, in valorile euro2.

cat te-a costat flansa si ... stiu k o sa sune penibil dar .. care e aia? sa il pun pe mecanic in service sa se uite si la ea :)

eu sunt cam paralele cu mecanica, la dacia mea veke mai stiam cate ceva dar aici cand am ridicat capota ma uitam "ca curca in lemne"

Link to comment
Share on other sites

deocamdata nu am schimbat nimic la ea (zilele astea urmeaza sa ii skimb toate consumabilele)- dar pe tester au iesit naspa sondele lambda din fata (am inetles k as avea 2, cate una pt fiecare 3 cilindrii)

legat de curgerea de ulei,curge pana scade sub nivel (in special cand iau total de volan, cel putin atunci am observat eu scurgeri semnificative), mi-a facut un mecanic completarea, dupa 2 zile a fost nevoie sa faca iar si acum stau cu bidonul de ATF in portbagaj pana ajung in service sa o urc pe elevator , oricum problema tehnica exista sigur, sper sa nu fie insa caseta de directie

 

 

 

pai nu mai vira la maxim.

Link to comment
Share on other sites

se pare ca dupa 5 zile in care credeam k e strong au aparut problemele (2 la numar deocamdata)

masina e un bmw e36 coupe din' 92

prima problema ar fi ca pierd lichid (ulei) de servo directie (in special eu am observat dupa parcari, mai ales cand e nevoie sa dau cu spatele) , am urcat masina pe cric si dupa o analiza "la cald" furtunele ar parea ok , pompa la fel si scurgerile par din caseta de directie.. cam ce ar fi de facut in cazul asta? se poate umbla in ea si repara/schimab unele componente sau trebuie inlocuita cu totul? (e vreo 52 mil pe elit)

si a doua problema ar fi faptul ca la relanti masina cateodata creste de la 600-700 ture la 1000 pentru cateva secunde dupa care revine, iar cand incerc sa ii dau talpa imi taie alimentarea si imi da in nas iar uneori imi omoara motorul cu ambreiajul la podea(chiar si lasata pe liber),daca merg normal si o calc treptat, totul e ok dar cum apas pedala la podea... nu mai e ok..

ce parere aveti? (despre a doua problema acelasi "mecanic" care s-a uitat si pe sub ea de scurgere zice k ar fi sonda lambda si/sau debitmetrul)

Ceau

Pana iti rezolvi problema cu caseta de directie sa iti verifici saptamanal nivelul la uleiul de servo sa nu ramai fara, o caseta de directie iti gasesti la aprox 150 euro la dezmembrari.

Link to comment
Share on other sites

ok am fost azi la mecanic si se pare ca imi curge pe la pompa de servo dar exista kit de reparatie (care costa 110 lei ), legat de sonda am crezut carsoft-ul si mi-am dat comanda , maine imi ajunge cum apuc sa o schimb va zic daca s-a rezolvat problema

debitmetrul apre ok, verificat furtune (care par ok) acum nu stiu ce sa zic , revin cu amanunte dupa urmatoarea vizita la mecanic

PS: in sfarsit am reusit si eu sa ii fac revizia, am skimbat toate filtrele , uleiul (motor si cutie) , curatat clapeta acceleratie,si placutele de frana(toate)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am fost, am schimbat sonda lambda si am aceleasi probleme (nu mai da in nas chiar asa rau cand calc pedala la podea, cu conditia sa fie un pic turata) in schimb la fel imi joaca relantiul (am observat ca trage sa moara si intra socul automat si de aia imi sare la 1000) nu stiu ce sa mai fac.. cred ca o sa ma duc cu capul :)

Ps: cu pompa de servo am reusit sa o rezolv, pana la urma mi-am cumparat una SH s e ok totul acum

Edited by Asgaard
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.