Jump to content

Clima 1 sau 2 zone ?


waterresistro

Recommended Posts

Unde sunt pozitionati acesti robineti? Nu motorasele alea din consola fac trecerea de la cald la rece?

Iar acum dupa ce am reusit sa inlocuiesc radiatorul de AC care l-am spart intr-un caine, sa inlocuiesc supapa de presiune de pe conducta de AC de langa uscator si sa bag freon in instalatie, compresorul si ventilatorul de la radiator raman permanent cuplate, indiferent daca pornesc sau opresc clima. Nu cred ca e normal.

Edited by remusthag
Link to comment
Share on other sites

E 36, 1995, M43.

I-am spus consola la partea din spate a panoului de comanda al climatronicului.

(Sincer, habar nu am de cum functioneaza sistemul asta la bmw. Inainte am avut golf 3 si nu are nici un robinet. Apa trece permanent prin radiatorul din habitaclu, separatia cald - rece se face doar din clapetele care directioneaza aerul. Asa credeam ca este si la bmw. )

Pot verifica robinetii aia?

Link to comment
Share on other sites

Robinetii se afla in compartimentul motor. Este vorba de piesa 1 de aici.

 

Daca scoti mufa 11 de comanda, robinetii trebuie sa stea inchisi si furtunurile de iesire 5 si 6 sa fie reci si sa nu-ti mai bage caldura in habitaclu. Daca oricare din furtunuri este cald, robinetii nu mai inchid bine si trebuie inlocuiti.

 

Cu caldura oprita nu trebuie sa ajunga deloc apa calda in caloriferul din bord, s-ar incalzi inutil habitaclul. Nici la dacie nu ajungea cu robinetul inchis apa calda in calorifer, ma indoiesc ca la golf ar ajunge.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult Paul.

Maine am sa incerc sa vad daca se inchid sau nu robinetii aia.

Intr-adevar, nici la dacie daca inchizi robinetul de apa, nu ajunge in calorifer, dar la golf apa circula mereu prin el. Secretul este in clapete care izoleaza foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Nu am avut rabdare si m-am dus sa verific ce mi-ai spus. Am scos mufa, am pornit motorul si se incalzeste foarte bine in masina, furtunele 5 si 6 se incalzesc bine. Acum ma gandesc ca asta poate fi si cauza pentru care imi sta compresorul si ventilatorul cuplate mereu... :)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.