Jump to content

BMW535I

Members
  • Posts

    131
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    iasi

Previous Fields

  • Masina
    BMW 535I

BMW535I's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. de curent, evident. Da,asta o stiam si eu,mersi oricum.M-am referit la ce contine in interior.
  2. Va salut,tot am auzit de aceste huse cu ventilatie si m-ar bate un gand sa-mi cumpar si eu,aveti idee daca sunt eficiente,ce principu de functionare au?Pe net zice ca raceste,dar pe ce baza?
  3. Valabil la pretul de 3500E sau schimb cu E46 + diferenta din partea mea
  4. Bmw 318i An fabricatie 04/04/1992 Motor: M40,83KW Nr.km 224 mii reali,carte service de Austria Prima inmatriculare in Romania 15/06/2009 Interior Interior piele alb cu negru Cotiera fata/spate cu suport pt.pahare Pachet lumini interior(in poze nu era montat) Oglinzi electrice Trapa electrica(in poze nu era montata) Geamuri electrice fata Inchidere centralizata din telecomanda Exterior Faruri cu lupa,xenon pe faza scurta + angel eyes Proiectoare Folie omologata pe toate geamurile jante de tabla 16',capace model E90,optional se poate vinde cu un set de replici M6 Black Diamond Sound DVD 2 boxe JBL pe spate 150rms fiecare,statie sony explode Pe fata boxele sunt originale Maina se prezinta intr-o stare foarte buna,toate consumabilele au fost schimbate la timp,inclusiv bucsaraia Pret: 4000E Nu accept variante
  5. Raspunsul celor din service a fost ca daca radiatorul e fisurat prinde aer pe instalatie si de asta fierbe,garnitura au spus ca nu are cum sa fie,daca era de la ea dadea apa afara instantaneu,termostatul l-am schimbat pt ca initial am crezut ca poate sa fie de la el.Pana la garnitura ramane de vazut cu alt radiator
  6. salutare , aceasi problema am avuto si eu la e36 320 i , am schimbat radiator nou , vascocupla noua de seria 5 ca sa aiba racirea mai bine , degeaba totul era de la un amarat de termostat. PAREREA MEA ESTE SCHIMBA TERMOSTATUL prima data, si apoi vezi daca mai face figuri Salut,termostatul chiar azi in service l-am schimbat si cum am ajuns acasa si am oprit a dat afara afara apa,au verificat si vascocupla,curelele si pompa de apa si au zis ca sunt bune,are o fisura vasul chiar la imbinatura nu se obseva cu ochiul liber,cu motorul oprit se umezeste acea zona,iar cand o pornesc si se face presiune picura
  7. masina nu are A/C sau clima,ramane sa vad cum se comporta cu alt radiator
  8. am ajuns azi in service cu ea,si am constatat ca e fisurat radiatorul jos la imbinaturi de asta fierbe apa,cand am plecat nu am strans tare busonul de la radiator in caz de se face presiune sa nu crape de tot cum am ajuns acasa si am oprito a dat toata apa afara <_<
  9. Salut,de curand am achizitionat un BMW e36 318i 92 si vreau sa-i fac schimbul de ulei,cei din service mi-au recomandat liqui moly 10w40,a mai folosit cineva acest tip de ulei e bun de ceva?Multumesc
  10. De termostat ce ziceti?Ma gandesc poate totusi are momente cand nu deschide,de ce nu fierbe tot timpul,astazi 20 km a fost ok apoi deodata a trecut acul de jumate,am oprit am asteptat juma de ora sa se raceasca cat de cat,am completat cu apa si nu a mai fiert deloc.
  11. Scuze de intrebare,dar cum se verifica,daca e de la el cum i-mi dau seama?Multumesc
  12. Va salut,de cu rand am achizitionat un bmw318i din 92 si deja a inceput sa-mi faca probleme,daca merg mai mult cu ea incepe sa dea apa afara iar cand nivelu e deja foarte mic trece si acul de 90 grade,de exemplu azi am oprito acul statea normal iar cand am ridicat capota fierbea si curgea pe la furtunul de jos care intra in radiator,dupa ce se raceste putin cand nu mai este presiune si o pornesc nu bolboroseste nu o da afara deloc..Aveti idee cam ce ar putea fi?totusi sper ca nu e chiiuloasa,din cate am inteles daca era ea dadea apa afara instantaneu cum porneam motorul,uleiul arata bine,fum nu scoate,caldura baga.Va multumesc si astept parerile voastre.
  13. filtru de aer abia l-am schimbat acum 3 luni,pare in regula nu e imbacsit
  14. Am facut azi rost de un debitmetru de la dezmembrari,cam era umblat in el,ce am observat cand l-am conectat nu l-am mai pus in carcasa cu filtru de aer si masina a pornit la sfert ca niciodata si asta de mai multe ori,cand l-am pus in carcasa invartea la automat ca inainte adica pornea un pic mai greu,am facut acelasi lucru si cu al meu si la fel cum il scoteam din carcasa cu filtru de aer la sfert pornea,a mai patit cineva treaba asta?Intre ele nu era nici o diferenta si ma costa si 3 mil,asa ca am decis sa raman cu al meu care surprinzator deodata nu mia mai facut problemele care le-am descris in postul anterior nu pot sami dau seama cum de azi a mers normal.Astept pareri la ce am scris mai sus cu pornirea la sfert fara filtru.
  15. nu cred ca am turbina ca e pe benzina,deocamdata caut un debitmetru si iacv sa vad daca isi revine,mi-a mai spus cineva sa nu fie vb de vreo supapa fisurata
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.