Jump to content

vas de expansiune spart


Recommended Posts

salut ,\

 

ajuta ti ma am o problema mare

ieri dupa un drum de aprox 30 de km opresc motorul si apoi vad aburi sub masina si multa apa

ridic capota ...si ma minunez tasnea apa ca la balamuc de la vassul de ex care era spart

am incercat sa l lipesc cu poxilina si poxipol sa lipit dar nu stiu ce sa fac

mi as cumpara altul are cineva sau stie de unde pot lua unul ?

nu stiu cat ma mai tine asta lipit

mercic

Link to comment
Share on other sites

salut ,\

 

ajuta ti ma am o problema mare

ieri dupa un drum de aprox 30 de km opresc motorul si apoi vad aburi sub masina si multa apa

ridic capota ...si ma minunez tasnea apa ca la balamuc de la vassul de ex care era spart

am incercat sa l lipesc cu poxilina si poxipol sa lipit dar nu stiu ce sa fac

mi as cumpara altul are cineva sau stie de unde pot lua unul ?

nu stiu cat ma mai tine asta lipit

mercic

 

Si eu l-am avut spart si l-am lipit cu ceva aparat pt lipit plastic si apoi am pus colier peste. Dupa o sapt a curs iar. Trebuie altul nou

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ai grija ca vasul nu s-a crapat degeaba... :)

s-ar putea ca si cel nou sa crape destul de repede...ori ai termostatu blocat..ori garnitura de _chiulasa_ ciupita si baga gaze in instalatia de racire ,insa asta e foarte rar posibila..ori capacu din capul vasului numai lucreaza corect...in mod normal la 2 bari trebuie sa scoata presiunea,daca e infundat la revedere...

 

apropo ce masina ai si ce motor ..daca vrei iti dau pret si la vas nou pe PM :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

ai grija ca vasul nu s-a crapat degeaba... :)

s-ar putea ca si cel nou sa crape destul de repede...ori ai termostatu blocat..ori garnitura de _chiulasa_ ciupita si baga gaze in instalatia de racire ,insa asta e foarte rar posibila..ori capacu din capul vasului numai lucreaza corect...in mod normal la 2 bari trebuie sa scoata presiunea,daca e infundat la revedere...

 

apropo ce masina ai si ce motor ..daca vrei iti dau pret si la vas nou pe PM :)

 

 

salutare

 

am un e 46 din 99 motor 1895 benzina , am schimbat vasul dar imi curgea apa in continuare , am fost la un mecanic , mi a facut aerisirea din nou am completat cu antigel si el mi a spus ca ar putea ca termostatul sa fie blocat , am lasat masina pornita si termostatul nu a declansat decat dupa ce a turat o putin , dar mecanicul mi a spus ca ar fi trebuit sa porneasca mai devreme ....

sfatuieste ma ce sa fac cum imi dau seama daca e infundat termostatul ?

 

intrebare : daca termostatul e blocat ar trebui sa nu mi bage caldura in masina nu ?

 

mercic

apropo esti din buc ?

Link to comment
Share on other sites

salutare

 

mi a spus ca ar fi trebuit sa porneasca mai devreme ....

sfatuieste ma ce sa fac cum imi dau seama daca e infundat termostatul ?

 

intrebare : daca termostatul e blocat ar trebui sa nu mi bage caldura in masina nu ?

 

 

pei ori e blocat ,ori nu ..?! :) ca zici ca a deschis la un momentdat...

1.cand termostatul este blocat pe deschis ,evident nu ai caldura ,insa este cazul fericit...deoarece il depistezi imediat si il schimbi fara alte pagube.

2.cand termostatul este blocat pe inchis , fie iti va deceda vasul, fie o sa iti decedeze un furtun ,fie o sa iti crape de ciuda radiatorul,datorita presiunii acumulate care atunci cand este cazul face echipa buna cu capacul de la vas care nu lucreaza ok si nu deschide la 2bari... :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

salutare

 

mi a spus ca ar fi trebuit sa porneasca mai devreme ....

sfatuieste ma ce sa fac cum imi dau seama daca e infundat termostatul ?

 

intrebare : daca termostatul e blocat ar trebui sa nu mi bage caldura in masina nu ?

 

 

pei ori e blocat ,ori nu ..?! :) ca zici ca a deschis la un momentdat...

1.cand termostatul este blocat pe deschis ,evident nu ai caldura ,insa este cazul fericit...deoarece il depistezi imediat si il schimbi fara alte pagube.

2.cand termostatul este blocat pe inchis , fie iti va deceda vasul, fie o sa iti decedeze un furtun ,fie o sa iti crape de ciuda radiatorul,datorita presiunii acumulate care atunci cand este cazul face echipa buna cu capacul de la vas care nu lucreaza ok si nu deschide la 2bari... :)

 

nu stiu ca nu sunt mecanic :) dar cel la care am fost zicea ca sa r putea sa fie termostatul blocat , dar la un moment dat dupa ce a tinut masina putin in turatie a inceput sa se incalzeasca furtunul acela unde e termostatul si apoi mi a spus ca e ok , dar io am totusi o problema ....dimineata gasesc putin umed sub masina ....si cred io ca e antigel ,...... ai idee de unde ar putea fi ?

 

 

si apoi cum verific daca e termostatul blocat ?

sa nu patesc alceva doamne fereste :)

 

 

ma poti ajuta ?

Link to comment
Share on other sites

si apoi cum verific daca e termostatul blocat ?

sa nu patesc alceva doamne fereste :)

pei metoda care o stiu eu de a verifica termostatul este :

scoti termostatul ,il pui intr-o oala cu apa si il fierbi...daca nu deschide nu se intampla nimic...daca deschide ai sa vezi tija cu palarie in cap cum se misca,astfel deschizand..

Link to comment
Share on other sites

termostatul se deschide destul de greu la e46,la ralanti foarte greu,trebue sa o lasi foarte mult pornita,avand in vedere ca deschide la 105 grade.

daca acul nu trece de jumate nu ai nici o problema cu termostatul,adica sa fie inchis.

daca vrei sa testezi,verifica dupa ce ai mers cu masina,daca radiatorul este cald,daca nu tureazo un pic si vezi daca se incalzeste furtunul de sus.

Link to comment
Share on other sites

termostatul se deschide destul de greu la e46,la ralanti foarte greu,trebue sa o lasi foarte mult pornita,avand in vedere ca deschide la 105 grade.

daca acul nu trece de jumate nu ai nici o problema cu termostatul,adica sa fie inchis.

daca vrei sa testezi,verifica dupa ce ai mers cu masina,daca radiatorul este cald,daca nu tureazo un pic si vezi daca se incalzeste furtunul de sus.

 

 

salut

 

pai acul de la apa nu a trecut niciodata de jum

 

dar azi am fost la un mec sa mi scgimb uleiul si mi a spus ca e pompa de apa :)

 

are cineva ideea cat costa o pompa de apa si de unde as putea sa o iau mai ieftin ??

 

apropo credetio ca e ok daca bag ulei 5w30 original BMW ????

 

aaa si as mai avea nevoie de bucsile de la bascula ( cica sunt pilne cu ulei )

 

mercic

 

 

frate chiar mi e de ajutor forumul asta

 

sunteti tari

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.