Jump to content

2 probleme E39


FanBmw85

Recommended Posts

am 2 problemute .... poate s-a mai discutat despre asta dar nu am gasit

ma intereseaza ce tip de antigel se foloseste la un E39 dar nu marca ci tipul in sine (cum e de pilda la grupul VAG : G11 G12 G12+ etc...) de care sa folosesc la al meu ? un prieten mi-a cumparat G12 la vreo 30 ron L (ala portocaliu) dar eu am observat ca in vas am unul de culoare verzuie.stiu ca nu este bine sa le combin de aceea va intreb cu ce tip de antigel ar trebui sa completez. antigelul de culoare mov stiam ca este compatibil cu ambele.corectati-ma daca gresesc.

totusi mai are rost sa completez cu antigel ? masina am cumparat-o din Germania anul acesta ... apa din vas este verzuie si dulceaga = in mod cert are antigel. cum as putea verifica daca am destul ? cum se foloseste un densimetru ?

va intreb toate astea pentru ca de cand a dat frigu mi-a pornit masina mai greu ( dupa o sedere de 2 zile la - grade afara) :) si nu stiu daca e normal acest lucru. :) :)

Link to comment
Share on other sites

apa din vas este verzuie si dulceaga = in mod cert are antigel. cum se foloseste un densimetru ?

 

daca este dulceag nu inseamna ca are si concentratia buna. Densimetru gasesti la selgros, de ex.

Bagi furtunasul de la densimetru in vasu de expansiune, tragi pana se umple bidonasul de pe el si citesti pe scala aia la cate grade- este.

La e39 eu am folosit anteigel Aral, tot albastrui. Dar cica original ar fi Hepu, nu stiu sigur, da cu search p-aci.

Ca sa fii sigur cumpara original Bmw de la vreo reprezentanta, cat poate fi de scump

Link to comment
Share on other sites

lichid racire albastru sau mov Hepu.

 

 

am 2 problemute .... poate s-a mai discutat despre asta dar nu am gasit

ma intereseaza ce tip de antigel se foloseste la un E39 dar nu marca ci tipul in sine (cum e de pilda la grupul VAG : G11 G12 G12+ etc...) de care sa folosesc la al meu ? un prieten mi-a cumparat G12 la vreo 30 ron L (ala portocaliu) dar eu am observat ca in vas am unul de culoare verzuie.stiu ca nu este bine sa le combin de aceea va intreb cu ce tip de antigel ar trebui sa completez. antigelul de culoare mov stiam ca este compatibil cu ambele.corectati-ma daca gresesc.

totusi mai are rost sa completez cu antigel ? masina am cumparat-o din Germania anul acesta ... apa din vas este verzuie si dulceaga = in mod cert are antigel. cum as putea verifica daca am destul ? cum se foloseste un densimetru ?

va intreb toate astea pentru ca de cand a dat frigu mi-a pornit masina mai greu ( dupa o sedere de 2 zile la - grade afara) :) si nu stiu daca e normal acest lucru. :) :)

 

ce legatura are antigelu cu pornirea ?? :)

care e a doua problema?? pornirea?....daca o ia greu si e diesel la frigul de afra verifica: bujii incandescente, bateria, pompa benzina, compresia in motor si daca mai ai motorina in rezervor ;)

Link to comment
Share on other sites

eu am fost la test acu 1 luna si totu era in regula. cu pornirea mai grea a inceput totul de cand a fost afara frig. in rest nu aveam probleme. nu cred ca ar fi de la bujii

 

 

Momentul in care o sa ai eroare pe tester o sa fie cel in care toate bujiile sunt arse :), am patit-o pe pielea mea anul trecut cand a dat primul frig. Ca antigel eu i-am pus cand am schimbat pompa de apa Havoline de la Selgros, apare si ca echivalent in ETK.

Edited by Popi
Link to comment
Share on other sites

eu am fost la test acu 1 luna si totu era in regula. cu pornirea mai grea a inceput totul de cand a fost afara frig. in rest nu aveam probleme. nu cred ca ar fi de la bujii

 

 

Momentul in care o sa ai eroare pe tester o sa fie cel in care toate bujiile sunt arse :), am patit-o pe pielea mea anul trecut cand a dat primul frig.

 

 

aha.. deci sa fie de la bujii ? si asa se manifesta doar cand e rece afara? am inteles.

Link to comment
Share on other sites

eu am fost la test acu 1 luna si totu era in regula. cu pornirea mai grea a inceput totul de cand a fost afara frig. in rest nu aveam probleme. nu cred ca ar fi de la bujii

 

 

Momentul in care o sa ai eroare pe tester o sa fie cel in care toate bujiile sunt arse :), am patit-o pe pielea mea anul trecut cand a dat primul frig. Ca antigel eu i-am pus cand am schimbat pompa de apa Havoline de la Selgros, apare si ca echivalent in ETK.

 

 

Mie mi-au facut toate testele pe ea acum 1 luna 1 luna jumate ca am luat-o din DE cu garantie. Trebuie sa-i mai schimb antigelul ?

Link to comment
Share on other sites

ai reusit s-o iei din DE cu garantie in Romania? esti tare. la mine cand au auzit de romania au uitat de garantie (cu toate ca ziceau ca ofera ) . anyway antigel in mod sigur are masina dar ar trebui verificat densitatea lui. ca sa fi mai sigur ai putea sa-l schimbi ca din cate am inteles si antigelul se schimba 1 daa la 4 ani parca.
Link to comment
Share on other sites

ai reusit s-o iei din DE cu garantie in Romania? esti tare. la mine cand au auzit de romania au uitat de garantie (cu toate ca ziceau ca ofera ) . anyway antigel in mod sigur are masina dar ar trebui verificat densitatea lui. ca sa fi mai sigur ai putea sa-l schimbi ca din cate am inteles si antigelul se schimba 1 daa la 4 ani parca.

 

Doar reprezentantele mari dadeau garantie EUROPLUS, si in RO. Am cautat-o 1 sapt jumate prin germania, Frankfurt, Stutgart, Munchen, Nuhrenberg... Si la pret a fost mai mare fata de una fara garantie dar asa am siguranta ca nu are probleme, a avut si 55k km reali

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic dar la 0 grade, porneste e39-le.... fara sa "tin pe bujii" porneste ca vara... daca ai motorina proasta, si tii masina 3-4 zile nepornita, se poate sa faca figuri... adica sa porneasca greu O data.. dar dupa aia tre sa porneasca ok, tine contactu pana dispare de pe ecran preheating sau acelas lucru in nemteste... de obicei pui contactu apare preheating si apoi cand dispare apare atentionarea cu temperatura scazuta de la 3 grade in jos... atunci "poti" porni masina si tre sa porneasca lejer.
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic dar la 0 grade, porneste e39-le.... fara sa "tin pe bujii" porneste ca vara... daca ai motorina proasta, si tii masina 3-4 zile nepornita, se poate sa faca figuri... adica sa porneasca greu O data.. dar dupa aia tre sa porneasca ok, tine contactu pana dispare de pe ecran preheating sau acelas lucru in nemteste... de obicei pui contactu apare preheating si apoi cand dispare apare atentionarea cu temperatura scazuta de la 3 grade in jos... atunci "poti" porni masina si tre sa porneasca lejer.

 

 

am inteles. am sa incerc si cum zici tu. sincer eu nu prea asteptam ... puneam contactul imi scria ceva de a-temperature si apoi imediat dadeam la cheie. :) (cred ca tot eu sunt vinovat) merci cristi`md

Link to comment
Share on other sites

O varianta pt a testa daca bujiile se incalzesc destul ar fi sa pui contactul, sa lasi sa se stinga semnul bujiei, sa iei contactul si sa-l mai pui odata, lasi sa se stinga semnul apoi dai la cheie. Ideea e ca incalzesti aerul din cilindri de 2 ori si ar trebui sa porneasca mai usor. La fel se poate face cand stii ca masina a stat mult sau afara e ff frig. De multe ori nu apare pe tester bujia care nu merge. Iar bujia poate sa functioneze dar sa nu se incalzeasca toata, sa fie acoperita cu ceva calamina. Cel mai corect e sa scoti bujiile si sa le incalzesti pe rand direct la baterie sa le vezi ca lucreaza si ca se inrosesc toate la fel.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.