Jump to content

Chip tunning pe ursulet


angeleyes

Recommended Posts

Eu zic ca cel mai bine sa o lasi balta, pentru ca 125 cp cat vrei tu nu ai cu sa scoti dintr-un 316i doar din chip tuning, mai trebuie modificat si hardul nu numai softul, ca la calculatoare nu poti face overclocking decat cu masura.

 

Lasa-l asa cum e si o sa te duca mult si bine, am vrut si eu chip dar m-am razgandit, dai consumabile de calitate si o revizie la sange, asta e cel mai bun chip tuning pt o masina mai veche.

Link to comment
Share on other sites

Filtru si evacuare sport = 0cp, cu filtru sport creste consumul, iar "plusul de putere" nu se simte decat la turati ridicate

eu stiam ca se castiga cai putere din evacuare....si am mai auzit de asa ceva :) de la f multi...iar legat de filtru..ma gandeam ca daca creste consumu creste si puterea..sau asa mi se pare logic.. :)

Link to comment
Share on other sites

eu stiam ca se castiga cai putere din evacuare....si am mai auzit de asa ceva :) de la f multi...iar legat de filtru..ma gandeam ca daca creste consumu creste si puterea..sau asa mi se pare logic.. :)

 

Da.

 

Eleron - 15 cp

 

TobĂŁ sport - 20 cp

 

Filtru sport - 15 cp

 

:)

 

Filtrul sport Âşi evacuarea nu dau putere ĂŽn plus.

Link to comment
Share on other sites

au dat pe discovery, ca evacuarea sau ma rog "serpisorii" pot ridica cuplul la msaina, ideea e ca cica... conducta de evacuare de la fiecare cilindru sau asa ceva, trebuie sa fie de aceeasi dimensiune una cu alta, astfel se obtine cuplul maxim, deci pe langa ca tre sa aiba diametrul si lungimea perfecta, toate tevile respective trebuie sa fie egale ca lungime, si ca producatorii de autoturisme fac compromisuri si nu-s toate egale.. , acuma daca ala pe discovery minte, eu repet ce zice el, si a aratat pe ceva jeep ce-l reconstruia, cum arata serpisorii respectivi, si cum ar trebui sa arate si si-a manufacturat el serpisorii...
Link to comment
Share on other sites

Sunt mai multe legi care trebuie respectate, totul este calculat Âşi verificat.

 

E clar cã nu câºtigi cuplu dacã pui o evacuare la comandã fãcutã de un oarecare.

 

ExistĂŁ firme specializate care produc evacuĂŁri ĂŽnsĂŁ preĂžul reflectĂŁ calitatea acestor produse.

Link to comment
Share on other sites

Din filtru+evacuare se pot castiga cativa cai (2-3 procente din puterea motorului) la o masina obisnuita la care admisia si evacuarea a fost subdimensionata din fabrica pentru reducerea costurilor. La un motor de genul is sau la un M castigul va fi apropiat de zero.

Chiar si la prima categorie castigul de putere va fi in zona superioara de turatie. In zona de turatii joase se va pierde cuplu (foarte util la deplasarile prin oras cand tot opresti si pornesti - inutil la curse unde motorul e turat mereu). Pentru a rezolva acest neajuns motoarele performante au 2 galerii de admisie, una scurta pt turatii mari si una lunga pt turatii mici. O valva controlata electronic face schimbarea intre cele 2. Porsche are asa ceva si in toba de esapament. :)

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma se pare ca e destul de dificil sa mai pun ceva caluti... :)

Oricum am in proiect o evacuare dubla :) ...asta prin primavara...si legat de filtru ..ma mai gandesc...

Dupa voi vedea efectu si o sa va spun atunci daca e vreo dif..sau nu...:-p...

Msm tuturor pt sfaturi....

 

O intrebare mai am pt detinatorii de E30 316i..

Care a fost cu 190?pe motor stock

Edited by angeleyes
Link to comment
Share on other sites

din evacuare cap coada se pot scoate cai...evident nu multi dar sunt ceva. priveste motorul ca o pompa cu cat intra si iese o cantitate mai mare de gaze cu atat randamentul este mai mare. din pacate la masinile aspirate este destul de limitata cantitatea de aer care intra in motor prin aspiratie dar se poate imbunatatii si acolo ceva. deci eu zic ca, cu un cold air intake cu traseu undeva de unde sa poata sa traga aer rece si o evacuare cap coada cu tot cu serpisori castigul la un 325 e36 de exemplu este de aprox 10 cp. nu zic mai mult ...dar daca sunt sunt biine veniti:). sa nu mai zic ca impreuna cu un chip se simte si mai bine...

ptr 316 nu-sh daca merita sincer sa faci ceva. dar daca vrei neaparat incearca un chip , o evacuare si un traseu cu filtru sport. o sa dea ceva randament dar si vei cheltuii niste bani buni.

Link to comment
Share on other sites

da. este f adevarat. poti pierde cu o evacuare prea goala si prea "larga"...mai ales la masinile turbo ..din cauza ca nu mai e destul back presure. si sunt multe alte calcule care trebuie luate in considerare in alegerea unei evacuari. dar un tuner cu renume gen supersprint sau un tuner care lucreaza custom si are ceva scoala in el (personal stiu 1) iti poate creea o evacuare buna.
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor detinatorilor si fanilor BMW!!

Am un seria 3 E30 316i din 1989 si as dori sa stiu daca as putea sa ai fac chip tunning...momentan stock am 102..si as dori sa ajung undeva la 125

Astept parerile voastre...

Cea mai buna solutie ( si cea mai ieftina ) este un transplant de motor .

De ex. daca pui un M20B25 castigi 70 cp , adica vreo 7-8 euro calul putere ... :)

 

...nu mai zic si de cuplu motor ... vreo 70 NM ...

Edited by andreiwtw
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.