Jump to content

BMW E90 / 2005 / Diesel


lover1976

Recommended Posts

Salutare, am fost zilele astea la Pitesti la noul deale BMW care si-a deschis sediu si acolo si mi-au pus masina pe tester si a iesit totul "OK" - dupa cum a spus un specialist strain venit la ei in training- si mi-a spus ca totul tine de curatare a injectoarelor pentru ca am un zgomot mai pronuntat de diesel in acceleratie, in rest merge bine motorul, rotund, fara scaderi in turometru...Credeti ca o asa operatie ar remedia problema mea.Masina are 179000 km si a fost rulata 9 luni in Romania, deci...se impun si astfel de operatiuni, deci, voi ce credeti ???
Link to comment
Share on other sites

Eu, la fiecare alimentare(plin) adaug cca. 20 ml de Metabond Megasel in motorina, este recomandabil tinand cont de calitatea inferioara a combustibilului pe care il folosim.

 

Va spun asta pt ca am Fabrica de diluanti, deci si laborator chimic - unde pot testa oricand calitatea carburantilor prin anumite determinari ale valorilor fizico-chimice( densitate, vascozitate, inflamabilitate, compozitie de sulf, etc). Tot ceea ce se fabrica in Romania este de slaba calitate, in urma analizelor efectuate cel mai bine pe piata sta ROMPETROL (benzina f. Pb. si motorina euro IV), carora pe o scara de la 1-10 le-as acorda nota 5. Cel mai slab calitativ, conform analizelor efectuate de mine, este OMV (benzina f. Pb si motorina Euro IV) - nota 2. Exista un minim si un maxim calitativ, iar carburantul fabricat in Romania, respecta aceste cerinte, dar aproape de limita minima calitativa...

 

Aveti mare grija de unde alimentati :)

Link to comment
Share on other sites

Eu, la fiecare alimentare(plin) adaug cca. 20 ml de Metabond Megasel in motorina, este recomandabil tinand cont de calitatea inferioara a combustibilului pe care il folosim.

 

Va spun asta pt ca am Fabrica de diluanti, deci si laborator chimic - unde pot testa oricand calitatea carburantilor prin anumite determinari ale valorilor fizico-chimice( densitate, vascozitate, inflamabilitate, compozitie de sulf, etc). Tot ceea ce se fabrica in Romania este de slaba calitate, in urma analizelor efectuate cel mai bine pe piata sta ROMPETROL (benzina f. Pb. si motorina euro IV), carora pe o scara de la 1-10 le-as acorda nota 5. Cel mai slab calitativ, conform analizelor efectuate de mine, este OMV (benzina f. Pb si motorina Euro IV) - nota 2. Exista un minim si un maxim calitativ, iar carburantul fabricat in Romania, respecta aceste cerinte, dar aproape de limita minima calitativa...

 

Aveti mare grija de unde alimentati :)

Si spui ca se simte o "ameliorare" a zgomotului daca folosesti un astfel de aditic in motorina ? Stiu ca avem o calitate indoielnica la motorina comercializata in Romania...dar, de unde sa alimentam ? Care sunt efectele unei astfel de folosiri : trage mai bine, zgomot mai redus ?

 

Eu, la fiecare alimentare(plin) adaug cca. 20 ml de Metabond Megasel in motorina, este recomandabil tinand cont de calitatea inferioara a combustibilului pe care il folosim.

 

Va spun asta pt ca am Fabrica de diluanti, deci si laborator chimic - unde pot testa oricand calitatea carburantilor prin anumite determinari ale valorilor fizico-chimice( densitate, vascozitate, inflamabilitate, compozitie de sulf, etc). Tot ceea ce se fabrica in Romania este de slaba calitate, in urma analizelor efectuate cel mai bine pe piata sta ROMPETROL (benzina f. Pb. si motorina euro IV), carora pe o scara de la 1-10 le-as acorda nota 5. Cel mai slab calitativ, conform analizelor efectuate de mine, este OMV (benzina f. Pb si motorina Euro IV) - nota 2. Exista un minim si un maxim calitativ, iar carburantul fabricat in Romania, respecta aceste cerinte, dar aproape de limita minima calitativa...

 

Aveti mare grija de unde alimentati :)

Si spui ca se simte o "ameliorare" a zgomotului daca folosesti un astfel de aditic in motorina ? Stiu ca avem o calitate indoielnica la motorina comercializata in Romania...dar, de unde sa alimentam ? Care sunt efectele unei astfel de folosiri : trage mai bine, zgomot mai redus ? Motorina Euro V de la cele doua benzinarii mentionate, la ce nota s-ar ridica ???

 

 

Eu, la fiecare alimentare(plin) adaug cca. 20 ml de Metabond Megasel in motorina, este recomandabil tinand cont de calitatea inferioara a combustibilului pe care il folosim.

 

Va spun asta pt ca am Fabrica de diluanti, deci si laborator chimic - unde pot testa oricand calitatea carburantilor prin anumite determinari ale valorilor fizico-chimice( densitate, vascozitate, inflamabilitate, compozitie de sulf, etc). Tot ceea ce se fabrica in Romania este de slaba calitate, in urma analizelor efectuate cel mai bine pe piata sta ROMPETROL (benzina f. Pb. si motorina euro IV), carora pe o scara de la 1-10 le-as acorda nota 5. Cel mai slab calitativ, conform analizelor efectuate de mine, este OMV (benzina f. Pb si motorina Euro IV) - nota 2. Exista un minim si un maxim calitativ, iar carburantul fabricat in Romania, respecta aceste cerinte, dar aproape de limita minima calitativa...

 

Aveti mare grija de unde alimentati :)

Si spui ca se simte o "ameliorare" a zgomotului daca folosesti un astfel de aditic in motorina ? Stiu ca avem o calitate indoielnica la motorina comercializata in Romania...dar, de unde sa alimentam ? Care sunt efectele unei astfel de folosiri : trage mai bine, zgomot mai redus ? Motorina Euro V de la cele doua benzinarii mentionate, la ce nota s-ar ridica ???

Link to comment
Share on other sites

"Si spui ca se simte o "ameliorare" a zgomotului daca folosesti un astfel de aditic in motorina ? Stiu ca avem o calitate indoielnica la motorina comercializata in Romania...dar, de unde sa alimentam ? Care sunt efectele unei astfel de folosiri : trage mai bine, zgomot mai redus ? Motorina Euro V de la cele doua benzinarii mentionate, la ce nota s-ar ridica ???"

 

1. da, se simte o ameliorare a zgomotului dupa maxim 1500-2000km

2. eu alimentez doar de la ROMPETROL, la fiecare plin +20 ml Megasel

3. efectele acestei folosiri - protejezi injectoarele, pompa de injectie pe care nu se mai depunea acea "calamina", nu pot sa spun daca masina trage mai bine sau nu.

4. Despre Euro V nu am precizat nimic, este o motorina saraca in continut de sulf, putin uleioasa si foarte aditivata. Datorita faptului ca nu are continut mare de ulei mineral masina o va consuma mult mai repede. Este excelenta daca te tine buzunarul si daca tii la mediul inconjurator!!! Eu, personal recomand Rompetrol. Oricum, daca aveti prieteni, relatii pe la vreun laborator, cumparati cate 1 l de motorina de la 5 statii PECO diferite si testati-l - veti observa ce diferente exista!

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

"Si spui ca se simte o "ameliorare" a zgomotului daca folosesti un astfel de aditic in motorina ? Stiu ca avem o calitate indoielnica la motorina comercializata in Romania...dar, de unde sa alimentam ? Care sunt efectele unei astfel de folosiri : trage mai bine, zgomot mai redus ? Motorina Euro V de la cele doua benzinarii mentionate, la ce nota s-ar ridica ???"

 

1. da, se simte o ameliorare a zgomotului dupa maxim 1500-2000km

2. eu alimentez doar de la ROMPETROL, la fiecare plin +20 ml Megasel

3. efectele acestei folosiri - protejezi injectoarele, pompa de injectie pe care nu se mai depunea acea "calamina", nu pot sa spun daca masina trage mai bine sau nu.

4. Despre Euro V nu am precizat nimic, este o motorina saraca in continut de sulf, putin uleioasa si foarte aditivata. Datorita faptului ca nu are continut mare de ulei mineral masina o va consuma mult mai repede. Este excelenta daca te tine buzunarul si daca tii la mediul inconjurator!!! Eu, personal recomand Rompetrol. Oricum, daca aveti prieteni, relatii pe la vreun laborator, cumparati cate 1 l de motorina de la 5 statii PECO diferite si testati-l - veti observa ce diferente exista!

Multumesc ptr raspuns....Dar daca bag in rezervor motorina EURO V si mai bag si 20ml de MEGASEL , nu afecteaza la motor fiind o ardere mult mai "puternica", exploziile la nivelul pistoanelor nu este prea mare dat fiind ca si motorina e "aditivata" si ii mai pun si MEGASEL ? Eu am mai bagat si Cetane Diesel Plus de la WYNNS si a trebuit sa schimb filtrul epurator ca incepuse sa-mi scoata un fum intens alb si miros de ulei ars....Mi-e teama sa nu fac o prostie bagand asa ceva in motor , mai ales daca bag motorina EURO V !!!

Link to comment
Share on other sites

nu. pt ca Megasel nu face altceva decat sa curete traseul pe care trece impreuna cu combustibilul. Iar daca motoul tau respecta norma euro IV nu ti-as recomanda sa folosesti doar euro V, decat foarte rar. Poti baga euro V, dar in amestec jumate cu Euro IV. Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

nu. pt ca Megasel nu face altceva decat sa curete traseul pe care trece impreuna cu combustibilul. Iar daca motoul tau respecta norma euro IV nu ti-as recomanda sa folosesti doar euro V, decat foarte rar. Poti baga euro V, dar in amestec jumate cu Euro IV.

 

Asta nu o stiam...Dar de ce sa nu bag numai EURO V daca este cea mai buna motorina ? Dauneaza cumva la motoarele EURO IV ? Ciudat, eu stiam invers, dar , nu te contrazica ca nu sunt in domeniu....Deci m-ai sfatui ca la urmatoarea data cand bag motorina, sa fie EURO IV + Megasel ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.