Jump to content

spuma bej pe joja & bec aprins in bord


Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum am Castrol 10w40 <_<

Nu e relevant tipul uleiului fara sa specifici si motorul. Poate la tine merge bine uleiul ala, dar la altul nu. Totodata Castrol 10w40 este prea generic, sunt mai multe tipuri de Castrol 10w40 si poate nu toate se potrivesc motorului.

Singurul lucru relevant ar fi de exempu ca motorul tau sa necesite un ulei tip Longlife 01, iar uleiul respectiv sa fie intradevar certficat Longlife 01.

Link to comment
Share on other sites

Atentie la uleiul Aral. Este destul de falsificat pe piata autohtona. La un moment dat se aducea in cantati mari din Germania la Ploiesti, unde il reimbuteliau in bidoane de 1L. Iar romanul nostru....

Este un coleg de forum care vinde ulei original bmw la un pret mai mult decat acceptabil, asa ca nu cred ca ar fi cazul sa experimentezi alti lubrifianti. Eu am achizitionat de la el si sunt multumit de modul in care se prezinta, actualmente, motorul.

 

Multumesc, deja lucrez la asta <_<

Link to comment
Share on other sites

cand am adus masina avea castrol...in decembrie am zis sa i schimb uleiul. am intrat pe forum aici la "sectia compacturi" unde am inteles ca, castrolul de la noi e facut prin croatia/polonia ceva de genul si e f f f prost si am fost sfatuit sa pun aral pt ca e singurul facut in germania. l am cumparat de la augsburg..daca o fi contrafacut...asta nu mai stiu.

maine ii schimb bobinele de inductie(cate or fi ele care trebuiesc schimbate), azi le am cumparat- 1.8 mil/buc, am luat 2.

sa vedem cum va merge masina maine. am sa va anunt ce rezultate am.

seara buna

Link to comment
Share on other sites

am revenit cu vesti...

am mers la service...i am schimbat pana la urma toate cele 4 bobine de inductie(bosch) plus bujiile (beru platinum) ...

masina merge bine acum..nu mai intrerupe, nu mai tremura deloc...

sa urmaresc acum cu spuma bej...sper sa fie condens...

 

multumesc pt sfaturi tuturor, sunt multumit ca merge masina mai bine.

Link to comment
Share on other sites

si eu am gasit spuma bej pe joja dar la mine e o problema de etanseitate. traseul pe care vine joja are 2 gauri mici, le tin minte de cand m-am uitat odata cand era masina pe rampa. initial nu le-am luat in serios dar adevaru e ca aveam joja ruginita si am cumparat una noua iar acuma a ruginit si asta (nu mult dar a inceput sa rugineasca). imi pare rau ca nu m-am ocupat de treaba asta mai devreme inainte sa-mi apara spuma pe joja.

 

citind topicu asta am vazut ca multi arunca varianta cu garnitura de chiulasa. adevaru e ca la motoarele cu km mai multi varianta asta pare plauzibila.

 

daca totusi intra lichid de racire in ulei atunci ar trebui sa se intample si viceversa adica sa intre si ulei si in lichidu de racire. deci verificati-va antigelu de ulei. daca nu e ulei acolo n-ar trebui sa fie nici apa in ulei (cel putin nu de la antigel). testu asta l-am auzit de la un mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Eu am racitorul asta la 318i e46 99? Azi cand am verificat lichidele am gasit pe joja aceeasi "crema" bej. De asemenea era si pe capacul pe unde torn ulei. Uleiul are vreo 7000km, Castrol Magnatec 5w 40 (bidon de 4 litri cumparat din carrefour). Eu verific cel putin lunar uleiul si pana acum n-am mai vazut asa ceva. Masina merge foarte bine, trage cum trebuie fara intreruperi, relantiul nu tremura, temperatura n-a trecut niciodata de normal. Antigelul imi scade cam 500ml la vreo 2000km. Dar asta se intampla de cand am masina (acum 7000 km). Ma gandesc ca daca pierde antigelul pe la chiulasa, vedeam spuma aia de la inceput.

 

Am curatat bine si am pornit motorul. L-am turat vreo 5 minute si apoi am verificat iar. Totul era ok. Ma gandesc ca daca ajungea apa in ulei, ii crestea nivelul. In 7000 de km am adaugat vreo 2 litri de antigel, deci trebuia sa creasca nivelul la ulei daca apa ajungea in el.

 

Am vazut p-aci pe forum ca ar putea fi condens. Sper sa fie doar asta. M-am ingrijorat <_<

 

Inca ceva: cand am pornit masina (cu capota deschisa) s-a auzit un sunet (normal, zic eu) ca si cum a pornit vreun compresor ceva. M-am uitat cu atentie si am observatca venea de la chestia incercuita in poza. Lipsesc 2 nituri. In zona unde lipsesc aceste nituri se simtea cum sufla aer cu putere (de acolo venea sunetul). Am apasat capacul si nu mai scapa aer. Ce este chestia aia? Ar trebui sa improvizez ceva ca sa etansez capacul, sa nu mai scape aer? Dupa vreo 5 minute s-a oprit.

salut

verifica daca in furtunul de la pompa de aer la filtru cu carbune nu este apa. la a mea am gasit. furtunul urmareste partea de jos a ventilatorului si e prins in 2 clipsuri. m-am uitat la a pompa mea - are nituri

Link to comment
Share on other sites

Poti verifica piesa 9 care se afla in spatele chiulasei sa vezi daca acolo este problema. De multe ori cam aici e buba cand nu se vede in fata si in locuri accesibile verificarii vizuale imediate.

 

Ca bine m-ai invatat! Sambata, pe o vremea asa frumoasa (in buc), am coborat la masina. Am verificat toate fluidele, am mai sters praful de pe la motor, am spalat-o, etc. Mi-am adus aminte de piesa 9, pe care mi-ai spus tu sa o verific. Nu am demontat nimic, am bagat mana pe langa motor si am bajbait cu degetele in zona aia. Imediat am simtit ud. Am mirosit, am "gustat"; cred ca antigel era. Erau si niste depuneri albe sfaramicioase. Acum: de unde pot cumpara teava cotita? Cum se (de)monteaza? Se insurubeaza? Pot sa o fac singur, sau tre sa merg la service? Cam cat costa piesa respectiva? Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca ti-a folosit...Se desface din doua suruburi si se trage de ea apoi. Ai grija ca e un o-ring acolo (10) ce asigura etansarea gatului acestui cot in chiulasa (se vad in poza locurile pe unde bagi suruburile(3)) ..E simplu numai ca vei pierde ceva antigel. De cat costa nu stiu sa-ti spun, dar banuiesc ca nu e prea scump...daca ai e46, trebuie sa dai jos carcasa filtrului de polen ca sa-ti fie accesibil locul.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Mai am o nelamurire: cum caut aceasta piesa? Are vreun cod ceva? Scuze, dar nu ma pricep, n-am comandat niciodata o piesa dupa cod. De ex, crezi ca pe site-uri gen autokarma.ro gasesc asa ceva? Sau doar la reprezentanta?

 

PS: e46 am. nu mi se pare prea complicat sa dau jos carcasa filtrului de polen.

 

LE: Am sunat acum la bavaria: 35 de lei si o aveau pe stoc.

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

parca am mai vb de chestia asta cu cotul ala din spate noi!si eu am avut acceasi problema!tot de la AB baneasa am luat si eu pe mine m-a costat 28 de lei!

 

mai mult dureaza sa o schimbi si te si chinui ca nu ai loc si nu se vede!

 

eu am facut 3000 de km de knd l-am schimbat si nu a mai pierdut un gram!

Link to comment
Share on other sites

parca am mai vb de chestia asta cu cotul ala din spate noi!si eu am avut acceasi problema!tot de la AB baneasa am luat si eu pe mine m-a costat 28 de lei!

 

mai mult dureaza sa o schimbi si te si chinui ca nu ai loc si nu se vede!

 

eu am facut 3000 de km de knd l-am schimbat si nu a mai pierdut un gram!

 

Da, parca ziceai ca ma ajuti in caz de ceva <_<

O sa merg la baneasa sa mi-l cumpar si apoi ma apuc de treaba. Abia astept sa n-am grija lichidului de racire!

La tine garnitura aia (inelul ala) era uzat? Sau ti-ai dat seama cumva ca de la piesa aia e problema (in afara scurgerilor vizibile)

Link to comment
Share on other sites

la mine a fost cotul ala rupt in chiulasa si nu mai avea nici o-ring acolo! initial am fost la AB doar pt o-ring dar nu il aveau separat doar cotul cu totu! norocul meu ca l-am luat complet ca nu aveam ce face doar cu garnitura!

 

vezi ca se pierde aproape tot antigelul,eu am desfacut surubul de la bazin(cel de jos)de langa radiator si l-am recuperat!

stiu cum e sa stai cu grija sa nu cumva sa ramai fara apa...

 

spor la treaba!

Link to comment
Share on other sites

vezi ca se pierde aproape tot antigelul,eu am desfacut surubul de la bazin(cel de jos)de langa radiator si l-am recuperat!

 

Spune-mi si mie te rog unde este acest surub. Daca poti cu o poza, sau de pe realoem.ro. As vrea sa pot sa pastrez si eu antigelul, ca abia ce l-am pus <_<

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca ala e surubul,e jos de tot pe vasul de expansiune e albastru(tre sa dai scutul jos)curge cam 3 litri de antigel pe acolo deci e de ajuns cat sa nu iti faci probleme ca o sa pierzi din el!

si chiar ar trebui sa lucrezi cu motorul rece pt ca o sa te frigi de chiulasa altfel,si in plus frige si apa!

cel mai bine e sa o bagi pe rampa sa poti sa lucrezi mai bine !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.