Jump to content

pro si contra bmw E90


marss

Recommended Posts

La faza cu pragul cred ca depinde si de nivelul de dotare. Sunt care au in loc de plasticul ala si metal. La ala pe interior te referi, nu, cu logo BMW. Al meu de exemplu este plastic si logo si dungi de metal. Chiar e foarte "sanatos"

Ma refer la cel exterior, mi s-a parut ca il vad si miscandu-se. Cam neplacut. Sincer iti spun nu m-am uitat atent si la altele, asta mi-a sarit de curand in ochi si o sa ma uit si altele, o fi ceva din seria "ghinion".

Sincer cred ca este intr-adevar cu 'ghinion' pentru ca nu ar avea de ce sa zgaltaie pragurile. Doar daca au fost puse aftermarket si masina nu avea sa ceva. Poate e ceva mai special. Sau poate a luat prietenul tau o bordura si a lovit pragul. (mie mi s-a intamplat la o masina mai veche).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu, nu sunt praguri aftermarket. Masina are cam un an si ceva, km relativ putini si nu a fost lovita. L-am intrebat si eu si mi-a zis ca nici nu a observat pana acum, a zis ca o sa vada cand merge la revizie ce zic aia. Sunt si eu curios :twoup:.
Link to comment
Share on other sites

BMW e 90 , 320 d , 163 cp, 83 k

Incep cu partile negative:

1. Am schimbat la 80k compresorul si fulia de la vibrochen

2. Greieri inauntru , am suspensie modificata din fabricatie , un fel de pachet M

3. Ergonomia f proasta la panoul de comanda pt geamuri

4. Design lipsit de personalitate in partea inferioara a panoului de bord

5. Motor cam zgomotos

6.Lipsa suport de pahare

7.Cutie de viteze manuala mediocra din punct de vedere al confortului si preciziei, are si vibratii care se simt desi nu ar trebui

 

 

Partile bune

1. Tinuta de drum excelenta

2. Sistem audio HI -FI , beton

3.Consum decent

4. O masina care exprima multa sportivitate si placere de a conduce

5. Fiabilitate rezonabila

6.Cea mai buna masina din clasa medie in concluzie

 

Toti cei care se plangeau mai sus de rigiditatea caroseriei ar trebui sa isi cumpere VW sau Audi , adica masini fade si fara gram de personalitate si care sa fie niste excelente barcute de condus prin Bucuresti.

Concluzia este ca BMW-ul se cumpara nu ca sa dai bine ci sa se muleze pe personalitatea ta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

BMW e 90, 320D, 163cp, 100.000 km

RAU

- Am schimbat recent fulia de la vibrochen (dar am inteles ca e ceva normal la km astia )

- Motor cam zgomotos cand il auzi dintr-o parte, din fata suna ca un benzinar:) ciudat

- Lipsa suport de pahare !!!!

- Stopurile spate ( le-am schimbat cu unele blackline cu leduri..)

- s-a ars un agels eye :twoup:

 

BUNE

- pachetul M aerodinamic

- eu sunt indragostit de portiere:) de cum se inchid si de cum arata la interior.

- Imi place ca sub masina totul e sub protectie.

- Fara greieri in interior , nici macar in surdina :)

- Tinuta de drum excelenta, totusi nu mi se pare foarte stabila cand trec peste denivelari la viteze mari....

- Sistem multimedia ok

- Revizii mai rare..

- Am runflat pe 18" Bridgestone Potenza, si pot spune ca sunt chiar foarte bune. In afara de un usor zgomot la rulare nu am ce sa le reprosez. Si fiind mai tari sper ca o sa ma scape de "galme"

Link to comment
Share on other sites

parerea mea despre rft indiferent de parerile pro, masina trebuie echipata cu roata de rezerva. eu daca vreau rft imi pun si scot roata de rezerva, dar ce se intampla daca nu vreau? un coleg are un e90 fl de ceva timp si si-a inlocuit rft desi erau bune.

treceam si eu la e90 de mult daca consideram o afacere dar din pacate am primit destule feedback-uri negative de la cunostinte cu e90 care m-au facut sa astept noul 3-ar. eu unu nu m-am putut obisnui cu e90 desi poate sunt prea nostalgic dupa vechiile modele bmw, e36, e46. nu are rost sa spun ce nu imi place la e90, un singur cuvant o caracterizeaza in mintea mea : banal.

Link to comment
Share on other sites

RFT-urile sunt mult mai scumpe, am fost la AB si am intrebat cat costa un cauciuc pirelli euforia 255/40/17, raspuns, 1840 ron. Noroc ca le-am schimbat pe casco cele de pe spate. La GROZDAN costa 1700 ron. Asa ca eu unul am preferat tot RFT, am distrus 2 cauciucuri in 5 zile asa ca nu renunt la ele. Eu sunt fff.multumit de masina, am 170000km si trebuie sa schimb acum ptr prima data tren de rulare dar fara amortizoare.
Link to comment
Share on other sites

vad ca va supara lipsa rotii de rezerva. eu unul nu as vrea in viata mea de sofer sa fiu nevoit sa schimb roata la margine de drum, mai ales cand ma duc sau ma intorc dintr-un concediu.

 

+1

Cred ca treaba asta cu RFT-urile nu-i supara decat pe romani.Eu nu inteleg cum poti sa renunti la ceva atat de benefic,siguranta sporita,etc...e ca si cum ai renunta la instalatia cu xenon pt ca sunt scumpe becurile.

eu am scimbat rft cu cauciucuri normale michelin primacy hp si diferenta este ca ai cu totul alta masina dpdv al confortului in schimb virajele le abordez cu o viteza mai mica- castigul este la comfort dar se pirde la stabilitate

Link to comment
Share on other sites

eu am scimbat rft cu cauciucuri normale michelin primacy hp si diferenta este ca ai cu totul alta masina dpdv al confortului in schimb virajele le abordez cu o viteza mai mica- castigul este la comfort dar se pirde la stabilitate

 

de ce se pierde ?

se pierde datorita faptului ca masina se inclina usor pe viraje, nu vorbesc de virajele luate usor ci de cele in care fortezi putin nota - nu mai ai aceeasi siguranta pe care o ai cu rtf-urile, dar cu toate astea nu a-s reveni pe rtf.

Link to comment
Share on other sites

am e46 fl si sunt sincer...mi as dori un e90 in locul lui e46.totusi cred ca la interior e46 este peste.

 

depinde de dotari , dupa ce ai sa conduci E90 si ai sa te obisnuiesti cu spatiul din interior ai sa vezi diferente clare . Bafta la upgrade :twoup:

ms.dar cred ca un upgrade va fi in 3-4 ani cam asa.

Link to comment
Share on other sites

ca tot am vazut topicul... am citit vreo 7 pagini de comentarii si la un moment dat punea cineva problema de coloana de directie, iar pentru ca tot am fost patit, pot spune ca am inteles care e problema de fapt si anume cea a procesorului.

E90 e putin pacatos la electronica, foarte multa fibra optica, foarte multa, procesoare pt fiecare chestie, senzori peste senzori, etc, dar asa evolueaza lucruile

 

In cazul meu, este vorba de 320D manual

 

Minusuri:

-eroarea cu coloana de directie, dar care s-a rezolvat la modelele de dupa 2007

-vopseaua lasa putin de dorit

-accesul la faruri cand e de schimbat un bec

-chederul de la usa de pe partea soferului se toceste cam repede si am observat asta la inca doua 3aruri

-lipsa rotii de rezerva si a spatiului ce o depoziteaza, evident ca am aruncat runflaturile

 

Plusuri:

-consumul

-puterea

-cuplul

-stabilitatea

-pozitia la volan

-reviziile ieftine pt diesel premium (620 ron cu manopera inclusa la service privat pt: ulei, filtru de ulei, polen, aer, motorina si verificatre de fluide)

 

 

nu stiu ce sa mai adaug, dar oricum e o masina robusta, prima mea masina cu tractiune spate si prima dragoste la prima vedere :twoup:, nu cred ca mai trec la tractiune fata vreodata, cel putin nu de buna voie

Edited by Flavyuz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.