Jump to content

Nu mai baga caldura


Recommended Posts

Va salut!

Am o problema la E 36 din 93` cu motor 1.8 IS.

Nu mai baga caldura deloc, iar atunci cand opresc motorul iese un fum alb dar care nu miroase si se aude fasaind si horcaind ceva :) , dar apa imi arata cum urca pana la jumate si apoi se opreste in normal indifirent ca-i dau in gura sau nu.... Nu am mai avut BMW si nujtu la ce sa ma uit ....

HELP

Edited by xenonxxl
Link to comment
Share on other sites

Ai undeva o scapare din instalatia de incalzire a habitaclui/de racire a motorului (e unul si acelasi lichid care lucreaza pe acolo)...adica prinde aer pe undeva...uita-te pe unde iese aburul ala si unde se aude horcaitul...poate sa fie un simplu colier, dar tot tot de bine poate sa fie radiatorul de incalzire/caloriferul....
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Continuare :)

Dupa ce merg cu ea incepe sa urce si apa daca dau in ture aproape de rosu ...

Am deschis capota si picura apa bine de tot de undeva de sub motor si miroase a lichid de racire ....

La ce sa ma astept ?

 

Apa urca pana la rosu? Sau turele? Pune si tu virgula ca sa se inteleaga!

Link to comment
Share on other sites

iar atunci cand opresc motorul iese un fum alb dar care nu miroase si se aude fasaind si horcaind ceva :)

HELP

la celalalt e36 pe care l-am avut am intampinat aceeasi problema. numa ca dupa cateva zile fumu alb a invaluit si masina si jum din peco intr-o seara. a fost radiatoru la mine. l-am schimbat si nu am mai avut treaba. a fost 350 ron . asta in dec 2007. era un 320i din 92.

Link to comment
Share on other sites

Mda ...

Constatare service azi: Altceva inafara de garnitura _chiulasa_ si poate alezare _chiulasa_ nu cred ca are ... (urcata pe elevator si constata vizual)

Apoi cost ... undeva la 120 roni garnitura _chiulasa_, cca 200 de roni alezare chiloasa (daca este nevoie) schimb ulei, schimb antigel cam 150 lei si la toate astea manopera ... UNDEVA LA 15 ore ??????? zic wow .... 50 roni ora de manopera ? mai zic odata wow ??? Voi ce spuneti ?

Link to comment
Share on other sites

trebuia sa te gandesti la acest "wow" inainte de a achizitiona un "bmw"

este rentabil 50 lei ora de manopera

eu am platit 250 lei pe 3 ore de manopera la schimbat 2 bucsi, un cap bara si un levier semicaseta

tu iesi ieftin cu 50 lei ora :)

Link to comment
Share on other sites

Masina a fost dusa in service, motor pe jumate demontat ... defecte: garnitura chiulasa, garnitura pompa apa rupta, garnitura capac de distributie terminata ... acum astept piesele ce includ si uleiu antigel filtre si sa vedem la urma cat va fii amenda ...

Tineti aproape :)

Link to comment
Share on other sites

Sau te duci la magazinul de piese auto de mana cu mecanicul si va uitati pe programele alora de acolo ce garnitura este.... :)

Eu la AB nu mi-am gasit ce garnituri imi trebuie...in schimb le-am gasit la un magazin de piese auto (de fapt mi le-a gasit mecanicul meu vorbind la telefon cu cei de la magazin :) :) )...85lei setul...e vb de garniturile de la capacul motorului....la AB in schimb am gasit o garniturica de pe langa filtrul de ulei...una care izoleaza un capac ce contine sonda de la presiunea de ulei din motor....15lei ...

Link to comment
Share on other sites

Imi trebuie exact garnitura 10 din primul link ...

Cica vine in 4-5 zile din Germania pentru ca se face numai pe original ... acum nu-mi ramane decat s-o astept ....

 

Apropo ... daca o aveti vreunu dintre voi sunt dispus sa o cumpar urgent !

Edited by xenonxxl
Link to comment
Share on other sites

Si ulei pana in 4 litri, nu ?

Apropo am o problema electrica la ea ... farul din stanta pe pozitie si pe faza scurta merge numai cand vrea el ... cateodata se opreste din senin apoi iar isi revine, pe faza lunga mere tot timpul ... de la ce-o fii ? Trebuie s-o duc la electrician dar poate stie cineva ce ar avea sa stiu dinainte :)

Numa` bine :)

Edited by xenonxxl
Link to comment
Share on other sites

Verifica si tu contactele becului. Si verifica si becul, ca daca este afumat prin interior e clar ca nu mai are viata lunga. Mie asa im facea un bec de pe spate. Ba mergea, ba nu mergea (in functie de gropi :) ). Cand l-am desfacut l-am vazut afumat, l-am schimbat si am scapat.
Link to comment
Share on other sites

Mda ... vesti bune si proaste...

Mi-au reparat baietii defectiunea cu scurgerea apei din motor dar baietii "destepti" cum sunt ei mi-au dat motoru peste cap.

Nu mai sta la relantii, fluctueaza relantiu ca nebunu de la 500 la 1500 de ture, nu mai are forta deloc masina, parca merge in 3 ... miroase a benzina ... fuck .....

Le-am pus cheia in mana sa mi-o faca pe cheltuiala lor ... cica trebuie desfacut motoru iar ca nujtu ce au uitat sa puna la punct un cap hidraulic ceva de genu ...

Voi ce ziceti ca ar fii putut strica la operatiunea asta ? ...

Link to comment
Share on other sites

Mda ... vesti bune si proaste...

Mi-au reparat baietii defectiunea cu scurgerea apei din motor dar baietii "destepti" cum sunt ei mi-au dat motoru peste cap.

Nu mai sta la relantii, fluctueaza relantiu ca nebunu de la 500 la 1500 de ture, nu mai are forta deloc masina, parca merge in 3 ... miroase a benzina ... fuck .....

Le-am pus cheia in mana sa mi-o faca pe cheltuiala lor ... cica trebuie desfacut motoru iar ca nujtu ce au uitat sa puna la punct un cap hidraulic ceva de genu ...

Voi ce ziceti ca ar fii putut strica la operatiunea asta ? ...

 

Unde ai dus-o in service? Nu de alta, dar sa stie si astia din Brasov unde sa nu-si duca masina :) In alta ordine de idei.. mie faza asta cu fluctuatul -dar numai la relanti- mi-a facut-o masina dupa ce i-am facut o spalatura la motor. "Meseriasul" a zis ca nu-i nevoie sa acopere nimic la motor inainte sa inceapa da dea cu jetul de apa pe acolo... Colac peste pupaza, mi l-a mai si spalat cu apa rece -eu nu am stiut ca nu au apa calda in spalatoria aia- in conditiile in care o bagasem acolo dupa un drum de 50 de km... Cand am plecat cu ea de acolo fluctua la relanti exact cum spui tu.. de la 500 la 1500 de ture, de parca eu ma jucam la acceleratie. De draci am alergat-o putin si in alti 50 de km facuti in forja si-a revenit.. inainte sa apuc sa-l calc pe cap cu ea pe ala de la spalatorie...

 

Ce sa zic? Nasol ca ti-au dat-o peste cap... Dar pana la urma care-i faza cu incalzirea? Acum merge? Ca si eu am aceeasi problema cu a mea... nu prea imi baga aer cald, dar nu se aude nici un zgomot ciudat, ci pur si simplu nu baga aer cald in masina... si as vrea sa stiu si eu de ce si ce pot sa-i fac.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.