Jump to content

BMW E90 / 2005 Diesel


lover1976

Recommended Posts

Salutare, puteti sa-mi dati un sfat sau o idee cam cum reactioneaza masina cand nu ii merg toate injectoarele "ca la carte" ?

Daca am usoare trepidatii la relanti care se resimt si in maneta de la schimbator si cand deschid usile din spate ale masinii, cele din fata nu trepideaza, ce ar putea fi , si din injectoare sau din tamponul de la cutia de viteze.....etc?

Astept oarece raspunsuri !!!!

Multumesc !!!

 

 

Salut,

Problemele la electroinjectoare (ca asta sunt de fapt) sunt inregistrate de EDC, daca sunt probleme ar trebui sa ai o avarie in bord, martor motor.

Poti avea si o problema mecanica asa numitul 'balancing' adica mers neregulat intrerupt cauzat de blocarea mecanica a unui electroinjector.

Dupa simptome nu ai nimic de genul asta, bataia cauzata de injectoare este mult mai ascutita ca una metalica.

Daca mai vrei sa stii ceva....

Vrei sa spui ca usorul tremurat la relanti nu e de la injectoare sau de la volanta ? Poate fi de la esapament ? Sa iti mai spun ceva...in momentul in care accelerez brusc se aude un zgomot mai pronuntat de diesel, mai strident...sa fie de la faptul ca injectoarele nu pompeaza prin duze suficienta cantitate de motorina ? Acest lucru mi-ar fi indicat la computerul de bord ? Nu prea cred....Un tip care era de la BMW din Germania mi-a pus testerul si nu i-a iesit nici o eroare la motor si a zis ca totul ar fi din curatare, sa fac o curatare cu ultrasunete la injectoare....Deci, o sa incerc si asta !!! Mentionez ca daca merg constant, masina merge super...doar cand o "fortez" si ii dau "blana" atunci parca se simte si in maneta de la schimbator ca se cam forteaza un pic...si parca imi consuma si mai multicel... Ce zici ? Astept un raspuns...merci !!!

 

 

Ca sa intelegi sistemul si functionarea lui iata: ai partea de joasa presiune adica filltru comb si pompa de alimentare(care bazaie cand pui contactul) partea de inalta presiune pompa de inalta presiune rampa comuna si electroinjectoare.

Asa k orice problema pe partea de inalta care este comandata de ECU motor este semnalata in bord ca avarie!

Zgomotul mai mult k sigur nu vine de la ele, daca ar fi asa ar aparea in ORICE REGIM de turatie, mai degraba suspectez volanta care la aceste modele este mai sensibila, are o parte de amortizare de oscilatii torsionale si ea spre deosebire de modele clasice sa le zic asa modele ieftine de masini unde volanta este dintr-o singura bucata, oscilatiile torsionale fiind amortizate doar de arcurile elicoidale din discul de ambreiaj. O sa te miri, dar cum am mai zis aseara sunt ing.auto, am un BMW 318d /2007 si un Renault Megane 1.9dti 2000, dupa cum vezi ambele diesel si lucrez intr-un service nu de tilicari ci in cea mai mare retea de service din se europei, nu iti dau numele marcii ptr k nu pot si sper sa ma intelegi, toate aceste info pe care ti le dau sunt oarecum codificate. Asa k nu ma dau mare, dar consider k stiu ceva mai mult decat altii, asa zisi specialisti de pe aici.

Oricum astept mai multe detalii de la tine cauta sa nu amesteci "senzatiile" pe care le simti cand masina functioneaza, cu faptul k tu le interpretezi astfel, pe mine ma poate pune pe o panta auirea. Oricum sa stii ca atunci cand discut cu un client de service il ascult si filtrez ceea ce spune.

Pentru a fi mai concis imagineaza-ti ca esti la service ai venit la receptie si spui am o problema la......Lasa-ma pe mine sa trag concluzii. Astept cu interes relatarea ta.

Iti multumesc foarte mult pentru relatarea ta elaborata dar uite cum sta treba la mine....

1. In mers, chiar daca scot masina pe liber, turometrul sta la 800-850 rpm...cand se opreste roata pe loc, la relanti, turometrul scade automat undeva la 700 rpm....De ce oare ?Asta este una....

2. Tot la relanti simt o usoara vibratie care se observa si la maneta schimbatorului de viteze si daca deschid usile din fata ale masinii, nu se vede nimis, dar daca le deschid pe cele din spate, trepideaza amandoua...

3. Cand o accelerez brusc se aude un zgomot mai pronuntat de diesel...care cred ca nu ar trebui sa fie asa...

Astept cu interes parerile tale.

Stima!!!

Link to comment
Share on other sites

2. Tot la relanti simt o usoara vibratie care se observa si la maneta schimbatorului de viteze si daca deschid usile din fata ale masinii, nu se vede nimis, dar daca le deschid pe cele din spate, trepideaza amandoua...

 

 

asta o am si eu...e din cauza volantei descentrate(arcurile care preiau socurile sunt duse,slabite)....poate luna viitoare o schimb si eu,din pacate la mine e ca la e90 si volanta si kitul de ambreiaj si nu sunt decat originale BMW momentan ,total 4400 ron + 5-600ron manopera = 5000ron ... :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

2. Tot la relanti simt o usoara vibratie care se observa si la maneta schimbatorului de viteze si daca deschid usile din fata ale masinii, nu se vede nimis, dar daca le deschid pe cele din spate, trepideaza amandoua...

 

 

asta o am si eu...e din cauza volantei descentrate(arcurile care preiau socurile sunt duse,slabite)....poate luna viitoare o schimb si eu,din pacate la mine e ca la e90 si volanta si kitul de ambreiaj si nu sunt decat originale BMW momentan ,total 4400 ron + 5-600ron manopera = 5000ron ... :)

Adica nu se schimba doar volanta ? trebuie schimbat tot kitul de ambreiaj ? eu nu am alte probleme cu trepidatii la plecarile de pe loc si altele...deci ? doar volanta ?

Link to comment
Share on other sites

Adica nu se schimba doar volanta ? trebuie schimbat tot kitul de ambreiaj ? eu nu am alte probleme cu trepidatii la plecarile de pe loc si altele...deci ? doar volanta ?

 

 

pei...in programele originale BMW zice atat la volanta ca si la kit , ca daca vrei sa iei spre exemplu ,kit ambreiaj ,scrie in paranteza (only whit flyweel)....acuma tu poti sa schimbi ce vrei , e pe bani,nervi si timpul tau si pe raspunderea ta... :)

 

p.s. oricum ,mai sapa , poate ai alta buba , nu te arunca cu bani aiurea.. :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Adica nu se schimba doar volanta ? trebuie schimbat tot kitul de ambreiaj ? eu nu am alte probleme cu trepidatii la plecarile de pe loc si altele...deci ? doar volanta ?

 

 

pei...in programele originale BMW zice atat la volanta ca si la kit , ca daca vrei sa iei spre exemplu ,kit ambreiaj ,scrie in paranteza (only whit flyweel)....acuma tu poti sa schimbi ce vrei , e pe bani,nervi si timpul tau si pe raspunderea ta... :)

 

p.s. oricum ,mai sapa , poate ai alta buba , nu te arunca cu bani aiurea.. :)

Merci, saptamana viitoare ma duc la Pitesti la reprezentanta si o sa-mi verifice pe tester si injectoarele,debitmetru,turbina...si o sa imi verifica si daca are joc volanta...sa stiu la ce ma astept....Stima !!!

Link to comment
Share on other sites

Salutare, puteti sa-mi dati un sfat sau o idee cam cum reactioneaza masina cand nu ii merg toate injectoarele "ca la carte" ?

Daca am usoare trepidatii la relanti care se resimt si in maneta de la schimbator si cand deschid usile din spate ale masinii, cele din fata nu trepideaza, ce ar putea fi , si din injectoare sau din tamponul de la cutia de viteze.....etc?

Astept oarece raspunsuri !!!!

Multumesc !!!

 

 

Salut,

Problemele la electroinjectoare (ca asta sunt de fapt) sunt inregistrate de EDC, daca sunt probleme ar trebui sa ai o avarie in bord, martor motor.

Poti avea si o problema mecanica asa numitul 'balancing' adica mers neregulat intrerupt cauzat de blocarea mecanica a unui electroinjector.

Dupa simptome nu ai nimic de genul asta, bataia cauzata de injectoare este mult mai ascutita ca una metalica.

Daca mai vrei sa stii ceva....

Vrei sa spui ca usorul tremurat la relanti nu e de la injectoare sau de la volanta ? Poate fi de la esapament ? Sa iti mai spun ceva...in momentul in care accelerez brusc se aude un zgomot mai pronuntat de diesel, mai strident...sa fie de la faptul ca injectoarele nu pompeaza prin duze suficienta cantitate de motorina ? Acest lucru mi-ar fi indicat la computerul de bord ? Nu prea cred....Un tip care era de la BMW din Germania mi-a pus testerul si nu i-a iesit nici o eroare la motor si a zis ca totul ar fi din curatare, sa fac o curatare cu ultrasunete la injectoare....Deci, o sa incerc si asta !!! Mentionez ca daca merg constant, masina merge super...doar cand o "fortez" si ii dau "blana" atunci parca se simte si in maneta de la schimbator ca se cam forteaza un pic...si parca imi consuma si mai multicel... Ce zici ? Astept un raspuns...merci !!!

 

 

Ca sa intelegi sistemul si functionarea lui iata: ai partea de joasa presiune adica filltru comb si pompa de alimentare(care bazaie cand pui contactul) partea de inalta presiune pompa de inalta presiune rampa comuna si electroinjectoare.

Asa k orice problema pe partea de inalta care este comandata de ECU motor este semnalata in bord ca avarie!

Zgomotul mai mult k sigur nu vine de la ele, daca ar fi asa ar aparea in ORICE REGIM de turatie, mai degraba suspectez volanta care la aceste modele este mai sensibila, are o parte de amortizare de oscilatii torsionale si ea spre deosebire de modele clasice sa le zic asa modele ieftine de masini unde volanta este dintr-o singura bucata, oscilatiile torsionale fiind amortizate doar de arcurile elicoidale din discul de ambreiaj. O sa te miri, dar cum am mai zis aseara sunt ing.auto, am un BMW 318d /2007 si un Renault Megane 1.9dti 2000, dupa cum vezi ambele diesel si lucrez intr-un service nu de tilicari ci in cea mai mare retea de service din se europei, nu iti dau numele marcii ptr k nu pot si sper sa ma intelegi, toate aceste info pe care ti le dau sunt oarecum codificate. Asa k nu ma dau mare, dar consider k stiu ceva mai mult decat altii, asa zisi specialisti de pe aici.

Oricum astept mai multe detalii de la tine cauta sa nu amesteci "senzatiile" pe care le simti cand masina functioneaza, cu faptul k tu le interpretezi astfel, pe mine ma poate pune pe o panta auirea. Oricum sa stii ca atunci cand discut cu un client de service il ascult si filtrez ceea ce spune.

Pentru a fi mai concis imagineaza-ti ca esti la service ai venit la receptie si spui am o problema la......Lasa-ma pe mine sa trag concluzii. Astept cu interes relatarea ta.

Iti multumesc foarte mult pentru relatarea ta elaborata dar uite cum sta treba la mine....

1. In mers, chiar daca scot masina pe liber, turometrul sta la 800-850 rpm...cand se opreste roata pe loc, la relanti, turometrul scade automat undeva la 700 rpm....De ce oare ?Asta este una....

2. Tot la relanti simt o usoara vibratie care se observa si la maneta schimbatorului de viteze si daca deschid usile din fata ale masinii, nu se vede nimis, dar daca le deschid pe cele din spate, trepideaza amandoua...

3. Cand o accelerez brusc se aude un zgomot mai pronuntat de diesel...care cred ca nu ar trebui sa fie asa...

Astept cu interes parerile tale.

Stima!!!

 

 

E normal sa faca asa, asa face la toate, nu-i nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.