Jump to content

DEBITMETRU


moaka_mik

Recommended Posts

MI S-A BULIT DEBITMETRUL :) LA 520 I E34 DIN 1994 MOTOR 1991 BENZINA NOU ESTE 1270 RON , ARE CINEVA SECOND HAND ? SAU MAI BINE ZIS SE POATE MONTA SECOND HAND MAI DUCE SAU E OBLIGATORIU NOU?

SI DACA IL SCHIM SCHIMB SI BUJIILE SI FILTRUL SI AR TREBI SA MEARGA BINE?

TOATA POVESTEA A INCEPUT CAND A DAT PRIMUL FRIG SI MI L-A PUS IN CAP AM FOST LA TESTER SI AU ZIS CA E NUMAI DEBITMETRU MAI POATE FI SI ALTCEVA ?

post-22432-1232101665_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ce bine ar fi daca nu ai mai scrie cu MAJUSCULE...

 

topicul se muta la Seria 5 - Probleme tehnice si rezolvari

la 1100lei ti-l pot da nou desi nu cred ca te ajuta..

probema rezolvata schimbat debitmetru bujii si merge traznet se poate inchide topicul

Link to comment
Share on other sites

ce bine ar fi daca nu ai mai scrie cu MAJUSCULE...

 

topicul se muta la Seria 5 - Probleme tehnice si rezolvari

la 1100lei ti-l pot da nou desi nu cred ca te ajuta..

probema rezolvata schimbat debitmetru bujii si merge traznet se poate inchide topicul

cat ai dat pe debitmetru?

Link to comment
Share on other sites

ce bine ar fi daca nu ai mai scrie cu MAJUSCULE...

 

topicul se muta la Seria 5 - Probleme tehnice si rezolvari

la 1100lei ti-l pot da nou desi nu cred ca te ajuta..

probema rezolvata schimbat debitmetru bujii si merge traznet se poate inchide topicul

cat ai dat pe debitmetru?

100 euro acuma am 2 pe langa ameu am unu de 525 dar pana in 1994 si inca unu bosch cu 6 mufe rotund astea au fost trimise de dincolo pana sa se inteleaga ce vreau si mai i-mi vin trei da nu stiu de care e sigur ca is de bmw

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Masina a inceput sa se inece la accelerari bruste,apare frana de motor cu toate ca accelerez iar relantiul a inceput sa oscileze.De curand i-am schimbat sonda lambda crezand ca e de la ea.Din ce am citit pe forum multi verifica debitmetrul scotand mufa iar daca motorul merge mai bine debitmetrul e de vina.Am incercat si eu dar imediat ce accelerez moare motorul nu pot sami dau seama cum altii merg cu mufa scoasa.Am scos si mufa de la regulatorul de relanti dar nu porneste masina fara ea,iar daca o scot in timp ce motorul sta la relanti nu se simte nici o diferenta.Intrebarea mea este daca acestea sunt simptomele unui debitmetru defect si de ce nu pot sa merg cu mufa scoasa.Cand am schimbat sonda lambda am puso si pe calculator iar in leg cu debitmetrul i-mi arata MAP SIGNAL TO LOW ceva de genu dar mecanicul a zis ca nu mai are nici o eroare.Si inca o nelamurire o am daca debitmetrul si valda de relanti influenteaza in vreun fel pornirea la rece sau cald pt.ca invarte cam mult la automat pana porneste dar are si momente cand o ia la sfert(mai rar).Va multumesc
Link to comment
Share on other sites

In mod normal cand scoti mufa de la regulatorul de ralanti IACV ar trebui sa sara putin turatia, sa intre pe o valoare de avarie ceva mai ridicata. Oricum ar trebui sa se simta la mers. IACV tine masina la ralanti cand motorul e rece. Foloseste senzori ca senzorul de turatie, temperatura sau debitmetru si tin ralanti-ul in limitele comandate de ECU. Daca poti, incearca sa iei de la alta masina un debitmetru, un IACV sa vezi daca face la fel cu ele. Si zona clapetei de acceleratie e de cercetat.
Link to comment
Share on other sites

Citeste si aici, poate te ajuta: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=53441

Dupa cum am scris in postul meu, cand a inceput sa imi intrerupa, am scos mufa de la debitmetru si nu mai mergea deloc, motorul murea. Am mai mers asa vreo zi, apoi am scos iar mufa si a mers corect. Nu cunosc de ce, dar asta a fost. Cel mai bine daca poti imprumuta un debitmetru bun ca sa faci o proba.

Link to comment
Share on other sites

furtunul de la turbina la admisie sigur iti scapa din presiune(are vreun por )si debitmetru citeste valori aiurea de unde si accelerari si poticneli bruste. Asta am patit-o eu la o alfa 166. Noroc ca am bagat mana pe sub el si am observat ca altfel mai aveam un pic si schimbam si turbina(schimbasem sonda lam, debitmetru...)
Link to comment
Share on other sites

Am facut azi rost de un debitmetru de la dezmembrari,cam era umblat in el,ce am observat cand l-am conectat nu l-am mai pus in carcasa cu filtru de aer si masina a pornit la sfert ca niciodata si asta de mai multe ori,cand l-am pus in carcasa invartea la automat ca inainte adica pornea un pic mai greu,am facut acelasi lucru si cu al meu si la fel cum il scoteam din carcasa cu filtru de aer la sfert pornea,a mai patit cineva treaba asta?Intre ele nu era nici o diferenta si ma costa si 3 mil,asa ca am decis sa raman cu al meu care surprinzator deodata nu mia mai facut problemele care le-am descris in postul anterior nu pot sami dau seama cum de azi a mers normal.Astept pareri la ce am scris mai sus cu pornirea la sfert fara filtru.
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Salut,de ieri am urmatoarea problema:nu mai trage deloc masina(e39,525d,2001),adica nu se tureaza mai mult de 3000 nici macar pe liber,dar si pana la 3000 urca greu.ce ziceti,se poate sa fie din cauza debitmetrului?multumesc

 

Sa nu ai vre-un furtun de la turbo spart,sau intercoolerul busit.Fasaie cand o accelerezi?Scoate mult fum?

Link to comment
Share on other sites

Salut,de ieri am urmatoarea problema:nu mai trage deloc masina(e39,525d,2001),adica nu se tureaza mai mult de 3000 nici macar pe liber,dar si pana la 3000 urca greu.ce ziceti,se poate sa fie din cauza debitmetrului?multumesc

 

Sa nu ai vre-un furtun de la turbo spart,sau intercoolerul busit.Fasaie cand o accelerezi?Scoate mult fum?

 

Acuma trage dar numai pana la 3500,nu merge mai mult.Nu scoate fum si nici nu fasaie.cred ca o duc la service dupa anul nou.daca mai aveti vreo parere,nu ezitati sa postati.multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.