Jump to content

ravaglia

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

ravaglia's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, ma intereseaza pe mine. Lasa-mi un nr. de tel. si te sun eu. multumesc
  2. salut, m-ar interesa si pe mine...daca mai este valabila oferta spune-mi cum sa te contactez.
  3. Eu as pune , dar nu am....oricum promit sa o scot la o sedinta de shooting cat de curand :blink:
  4. Bara fata cam 400-500 euro ( daca o iei cu proiectoare sau nu ) iar bara spate cam 200-300...suspensia nu stiu... Nu mi se pare mult 17 %...cat este un debitmetru nou? Ar fi adoua exercusie de 10,000 :) de abia astept autobahn-ul :blink:
  5. Nu am scos CDV-ul ca mi se pare ca "rupe" si asa. Sunt anumite tobe de 540 care nu necesita decupajul spoilerului, dar oricum am in plan spoilerele de m5 ( fata , spate). Momentan tobele inca mai sunt in "mintile lor" dar am in plan o excursie de vreo 10,000 km si s-ar putea sa scuip sitele pe alte meleaguri :blink: Toba finala o sa incerc sa o iau din afara, iar kat-urile de aici. Ai avut pb. cu a ta? Cat iti consuma? pe mine nu ma crede nimeni vis a vis de consum.... Ai pachetul M- Technik?
  6. ambreiajul 100ron? doar discul pp.? nu am acceleratia intarziata...sa nu fie de la CDV ( clutch delay valve ) ...poti sa incerci sa o scoti. Iti recomand http://bmwtips.com/. Cu tobele cum stai? le mai suporta ? Eu am gasit doua catalizatoare sport din inox la 700 ron / buc si ma gandeam sa le asociez cu o toba Sebring sau Remus ( 500 euro ).
  7. Eu as lua suspensia completa, fiindca asa ai garantia ca, arcurile sunt gandite pentru amortizoarele respective. Sa inteleg ca tu vrei arcurile doar pentru 'look' ? De arcuri EVO nu am auzit niciodata. Eu dintre suspensiile sport pe care le-am avut iti recomand H&R, KW, BILSTEIN . Nici cu BOGE nu m-am inteles foarte rau...dar cea mai teribila a fost combinatia intre arcuri H&R si amortizoare BILSTEIN SPORT ( 60 / 40 ) care am avut-o pe un ursulet 325 . 'Obligatoriu' vei avea nevoie si de o bara intre oale.
  8. Nu conteaza pe ce sunt amortizoarele..gaz sau ulei, problema este urmatoarea : ori arcurile sunt special concepute pentru amortizoarele de serie ori iti cumperi amortizoare sport cu tija scurta...altfel apar pb.
  9. Merci mult :blink: ATE sunt mai cunoscuti decat Ziemmermann ( eu am vazut ziemmermann in germania acum vreo 2-3 ani ). La A.B. discurile sunt vreo 160-180 buc./fata ( 540i) si cam 100 spatele . Placutele pe fata sunt undeva pe la 200 euro, pe piata textar fiind 5,000,000 lei iar ATE in jur de 3,500,000 ( toate cu senzor ). Mie mi-a adus cineva niste ATE pentru fata si tare curios sunt sa vad cum se comporta. Te tin la curent.
  10. Salut! poti te rog sa-l intrebi care este pretul pentru un 540i e39 din '97? fata/spate? merci
  11. Salut! si eu tot un 540 e39 am. De curiozitate cat te-a costat ambreiajul? si ce marca este? Eu am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare ( cele de m-technic cu diametrul de 25mm ) si m-au costat 270.000 ambele de la A.B. :) ai pachetul m-technic?
  12. salut! in primul rand va trebui sa asociezi arcurile sport cu un set de amortizoare sport. In cazul in care vei folosi amortizoarele masinii ( cele cu tija lunga ) rista sa distrugi oalele. Din cate stiu exista si seeturi de arcuri sport concepute pentru amortizoarele normale, dar din ce am vazut rezultatele sunt nesemnificative. Eu inainte pe ursulet am avut 60/40 si am fost super multumit ... deci eu as alege 60/40 iar in cazul in care nu vrei sa-ti faci griji pentru oale te sfatuiesc sa optezi pentru 40/20. Apropos pe ce model vrei sa montezi arcurile?
  13. Ok. Eu cat de curand o sa renunt la ea.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.