Jump to content

Filtru aer sport si blow off valve


coolboy1878

Recommended Posts

pentru un 318i e46

in legatura cu filtrul de unde pot sa iau unul de calitate dar nu foarte scump, cam cat ma costa filtrul si cat ma costa cu tot cu montaj!!!!!

in legatura cu blow off valve de unde pot achizitiona unul, cat ma costa cu montaj cu tot si pentru cei care mai au vreau niste pareri in legatura cu entuziasmul pe care til ofera asceasta la schimbarea vitezelor (banuiesc ca la asta foloseste e acel sunet care il scoate din cate imi aduc aminte) daca se aude destul de clar knd schimbi sau trebuie mers sportiv sa se auda ceva.........vreau niste pareri!!!!

 

p.s.: daca sar putea sa imi recomandati ceva magazine din timisoara ar fi excelent;)

Link to comment
Share on other sites

Cati ani ai?

 

ce conteaza cati ani am are vreo importanta?????

am cerut pareri nu sa dati cu parerea cati ani am........nu te intere topicul dute acasa frate nu trebe sa te faci remarcat pe site

un admin faceti ceva cu deastia care vorbesc offtopic

 

poti sa ii pui BOV la o turbina actionata eletric, am montat eu la masina mea si nu este greu! daca vrei te trimit la un service specializat doar pe asta!

da-mi mesaj daca esti interesat. bafta

da da, turbina aia actionata electric cu acumulator separat, treaba nasoala e ca odata la 2-3 zile trebuie sa scoti acumulatorul sa-l duci in casa la incarcat... asta in cazul in care nu stai la curte sa bagi masina in curte/garaj sa-l poti incarca <_<

Link to comment
Share on other sites

poti sa ii pui BOV la o turbina actionata eletric, am montat eu la masina mea si nu este greu! daca vrei te trimit la un service specializat doar pe asta!

da-mi mesaj daca esti interesat. bafta

 

Ce rost are sĂŁ montezi o turbinĂŁ electricĂŁ? <_<

 

@coolboy1878: Ia-Ăži un filtru Mann standard pentru maÂşina ta, este cea mai bunĂŁ alegere.

 

Filtrul sport nu dã decât un sunet mai frumos Însã are ca dezavantaj faptul cã este mai permisiv deci praful ar putea intra În motor, praful fiind foarte coroziv.

Link to comment
Share on other sites

pentru un 318i e46

in legatura cu filtrul de unde pot sa iau unul de calitate dar nu foarte scump, cam cat ma costa filtrul si cat ma costa cu tot cu montaj!!!!!

in legatura cu blow off valve de unde pot achizitiona unul, cat ma costa cu montaj cu tot si pentru cei care mai au vreau niste pareri in legatura cu entuziasmul pe care til ofera asceasta la schimbarea vitezelor (banuiesc ca la asta foloseste e acel sunet care il scoate din cate imi aduc aminte) daca se aude destul de clar knd schimbi sau trebuie mers sportiv sa se auda ceva.........vreau niste pareri!!!!

 

p.s.: daca sar putea sa imi recomandati ceva magazine din timisoara ar fi excelent;)

Pune-ti o teava in loc de toba finala, si ai tot zgomotul din lume.

Link to comment
Share on other sites

Pune-ti o teava in loc de toba finala, si ai tot zgomotul din lume.

Da asa e....

eu am citit ca la orice motor supraalimentat exista supapa aia de reglare a presiunii in turbo doar ca presiunea este eliberata in evacuare de aceea nu se aude...deci daca s-ar face o evacuare a presiunii direct afara s-ar auzi...sau ma insel?

Link to comment
Share on other sites

pai daca montezi turbina electrica poti sa ii pui BOV pt sunetul acela de masina de curse ce stii tu. tu ai diesel si nu stii cum se face la benzina.

 

Eu am diesel? <_<

 

Nu prea vĂŁd legĂŁtura ĂŽntre blow-off valve Âşi turbina electricĂŁ.

Acea supapĂŁ are un rol practic, protejeazĂŁ turbina prin micÂşorarea presiunii.

 

Acea turbinĂŁ electricĂŁ nu funcĂžioneazĂŁ ca o turbinĂŁ adevĂŁratĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Eu stiu ca la BOV ai pierdere de putere, nicidecum vreun avantaj inafara de zgomot la schimbarea vitezelor.

 

iar blow off valve pe motor non-turbo nu am auzit, nici nu este posibil.

 

explicatia nu imi aprtine dar o consider destul de edificatoare:

 

functia principala a unei asfel de valve este de by pass, a aerului din admisie.

 

masina stock are o valva care se numeste Diverter Valve. diverterul preia presiunea de aer care ramane pe admisie cand clapeta de acceleratie este inchisa si o redirectioneaza in admisie dar inainte de turbo! Diverterul este pozitionat DUPA turbo.

Ce face un diverter este foarte OK, preia presiunea si o recircula, astfel castigi 2 chestii. aer mai mult pe admisie si protejarea turbinei.

 

Cum se protejeaza turbina prin aceste supape by pass?

Aerul care tinde sa se intoarca pe admisie catre turbo atunci cand clapeta de acc este inchisa, mai intai trece pe la Diverter si este redirectionat. Daca nu ar exista acest DV, aerul s-ar intoarce peste turbo si ar forta invartirea in sens contrar a palelor. Daca s-ar intampla asta, in momentul acceleratiei repunerea in rotatia corecta a palelor ar dura mai mult si astfel s-ar traduce prin LAG turbo.

 

Asadar se incearca ramanere in rotatia corecta a palelor. si prin asta noi spunem ca protejam turbina. de fapt turbina nu se poate strica cu aer curat...dar in fine. ajuta la Spool Up!

 

ce face BOV? BOV face acelasi lucru ca si un DV pana la un moment dat. BOV preia presiunea extra (back pressure catre turbo) si o da afara! n-o recircula cum face un DV.

De ce ar fi mai bun un BOV? pai...in principiu n-ar fi. ci doar de sound cateodata...

alt avantaj la BOV ar fi ca se poate regla si anume , cand sa preia aerul sa-l dea afara...mai devreme decat ar face=o un DV sau mai tarziu. dar asta nu constituie un real avantaj.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

.....

 

explicatia nu imi aprtine dar o consider destul de edificatoare:

 

functia principala a unei asfel de valve este de by pass, a aerului din admisie.

 

....

bravo, explicatie pertinenta

de cat mai multe posturi de genul asta are nevoie forumul asta .. explicatii tata ! ! ! .. nu razboaie

Link to comment
Share on other sites

cauta pe linku asta www.dbtuning.ro BOV...........din aluminiu mi se pare ca sunt la 450 ron si din fibra carbon la 1000 ron aprox (doar BOV - fara montaj)...........daca stie undeva careva cu mai putin postati dar na 450 ron nu mi se pare fff mult dar na vad ca avantaje dezavantaje nu sunt multe nici cu nici fara!!!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
am 318d 116cp se aude acel zgomot specific daca pun BOV ? se pierde din puterea motorului?? ... si cat costa aceasta chestie daca va rog care stie sa imi zica.. ms mult

daca ai citi tot topicul de la inceput ai gasi raspunsuri la intrebarile tale.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.