Jump to content

Nu mai porneste masina


Recommended Posts

  • Replies 499
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salut am citit problema ta si s-ar putea,nu stiu vorbesc,sa ti se dezamorseze pompa sau filtru de motorina,sa traga aer fals(in loc de combustibil trage aer)in tip ce functioneaza nu mai prinde aer,decat cand functioneaza!trebuie sa verifici daca ti-e strans bine filtrul,sau colierele de la pompa,sau poate chiar pompa!:)
Link to comment
Share on other sites

am 520 i si cand i-am facut diagnoza asta imi apare

65 camshaft angle pulse generator

2 ignition coil :cylinder 4

the ignition timing was to long or to short

verify the ignition coil the spark plugs and the spark plug electrode distance

if there is no ignition at all

verify if there is an open circuit at the conduction of the ignition coil, or in the power supply of the ignition coil

verify also if there is an short circuit to ground or positive in the primary or secondary circuit

verify also the wiring and the connection from the ZSR measure resistance.

Link to comment
Share on other sites

Poi pe tester a aratat ca sunt 3 buji terminate .... sa vedem dupa ce le schimb daca porneste ... dar eu zic ca o sa porneasca .

 

bujiile incandescente nu sunt numai pentru pornire?

adica merg cateva secunde (20-30-40 sau cat o fi), pentru a incalzi benzina ce urmeaza a fi injectata in motor, apoi odata pornit motorul, nu cred ca-si mai au rostul. am avut un golf diesel , si daca nu era o bujie buna, aveai ce da la automat. dar odata pornit, nu se mai oprea. si daca lasai motorul 1 min pornit, apoi il opreai, la urmatoarea cheie pornea fara probleme, fara bujii.

Link to comment
Share on other sites

Poi pe tester a aratat ca sunt 3 buji terminate .... sa vedem dupa ce le schimb daca porneste ... dar eu zic ca o sa porneasca .

 

bujiile incandescente nu sunt numai pentru pornire?

adica merg cateva secunde (20-30-40 sau cat o fi), pentru a incalzi benzina ce urmeaza a fi injectata in motor, apoi odata pornit motorul, nu cred ca-si mai au rostul. am avut un golf diesel , si daca nu era o bujie buna, aveai ce da la automat. dar odata pornit, nu se mai oprea. si daca lasai motorul 1 min pornit, apoi il opreai, la urmatoarea cheie pornea fara probleme, fara bujii.

asa stiam si eu , ca bujiile incandescente la diesel sunt numai pt pornire

Link to comment
Share on other sites

am avut un golf diesel , si daca nu era o bujie buna, aveai ce da la automat. dar odata pornit, nu se mai oprea. si daca lasai motorul 1 min pornit, apoi il opreai, la urmatoarea cheie pornea fara probleme, fara bujii.

 

 

Da astea erau simptomele la masina mea . Daca reuseam sa o pornesc nu se mai oprea si chiar daca o oprea pornea imediat .

Dupa ce am schimbat toate bujiile , surpriza .... tot greu pornea .... Au puso pe 2 testere ... nici o eroare. Mi-a pus o supapa dupa filtrul de motorina si se pare ca acum porneste mai usor . Mecanicul a spus ca poate scapa motorina pe undeva sau aer .. nu stiu exact ... dar se pare ca pentru moment supapa care mi-a montato dupa filtrul de motorina a rezolvat problema .... Sper sa nu fie ceva aparent si dupa cateva zile iar sa porneasca greu. Filtrul de motorina l-am schimbat recent ... nu stiu daca are 2000 km facuti cu el .

Link to comment
Share on other sites

Ceva ciudat ce mi s-a mai intamplat de 2 ori , de cand a inceput sa porneasca asa greu , a fost ca odata am pornito si la 3-4 secunde a murit brusc motorul , eram in garaj dimineata pe frig si nu am luato in serios a doua oara s-a intamplat cu motorul cald dupa ce a stat in parcarea vreo ora , am pornito am bagat in viteza am plecat imediat de pe loc , nu am facut 3 metri si a murit motorul si dupa aceea la fel am pornito mai greu .

 

de aici s-a inteles altceva :)

eu am inteles ca a pornit, apoi cand sa pleci de pe loc a murit motorul...

Link to comment
Share on other sites

am avut un golf diesel , si daca nu era o bujie buna, aveai ce da la automat. dar odata pornit, nu se mai oprea. si daca lasai motorul 1 min pornit, apoi il opreai, la urmatoarea cheie pornea fara probleme, fara bujii.

 

 

Da astea erau simptomele la masina mea . Daca reuseam sa o pornesc nu se mai oprea si chiar daca o oprea pornea imediat .

Dupa ce am schimbat toate bujiile , surpriza .... tot greu pornea .... Au puso pe 2 testere ... nici o eroare. Mi-a pus o supapa dupa filtrul de motorina si se pare ca acum porneste mai usor . Mecanicul a spus ca poate scapa motorina pe undeva sau aer .. nu stiu exact ... dar se pare ca pentru moment supapa care mi-a montato dupa filtrul de motorina a rezolvat problema .... Sper sa nu fie ceva aparent si dupa cateva zile iar sa porneasca greu. Filtrul de motorina l-am schimbat recent ... nu stiu daca are 2000 km facuti cu el .

am avut dreptate? :)

Link to comment
Share on other sites

Nu este vorba de supapa aia ... Mi-a pus "desteptul" ala de la service o supapa normala dupa filtrul de motorina si tot asa face ... azi de dimineata iar am avut probleme.

 

Deci simptomele sunt urmatoarele :

 

Dupa ce pun contactul si se sting becurile de la bujii in loc sa ramana aprinse : Engine Check , Bateria si Uleiul se intampla urmatoarele :

 

1. Ramane becul de la baterie aprins

2. Se aprinde DSC-ul si ramane aprins

3. Se aprinde portiunea rosie de la temperatura apei si acul urca la maxim

 

Iau contactul si il pun iar si iar pana cand raman aprinse decat Engine Check , Bateria si Uleiul si atunci dau la automat si porneste fara probleme.

In curand o sa merg cu ea la BMW sa vad daca cei de acolo gasesc ceva dupa ce o pun pe tester.

Link to comment
Share on other sites

Nu este vorba de supapa aia ... Mi-a pus "desteptul" ala de la service o supapa normala dupa filtrul de motorina si tot asa face ...

 

 

Numai e alta supapa la filtru sau dupa filtru... :)...(cred ca te-au ars baieteii)

 

uite

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

ĂĂži recomand sĂŁ faci o diagnozĂŁ la o reprezentanÞã BMW, este foarte posibil ca testerul tĂŁu sĂŁ-Ăži arate date eronate.

reprezentanta e la 110km de mine si masina nu merge deloc cand incerc sa o accelerez moare motorul :)

Cred ca cel mai bine o sui pe rampa si o duci la "doctor".

Poate ai norocu si vii cu ea acasa fara samai fie nevoie de rampa dinou... :)

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

am un E46 - 320d din 2004.

 

Acum doua saptamani a inceput sa faca(uneori) probleme la pornire. Nu vrea sa porneasca la prima cheie(repet, doar uneori). Cand se intampla asa, porneste la a doua cheie (odata a pornit abia la a 3-a), si chiar si atunci cand porneste la prima cheie imi da impresia ca porneste ceva mai greu decat inainte, cand pornea la sfert de cheie.

Electromotorul invarte, si nici bateria nu e descarcata, deci ma gandesc ca alta e problema.

 

Prima data a facut asa intr-o luni dimineata si eu ma intrebam daca nu cumva ar putea fi motorina de vina. Motivul pt care ma gandesc la varianta asta e pt ca sambata noaptea i-am facut un plin la OMV(mai aveam putin peste un sfert de rezervor cand am facut plinul), si pana luni dimineata(cand a facut prima data asa) nu am mai mers mult cu ea(maxim 10 km). De atunci nu am mai pus motorina(inca mai am jumate de rezervor).

 

Ceva idei sau sugestii de la cunoscatori? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.