Jump to content

Sfat achizionare BMW


Guest Roskat

Recommended Posts

Eu zic sĂŁ nu iei cu Xdrive.

 

DupĂŁ pĂŁrerea mea, plĂŁcerea de a conduce stĂŁ Âşi ĂŽn tracĂžiunea spate.

 

Sunt convins de asta, am condus BMW si mi-a ramas la inima.

De aceea vreau argumente pt X-drive

Link to comment
Share on other sites

mario: asa faci niste afirmatii de parca toata lumea da cu masinile in parapeti, toate dotarile astea extra, te ajuta in limita bunului simt, daca esti genu de om sa duci masina la extreme, o bagi in sant cu tot cu Xdrive, daca esti omul care conduce cu simtul raspunderii pe sosea, nu o bagi in sant, fie ca e tractiune spate iarna, pe zapada fie ca e xdrive....
Link to comment
Share on other sites

integrala iti ofera un plus de aderenta si siguranta ( in detrimentul performantelor ) , iar iarna si pe umezeala avantajul este clar....insa sa nu crezi ca integrala singura te va scapa de belele/ va lua curba singura , sau vei merge cu 500km/h in deplina siguranta.... nicidecum....

 

de asemenea ptr o masina utilizata preponderent in oras e cam inutil....avantajele se vad la drum lung...

Link to comment
Share on other sites

 

Interesante discutii...

legat de experienta, nu ma consider sofer. Deocamdata am dreptul de a conduce o masina insa sper sa devin sofer peste cativa ani de condus bmw :)

Link to comment
Share on other sites

 

Interesante discutii...

legat de experienta, nu ma consider sofer. Deocamdata am dreptul de a conduce o masina insa sper sa devin sofer peste cativa ani de condus bmw :)

 

corect .exista conducatori auto si soferi .... nu e neaparat sa devii sofer doar ca ai un bmw sau porsche sau orice vrei tu...

Link to comment
Share on other sites

 

Interesante discutii...

legat de experienta, nu ma consider sofer. Deocamdata am dreptul de a conduce o masina insa sper sa devin sofer peste cativa ani de condus bmw :)

 

daca ar gandi toti ca tine s-ar injumatati accidentele pe sosele. din pacate majoritatea celor care se vad cu permisul in mana se cred soferi cand ei sunt doar conducatori auto.

Link to comment
Share on other sites

 

Interesante discutii...

legat de experienta, nu ma consider sofer. Deocamdata am dreptul de a conduce o masina insa sper sa devin sofer peste cativa ani de condus bmw :)

 

daca ar gandi toti ca tine s-ar injumatati accidentele pe sosele. din pacate majoritatea celor care se vad cu permisul in mana se cred soferi cand ei sunt doar conducatori auto.

 

Eh..si eu ziceam ca sunt sofer dupa primii 10.000 km dar cateva situatii mi-au demonstrat ca nu sunt. Nici sofer de duminica nu sunt, dar nici shumi

 

 

Interesante discutii...

legat de experienta, nu ma consider sofer. Deocamdata am dreptul de a conduce o masina insa sper sa devin sofer peste cativa ani de condus bmw ;)

 

corect .exista conducatori auto si soferi .... nu e neaparat sa devii sofer doar ca ai un bmw sau porsche sau orice vrei tu...

 

Nu e neaparat...dar sper sa se intample :)

 

De unde stii de porche?? Ne cunoastem?? Chiar ma gandeam la porche acum ceva timp

Edited by Roskat
Link to comment
Share on other sites

Intrebare:

 

Ce diferenta este intre seria 5 cu volanul asa - http://i6.ebayimg.com/03/m/000/9d/36/fbde_27.JPG

si intre seria 5 cu volanul asa - http://i3.ebayimg.com/04/m/000/9c/dd/404d_27.JPG

 

Mi-a spus cineva ca a 2-a varianta este varianta sport la masina si ca are mici ajustari la suspensie etc, pe cand prima este mai putin sport (deh BMW sport e pleonasm :) )

 

Intrebarea este pe cat se poate de serioasa nu vreau sa primesc raspunsuri offtopic...

As vrea un raspuns cat mai rapid deoarece intentionez sa plec in DE sapt asta sa-mi iau masina si nu stiu ce sa aleg.

 

respect,

Alex

Link to comment
Share on other sites

Primul este volanul standard de E60.

 

Al doilea este volanul sport.

 

O maÂşinĂŁ cu volan sport nu are neapĂŁrat suspensie sport, sunt douĂŁ opĂžiuni diferite.

 

Cele cu pachet M de fabricĂŁ au ĂŽn general Âşi suspensie sport.

 

Si cum imi pot da seama daca suspensia e sport? In afara de test drive.

 

PS: Mersi de raspuns

Link to comment
Share on other sites

...dacã diferenÞa constã doar În volan, e diferenÞã doar de feeling la mânã...cel de-al doilea e volanul de la M-Paket, are aceleaºi butoane pe el....dacã diferenÞa Înseamnã M-Paket de fabricã, asta presupune setãri mai dure ale suspensiei ºi poate direcÞia ceva mai sensibilã....deci cu M-Paket ai stabilitate crescutã pe viraje mai rapide ºi confort ceva mai scãzut (depinde ºi de dimensiunile jantelor)....depinde de drumurile pe care le frecventezi ºi de viteza cu care eºti dispus sã circuli pe ele....

 

...suspensia de la M-Paket combinatĂŁ cu jante de 18", te cam scuturĂŁ....:) baftĂŁ la alegere...

 

...ar trebui sã fie ºi o micã diferenÞã Între distanÞele faÞã de sol, mai micã În cazul suspensiei sport....asta nu ºtiu sigur...

Link to comment
Share on other sites

...dacã diferenÞa constã doar În volan, e diferenÞã doar de feeling la mânã...cel de-al doilea e volanul de la M-Paket, are aceleaºi butoane pe el....dacã diferenÞa Înseamnã M-Paket de fabricã, asta presupune setãri mai dure ale suspensiei ºi poate direcÞia ceva mai sensibilã....deci cu M-Paket ai stabilitate crescutã pe viraje mai rapide ºi confort ceva mai scãzut (depinde ºi de dimensiunile jantelor)....depinde de drumurile pe care le frecventezi ºi de viteza cu care eºti dispus sã circuli pe ele....

 

...suspensia de la M-Paket combinatĂŁ cu jante de 18", te cam scuturĂŁ....:) baftĂŁ la alegere...

 

Nu ma deranjeaza ca ma cam scutura. Ma intereseaza sa se tina bine in viraje luate cu viteza mai mare

Nu am copii mici ca sa-i deranjeze iar fetele care le plimb pot sa-si puna o perna sub fund daca nu le convine :) Glumesc.

Deci pachet M will be. Am gasit asta:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

 

Ce spuneti?

Sa vad intai cum stau cu banii si diseara dau un telefon sa vad care e ultimul pret.

Link to comment
Share on other sites

...dacă diferenţa constă doar ĂŽn volan, e diferenţă doar de feeling la mână...cel de-al doilea e volanul de la M-Paket, are aceleaşi butoane pe el....dacă diferenţa ĂŽnseamnă M-Paket de fabrică, asta presupune setări mai dure ale suspensiei şi poate direcţia ceva mai sensibilă....deci cu M-Paket ai stabilitate crescută pe viraje mai rapide şi confort ceva mai scăzut (depinde şi de dimensiunile jantelor)....depinde de drumurile pe care le frecventezi şi de viteza cu care eşti dispus să circuli pe ele....

 

...suspensia de la M-Paket combinată cu jante de 18", te cam scutură.... :) baftă la alegere...

 

...ar trebui să fie şi o mică diferenţă ĂŽntre distanţele faţă de sol, mai mică ĂŽn cazul suspensiei sport....asta nu ştiu sigur...

ce cred eu:

de fapt al 2-lea e doar volan sport.

nu are legatura paketM inerior sau exterior cu amortizoare sport dpdv al optiunilor grupate, fiecare sunt separat. directia e mai greoaie daca are servo si mult mai usoara daca are autoturismul servotronic.

masina din link are volan M cu piele perforata! si scaune normale din piele.

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

3-er-ul cu pachet sport la suspensii este mai mult decat senzational!!!.......confost apropiat de "0" pt ca ala orice linie de tramvai faci piatra la rinichi!!! (was just a joke)....in cazul asta 330d e90

5-er-ul este foarte confortabil, daca ai suspensie sport o sa fii foarte multumit de el, din multe puncte de vedere (mai depinde si de varsta).....530d e60 sau mai bine pt senzatie maxima 535d e60

 

personala as alege 530d e60 231hp in loc de 330d e60 231 hp......dar pt 3-5 mii in plus mai bine 535 e60 272hp!!!

Link to comment
Share on other sites

3-er-ul cu pachet sport la suspensii este mai mult decat senzational!!!.......confost apropiat de "0" pt ca ala orice linie de tramvai faci piatra la rinichi!!! (was just a joke)....in cazul asta 330d e90

5-er-ul este foarte confortabil, daca ai suspensie sport o sa fii foarte multumit de el, din multe puncte de vedere (mai depinde si de varsta).....530d e60 sau mai bine pt senzatie maxima 535d e60

 

personala as alege 530d e60 231hp in loc de 330d e60 231 hp......dar pt 3-5 mii in plus mai bine 535 e60 272hp!!!

hahaha cred ca glumesti nu?

 

Pai de la 20 mii sar la 25 mii? Is cam 100 si ceva de milioane. De unde sa fac rost ?

legat de varsta...cred ca mi s-ar potrivi mai bine un 330d (sunt la facultate) decat 530d, iar 535d ... nu stiu ce sa spun.

Edited by Roskat
Link to comment
Share on other sites

3-er-ul cu pachet sport la suspensii este mai mult decat senzational!!!.......confost apropiat de "0" pt ca ala orice linie de tramvai faci piatra la rinichi!!! (was just a joke)....in cazul asta 330d e90

5-er-ul este foarte confortabil, daca ai suspensie sport o sa fii foarte multumit de el, din multe puncte de vedere (mai depinde si de varsta).....530d e60 sau mai bine pt senzatie maxima 535d e60

 

personala as alege 530d e60 231hp in loc de 330d e60 231 hp......dar pt 3-5 mii in plus mai bine 535 e60 272hp!!!

hahaha cred ca glumesti nu?

 

Pai de la 20 mii sar la 25 mii? Is cam 100 si ceva de milioane. De unde sa fac rost ?

legat de varsta...cred ca mi s-ar potrivi mai bine un 330d (sunt la facultate) decat 530d, iar 535d ... nu stiu ce sa spun.

5000euro sunt cam 18.000ron sau 180.000.000, ai precizat undeva in ce bani trebuie sa te incadrezi si eu nu am vazut???

 

oricum.....alegerea e a ta, nu lua in conziderare ce am zis eu, in afara de paritatea euro ron (desi aproximativa)

Link to comment
Share on other sites

3-er-ul cu pachet sport la suspensii este mai mult decat senzational!!!.......confost apropiat de "0" pt ca ala orice linie de tramvai faci piatra la rinichi!!! (was just a joke)....in cazul asta 330d e90

5-er-ul este foarte confortabil, daca ai suspensie sport o sa fii foarte multumit de el, din multe puncte de vedere (mai depinde si de varsta).....530d e60 sau mai bine pt senzatie maxima 535d e60

 

personala as alege 530d e60 231hp in loc de 330d e60 231 hp......dar pt 3-5 mii in plus mai bine 535 e60 272hp!!!

hahaha cred ca glumesti nu?

 

Pai de la 20 mii sar la 25 mii? Is cam 100 si ceva de milioane. De unde sa fac rost ?

legat de varsta...cred ca mi s-ar potrivi mai bine un 330d (sunt la facultate) decat 530d, iar 535d ... nu stiu ce sa spun.

5000euro sunt cam 18.000ron sau 180.000.000, ai precizat undeva in ce bani trebuie sa te incadrezi si eu nu am vazut???

 

oricum.....alegerea e a ta, nu lua in conziderare ce am zis eu, in afara de paritatea euro ron (desi aproximativa)

 

Parca am precizat pe pagina 1. Oricum nu conteaza.

Eu v-am intrebat daca merita banii 330d-ul ala cu pachet M (19900 euro)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.