Jump to content

sa facem cunostinta: m3 replika


motorizatu

Recommended Posts

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu poate fi o replicĂŁ de M3 din moment ce nu este o copie a unui M3.

 

E un 325i cu barĂŁ de CSL Âşi aripi modificate.

 

Ok, am exagerat cu titlu, nu fi asa suparat. Oricum, mai e de lucru si pana la urma nu va fi niciodata m3 replika in adevaratul sens al cuvantului ca e cu 4 usi nu? Dar am incercat ceva original, fara a folosi kit gata turnat (mai putin bara fata) si cel putin din tara e singura in 4 usi facuta asa. Nu stiu daca a mai incercat cineva pe afara, in reviste si pe site-uri din afara nu am vazut. Imi doresc totusi un m3, poate un gtr, dar anul asta prefer sa investesc banii in pustiul meu ca din toamna incepe karting si el e mai important decat orice bmw de pe lume.

 

nimic nu suna mai frumos decat cuplul bmw-eisenmann.

 

Bmw-Bastuk, foarte tari si astia in exhaust-uri, un kit pleaca de la 2000 in sus

 

Bastuk l-am auzit pe e36 pe 328, suna super. Nu am avut ocazia sa-l aud pe e46 dar ma documentez, merita.

Link to comment
Share on other sites

Decat sa bagi banii in aripi largite si alte briz-briz-uri, mai bine inlocuiesti motorul cu unul de M3, ca tot spui ca esti mare pasionat si te pricepi !!! Sau, si mai bine, strange cateva luni banii pe care i-ai baga in motorul ala de 1000 cp la care tot visezi, te ajuta si criza, si iti iei un M3 e46 beton !
Link to comment
Share on other sites

Cred ca nu a mai avut neamtu bani sa-i puna si nici eu si uite asa si io si neamtu suntem privati de cea mai tare dotare din toate cate exista. Preferam sa am scaune basite in loc de sport in piele si volan din ala ca pe e36 decat de m numa sa am geamuri el pe spate. Eu am luat masina de la proprietar personal si l-am si intrebat de ce nu a pus de-astea pe ea.

Masina asta sigur nu a fost inscrisa pe firma in Germania? Adica luata in leasing de o firma? Keller & Kalmbach e o firma care se ocupa cu en-gross-ul de suruburi. Sau masina a fost mai intai inscrisa pe Keller & Kalmbach, apoi pe persoana fizica de la care ai luat-o tu, dar care nu a mai schimbat rama la numere? 99% din firmele care iau o masina pe leasing o "personalizeaza" prin ramele de la numere pe care le scrie numele.

Link to comment
Share on other sites

nu sunt cunoscatori pe forum sau sunt, asta e relativa. da un novice spune ca lipsesc de la oglinzi la geamuri electrice si spate plus multe alte cum ar fi senzori presiune roti, sonorizare HK, si lista continua. e un fel de cal frumos care e imbatat cu tuica sa traga la caruta pt a putea fi vandut. admir la voi ca vreti sa faceti mai mult si ca aveti pasiune pt masini, si eu am, dar m3 intotdeauna incepe cu m3. adica motor si apoi restul. asta e parere de neavizat. si motoru de m3 fa l de 1500cp daca esti baiat. si ideea e sa si mearga nu sa faci 2000 km si sa te uiti cum ai prajit 10000 euro. din partea mea succes dar nu mai scrie niciodata absolut full ca te facide ras pe bune.
Link to comment
Share on other sites

Decat sa bagi banii in aripi largite si alte briz-briz-uri, mai bine inlocuiesti motorul cu unul de M3, ca tot spui ca esti mare pasionat si te pricepi !!! Sau, si mai bine, strange cateva luni banii pe care i-ai baga in motorul ala de 1000 cp la care tot visezi, te ajuta si criza, si iti iei un M3 e46 beton !

 

Asta e diferenta intre mine si tine. Tu te gandesti la bani, eu tin cont si de ei dar ma gandesc si la satisfactie. Daca as lua m3 as avea si pentru el planuri pe la motor si cu ce as baga, mai bine, ma ajuta si criza iau dracu un ferrari si cu ce as baga si in ala iau mai bine un mig si ma dau cu el la vtm. Am tot respectul pentru aia care au facut din rable de remat ghiulele pe sosele, chiar daca au bagat in ele de puteau sa-si ia mertan cdi cu consum de ?6? negru cu piele crem. Pentru mine diferenta intre ei si ala cu mertanu e ca ala din mertan se simte smecher in rabla lui, ei chiar sunt smecheri in rablele lor. Tu nu stii ce satisfactie ai atunci cand creezi ceva, cand imbunatatesti ceva creeat de unu mai tare ca tine sau pur si simplu nu lasi o rabla ruginita sa moara si ii dai viata si putere. Cand va fi gata mr2-ul va umbrii toate limuzinele de pe strada si daca o vezi acum, iti pun mai bine poze.

post-25087-1238619159_thumb.jpg

post-25087-1238619172_thumb.jpg

post-25087-1238619191_thumb.jpg

post-25087-1238619204_thumb.jpg

post-25087-1238619219_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

nu sunt cunoscatori pe forum sau sunt, asta e relativa. da un novice spune ca lipsesc de la oglinzi la geamuri electrice si spate plus multe alte cum ar fi senzori presiune roti, sonorizare HK, si lista continua. e un fel de cal frumos care e imbatat cu tuica sa traga la caruta pt a putea fi vandut. admir la voi ca vreti sa faceti mai mult si ca aveti pasiune pt masini, si eu am, dar m3 intotdeauna incepe cu m3. adica motor si apoi restul. asta e parere de neavizat. si motoru de m3 fa l de 1500cp daca esti baiat. si ideea e sa si mearga nu sa faci 2000 km si sa te uiti cum ai prajit 10000 euro. din partea mea succes dar nu mai scrie niciodata absolut full ca te facide ras pe bune.

 

Eram sigur ca ai un 320d dar am vrut sa ma conving. Nu generalizez.

Link to comment
Share on other sites

Crede-ma ca habar nu ai tu la ce ma gandesc eu in primul rand si cu atat mai putin care e diferenta dintre noi !!!

 

Cu riscul de a ma repeta, UN ADEVARAT PASIONAT NU LIPESTE EMBLEMA M3 PE UN 325, asa ca nu mai da tu lectii de satisfactii si pasiuni. Pasionat nu inseamna sa cumperi o rabla si sa o restaurezi sau sa incerci sa scoti sute de cai sau sa montezi elemente de tuning discutabile !!! Pasionat, inseamna, in primul rand, sa pastrezi masina cat mai originala si intr-o stare cat mai buna !!! Asa demonstrezi ca esti un adevarat pasionat si ca apreciezi cu adevarat o anumita marca, nu povestile de adormit copiii pe care incerci tu sa ni le servesti !!! Ce naiba, chiar ne crezi pe toti tampiti ?! Bineinteles, un adevarat pasionat restaureaza si rable, dar tot numai cu piese originale !!!

Edited by T_o_r_q_u_e
Link to comment
Share on other sites

Cred ca nu a mai avut neamtu bani sa-i puna si nici eu si uite asa si io si neamtu suntem privati de cea mai tare dotare din toate cate exista. Preferam sa am scaune basite in loc de sport in piele si volan din ala ca pe e36 decat de m numa sa am geamuri el pe spate. Eu am luat masina de la proprietar personal si l-am si intrebat de ce nu a pus de-astea pe ea.

Masina asta sigur nu a fost inscrisa pe firma in Germania? Adica luata in leasing de o firma? Keller & Kalmbach e o firma care se ocupa cu en-gross-ul de suruburi. Sau masina a fost mai intai inscrisa pe Keller & Kalmbach, apoi pe persoana fizica de la care ai luat-o tu, dar care nu a mai schimbat rama la numere? 99% din firmele care iau o masina pe leasing o "personalizeaza" prin ramele de la numere pe care le scrie numele.

 

Acel neamt fara bani de geamuri spate avea si el o firma sau era ceva director,treaba lui ca nu pe el il cumparam, a pus masina pe net, m-am dus la el, am cumparat-o de la el si incercand sa mai trag de pret un pic m-am plans omului ca voi fi privat de placerea de a ma juca cu inca 2 butoane...Crede-ma, habar nu am ce suporti am pe ea, pe duba, culmea, am cu audi centrum... si sigur duba mea nu e audi si nici de la audi nu am luat-o, ci de la firma de constructii.

Link to comment
Share on other sites

Crede-ma ca habar nu ai tu la ce ma gandesc eu in primul rand si cu atat mai putin care e diferenta dintre noi !!!

 

Cu riscul de a ma repeta, UN ADEVARAT PASIONAT NU LIPESTE EMBLEMA M3 PE UN 325, asa ca nu mai da tu lectii de satisfactii si pasiuni. Pasionat nu inseamna sa cumperi o rabla si sa o restaurezi sau sa incerci sa scoti sute de cai sau sa montezi elemente de tuning discutabile !!! Pasionat, inseamna, in primul rand, sa pastrezi masina cat mai originala si intr-o stare cat mai buna !!! Asa demonstrezi ca esti un adevarat pasionat si ca apreciezi cu adevarat o anumita marca, nu povestile de adormit copiii pe care incerci tu sa ni le servesti !!! Ce naiba, chiar ne crezi pe toti tampiti ?! Bineinteles, un adevarat pasionat restaureaza si rable, dar tot numai cu piese originale !!!

 

Ma dar ce te aprinzi. Noi discutam aici pasnic si tu iei foc. Unora le plac originale si altora modificate. Oricum o masina din 2004 sau 2006 nu conteaza prea mult daca e originala sau nu, asta e important la masini vechi, la care e aventura sa gasesti piese si la care e mare lucru sa nu aiba in zeci de ani o pata de rugina. Crede-ma ca si rabla mea si a ta ar pali in fata fratilor mai mari de prin anii 50,60 sau 70 daca ar fi in stare buna si originala, n-ar mai conta ca a ta e ingrijita si a mea e tiganita, ca tot alea ar fi mai tari. Dar nu cred ca intelegi tu d-astea, cred ca urmaresti cand iese noul c220cdi, eu intre timp imi caut cam de mult un 2002(nu e an, e un model de bmw) sa-l restaurez.

Link to comment
Share on other sites

Ok, am exagerat cu titlu, nu fi asa suparat. Oricum, mai e de lucru si pana la urma nu va fi niciodata m3 replika in adevaratul sens al cuvantului ca e cu 4 usi nu? Dar am incercat ceva original, fara a folosi kit gata turnat (mai putin bara fata) si cel putin din tara e singura in 4 usi facuta asa. Nu stiu daca a mai incercat cineva pe afara, in reviste si pe site-uri din afara nu am vazut. Imi doresc totusi un m3, poate un gtr, dar anul asta prefer sa investesc banii in pustiul meu ca din toamna incepe karting si el e mai important decat orice bmw de pe lume.

 

Nu sunt supĂŁrat. <_<

 

SĂŁ-Ăži trĂŁiascĂŁ!

Link to comment
Share on other sites

Ok,cum spui tu !

 

Bafta !

 

Frate, fara suparare, mercedes si audi au facut supermasini si au venit cu inovatii mari in domeniu, aici tot respectul, dar de prin 2000 pentru mine e dezamagire totala. Pe undeva, toate marcile au cam cazut si devine din ce in ce mai comercial totul, de asta ma intorc in timp si descopar masini mai bune facute acum 20 de ani(e30,e34,audi 80 si 100, mercedes 190 si 124 etc). Deocamdata, e46 al meu e masina de strada si de familie si am vrut sa fie un pic altfel, sa aiba un pic de m3. Pe mine ma satisface din toate punctele de vedere. Oricum mai sus ca an nu ma duc pentru ca e90 si e60 nu imi inspira increderea pe care o am in e46 si e39. Si la capitolul duba am dat pe lt cat pe un crafter dar sunt supermultumit.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Nici mie nu-mi inspira prea mare incredere dpdv al fiabilitatii noile modele aparute, dar noi mai trebuie sa ne schimbam masinile din cand in cand, iar fabricantii sa mai castige un ban, asa ca, bune, rele, tot le cumparam pana la urma !
Link to comment
Share on other sites

eu imi revizuiesc atitudinea fata de "motorizatu", cred ca incep sa il inteleg si retrag ce am spus mai sus, am gresit.

 

Bafta.

 

Nu trebuie sa te scuzi, sunt nou venit pe aici si nu ai de unde sa stii ce-i in capul omului. Poate ca nici formularile mele nu au fost din cele mai reusite, dar si pe aici e ostilitate multa. Se pare ca posesorii de Bmw sunt rai si agresivi, la fel ca si marca mult iubita :)

Mai vorbim.

 

motorizatu succes in viitor cu realizarile :bashwall:

 

la fel si tie. Misto tricoul din poza <_<

 

Nici mie nu-mi inspira prea mare incredere dpdv al fiabilitatii noile modele aparute, dar noi mai trebuie sa ne schimbam masinile din cand in cand, iar fabricantii sa mai castige un ban, asa ca, bune, rele, tot le cumparam pana la urma !

 

Nu te-ai gandit niciodata sa iei pe langa aia noua de fiecare zi una mai veche dar super intretinuta(ex un 124, poate coupe-ul, poate un 3000 benzina) asa de duminica? Sau poate chiar mai veche. E misto senzatia sa sari din calculatoare si senzori si butoane in ceva simplu cu putere bruta si apoi sa te intorci in asta noua si tot asa.

Link to comment
Share on other sites

tare curios sunt cu ce electronica vei alerga tu acei 1000 de cai ? cu resoftare ?

 

tare curios sunt si ce turbina vei pune sa reziste acei 1000 de cai, ce pistoane si biele, ce sistem de racire + galerii de evacuare, cu ce injectoare vei umbla, astept niste detalii, te rog frumos, daca se poate . Ce modalitate vei adopta la puntea spate ? frane, suspensii ?

 

poate ti-ai face timp sa-mi dai cateva raspunsuri . Mersi frumos ! salut

Link to comment
Share on other sites

sincer de cand sunt in clubul asta nu mi-au placut carcotelile dar eu unul nu vad nimic deosebit la masina ta afara de spoilerul spate gen m3 csl. o idee ar fi sa ii schimbi oglinzile cu unele de m3 e46, bara fatza gen m3 e46, grile pe aripi, manerele scoase pe spate, ornamente prag m3 e46 , cesuri m3 e46. sincer esti ffff departe de m3e46 REPLIK. dar ........succes!
Link to comment
Share on other sites

Yo am vazut masina ,, cand a fost la MACROMALL " prin trecere :unsure: ...si credeti-ma ca e frumoasa mai are de lucru la ea dar e de apreciat ce face omu <_< dar e la inceput. Si voi cred ca daca ati avea posibilitatea ati face la fel . :bashwall: keep up the god work :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.