Jump to content

masinuta mea


540i

Recommended Posts

Am cumparat de un an un bmw 540 cu care am avut ceva de furca. Masina este din 1997 are 140.000 km, iar proprietarul trecut, singurul,a avut neplacerea ca la 90.000 km sa intre printr-o balta la 100 km/h, astfel,motorul, avand admisia de aer f. jos si undeva in partea dreapta a spoilerului, a baut putina apa, care a crapat blocul motor.

 

Masina fiind in garantie au urmat o serie de certuri cu automobile bavaria si pana la urma au adus motor nou din germania pe care insa l-au montat la automobile bavaria :blink:, din pacate. La 140.000 km am cumparat-o eu, iar masina sa va spun sincer e ca noua. Dar avand totusi o varsta au inceput sa cada incet, incet unele piese.

 

Prima piesa care am schimbat-o a fost radiatorul, caruia i se rupsese buza unde se prinde furtunul de racire superior(asta din cauza unor baieti destepti de la bavaria care au avut grija sa stranga bine colierul). Am mai schimbat vasul de expansiune, termostatul, bucsele pe spate, bielete antiruliu,catalizatorul si consumabilele.

 

Iar cel mai important lucru am schimbat si ambreajul, si astfel am adus-o aproape in perfecta stare, deoarece mai am o problema la galeria de evacuare care vad ca nici unul din cele doua service-uri bmw nu se pricep sa o monteze bine ca sa nu mai vibreze intreaga masina ca un tractor. Dar cand nu vibreaza galeria este o masina extraordinara si nu ma mai pot lipsi de ea, fata de toat celelalte care le-am avut bmw le da clasa la toate

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat de un an un bmw 540 cu care am avut ceva de furca. Masina este din 1997 are 140.000 km, iar proprietarul trecut, singurul,a avut neplacerea ca la 90.000 km sa intre printr-o balta la 100 km/h, astfel,motorul, avand admisia de aer f. jos si undeva in partea dreapta a spoilerului, a baut putina apa, care a crapat blocul motor.

 

Masina fiind in garantie au urmat o serie de certuri cu automobile bavaria si pana la urma au adus motor nou din germania pe care insa l-au montat la automobile bavaria :blink:, din pacate. La 140.000 km am cumparat-o eu, iar masina sa va spun sincer e ca noua. Dar avand totusi o varsta au inceput sa cada incet, incet unele piese. 

 

Prima piesa care am schimbat-o a fost radiatorul, caruia i se rupsese buza unde se prinde furtunul de racire superior(asta din cauza unor baieti destepti de la bavaria care au avut grija sa stranga bine colierul). Am mai schimbat vasul de expansiune, termostatul, bucsele pe spate, bielete antiruliu,catalizatorul si consumabilele.

 

Iar cel mai important lucru am schimbat si ambreajul, si astfel am adus-o aproape in perfecta stare, deoarece mai am o problema la galeria de evacuare care vad ca nici unul din cele doua service-uri bmw nu se pricep sa o monteze bine ca sa nu mai vibreze intreaga masina ca un tractor. Dar cand nu vibreaza galeria este o masina extraordinara si nu ma mai pot lipsi de ea, fata de toat celelalte care le-am avut bmw le da clasa la toate

69534[/snapback]

Salut! si eu tot un 540 e39 am.

De curiozitate cat te-a costat ambreiajul? si ce marca este?

Eu am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare ( cele de m-technic cu diametrul de 25mm ) si m-au costat 270.000 ambele de la A.B. :)

ai pachetul m-technic?

Link to comment
Share on other sites

Salut! si eu tot un 540 e39 am.

De curiozitate cat te-a costat ambreiajul? si ce marca este?

Eu am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare ( cele de m-technic  cu diametrul de 25mm ) si m-au costat 270.000 ambele de la A.B.  :)

ai pachetul m-technic?

69750[/snapback]

salut! ambreajul e SACHS si a costat 100 RON pt. ca l-am luat de la auto-total.

 

Masina ta avea joc in directie de ai schimbat bucsele si vreau sa te mai intreb ceva, tu ai acceleratia putin intarziata?, ca pe mine ma cam obsedeaza asta.Cred ca e debitmetrul ca asta e singurul care a mai ramas de schimbat. :blink:

Link to comment
Share on other sites

salut! ambreajul e SACHS si a costat 100 RON pt. ca l-am luat de la auto-total.

 

Masina ta avea joc in directie de ai schimbat bucsele si vreau sa te mai intreb ceva, tu ai acceleratia putin intarziata?, ca pe mine ma cam obsedeaza asta.Cred ca e debitmetrul ca asta e singurul care a mai ramas de schimbat. :blink:

70554[/snapback]

ambreiajul 100ron? doar discul pp.? nu am acceleratia intarziata...sa nu fie de la CDV ( clutch delay valve ) ...poti sa incerci sa o scoti. Iti recomand http://bmwtips.com/.

Cu tobele cum stai? le mai suporta ? Eu am gasit doua catalizatoare sport din inox la 700 ron / buc si ma gandeam sa le asociez cu o toba Sebring sau Remus ( 500 euro ).

Link to comment
Share on other sites

ambreiajul 100ron? doar discul pp.? nu am acceleratia intarziata...sa nu fie de la CDV ( clutch delay valve ) ...poti sa incerci sa o scoti. Iti recomand http://bmwtips.com/.

Cu tobele cum stai? le mai suporta ? Eu am gasit doua catalizatoare sport din inox la 700 ron / buc si ma gandeam sa le asociez cu o toba Sebring sau Remus ( 500 euro ).

70617[/snapback]

 

Tobele sunt noi le-a schimbat fostul proprietar doar ca nu au mai fost montate bine si mai clampane.Ambreajul l-am schimbat tot in afara de volanta care era buna(disc,placa,rulment).A fost mai ieftin ca am avut o combinatie.S-ar putea sa ai dreptate cu cdv-ul.Tu l-ai scos?Se poate defecta?In legatura cu tobele,inoxul e o afacere buna intodeauna,dar s-ar putea sa fie nevoie sa decupezi spoilerul pt remusuri,daca nu ai spoiller de m5.Ai mare grija la montaj!

Link to comment
Share on other sites

Tobele sunt noi le-a schimbat fostul proprietar doar ca nu au mai fost montate bine si mai clampane.Ambreajul l-am schimbat tot in afara de volanta care era buna(disc,placa,rulment).A fost mai ieftin ca am avut o combinatie.S-ar putea sa ai dreptate cu cdv-ul.Tu l-ai scos?Se poate defecta?In legatura cu tobele,inoxul e o afacere buna intodeauna,dar s-ar putea sa fie nevoie sa decupezi spoilerul pt remusuri,daca nu ai spoiller de m5.Ai mare grija la montaj!

71837[/snapback]

Nu am scos CDV-ul ca mi se pare ca "rupe" si asa.

Sunt anumite tobe de 540 care nu necesita decupajul spoilerului, dar oricum am in plan spoilerele de m5 ( fata , spate).

Momentan tobele inca mai sunt in "mintile lor" dar am in plan o excursie de vreo 10,000 km si s-ar putea sa scuip sitele pe alte meleaguri :blink:

Toba finala o sa incerc sa o iau din afara, iar kat-urile de aici.

Ai avut pb. cu a ta? Cat iti consuma? pe mine nu ma crede nimeni vis a vis de consum....

Ai pachetul M- Technik?

Link to comment
Share on other sites

Nu am scos CDV-ul ca mi se pare ca "rupe" si asa.

Sunt anumite tobe de 540 care nu necesita decupajul spoilerului, dar oricum am in plan spoilerele de m5 ( fata , spate).

Momentan tobele inca mai sunt in "mintile lor" dar am in plan o excursie de vreo 10,000 km si s-ar putea sa scuip sitele pe alte meleaguri :)

Toba finala o sa incerc sa o iau din afara, iar kat-urile de aici.

Ai avut pb. cu a ta? Cat iti consuma? pe mine nu ma crede nimeni vis a vis de consum....

Ai pachetul M- Technik?

72023[/snapback]

mie imi consuma cam 17 la suta in Bucuresti,dar cred ca s-ar putea si mai putin daca as schimba debitmetrul ca da semne de obosela.N-am pachet M dar as vrea sa-mi pun.Nu stiu cam cat ar costa.Tu ai gasit vreo oferta?Sa-mi spui si mie daca stii ceva de pret.Acum ma obsedeaza debitmetrul dar as vrea inainte sa cumpar unul sa probez cum merge cu unul bun dar n-am gasit pe cineva care sa ma poata ajuta.Cred ca e de la debitmetru,ca se tureaza cu o mica intaziere nar nu pot sa fiu sigur pana nu pun unul bun pe masina.Tie cat iti consuma in oras?

O plimbare de 10000Km cu 540 va fi o distractie pe cinste!:blink:

Link to comment
Share on other sites

mie imi consuma cam 17 la suta in Bucuresti,dar cred ca s-ar putea si mai putin daca as schimba debitmetrul ca da semne de obosela.N-am pachet M dar as vrea sa-mi pun.Nu stiu cam cat ar costa.Tu ai gasit vreo oferta?Sa-mi spui si mie daca stii ceva de pret.Acum ma obsedeaza debitmetrul dar as vrea inainte sa cumpar unul sa probez cum merge cu unul bun dar n-am gasit pe cineva care sa ma poata ajuta.Cred ca e de la debitmetru,ca se tureaza cu o mica intaziere nar nu pot sa fiu sigur pana nu pun unul bun pe masina.Tie cat iti consuma in oras?

O plimbare de 10000Km cu 540 va fi o distractie pe cinste!:)

72185[/snapback]

Bara fata cam 400-500 euro ( daca o iei cu proiectoare sau nu ) iar bara spate cam 200-300...suspensia nu stiu...

Nu mi se pare mult 17 %...cat este un debitmetru nou?

Ar fi adoua exercusie de 10,000 :) de abia astept autobahn-ul :blink:

Link to comment
Share on other sites

Bara fata cam 400-500 euro ( daca o iei cu proiectoare sau nu ) iar bara spate cam 200-300...suspensia nu stiu...

Nu mi se pare mult 17 %...cat este un debitmetru nou?

Ar fi adoua exercusie de 10,000 :)  de abia astept autobahn-ul :)

72743[/snapback]

A doua excursie?Eu nici macar n-am apucat sa ies din Bucuresti! :blink: Nu mai tin minte exact,dar ceva in jur de 250 euro era la bmw un debitmetru nou.

Link to comment
Share on other sites

salut! ambreajul e SACHS si a costat 100 RON pt. ca l-am luat de la auto-total.

 

Masina ta avea joc in directie de ai schimbat bucsele si vreau sa te mai intreb ceva, tu ai acceleratia putin intarziata?, ca pe mine ma cam obsedeaza asta.Cred ca e debitmetrul ca asta e singurul care a mai ramas de schimbat. :blink:

70554[/snapback]

Majoritatea E 39urilor se confrunta cu aceasta problema referitor la acceleratia intarziata,multi schimba potentiometrul de acceleratie dar degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.