Jump to content

campanie impotriva accidentelor


astarte

Recommended Posts

Si ca biciclist nu mi s-a acordat prioritate... toti soferii ma injurau si-mi aratau trotuarul.

63032[/snapback]

E o problema diferita. In traficul Bucurestean, parerea mea este ca cele doua tipuri de vehicule, motorizate si nemotorizate, nu au ce cauta impreuna mai mult decat pietonii si vehiculele motorizate. Adica trebuie sa separam ca in tarile civilizate cele doua tipuri de vehicule.

 

In Bucuresti, doar lipsa de bani ne face sa spunem ca nu avem ce face si sa toleram.

 

In concluzie, asta e o problema complet diferita.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

oameni buni, hai ca ne indepartam de subiect zic eu. suntem cu totii de acord k in ambele tabere sunt si buni si rai.accidentul clasic: o masina intoarce in fata unei mobre. motociclistul mereu e accidentat nasol, poate isi pierde viata. oferul.. amenda, carnet suspendat si gata.

una peste alta, motociclistul/motociclista este expus/a unor riscuri mult mai mari decta soferul.

daca doriti sa ne ajutati ok. daca nu, asta este. nu obligam pe nimeni.

iar un topic cu" cine e de vina: motociclistul sau soferul" ar avea cam un milion de pagini si nu ar aduce nimic bun.

Link to comment
Share on other sites

BOGDAN - cine VREA le poate purta. si noi, motociclistii, si voi, posesorii de masini. daca vrei sa ne ajuti, sa transmitem un mesaj, nu trebuie sa ai categoria A in permis si mobra acasa. multumesc.

63029[/snapback]

 

Desi textul indica ca tricoul este purtat de un motociclist, nu vad situatia in care un motociclist poate fi imbracat cu el, poate doar peste echipamentul de protectie. Cred ca la asta se gandea Bogdan....

Link to comment
Share on other sites

oameni buni, hai ca ne indepartam de subiect zic eu. suntem cu totii de acord k in ambele tabere sunt si buni si rai.accidentul clasic: o masina intoarce in fata unei mobre. motociclistul mereu e accidentat nasol, poate isi pierde viata. oferul.. amenda, carnet suspendat si gata.

una peste alta, motociclistul/motociclista este expus/a unor riscuri mult mai mari decta soferul.

daca doriti sa ne ajutati ok. daca nu, asta este. nu obligam pe nimeni.

iar un topic cu" cine e de vina: motociclistul sau soferul" ar avea cam un milion de pagini si nu ar aduce nimic bun.

63037[/snapback]

 

 

Luiza, tocmai, eu cred ca incerc sa va ajut. Doar modul difera. O campanie, ca sa fie potrivita trebuie in opinia mea sa aiba si ce am spus mai sus.

 

"una peste alta, motociclistul/motociclista este expus/a unor riscuri mult mai mari decta soferul."

 

Doar pentru ca este mai expus, nu inseamna ca are mai multa dreptate sau prioritate. Asta vroiam sa sensibilizez si eu.

 

E un risc asumat in momentul cumpararii unei motociclete si din momentul acela, nu mai trebuie sa fie o diferenta intre un sofer si un motociclist. In asta cred cu putere.

 

Si crede-ma, eu unul, cand vad un singur far in fata, cred ca e un motociclist, nu o dacie fara bani de un bec. Dar asta sunt eu...

Link to comment
Share on other sites

Desi textul indica ca tricoul este purtat de un motociclist, nu vad situatia in care un motociclist poate fi imbracat cu el, poate doar peste echipamentul de protectie. Cred ca la asta se gandea Bogdan....

63038[/snapback]

 

apropo de echipamentul de protectie. cum se face ca vara, jumatate din motociclistii pe care ii vad sunt in pantaloni scurti si tricou? bine ca au casca :blink: si isi mai proptesc si cate o faptura plapanda cu pletele in vant in partea posterioara.

 

sincer as dori ca toti participantii la trafic sa se respecte unii pe altii. adevarul este ca in romania motocicletele sunt inca o raritate, de aceea sunt tratate asa cu ai spus tu astarte: OZN-uri.

Link to comment
Share on other sites

Automobilistii trebuie sa vada o schimbare din interior la comunitatea moto ca sa-i poata respecta cu adevarat, asa cum ar fi normal. Altfel, asa cum am mai spus, daca ei merg ca nebunii, oriunde se uita automobilistii, treaba lor. Asta e gandirea de care trebuie motociclistii sa se fereasca ca sa schimbe ceva.
Link to comment
Share on other sites

avea sotie si unu sau 2 copii parca .a fost si la tv
este vb de RORO. i-a intors un ... in fata si asta a fost. in urma sa o sotie insarcinata si un copil.

al 2 lea treceam pe la studentesc cand agitatie mare salvarea in viteza si mai incolo vad un mare motor pe jos si baiatul il luase salvarea.din nefericire si el a decedat.20 si ceva de ani avea
- ALEX Marinciu - 25 ani

 

de atunci cand vad un singur far stau pe loc nu mai misc masina pana nu trece de mine ca nu pot sa apreciez viteza lui si prefer sa evit si incerc sa ai fac culoar .ca sa nu il deranjez
- frumos din partea acestui sofer. e minunat cand la o coada interminabila la un sefaor cineva iti face loc sa te pot strecura. motorul are loc sa treaca. nu iti cad galoanele dac tu cu masina ii faci 10 cm loc sa treaca. si in mers, daca nu esti ferm convins ca ai apreciat corect viteza de deplasare a vehiculului cu un singur far, asteapta inca o secunda, poate ca ii salvezi viata.
Link to comment
Share on other sites

nu iti cad galoanele dac tu cu masina ii faci 10 cm loc sa treaca. si in mers, daca nu esti ferm convins ca ai apreciat corect viteza de deplasare a vehiculului cu un singur far, asteapta inca o secunda, poate ca ii salvezi viata.

63042[/snapback]

 

Vezi, aici e greseala teribila care o fac multi motociclisti. Da, nimanui nu-i cad galoanele, dar doar pentru ca se poate, nu inseamna ca trebuie. Nici daca lasi pe toti nesimtitii, in fata la coada la paine, nu-ti cad.

 

Asta e respectul de care vorbeam. Altfel, facem toti ca in India si mergem toti cu motociclete oriunde. Sau in China cu bicicletele...

 

O banda, e o banda si pentru un TIR si pentru o bicicleta. Indiferent ca o motocicleta se poate strecura. Iar daca se strecoara, isi asuma riscurile si rigorile legii, nu e normal? Aparent, nu pentru toti.

Link to comment
Share on other sites

si in mers, daca nu esti ferm convins ca ai apreciat corect viteza de deplasare a vehiculului cu un singur far, asteapta inca o secunda, poate ca ii salvezi viata.

63042[/snapback]

 

De acord si corect. Dar nu suna la fel si invers? Daca o secunda iti poate salva viata, de ce sa risti si sa depasesti viteza legala? Pentru o secunda? De ce sa risti, cand stii mai bine ca si covrigarul din masina ca e viata ta in joc, nu doar o tabla indoita?

 

Ai covrigarul, daca vede, odata, de doua ori, ca tie nu-ti pasa, de ce i-ar pasa? Pentru ca a citit pe un tricou ca e mai bine?

 

Intelegi Luiza? Si gandeste-te, ca eu sunt unul care sunt de partea voastra... Intelegi de ce textul de pe spate e important?

Link to comment
Share on other sites

de ce sa risti si sa depasesti viteza legala? Pentru o secunda?

 

63044[/snapback]

 

 

Pai ce sens are sa iti iei o japoneza rea? :)

 

Sa fim seriosi, nu cred ca vreun motociclist care detine asa ceva a luat-o sa mearga "incet".

 

Sa nu sariti pe mine dar toti prietenii pe care ii am si au motociclete, merg foarte tare cu ele.Acum ,nu stiu,poate sunt ei mai ciudati si mai necivilizati :blink:

Link to comment
Share on other sites

Romulus, partial ai dreptate. in tot grupul meu sunt motociclisti tineri, dar si mai inaintati in varsta. experienta slva domnului avem, invatam unii de la altii. dar, de fiecare data cand plecam la drum, avem mari probleme in trafic, de cele mai multe ori cauzate de soferii care se apuca sa faca "liniutze" cu noi, sau sa ne ia fata, ca de, el are.. bmw, mertzan sau mai stiu eu ce masina superba si e si cu blonda in dreapta. ne iau fata, sea baga peste noi in curbe si "ne indreapta" (adica noi inclinati la exteriorul virajului si ei vin pe interior si noi nu ne mai putem tine trasa si o luam pe aratura/ parapet).

degeaba mergem noi ca la carte, k tot suntem "huiduiti" si "provocati"

nu spun k nu avem si noi "podoabele" noastre - gen everest sau alte minuni. dar voi, trebuie sa va ganditi la majoritari, nu la minoritari. si crede-ma ca "zapacitii" sau teribilistii sunt minoritari.

si in acest topic sper sa vad si parerile voastre, pt ca pt noi conteaza, ma i ales ca nu discutam cu soferi de dacie. invatam si noi de la voi, dar si invers. uite, eu recunosc, am condus 4 roti numai off road, pe sosea nimic. si nu stiu cum reactioneaza un sofer cand da de ..noi. asa sper sa facem ceva bun pt ambele parti

Link to comment
Share on other sites

Observ ca forumul nu este strain de unele probleme de ale noastre:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=1661

Si ca sa nu mai lungim mult treaba, sa inteleg ca suntem prieteni, ne respectam intre noi (vorba unui prieten: respectul in trafic inseamna siguranta rutiera), cine vrea cumpara tricoul, cine nu, nu... si sa nu mai auzim de accidente, indiferent de numarul de roti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Teribilismul si viteza excesiva sunt principalele cauze, la care se agauga neatentia in trafic a soferilor. Ar trebui facute presiuni asupra politiei rutiere pentru o astfel de campanie care ar trebui sa fie una agresiva tinand cont de numarul in crestere al motocicletelor din toata tara.

INTREBARE: de ce toti motociclistii incepatori si nu numai, vor motoare supersport? La ce sosele proaste si soferi neatenti avem e sinucidere curata. Nu zic ca pe alte modele moto esti ferit, dar daca ne uitam la statistici cam 90% din motoarele accidentate sunt speeder.

La ce am spus pana acum sa nu credeti ca sunt impotriva acestei campanii. DIMPOTRIVA, va sustin ca doar am permis cat A de aproape 3 ani.

Principalul motiv pt care va sustin ar fi ca pe data de 01 mai 2004 mi-am pierdut, intr-un accident moto, un foarte bun prieten. Dorin Milica. Ora 21.30, drumul spre mare, iesirea din com. Sindrilita, cca 200km/h, impact frontal cu o masina care intra in depasire fara sa se asigure.

Fara comentarii...........DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA.

Link to comment
Share on other sites

Sunt doua categorii de motociclisti: motociclisti si motociclisti de terasa (sau de duminica). Copiii isi iau SuperSport pentru ca sunt teribilisti si au parinti inconstienti si cu bani. Problema este ca majoritatea nu pot sa-si controleze motocicleta, si ajunsi la o viteza nu pot aborda un viraj.

Nu mai are rost sa comentez.

Pe langa acei "motociclisti" sunt motociclisti care au familie, care respecta participantii la trafic, care nu intra in intersectii cu 120 km/h si care-si satisfac nevoia de viteza (ma rog... nevoia de "a se da pe curbe") pe circuit.

Nu mai scriu povesti, nuvele si romane. Cred ca se intelege ce vreau sa spun.

BTW Circul si pe 2 si pe 4 roti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

M-am suit pe motocicleta de la 14 ani. Desi am facut si pauze , totusi nu sunt un incepator. am peste 50k km facuti. fara evenimente. De ce ?

Respect participantii la trafic si ma gandesc TOT TIMPUL ca cei din masina NU MA VAD !

Asa ca anticipez reactiile si nu intru in depasiri decat daca sunt sigur ca m-au vazut.

Pe 4 roti am peste 1.000.000km in 15 ani de soferie si am avut ceva "sifonari " generate de "soferi de Dacie". Asa ca le cunosc mentalitatea si atunci cand ma sui pe motor ma feresc de orice!

 

si eu am fost tanar si nesabuit... dar nu pe 2 roti.. doar pe 4...un pic mai "stabil"!:blink:

 

Multa atentie si asfalt intins !

Link to comment
Share on other sites

As fi vrut initial sa comand tricouri, dar m-am uitat mai atent si nu vad decat un singur vinovat in toata campania, cel care conduce un automobil e de vina, poate am inteles eu gresit, dar asta as intelege daca din pozitia soferului as vedea un tricou imprimat pe strada.

Inutil sa repet ce se tot scrie, viteza prea mare de rulare in trafic, soferi care intorc fara sa se asigure sau teribilisti calare pe bombe, insa campania porneste avand ca victima motociclistul, nu as fi asa sigur ca statistic lucrurile stau chiar asa. Mai repede m-as agita sa scap cateva sute de taximetristi de licente decat sa sustin o campanie care pune la colt doar o parte a participantilor la trafic.

As mai pune la colt aproape tot ce are autocolant si ruleaza cu dementa pe strada, chiar daca-i fuleaza o roata si in linie dreapta, pana la urma e vorba de inconstienta nu neaparat de categoria legala din care face parte, cu 2 sau cu 4 roti pana la urma conteza cum te comporti si cum pui in balanta riscurile pe care le poti intalnii in trafic si nimic mai mult, restul sunt povesti care te induioseaza sau nu.

Succes in campania desfasurata, astept alta in care sa nu plec din postura unuia pus la colt doar pentru ca am 2 roti in plus... Chiar, care ar fi motivatia pentru care as comanda un astfel de tricou? :blink:

Link to comment
Share on other sites

As fi vrut initial sa comand tricouri, dar m-am uitat mai atent si nu vad decat un singur vinovat in toata campania, cel care conduce un automobil e de vina, poate am inteles eu gresit,

67282[/snapback]

 

 

Ai inteles tu gresit.Nu au nimic cu cei care conduc masini.Au ceva cu familia...

 

http://www.motociclism.ro/forum/index.php?...opic=10945&st=0

 

 

Chiar, care ar fi motivatia pentru care as comanda un astfel de tricou?

 

1. Conservarii, muri-mi-ar mamele lor, numai ei sunt de vina!

 

Nice :)

 

Nu vreti sa cumparati tricouri? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Corect. Si eu am spus asta cateva posturi mai sus. Am spus-o intr-un mod mult mai diplomat, asa cum cred. Tricourile respective dau senzatia ca punctul 1 este cel care omoara cu adevarat.

 

Am numarat pe topicul lor, cu Jurnalul negru, si teribilismul si experienta putina insumeaza mai mult de 70% din accidentele listate acolo. Daca cineva e curios, le numaram si le discutam impreuna...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.