Jump to content

probleme caldura


Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Raspunsul pentru Sarpe: am climatronic.

toate reglajele pt directionarea aerului se fac din butoanele de la climatronic,in schimb intradevar daca cu caldura pornita (ex:30de grade) umbli la grila din mijloc si invarti sa dai pe rece baga rece dar asta nu schimba tot circuitu adica de la cald la rece...pt a avea sau face rece in masina tre sa apesi pe bunotun cu 2 potizii/culori albastru si rescpetiv rosu,apasand pe albastru scazi temperatura pana la 16-17 grade minim ...atunci vei avea racoare in masina,deci nu e suficient sa invarti doar de ala din grila! scade temperatura din butonu albastru si vei avea racoarea dorita! sa-mi zici daca ai reusit,multa bafta!

Link to comment
Share on other sites

Raspunsul pentru Sarpe: am climatronic.

toate reglajele pt directionarea aerului se fac din butoanele de la climatronic,in schimb intradevar daca cu caldura pornita (ex:30de grade) umbli la grila din mijloc si invarti sa dai pe rece baga rece dar asta nu schimba tot circuitu adica de la cald la rece...pt a avea sau face rece in masina tre sa apesi pe bunotun cu 2 potizii/culori albastru si rescpetiv rosu,apasand pe albastru scazi temperatura pana la 16-17 grade minim ...atunci vei avea racoare in masina,deci nu e suficient sa invarti doar de ala din grila! scade temperatura din butonu albastru si vei avea racoarea dorita! sa-mi zici daca ai reusit,multa bafta!

 

Din pacate, cred ca nu am fost corect inteles, asa ca voi reformula: clima reglata la 16 grade celsius, butonul de la grilele din mijloc dat la rece (trei puncte albastre), compresorul pt. aer rece oprit - rezultatul: baga rece peste tot (adica aerul de afara) cu o singura exceptie si anume la baza parbrizului, pe unde baga caldura in continuare (temperatura motorului fiind cea normala de functionare). Deci?

Link to comment
Share on other sites

Raspunsul pentru Sarpe: am climatronic.

toate reglajele pt directionarea aerului se fac din butoanele de la climatronic,in schimb intradevar daca cu caldura pornita (ex:30de grade) umbli la grila din mijloc si invarti sa dai pe rece baga rece dar asta nu schimba tot circuitu adica de la cald la rece...pt a avea sau face rece in masina tre sa apesi pe bunotun cu 2 potizii/culori albastru si rescpetiv rosu,apasand pe albastru scazi temperatura pana la 16-17 grade minim ...atunci vei avea racoare in masina,deci nu e suficient sa invarti doar de ala din grila! scade temperatura din butonu albastru si vei avea racoarea dorita! sa-mi zici daca ai reusit,multa bafta!

 

Din pacate, cred ca nu am fost corect inteles, asa ca voi reformula: clima reglata la 16 grade celsius, butonul de la grilele din mijloc dat la rece (trei puncte albastre), compresorul pt. aer rece oprit - rezultatul: baga rece peste tot (adica aerul de afara) cu o singura exceptie si anume la baza parbrizului, pe unde baga caldura in continuare (temperatura motorului fiind cea normala de functionare). Deci?

verifica instalatia de freon sau poate nu merge electrocupla aia din compresoru de care zici tu!

Link to comment
Share on other sites

Raspunsul pentru Sarpe: am climatronic.

toate reglajele pt directionarea aerului se fac din butoanele de la climatronic,in schimb intradevar daca cu caldura pornita (ex:30de grade) umbli la grila din mijloc si invarti sa dai pe rece baga rece dar asta nu schimba tot circuitu adica de la cald la rece...pt a avea sau face rece in masina tre sa apesi pe bunotun cu 2 potizii/culori albastru si rescpetiv rosu,apasand pe albastru scazi temperatura pana la 16-17 grade minim ...atunci vei avea racoare in masina,deci nu e suficient sa invarti doar de ala din grila! scade temperatura din butonu albastru si vei avea racoarea dorita! sa-mi zici daca ai reusit,multa bafta!

 

Din pacate, cred ca nu am fost corect inteles, asa ca voi reformula: clima reglata la 16 grade celsius, butonul de la grilele din mijloc dat la rece (trei puncte albastre), compresorul pt. aer rece oprit - rezultatul: baga rece peste tot (adica aerul de afara) cu o singura exceptie si anume la baza parbrizului, pe unde baga caldura in continuare (temperatura motorului fiind cea normala de functionare). Deci?

verifica instalatia de freon sau poate nu merge electrocupla aia din compresoru de care zici tu!

Am rezolvat-o. Electrovalva de caldura era blocata in pozitia deschis. De ce era blocata? O bucata de plastic din vasul de expansiune, care s-a spart, a mers pe circuitul de racire si s-a oprit acolo. Totul merge perfect acum.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Raspunsul pentru Sarpe: am climatronic.

toate reglajele pt directionarea aerului se fac din butoanele de la climatronic,in schimb intradevar daca cu caldura pornita (ex:30de grade) umbli la grila din mijloc si invarti sa dai pe rece baga rece dar asta nu schimba tot circuitu adica de la cald la rece...pt a avea sau face rece in masina tre sa apesi pe bunotun cu 2 potizii/culori albastru si rescpetiv rosu,apasand pe albastru scazi temperatura pana la 16-17 grade minim ...atunci vei avea racoare in masina,deci nu e suficient sa invarti doar de ala din grila! scade temperatura din butonu albastru si vei avea racoarea dorita! sa-mi zici daca ai reusit,multa bafta!

 

Din pacate, cred ca nu am fost corect inteles, asa ca voi reformula: clima reglata la 16 grade celsius, butonul de la grilele din mijloc dat la rece (trei puncte albastre), compresorul pt. aer rece oprit - rezultatul: baga rece peste tot (adica aerul de afara) cu o singura exceptie si anume la baza parbrizului, pe unde baga caldura in continuare (temperatura motorului fiind cea normala de functionare). Deci?

verifica instalatia de freon sau poate nu merge electrocupla aia din compresoru de care zici tu!

Am rezolvat-o. Electrovalva de caldura era blocata in pozitia deschis. De ce era blocata? O bucata de plastic din vasul de expansiune, care s-a spart, a mers pe circuitul de racire si s-a oprit acolo. Totul merge perfect acum.

sa auzim numai de bine!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

nu stiu ce model ai ... daca ai clima poti regla de la grila de aer din mijloc ...

 

 

salut...am si eu aceaiasi problema...318i din 97....are dubluclima digitala....baga aer cald pe partea soferului pe la dezaburire si la picioare. sa fie robinetul blocat?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
va salut cu respect am si eu o problema cu caldura nu baga cald decat daca merg o juma de ora baga caldut doar pe viteza 1 dak dau mai tare baga rece mentionez ca am si probleme cu ceasul de la temperatura cand indica cand nu ce crede-ti ca as putea face sa rezolv problema cu caldura ? am 316i compact an 95 fara clima ms astept un raspunsuri
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am rezolvat-o. Electrovalva de caldura era blocata in pozitia deschis. De ce era blocata? O bucata de plastic din vasul de expansiune, care s-a spart, a mers pe circuitul de racire si s-a oprit acolo. Totul merge perfect acum.

Am un E39 din 2000 (inainte de facelift). Dupa o vizita la service (am schimbat electromotorul - avea colectorul mancat) am observat ca indiferent de setarile climatizarii (16 grade cu AC pornit sau numai 16 grade fara AC) masina imi baga aer fierbinte pe la picionare si pe la parbriz. stiu de rotita din mijloc de pe bord care introduce aerul proaspat de afara (cald sau rece indiferent de setarile climatizarii), nu e vorba ce aerul acela. problema e ca atunci cand se incalzeste motorul (5 minute de mers) tot bordul radiaza de caldura si daca dau drumul la climatizare pe AUTO la 18 grade sa spunem (afara fiind 20 iar in masina 25-30 daca a stat la soare) imi baga aer fierbinte la picioare si parbriz si aer rece prin fantele din mijloc (portiere). in spate baga aer fierbinte la picioare dar prin mijloc baga in fuctie de setarea rotitei de la pasagerii din spate. Ca sa pot rezista inchid din ventilatie aerul de la parbriz si picioare si las numai aerul din mijloc, iar daca pornesc AC imi baga in nas Crivatul de la rusi si ies cu nasul rosu din masina...

daca a mai intalnit cineva problema asta si daca a rezolvat-o va rog sa-mi spuneti.

Pentru vwalu77: daca poti, spune-mi in linii mari cum ai desfacut (curatat) electrovalva de caldura: unde e amplasata, ce panouri se desfac, ce unelte trebuiesc... din cate vad, dupa ce ies dintr-un service, se rezolva una si apar alte probleme...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am un E39 din 2000 (inainte de facelift). Dupa o vizita la service (am schimbat electromotorul - avea colectorul mancat) am observat ca indiferent de setarile climatizarii (16 grade cu AC pornit sau numai 16 grade fara AC) masina imi baga aer fierbinte pe la picionare si pe la parbriz. stiu de rotita din mijloc de pe bord care introduce aerul proaspat de afara (cald sau rece indiferent de setarile climatizarii), nu e vorba ce aerul acela. problema e ca atunci cand se incalzeste motorul (5 minute de mers) tot bordul radiaza de caldura si daca dau drumul la climatizare pe AUTO la 18 grade sa spunem (afara fiind 20 iar in masina 25-30 daca a stat la soare) imi baga aer fierbinte la picioare si parbriz si aer rece prin fantele din mijloc (portiere). in spate baga aer fierbinte la picioare dar prin mijloc baga in fuctie de setarea rotitei de la pasagerii din spate. Ca sa pot rezista inchid din ventilatie aerul de la parbriz si picioare si las numai aerul din mijloc, iar daca pornesc AC imi baga in nas Crivatul de la rusi si ies cu nasul rosu din masina...

daca a mai intalnit cineva problema asta si daca a rezolvat-o va rog sa-mi spuneti.

Pentru vwalu77: daca poti, spune-mi in linii mari cum ai desfacut (curatat) electrovalva de caldura: unde e amplasata, ce panouri se desfac, ce unelte trebuiesc... din cate vad, dupa ce ies dintr-un service, se rezolva una si apar alte probleme...

Electrovalva este nr.4 din foto de la http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=64_0822&hg=64&fg=18

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salutare! Am si eu o problema cu clima la masina mea, 316i din '97. Nu merge dezaburirea si nu baga caldura, decat foarte incet. Trebuie sa sterg parbrizul cu servetele pentru ca nu se dezabureste. :bashwall: Se aude prin bord pe acolo un huruit de fiecare data cand pornesc clima. Stie cineva care ar putea fi cauza? Va multumesc!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Salut, am un e90 si nu stiu daca e normal ce se intampla cand baga caldura/aer rece.

 

Daca selectez sa vina caldura DOAR pe gurile de ventilatie din mijloc imi vine in jet, daca insa apas si butoanele pentru parbriz si picioare pe gurile din mijloc nu mai simt decat o simpla, abia sesizabila adiere chiar la putere maxima (ca si cum tot aerul s-ar duce in sus si in jos, iar la mijloc vine doar ce a mai ramas) pe cand la parbriz simt jetul de aer chiar si la 2 liniute. E normal sa imi faca asa daca sunt apasate toate 3 butoanele, prin grilele din mijloc sa nu imi vina aproape nimic, sa nu simt niciun jet de aer?

 

 

Mentionez ca daca e apasat doar butonul pentru grilele din mijloc imi vine aer cald in jet cat vreau eu.

Edited by BesTEveR
Link to comment
Share on other sites

Salut, am un e90 si nu stiu daca e normal ce se intampla cand baga caldura/aer rece.

 

Daca selectez sa vina caldura DOAR pe gurile de ventilatie din mijloc imi vine in jet, daca insa apas si butoanele pentru parbriz si picioare pe gurile din mijloc nu mai simt decat o simpla, abia sesizabila adiere chiar la putere maxima (ca si cum tot aerul s-ar duce in sus si in jos, iar la mijloc vine doar ce a mai ramas) pe cand la parbriz simt jetul de aer chiar si la 2 liniute. E normal sa imi faca asa daca sunt apasate toate 3 butoanele, prin grilele din mijloc sa nu imi vina aproape nimic, sa nu simt niciun jet de aer?

 

 

Mentionez ca daca e apasat doar butonul pentru grilele din mijloc imi vine aer cald in jet cat vreau eu.

 

pai daca ai clima, si ai apasat pe butonul de la parbriz, cred ca este normal sa faca asa, ca sa aibe fanta de la parbriz suficient jet, incat sa dezabureasca parbrizul.....

Link to comment
Share on other sites

Nu ma refeream la butonul de dezaburire parbriz, ci la cele 3 din stanga imaginii de mai jos ;) Poate sa confirme cineva ca atunci cand sunt active (au ledul verde aprins) si apasate toate 3, pe grilele din mijloc nu prea vine nimic?

 

 

http://www.pieseauto.ro/poze/panou-clima-bmw-e90/panou-clima-bmw-e90-8a6db15eec9d0a4afb-800-600-1-95-1.jpg

Edited by BesTEveR
Link to comment
Share on other sites

Salutare...am un BMW e36, motorizare 2000cmc fab 1995...si in seara asta am vrut pt prima data sa bag aer cald in habitaclu..surpriza ! Nu baga aer cald sub nici un fel, mentionez ca motorul era incalzit (acul la jumatate), am incercat si cu butonul de clima (*) si la trepte de viteza mai mari ale ventilartorului. Habar nu am ce se intampla de nu intra aer cald ! Am uitat sa adaug ca am varianta de clima dubla manuala.

salut,

si eu am avut aceeasi problema.

eu am un e36 din 99 cu motor de e46, nici la mine nu baga caldura, am citit pe aici pe forum ca trebuie sa-i faci aerisire la lichidul de racire, azi i-am facut aerisire la lichidul de racire si baga caldura de te scoate afara, asta la trepta 2...

Link to comment
Share on other sites

salut,

si eu am avut aceeasi problema.

eu am un e36 din 99 cu motor de e46, nici la mine nu baga caldura, am citit pe aici pe forum ca trebuie sa-i faci aerisire la lichidul de racire, azi i-am facut aerisire la lichidul de racire si baga caldura de te scoate afara, asta la trepta 2...

 

omu' are e90 , nu are nevoie de aerisire....

Link to comment
Share on other sites

Da, nu imi mai apar verzi dupa ce dau pe auto, dar pe grila din mijloc tot nu simt decat o simpla adiere pe cand sus si jos se simte cum iese jet de aer. E valabil atat pentru caldura cat si pentru aer rece, vara.

Singura situatie e sa selectez DOAR butonul din mijloc, catre sofer, doar atunci vine aer pe grilele din mijloc. Adica daca sunt selectate si celelalte doua, chiar si pe auto de ce nu mai vine aer si catre sofer, normal ar fi sa imparta acea putere la 3.

Link to comment
Share on other sites

Da, nu imi mai apar verzi dupa ce dau pe auto, dar pe grila din mijloc tot nu simt decat o simpla adiere pe cand sus si jos se simte cum iese jet de aer. E valabil atat pentru caldura cat si pentru aer rece, vara.

Singura situatie e sa selectez DOAR butonul din mijloc, catre sofer, doar atunci vine aer pe grilele din mijloc. Adica daca sunt selectate si celelalte doua, chiar si pe auto de ce nu mai vine aer si catre sofer, normal ar fi sa imparta acea putere la 3.

 

mai cauta pe-aci pe forum, ca am vazut o discutie asemanatoare vorbeau de motorasul palelor care impart aerul pe fante....ceva de genu' nu mai tin minte

Link to comment
Share on other sites

Salut,caut raspuns la o problema ciudata legata de incalzire.Problema este ca nu da caldura decat foarte slab atunci cand sta masina la relantiu,cum o accelerez putin incepe sa daie caldura,in mers nu am treaba incalzeste cum trebe,temperatura apa sta la fix cum trebe,nivel lichid racire cum trebe.problema este doar cand opresc la relantiu.Masina este 318 tds 98' ,dublu climatronic.
Link to comment
Share on other sites

Salut,caut raspuns la o problema ciudata legata de incalzire.Problema este ca nu da caldura decat foarte slab atunci cand sta masina la relantiu,cum o accelerez putin incepe sa daie caldura,in mers nu am treaba incalzeste cum trebe,temperatura apa sta la fix cum trebe,nivel lichid racire cum trebe.problema este doar cand opresc la relantiu.Masina este 318 tds 98' ,dublu climatronic.

 

posibil pompa de apa.....sau nu ai facut aerisirea corecta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.