Jump to content

resetare martor placute frana


Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Inseamna ca am dat banii degeaba pe unele Jurid...Incerc sa le duc inapoi sa iau unele din lista. Inca ceva...senzorul ala din spate e la fel cu ala din fata?

Merci

sunt bune si Jurid punele linistit <_<

eu ti-am facut o lista cu placutele pe care le vand eu

( eu nu comercilizez Jurid de accea nu au fost pe lista)

senzorul de pe spate nu este acelasi cu cel de fata dar tot 45 de lei costa pe ATE

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca am dat banii degeaba pe unele Jurid...Incerc sa le duc inapoi sa iau unele din lista. Inca ceva...senzorul ala din spate e la fel cu ala din fata?

Merci

sunt bune si Jurid punele linistit <_<

eu ti-am facut o lista cu placutele pe care le vand eu

( eu nu comercilizez Jurid de accea nu au fost pe lista)

senzorul de pe spate nu este acelasi cu cel de fata dar tot 45 de lei costa pe ATE

 

Eu stiam ca sunt din cele mai bune la ora actuala

Ce difera...lungimea firului?

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca am dat banii degeaba pe unele Jurid...Incerc sa le duc inapoi sa iau unele din lista. Inca ceva...senzorul ala din spate e la fel cu ala din fata?

Merci

sunt bune si Jurid punele linistit <_<

eu ti-am facut o lista cu placutele pe care le vand eu

( eu nu comercilizez Jurid de accea nu au fost pe lista)

senzorul de pe spate nu este acelasi cu cel de fata dar tot 45 de lei costa pe ATE

 

Eu stiam ca sunt din cele mai bune la ora actuala

Ce difera...lungimea firului?

da lungimea

Link to comment
Share on other sites

Pai daca scurtez firul si pastrez conectorul, nu pot sa-l montez pe fata?

O intrebare mai am totusi ca ma cam bantuie ganduri d'astea de tunning:

...ma deranjeaza senzorul ca pe fata e pe partea opusa dar am observat ca exista si pe dreapta o consola de prindere pe contra-aripa...ma gandeam sa-l pun acolo sa fie mai usor de retinut (partea stanga e aia cu senzorii de la placute...asa ma gandeam).

Fiindca ziceai ceva de vanzari:

ce parere ai de innobilarea motorului? Metabond-ul cica face asta iar Dura Lube mareste durata de viata si economiseste combustibilul...Tu ce recomanzi?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Pai daca scurtez firul si pastrez conectorul, nu pot sa-l montez pe fata?

O intrebare mai am totusi ca ma cam bantuie ganduri d'astea de tunning:

...ma deranjeaza senzorul ca pe fata e pe partea opusa dar am observat ca exista si pe dreapta o consola de prindere pe contra-aripa...ma gandeam sa-l pun acolo sa fie mai usor de retinut (partea stanga e aia cu senzorii de la placute...asa ma gandeam).

Fiindca ziceai ceva de vanzari:

ce parere ai de innobilarea motorului? Metabond-ul cica face asta iar Dura Lube mareste durata de viata si economiseste combustibilul...Tu ce recomanzi?

iti recomand metabondul ( eu nu am asa ceva )

despre scurtarea senzorului si mutatul pe partea opusa chiar nu stiu ce sa zic

Link to comment
Share on other sites

Pai daca scurtez firul si pastrez conectorul, nu pot sa-l montez pe fata?

O intrebare mai am totusi ca ma cam bantuie ganduri d'astea de tunning:

...ma deranjeaza senzorul ca pe fata e pe partea opusa dar am observat ca exista si pe dreapta o consola de prindere pe contra-aripa...ma gandeam sa-l pun acolo sa fie mai usor de retinut (partea stanga e aia cu senzorii de la placute...asa ma gandeam).

Fiindca ziceai ceva de vanzari:

ce parere ai de innobilarea motorului? Metabond-ul cica face asta iar Dura Lube mareste durata de viata si economiseste combustibilul...Tu ce recomanzi?

 

Nu te grabi Dane cu Metabondul.Mai asteapta un pic si iti spun eu ce rezultate a dat Dura Lube in masina de tuns iarba.

Link to comment
Share on other sites

sa se stinga becu`

nu o sa stimga niciodata becul daca nu schimbi senzorul :)

 

Pui contactul in pozitia 2 (fara sa pornesti motorul), il lasi asa cateva secunde si se va stinge. Daca s-a aprins ca urmare a uzurii, schimba-l iar reset-ul il faci asa cum ti-am zis. Un senzor uzat montat cu placute noi, nu-ti va stinge martorul din bord, deci asigura-te de starea lor

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...=33010&st=0

 

Parca la E36 nu merge.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Pai daca scurtez firul si pastrez conectorul, nu pot sa-l montez pe fata?

O intrebare mai am totusi ca ma cam bantuie ganduri d'astea de tunning:

...ma deranjeaza senzorul ca pe fata e pe partea opusa dar am observat ca exista si pe dreapta o consola de prindere pe contra-aripa...ma gandeam sa-l pun acolo sa fie mai usor de retinut (partea stanga e aia cu senzorii de la placute...asa ma gandeam).

Fiindca ziceai ceva de vanzari:

ce parere ai de innobilarea motorului? Metabond-ul cica face asta iar Dura Lube mareste durata de viata si economiseste combustibilul...Tu ce recomanzi?

 

Nu te grabi Dane cu Metabondul.Mai asteapta un pic si iti spun eu ce rezultate a dat Dura Lube in masina de tuns iarba.

 

<_< Metabondul in ulei este un fel de trecere pe citostatice a unuia cu cancer in faza finala ? :)))

ca nu am inteles !:bashwall:

Link to comment
Share on other sites

si legat de acel senzor...este un singur cablu, care se rupe [roade pe disc] cand placuta este uzata. lipsa continuitatii duce la aprinderea martorului luminos...

 

P.S. si senzorii se pot reface in 5-10 minute ! <_<

Link to comment
Share on other sites

<_< Metabondul in ulei este un fel de trecere pe citostatice a unuia cu cancer in faza finala ? :) ))

ca nu am inteles !:bashwall:

 

Nu, man..innobilarea este recomandata recent ...Imi dau seama ca nu sti cum se face fiindca e ceva nou...Eu incep cu extinderea duratei de viata a motorului dupa ce am sa primesc de la Bavaria feed back-ul, si mai apoi trec pe innobilare cu Metabond fiindca vreau sa generalizez protectia, sa reduc noxele si sa micsorez dramatic consumul. Asta e target-ul meu...urmeaza eliminarea unor componente la motor..dar tre' sa am ceva rabdare

Ceea ce cred ca-ti doresti si tu...

Link to comment
Share on other sites

Nu, man..innobilarea este recomandata recent ...Imi dau seama ca nu sti cum se face fiindca e ceva nou...Eu incep cu extinderea duratei de viata a motorului dupa ce am sa primesc de la Bavaria feed back-ul, si mai apoi trec pe innobilare cu Metabond fiindca vreau sa generalizez protectia, sa reduc noxele si sa micsorez dramatic consumul. Asta e target-ul meu...urmeaza eliminarea unor componente la motor..dar tre' sa am ceva rabdare

Ceea ce cred ca-ti doresti si tu...

 

Un pic de off-topic

 

 

Cei de la BMW au deja in teste 2 masini cu Dura Lube, un N54 si un N52K.Prietenul meu care se si ocupa de acest proiect mi-a aratat zilele trecute poze din interiorul motorului facute cu ajutorul boroscopului.DL este depus uniform pe cilindri.Singura problema a fost colmatarea senzorului de presiune si a senzorului de nivel, imediat dupa adaugarea DL.Dupa 100k vor fi desfacute motoarele si analizat gradul de uzura.Pana acum totul arata si decurge ok.

Pentru cutii se pare ca vor introduce aditivul Life Guard Fluid One, si vor schimba etichetele din lifetime in life time extended plus.Exista insa discutii contradictorii, introducerea unei noi etichete va genera discutii despre uleiul care era deja lifetime, este posibil ca aceasta varianta sa nu fie aprobata.

Daca totul decurge ok cu testele, motorul va avea direct din fabrica Dura Lube, existand insa posibilitatea de a adauga un ulei aditivat dupa aprox 100.000km.Exista discutii din cate am inteles, cu Castrol, pentru formularea uleiului Castrol DL.

Te tin la curent Dane.

Link to comment
Share on other sites

Doua tampenii ai scos [iar] :

 

1. N52K este prototipul cu Kompresor...si nu o sa foloseasca DL

2. Senzorii au fost decolmatati...!!!

 

In rest sa ne rugam sa cumpere PSA motorul si sa-l puna pe Peugeot 1007. O sa fie beton la liniute cu motorul asta !!!

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Doua tampenii ai scos iar :

 

Iar? <_<

 

 

DEJA A IESIT PE PIATA!!! e Service Pack X...totusi nu vor sa spuna ce pack de service e ...maine comand pe ebay

 

Acum pot sa spun ca e innobilat complet si am si upgrade free daca pierd pe undeva

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Probabil este ceva similar, nu cred ca este vorba de produse identice.

 

Ai dreptate...ma mai documentez...e prea mare si prea brusc pasul asta...Ce inseamna progresul...tre sa iau o bere sa-mi revin..

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Probabil este ceva similar, nu cred ca este vorba de produse identice.

 

Ai dreptate...ma mai documentez...e prea mare si prea brusc pasul asta...Ce inseamna progresul...tre sa iau o bere sa-mi revin..

 

 

Pai clar este un progres, vanzarile de Dura Lube au scazut mult in ultimii ani, si uite, acum este pe cale sa apara un parteneriat cu BMW-ul.

Si eu mi-am luat o bere...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.