Jump to content

NU mai porneste deloc E46


Recommended Posts

Salut, am si eu o mare problema: am un 316i din 2000 , 1895cmc, cu 77kw, sm probleme la pornire, adik: ii dau cheie prima pozitie se aprind frumos toate becurile pe bord se aprinde si casetofonul, apoi se sting, raman aprinse doar 2-3 si cand sai ii dau contact sa porneasca nu face nimica, becurile raman neschimbate, nu invarte nici macar 1 data ca si cum nu as da practic, asta ii a 2 a oara ce patesc.Intaia oara tot asa credeam cam bateria, am incarcato si tot nu pornea, am tot miscat mufele de contact de la baterie si ce mai is peacolo am resetat inspectia ulei,uleiul e in regula, si cand i-am dat cheie o pornit, o mers asa vreo sapt fara nici o problema si astazi am pornito iarasi fara probleme am facut vreo 3 opriri, si a 4 oara cand so pornesc sa plec la fel vechea problema, totul in regula pe bord ,dar la cheia de pornire nu face nimik, totul ramane neschimbat ca si cum inca as fii pe 1 pozitie, am cumparat baterie noua si tot asa,nimik.

Va rog dati-mi vreo idee ceva ce ar putea fii !!!!

 

Apropo nu stiu cat conteaza dar, ASC imi este aprins pe bord imi da eroare.

Link to comment
Share on other sites

nici macar un sunet slab nu se aude cand dai la automat? nici din intensitatea becurilor nu scade cand incerci sa o pornesti?

 

nu se aude nici un sunet si nici becurile nu scad in intensitate, nici macar nu incearca 1 data sa invarta,precum ziceam am cumparat si baterie noua, astept sa vad, aseara am duso in service, astept raspunsul lor :)

Link to comment
Share on other sites

o sa verific si siguranta, poate nu face bine contact

 

am fost pe la service azi sa vad dak s-au uitat baietii la ea, si cum banuiam nu so atins inca de ea, trebuia sami iau ceva din masina si am zis hai sai dau si o cheie sa vad , si culmea ca a pornit din 1 fara nici o problema.

 

..mentionez ca in tiompul tractarii nu am incercat sa o pornesc din viteza deoarece am vrut ca la service sa constate exact problema nu doar cu banuiala, eu cred ca undeva ceva nu face bine contact, alta explicatie nu imi pot imagina deocamdata, am programato oricum pe saptamana viitoare la o inspectie amanuntita, deoarece am si o problema cu ASC.

Link to comment
Share on other sites

azi din nou m-a lasat balta, am pornit azi dimineata , m-am oprit sa alimentez si apoi nu a mai vrut sa porneasca

am traso , am incercat in viteza, si nu a vrut sa porneasca nici macar o trepidatie nimik, chiar nu siu ce poate fii acum, un lucru e cert, chiar dak o sa-mi mai porneasca, urmatoprul drum e la service.

Link to comment
Share on other sites

Am avut eu probleme cu computerul de bord pe o Astra G si mi-a mancat nervii 4 zile ... nu pornea si pace .. invartea dar nu pornea. Dupa ce am tinut masina in service de veneau mecanici valuri - valuri si nimeni nu stia ce are, s-a descoperit ca 2 -3 piciorusi de la mufa calculatorului se desprinsesera de acolo ...

In cazul tau, poate fi o varianta ...

Link to comment
Share on other sites

Am patit aceeasi problema ... identica. Am avut si un thread pe forum aici cu problema asta. intr-un final am reparat-o la filaret. Poate ma exprim gresit sau nu am tinut eu minte ce au zis dar din cate am inteles mi-au zis ca am avut probleme cu "senzorul unghiului de la dsc" - mentionez ca eu avut 320d facelift cu dsc. Intr-un final dupa 1 luna de chinuiala naibii mi-au facut-o dar si costurile au fost pe masura. 23 de milioane lei vechi :|

Multa bafta sa remediezi problema fara sa ajungi la filaret ca te omoara de banii aia. eu nu am gasit sa o fac in alta parte desi am mai fost pe la service-uri.

Link to comment
Share on other sites

ai scapat vreodata cheia pe jos sau a suferit socuri puternice ?

 

daca spui ca instrumentele de bord nu scad in intensitate cand dai la cheie, ma gandesc si la o problema cu immobilizer-ul :)

masina nu o am de f multa vreme, si din pacate e si singura cheie ce o am, insa pe tester nu mio dat nici o eroare de genu acesta
Link to comment
Share on other sites

Am patit aceeasi problema ... identica. Am avut si un thread pe forum aici cu problema asta. intr-un final am reparat-o la filaret. Poate ma exprim gresit sau nu am tinut eu minte ce au zis dar din cate am inteles mi-au zis ca am avut probleme cu "senzorul unghiului de la dsc" - mentionez ca eu avut 320d facelift cu dsc. Intr-un final dupa 1 luna de chinuiala naibii mi-au facut-o dar si costurile au fost pe masura. 23 de milioane lei vechi :|

Multa bafta sa remediezi problema fara sa ajungi la filaret ca te omoara de banii aia. eu nu am gasit sa o fac in alta parte desi am mai fost pe la service-uri.

nu pornea deloc. ramanea cu contactul pus si daca dadeam la cheie nu misca nimic sub capota

Edited by Maryan
Link to comment
Share on other sites

Am patit aceeasi problema ... identica. Am avut si un thread pe forum aici cu problema asta. intr-un final am reparat-o la filaret. Poate ma exprim gresit sau nu am tinut eu minte ce au zis dar din cate am inteles mi-au zis ca am avut probleme cu "senzorul unghiului de la dsc" - mentionez ca eu avut 320d facelift cu dsc. Intr-un final dupa 1 luna de chinuiala naibii mi-au facut-o dar si costurile au fost pe masura. 23 de milioane lei vechi :|

Multa bafta sa remediezi problema fara sa ajungi la filaret ca te omoara de banii aia. eu nu am gasit sa o fac in alta parte desi am mai fost pe la service-uri.

nu pornea deloc. ramanea cu contactul pus si daca dadeam la cheie nu misca nimic sub capota

 

mi-ar fii de mare ajutor sa-mi spui si mie care a fost problema de nu pornea>?>>eu inca nam depistat-o:(

Link to comment
Share on other sites

Am patit aceeasi problema ... identica. Am avut si un thread pe forum aici cu problema asta. intr-un final am reparat-o la filaret. Poate ma exprim gresit sau nu am tinut eu minte ce au zis dar din cate am inteles mi-au zis ca am avut probleme cu "senzorul unghiului de la dsc" - mentionez ca eu avut 320d facelift cu dsc. Intr-un final dupa 1 luna de chinuiala naibii mi-au facut-o dar si costurile au fost pe masura. 23 de milioane lei vechi :|

Multa bafta sa remediezi problema fara sa ajungi la filaret ca te omoara de banii aia. eu nu am gasit sa o fac in alta parte desi am mai fost pe la service-uri.

nu pornea deloc. ramanea cu contactul pus si daca dadeam la cheie nu misca nimic sub capota

 

mi-ar fii de mare ajutor sa-mi spui si mie care a fost problema de nu pornea>?>>eu inca nam depistat-o:(

 

Pai ti-a spus omu, senzorul de dsc (asc in caz-ul tau). Mai ales ca zici ca ai o problema cu el, iti sta aprins in bord, coincidenta e destul de mare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.