Jump to content

bateria se descarca


Recommended Posts

dupa 2 zile de stat in curte, bateria de la x5 e moarta; am fost la un electrician, mi-a masurat bateria si a zis ca exista un consumator non-stop.am depistat ca problema era cd changerul. trebuie sa fie sub tensiune tot timpul?cd changerul de x5 original mi l-a montat un electrician in italia, cu mufe originale...nu ar trebui changerul sa aibe un remote ca si statiile de amplificare?
Link to comment
Share on other sites

Depinde cum l-a montat electricianul. La unele masini Cdplayerul are tensiunea doar cand e contactul pus , la altele si mai bine zis marea majoritate au 12V cam tot timpul.

Acum sunt multe parti electrice din masina care au 12V tot timpul, alarma, inchidere, cd player, etc. dar toate la gramada consuma in mod normal 50 mA.

Link to comment
Share on other sites

cd-player`ul nu trebuie sa aiba 12 volti tot timpul, are 2 fire(galben si rosu) pe alimentare

galbenul se alimenteaza de la baterie non-stop pentru memoria cd-player`ului, iar rosu de la contactul masinii.

cd-changer`ul se alimenteaza la randul lui din cd-player.

daca acel electrician a legat ambele fire direct la bateria masinii, atunci rusine lui!

in cazul in care bateria este mai veche, iar masina nu este pornita, in 2-4 zile, bateria va fi moarta, pentru ca acel cd-player alimentat necorespunzator va consuma peste 3 Ah + cd-changer`ul 1-2 Ah.

un cd-player montat din fabrica, nu va functiona decat cu cheia in contact sau la modelele mai avansate, dupa scoaterea cheii din contact, mai functioneaza cateva minute.

 

incearca sa masori consumul cd-player`ului cu un aparat de masura inseriat pe bateria masinii, si o sa vezi cat de mult consuma daca va fi alimentat pe direct.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

changer-ul este alimentat tot timpu cu 12v pt. a putea scoate sertaru cu cd-uri.

Am avut masini cu changere originale si toate erau alimentate permanent. Ca sa scoti sertaru nu trebuie sa pui contactu, trebuie sa mearga fara contact

 

 

nu sta alimentat tot timpul

este in stand-by

se alimenteaza doar la apasarea butonului "eject" sau "open"

 

mai sus este vorba de un montaj incorect al HU si indirect al magaziei de cd-uri.

Link to comment
Share on other sites

multumesc tuturor pentru sfaturi. voi masura alimentarea la cd-player si voi fi atent la firele de alimentare (rosu si galben). e posibil daca capacul de la cd- changer e deschis, sa nu mai stea in standbay si sa consume permanent 12 v pana se inchide capacul de la changer?...poate astaar fi singura problema....sper...ca nu prea am chef sa dau playerul jos sa masor tensiunea si sa ma uit la cele 2 fire (rosu si galben)

 

am uitat sa mentionez...o chestiune importanta: playerul e original, montat din fabrica

Link to comment
Share on other sites

changer-ul este alimentat tot timpu cu 12v pt. a putea scoate sertaru cu cd-uri.

Am avut masini cu changere originale si toate erau alimentate permanent. Ca sa scoti sertaru nu trebuie sa pui contactu, trebuie sa mearga fara contact

 

 

nu sta alimentat tot timpul

este in stand-by

 

ba sta alimentat tot timpul, dar asta nu inseamna ca si consuma curent cat sa-i descarce bateria.

Daca este cum zici tu, un televizor oprit din telecomanda se afla in stand-by. Ce crezi, consuma curent sau nu?

Link to comment
Share on other sites

un tv in stand-by consuma curent de ordinul a zeci de miliamperi. este alimentat doar un modul bistabil...

la fel si la cd-changer, consuma foarte putin modulul de alimentare, mai putin decat alarma masinii sau inchiderea centralizata.

 

@adriaan, depinde de la model la model, unele changere, primesc comanda doar la deschiderea usitei, altele doar cand este apasat butonul eject.

 

nu trebuie sa dai jos changerul pentru a verifica

masoara direct pe bateria masinii, cu usita deschisa si inchisa. vezi daca ai diferente de consum.

Link to comment
Share on other sites

Eventual masoara cu mufele scoase. pe rand. din magazie. respectiv, din mp3.... Vezi ca totusi e posibil sa ai si alti consumatori care sunt temporizati dupa punerea alarmei si care mai stau alimentati.....la mine la E34 am becurile din butoanele de la geamurile electrice, modulele de comanda de la geamurile electrice, inchidere centralizata, poate webasto.....
Link to comment
Share on other sites

cred ca am gasit booba!!!!in meniul de la navigatie, este fisierul ventilatie auxiliara si era setat sa porneasca la ora 23:00...am ventilatia auxiliara peste 3 minute, si intradevar cu cheia in mana a pornit ventilatia in masina la ora setata de mine....am vrut sa o pornesc si bateria a murit. am luat cablurile, i-am dat curent si a pornit.sper ca ventilatia auxiliara sa fie booba....multumesc mult la toti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.