Jump to content

Fierbe apa


BMW535I

Recommended Posts

Va salut,de cu rand am achizitionat un bmw318i din 92 si deja a inceput sa-mi faca probleme,daca merg mai mult cu ea incepe sa dea apa afara iar cand nivelu e deja foarte mic trece si acul de 90 grade,de exemplu azi am oprito acul statea normal iar cand am ridicat capota fierbea si curgea pe la furtunul de jos care intra in radiator,dupa ce se raceste putin cand nu mai este presiune si o pornesc nu bolboroseste nu o da afara deloc..Aveti idee cam ce ar putea fi?totusi sper ca nu e chiiuloasa,din cate am inteles daca era ea dadea apa afara instantaneu cum porneam motorul,uleiul arata bine,fum nu scoate,caldura baga.Va multumesc si astept parerile voastre.
Link to comment
Share on other sites

Va salut,de cu rand am achizitionat un bmw318i din 92 si deja a inceput sa-mi faca probleme,daca merg mai mult cu ea incepe sa dea apa afara iar cand nivelu e deja foarte mic trece si acul de 90 grade,de exemplu azi am oprito acul statea normal iar cand am ridicat capota fierbea si curgea pe la furtunul de jos care intra in radiator,dupa ce se raceste putin cand nu mai este presiune si o pornesc nu bolboroseste nu o da afara deloc..Aveti idee cam ce ar putea fi?totusi sper ca nu e chiiuloasa,din cate am inteles daca era ea dadea apa afara instantaneu cum porneam motorul,uleiul arata bine,fum nu scoate,caldura baga.Va multumesc si astept parerile voastre.

 

 

deja?? masina are 17 ani. asta este o problema minora pt varsta ei.

Link to comment
Share on other sites

De termostat ce ziceti?Ma gandesc poate totusi are momente cand nu deschide,de ce nu fierbe tot timpul,astazi 20 km a fost ok apoi deodata a trecut acul de jumate,am oprit am asteptat juma de ora sa se raceasca cat de cat,am completat cu apa si nu a mai fiert deloc.
Link to comment
Share on other sites

am ajuns azi in service cu ea,si am constatat ca e fisurat radiatorul jos la imbinaturi de asta fierbe apa,cand am plecat nu am strans tare busonul de la radiator in caz de se face presiune sa nu crape de tot cum am ajuns acasa si am oprito a dat toata apa afara <_< Edited by BMW535I
Link to comment
Share on other sites

si la mine fierbe apa la un e39 din 2001 si nu ii de la vascocupla si nici de la _chiulasa_ sau termostat.

la service au constatat ca ii de vina termocupla (electroventilatorul) care ii in fata radiatorului de la clima, nu mai porneste (motorasul ars). ii si asta o varianta. verifica daca ai asa ceva la masina.

Link to comment
Share on other sites

Va salut,de cu rand am achizitionat un bmw318i din 92 si deja a inceput sa-mi faca probleme,daca merg mai mult cu ea incepe sa dea apa afara iar cand nivelu e deja foarte mic trece si acul de 90 grade,de exemplu azi am oprito acul statea normal iar cand am ridicat capota fierbea si curgea pe la furtunul de jos care intra in radiator,dupa ce se raceste putin cand nu mai este presiune si o pornesc nu bolboroseste nu o da afara deloc..Aveti idee cam ce ar putea fi?totusi sper ca nu e chiiuloasa,din cate am inteles daca era ea dadea apa afara instantaneu cum porneam motorul,uleiul arata bine,fum nu scoate,caldura baga.Va multumesc si astept parerile voastre.

 

 

salutare , aceasi problema am avuto si eu la e36 320 i , am schimbat radiator nou , vascocupla noua de seria 5 ca sa aiba racirea mai bine , degeaba totul era de la un amarat de termostat. PAREREA MEA ESTE SCHIMBA TERMOSTATUL prima data, si apoi vezi daca mai face figuri

Link to comment
Share on other sites

masina nu are A/C sau clima,ramane sa vad cum se comporta cu alt radiator

 

pt verificarea vascocuplei accelerezi si pui mana DEASUPRA  intre motor si radiator daca iti vine aer puternic de la vascocupla inseamna ca nu trebuie sa schimbi vascocupla .Asa am patit si eu 400 ron vascocupla si totul merge perfect <_<

Link to comment
Share on other sites

Va salut,de cu rand am achizitionat un bmw318i din 92 si deja a inceput sa-mi faca probleme,daca merg mai mult cu ea incepe sa dea apa afara iar cand nivelu e deja foarte mic trece si acul de 90 grade,de exemplu azi am oprito acul statea normal iar cand am ridicat capota fierbea si curgea pe la furtunul de jos care intra in radiator,dupa ce se raceste putin cand nu mai este presiune si o pornesc nu bolboroseste nu o da afara deloc..Aveti idee cam ce ar putea fi?totusi sper ca nu e chiiuloasa,din cate am inteles daca era ea dadea apa afara instantaneu cum porneam motorul,uleiul arata bine,fum nu scoate,caldura baga.Va multumesc si astept parerile voastre.

 

 

salutare , aceasi problema am avuto si eu la e36 320 i , am schimbat radiator nou , vascocupla noua de seria 5 ca sa aiba racirea mai bine , degeaba totul era de la un amarat de termostat. PAREREA MEA ESTE SCHIMBA TERMOSTATUL prima data, si apoi vezi daca mai face figuri

 

 

Salut,termostatul chiar azi in service l-am schimbat si cum am ajuns acasa si am oprit a dat afara afara apa,au verificat si vascocupla,curelele si pompa de apa si au zis ca sunt bune,are o fisura vasul chiar la imbinatura nu se obseva cu ochiul liber,cu motorul oprit se umezeste acea zona,iar cand o pornesc si se face presiune picura

Link to comment
Share on other sites

am ajuns azi in service cu ea,si am constatat ca e fisurat radiatorul jos la imbinaturi de asta fierbe apa,cand am plecat nu am strans tare busonul de la radiator in caz de se face presiune sa nu crape de tot cum am ajuns acasa si am oprito a dat toata apa afara <_<

 

asta era problema?

 

Apoi spui:

 

Salut,termostatul chiar azi in service l-am schimbat si cum am ajuns acasa si am oprit a dat afara afara apa,au verificat si vascocupla,curelele si pompa de apa si au zis ca sunt bune,are o fisura vasul chiar la imbinatura nu se obseva cu ochiul liber,cu motorul oprit se umezeste acea zona,iar cand o pornesc si se face presiune picura

 

In cazul asta e garnitura de chiulasa

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Raspunsul celor din service a fost ca daca radiatorul e fisurat prinde aer pe instalatie si de asta fierbe,garnitura au spus ca nu are cum sa fie,daca era de la ea dadea apa afara instantaneu,termostatul l-am schimbat pt ca initial am crezut ca poate sa fie de la el.Pana la garnitura ramane de vazut cu alt radiator
Link to comment
Share on other sites

Trebuie scos radiatorul afara...bagi apa in el,vezi pe unde curge,deci localizezi celulele care sunt fisurate si apoi le tocesti cuno lovitura de ciocan,si nu o sa mai ai probleme.Sau eventual cumperi alt radiator.

 

si daca fisura este la bazin? sau la imbinarea bazinului cu blocul de celule cate lovituri de ciocan ii trebuie sa toceasca problema?

Alt radiator ii rezolva sigur problema in cazul asta..daca e de aici

 

Raspunsul celor din service a fost ca daca radiatorul e fisurat prinde aer pe instalatie si de asta fierbe,garnitura au spus ca nu are cum sa fie,daca era de la ea dadea apa afara instantaneu,termostatul l-am schimbat pt ca initial am crezut ca poate sa fie de la el.Pana la garnitura ramane de vazut cu alt radiator

 

asta zic si eu, mai putin cu prinsul aerului..aici sunt cam sceptic.. oricum la radiator spart/ fisurat se pierde apa...senzorul de nivel n-a zis nimic?

Link to comment
Share on other sites

masina nu are A/C sau clima,ramane sa vad cum se comporta cu alt radiator

 

pt verificarea vascocuplei accelerezi si pui mana DEASUPRA  intre motor si radiator daca iti vine aer puternic de la vascocupla inseamna ca nu trebuie sa schimbi vascocupla .Asa am patit si eu 400 ron vascocupla si totul merge perfect <_<

 

si eu am avut aceeasi problema vasco schimbat termostat schimbat si tot mai fierbe dc nu stiu ii mai completez apa si e ok dar se duce prea repede sa verific si eu radiatorul. si 400 pe vasc e mult la autokarma am dat 290 pe el. oricum bafta

Link to comment
Share on other sites

aerisirea este problema.am avut aceeasi problema si am rezolvat`o in fata blocului intr`o zi a dracu de friguroasa.dekt sa merg per pedes,am preferat sa incerc si aerisirea.am scos surubelul de la vasul de expensiune si am apasat pe furtun pana a inceput sa iasa apa pe gaurica de unde am scos surubelul.toata treaba am facut`o cu masina turata constant in 2000 r/m.
Link to comment
Share on other sites

aerisirea este problema.am avut aceeasi problema si am rezolvat`o in fata blocului intr`o zi a dracu de friguroasa.dekt sa merg per pedes,am preferat sa incerc si aerisirea.am scos surubelul de la vasul de expensiune si am apasat pe furtun pana a inceput sa iasa apa pe gaurica de unde am scos surubelul.toata treaba am facut`o cu masina turata constant in 2000 r/m.

 

A cui problema?

El are radiatorul spart pe jos pe undeva..n-ai citit atent...Pai daca ai aerisit asa cum zici....n-ai aerisit-o deloc...cand strangeai de furtun dadea lichid pe la gaura aia, dar cand ii dadeai drumul, nu cumva tragea aer din nou tot pe acolo? Aerisirea se face corect altfel si e un topic intreg pe chestia asta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.