Jump to content

seria 525d versus 530d


dragosvt

Recommended Posts

Am onoarea sa salut toti impatimitii de BMW. Numele meu este Dragos si sunt proaspat fan BMW. Intentionez sa plec in germania dupa un seria 5. Ma puteti ajuta cu sfaturi intre a alege un 525d sau 530d? Multi prieteni m-au indrumat spre un 525d din punct de vedere al conumului si al accizelor de la vama, dar sincer n-as vrea sa-mi para rau ca am ales un motor mai puturos, tinand cont ca totusi sasiul seriei 5 nu se compara cu seria 3. Partea financiara o pun pe locul doi in aceasta alegere, cu toate ca nu e de neglijat. Tot ce am gasit pe mobile.de la seria 530 si demn de luat in seama eset motorul de 193cp care iti confera si vieza si "adrenalina" suficienta. Poate fi o diferenta asa de mare de consum intre cele doua motoare??? Va multumesc!!
Link to comment
Share on other sites

Am onoarea sa salut toti impatimitii de BMW. Numele meu este Dragos si sunt proaspat fan BMW. Intentionez sa plec in germania dupa un seria 5. Ma puteti ajuta cu sfaturi intre a alege un 525d sau 530d? Multi prieteni m-au indrumat spre un 525d din punct de vedere al conumului si al accizelor de la vama, dar sincer n-as vrea sa-mi para rau ca am ales un motor mai puturos, tinand cont ca totusi sasiul seriei 5 nu se compara cu seria 3. Partea financiara o pun pe locul doi in aceasta alegere, cu toate ca nu e de neglijat. Tot ce am gasit pe mobile.de la seria 530 si demn de luat in seama eset motorul de 193cp care iti confera si vieza si "adrenalina" suficienta. Poate fi o diferenta asa de mare de consum intre cele doua motoare??? Va multumesc!!

63441[/snapback]

 

 

Vorbim despre caroseria E39, banuiesc...

Daca banii nu sunt o problema te sfatuiesc sa-ti iei un 530i, asta in cazul in care vrei "viteza si adrenalina". Sau un M5 mai bine. Am vazut in Germania la 20-21000 mwst euro unele din 2001/2002. Te ajunge cu totu' pe la 26-27000 maxim dar macar stii ce ai sub capota (400CP) + toate optiunile posibile de la data respectiva.

Daca te gandesti la raportul calitate/pret (consum, accize, etc) un 525d e suficient. Unu' din 2002-2003 ajunge pana in 17-20000 cu totu' in functie de optiuni si nr. de km.

PS. Si crede-ma, un 525d e cum vrei tu, numai puturos nu... PAREREA MEA

Link to comment
Share on other sites

O singura data am mers intr-un 525 d si am fost fascinat. In masina aia esti in lumea ta: nu se aude nimic, nici motor, nici zgomot de afara. Consumul calculat de calculator il avea la 7.2 l/100. Pentru 163 de cai eu zic ca e excelent, dar probabil ca fusese menajata. In prezent masina are un cip si 192 cp (deci aproape de 530D) si soferul a reusit sa meraga cu ea cu 240 km/h. Cred ca e o solutie sa mai scutesti niste bani la vama.
Link to comment
Share on other sites

uite am gasit un 530d pe mobile.de:

http://www.mobile.de/SIDkm-9YdmT5Fo24byxB4...11111193057347&

Pretul ei este de aproximativ 11.800 netto, cu vama de 4487 euro si drumul de aproape 1000 ajungi cam pe acolo. Solutia benzina te ucide la vama. Pentru acelasi an si aceeasi motorizare dai in plus cam 1.500 euroi

Link to comment
Share on other sites

eu am un 530dA din 2001 care mi-a fost adus din franta....avea 145k la bord (pe bune, verificat la reprezentanta), intr-o stare exceptionala, aproape full....si, ce este ff important , cu garantie 2 ani sau 50000km(garantia mi-o da firma care mi l-a adus...am platit 18000euro....inainte de asta aveam si eu aceeasi dilema dar mi-am zis ca daca-i bal, bal sa fie..sigur, nu sunt diferente mari intre 525 si 530(vreo 30CP) dar...de la 140km/ora in sus , crede-ma, se simte....adrenalina ai si la 525 si la 530 dar EU am ales 530....dupa ce mi-a zis pretul final am cautat si eu pe net si am vazut ca , intr-adevar daca ma duc eu acolo, pe total tot acolo ajung....dar in felul asta am si garantie la orice piesa care imi va cadea, DACAimi va cadea in urmatorii 50000km

daca ai 17000e,EU zic sa-ti iei 530....peste asta nu mai e nimic, e cel mai tare(la banii astia, bineinteles,...si la anul asta de fabricatie)

PS: Carcotasii vor spune: si ala care iti aduce masina ce castiga, daca e acelasi pret?pai, castiga pentru ca el are negociat un contract in care se obliga sa cumpere 300 de masini din franta si in acest caz dealearul ala nu ii mai vinde lui bmw-ul bun,verificat, cu acelasi pret ca tie care vii sa cumperi doar acel bmw.....

la afacerea asta el cistiga cam 1500 de euro la masina...ceea ce mi se pare corect tinind cont de faptul ca-ti da si garantie(deci, nu-si permite sa-ti dea o masina contrafacuta, pt. ca tot el va plati piesele care cad) :blink:

Link to comment
Share on other sites

In privinta consumului pot sa va confirm un consum de 8-9 pt 530d in regim de autostrada si un pic de oras. Daca mergi linitit, pana in 130 iasa in jur de 7.2-7.5

 

Stie cineva ce consum are 520d in regim de autostrada, la viteze de 140-150?

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu inteleg... chitroshi :blink:

80% din seria 3 e46 care mai de care mai tunate - in Bucuresti - sunt 320d

63850[/snapback]

E vb si de consum bineinteles dar e vb si de cuplu. Cuplu="peformanta" in sofatul de zi de zi. Dieselul este mai usor de chipuit (adika extragi putere mai usor dintr-un diesel).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.