Jump to content

Bataie la motor


alexR

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

se poate si 15w40 castrol dar mai recomandat ar fi 10w40 castrol uleiul are o istorie lunga iar acea bataie poate sa fie de la tacheti nu au buna ungerea ptr ca ai ulei subtire si se mai poate sa fie de la buji veficale am avut si eu o bataie cand am cumparat-o si avea o bujie desfacuta sunetul este la fel ca cel de la tacheti iar lantul nu prea cred ca are cum sa fie dar cine stie cum o fost exploatata masina
Link to comment
Share on other sites

acelasi lucru l-am avut si eu, intradevar bataia este de la lant nu de la tacheti, si degeaba am schimbat uleiul, am pus 10w 40 castrol, pana nu a strans intinzatorul de la lant bataia nu a disparut. Intradevar bataia se auzea doar la cald, cand porneam motorul nu se auzea nimic, vezi ca intinzatorul este hidraulic si se strange cu o cheie. La mine a fost de toata jena in service, vroiau sa-mi desfaca motorul sa-mi schimbe tachetii si cand masina are ridicata pe elevator il intreb pe un mecanic ce este respectivul surub (intinzatorul) si de ce curge ulei pe langa el, la care tipul: este intinzatorul stai sa-l mai strang :)) (da asa mecanici ne repara noua masinile) dupa ce a facut respectiva operatiune bataia a disparut, asa ca aveti grija unde mergeti si ce faceti, service-urile sunt pline de "visatori si profesionisti" si inca o intamplare la acelasi service, pot spune destul de draguta (scuze de off topic) mi s-au montat 2 capete de bara identice :)) adica aveam si pe stanga capat de bara de pe partea dreapta :)), normal ca nu prea puteam sa virez, vorba lu` Badea traim in Romania...............multa bafta
Link to comment
Share on other sites

eu am ulei 10-60 in motor castrol edge sport.. am inteles ca ar fi foarte indicat pentr forja.. a mea vede mai mereu rosu la turometru.. dar de la un timp dimineata cand o pornesc bate foarte tare motorul.. dar partea de sus.. dupa 5-6 secunde.. se aude cum ajunge uleiul sus.. adica incepe sa bata din ce in ce mai putin si pe urma se opreste bataia de tot . mi-a zis cineva ca dimineata sa dau la automat dar sa il iau repede sa nu apuce sa porneasca.. sa fac asta de vreo 2 ori si pe urma sa il las sa porneasca.. ca sa ajunga uleiul sus.. am facut asa si nu se mai aude zgomot..

ce poate fi bulit? uleiul prea subtire ? tachetii au o problema ? sau vanosul ? masina este un 2.5 24valve cu vanos.. si la relanti cand o turez se aud tachetii cred.. niste batai sus

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.