Jump to content

Problema DSC? sau ........?


Recommended Posts

Buna.... mi-am luat de curand un 316ti compact din 2002 ... e primul meu BMW .... de fapt e prima mea masina de "noua generatie" echipata cu sisteme gen ABS, DSC ... etc... Problema este cam asa ... La cumparare .. am Pus-o pe tester si am gasit o eroare la senzorul de pozitie unghi volan... n-a disparut nici dupa resetare, am decis totusi sa cumpar masina pt ca pretul a fost bun. Masina are cauciucuri de vara deocamdata ... si pana ajung sa-i fac RAR ul (neinmatriculata) o tin intr-o curte privata unde pot sa ma dau cu ea... :) ..... am observat ca pe zapada la viteza mica ... cca. 30 km/h in viraje de 90 grade pe o lungime de 50m, pleaca masina de spate suficient de mult incat sa fiu nevoit sa iau piciorul de pe gaz si sa compensez din volan cu viraj spre partea care fuge. Nemaiavand o masina cu sistem gen DSC, nu stiu cat este normal sa "fuga de fund" in conditiile de mai sus. Poate maputeti lumina voi, tinand cont de eroarea de senzor si de cauciucurile de vara ....... Multzam...!
Link to comment
Share on other sites

intr-adevar ... martorul se aprinde doar cand pierd aderenta.... dupa cum spuneam ... nu stiam la ce sa ma astept de la masina .... in plus... se aude si zgomot de la roti atunci cand franeaza ... deci de functionat functioneaza.. dar nu stiu cat de corect, cat poate influenta senzorul analiza corecta a traiectorii masinii si implicit si aplicarea corecta a masurilor de stabilizare..... exista vre-o metoda de testare mai obiectiva?
Link to comment
Share on other sites

cand derapezi nu simti ca iti si taie gazul?...daca doar clipese e normal, daca sta aprins tot timpul si pe langa mai este aprins si semnul ala de la frana de mana atunci e foarte posibil sa ai o problema....eu am avut asa ceva din cauza senzorului de pe coloana volanului, am facut unghiul de fuga si am pus volanul pe drept, si s-a resetat singur...
Link to comment
Share on other sites

cand derapezi nu simti ca iti si taie gazul?...daca doar clipese e normal, daca sta aprins tot timpul si pe langa mai este aprins si semnul ala de la frana de mana atunci e foarte posibil sa ai o problema....eu am avut asa ceva din cauza senzorului de pe coloana volanului, am facut unghiul de fuga si am pus volanul pe drept, si s-a resetat singur...

 

de taiat gazul .... nu prea am observat sa-l taie in viraj .... (am reusit cu DSC on sa fac "ceruletze" pe zapada) pe traiectorie dreapta si mai ales la plecarea d p loc taie gazu` iar martorul pt frana de mana nu se aprinde.....

Link to comment
Share on other sites

cu DSC on e destul de greu sa faci niste cerculete, chiar si pe zapada..poate niste semicerculete

 

anyway, ca idee DSC-ul reduce momentul de turaÞie ºi frâneazã fiecare roatã În parte, astfel automobilul este stabilizat În doar câteva milisecunde. SituaÞiile de derapaj se evitã astfel În prealabil. Este destul de greu sa faci cerculete cand sistemul depisteaza derapajul in care esti tu si franeaza....

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

pai pe zapada, gen polei etc... ma invart si cu M6 si seria 1, cu DSC ON. Scrie si in carte: DSC nu se poate opune legilor fizicii :)

 

azi de exemplu m-am dat de-a dura prin parcarea IKEA cu Audi-ul, ESP pus...whatever, te invarti ca in codru :)

Link to comment
Share on other sites

cu DSC on e destul de greu sa faci niste cerculete, chiar si pe zapada..poate niste semicerculete

 

anyway, ca idee DSC-ul reduce momentul de turaÞie ºi frâneazã fiecare roatã În parte, astfel automobilul este stabilizat În doar câteva milisecunde. SituaÞiile de derapaj se evitã astfel În prealabil. Este destul de greu sa faci cerculete cand sistemul depisteaza derapajul in care esti tu si franeaza....

ok .... deci daca eu am reusit .... e posibil ca DSC-ul sa nu fi primit info. corecta de la senzorul de unghi? si din cauza asta sa ma lase sa-dau gaz?

Am mai citit pe undeva urmatoarea expresie "DSC-ul spre deosebire de ASP, stie sa faca diferenta intre Oh Shit! .... si Oh Yeah! ...." posibil sa aibe si asta vre-o legatura?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
off : pole, e quattro Audi-ul ?

 

te invarti si cu Quattro sau XDrive...nu are importanta in speta.

 

De ex: mergi cu 50 la ora pe zapada+gheata, apoi faci brusc stanga, dai de volan la max... te pisi pe DSC, ESP etc, nu te ajuta la nimic aproape. Am probat azi.

 

DSC-ul spre deosebire de ASP, stie sa faca diferenta intre Oh Shit! .... si Oh Yeah! ...." posibil sa aibe si asta vre-o legatura?

 

 

foarte tare :) :) :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.