Jump to content

brusc nu mai porneste


Recommended Posts

Si la mine mai pornea din cand in cand.... eu iti recomand sa d ai electromotorul jos si sa iei codul direct de pe electromotor, nu te baza pe catalog.... stiu ca e mai multa bataie de cap, dar e mai sigur... asa mi au recomandat si cei de unde am cumparat carbunii, desi le era usor sa se uite in catalog si sa mi dea ce era acolo... acum, tu hotarasti cum procedezi....bafta...
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

din pacate pare cea mai sigura metoda.... sa ne spui cat te a costat toata tarasenia... pe mine m a dus aproape 800 ron, nu se umblase deloc in electromotor, a trebuit curatat, deasemenea si bendix ul era dus.... au fost mari probleme cu unul din suruburile de fixare ( s a rupt ) au muncit baietii 2 ore doar sa l dea jos... <_<
Link to comment
Share on other sites

Astazi am curatat bornele bateriei care erau un pic oxidate. Deocamdata mi-a pornit, dar daca mai face probleme voi da electromotorul jos si tot ce sper e sa gasesc ceva carbuni pe stoc pe undeva... Voi posta dupa rezolvarea completa a situatiei!
Link to comment
Share on other sites

mare problema mare !

am plecat dimineata cu masina - nici o problema... am lasat-o 2 ore oprita iar cand am vrut sa plec iar am pus contactul s-au aprins martori dar nu s-au mai stins ! am incercat sa ii dau o cheie si s-a auzit decat un clanc !atata tot!

pana acum am incercat sa scot bornele ca poate isi revine dupa un reboot de genul , dar nu a iesit nimic bun !

o alta parere profesionala spune ca ar fi de la electromotor ! dar asa de-odata ?!

 

voi ce spuneti ?

Carbunii de la electromotor daca bateria este buna.

Link to comment
Share on other sites

Aproape sigur carbunii.... asa se intampla, brusc.... de la ultima pornire rotorul din electromotor a ramas intr o pozitie in care carbunii nu mai fac contact fiind prea scurti...Eu am impins o ( desi nu ti recomand )si i am schimbat pozitia la rotor, asa am mai facut rost de cateva porniri la cheie, dar e loterie, se poate opri iar intr o pozitie in care sa nu mai faca contact...
Link to comment
Share on other sites

Aproape sigur carbunii.... asa se intampla, brusc.... de la ultima pornire rotorul din electromotor a ramas intr o pozitie in care carbunii nu mai fac contact fiind prea scurti...Eu am impins o ( desi nu ti recomand )si i am schimbat pozitia la rotor, asa am mai facut rost de cateva porniri la cheie, dar e loterie, se poate opri iar intr o pozitie in care sa nu mai faca contact...
Link to comment
Share on other sites

la mine nu se auzea nici macar tac-tac.....cand da i la automat nu facea nimic, nici macar luminile din bord nu scadeau in intensitate, era ca si cum puneam doar contact.... s a dovedit a fi carbunii si ceva probelme la bendix....

 

dupa un drum de aproape 50, la o bariera am oprit motorul, dau sa pornesc....nimic....nimic, nimic.....doar beculetele din bord ( intensitate normala ) fara alte sunete la motor.

 

ajung la mecanic...."masoara" bateria....varza.

 

cand era pornit motorul ea se incarca - ajungea la 12v, cum opream motorul scadea pana la 7-6.5v.

 

concluzie ...baterie noua...rezolvat problema.

 

Daca atunci cand dai la automat se aude un 'tzac' si atat, e posibil sa fie bateria descarcata...

 

andrei , nu trebuie neaparat sa se auda "tzac" ca sa fie bateria descarcata.

daca nu mai are curent in ea, iti garantez ca nu se mai aude nimic de la motor, eventual doar beculetele din bord sa se mai aprinda.

Link to comment
Share on other sites

ms baieti ca ati elucidat misterul si la mine;

318i e46 2000; acum cateva zile...am incercat sa o pornesc, doar martorii din bord palpaiau (intensitate normala) si se auzea tzanc-tzanc-tzanc;

am incercat de cateva ori si dupa 10 minute am reusit sa o pornesc; ...iar acum de dimineata dupa a 3-a cheie a luat-o! la fel tzanc-tzanc

initial am crezut ca e muci bateria, dar aveam lumini...goarna

 

ma asteapta niste carbuni noi sa inteleg!

dar dc costa asa de mult, ordinul sutelor de roni!?

Link to comment
Share on other sites

ms baieti ca ati elucidat misterul si la mine;

318i e46 2000; acum cateva zile...am incercat sa o pornesc, doar martorii din bord palpaiau (intensitate normala) si se auzea tzanc-tzanc-tzanc;

am incercat de cateva ori si dupa 10 minute am reusit sa o pornesc; ...iar acum de dimineata dupa a 3-a cheie a luat-o! la fel tzanc-tzanc

initial am crezut ca e muci bateria, dar aveam lumini...goarna

 

ma asteapta niste carbuni noi sa inteleg!

dar dc costa asa de mult, ordinul sutelor de roni!?

Sunt cateva zeci de RON cu tot cu platou la E36! Nici la E46 nu cred sa fie mai mult!

Edited by Bear
Link to comment
Share on other sites

La mine cred ca s-a rezolvat! Destul de ciudat... Daduse un pic oxidul peste borne, dar la interior aveau vaselina papucii! Dupa ce le-am curatat si le-am mai dat un nou strat de vaselina, vad ca porneste normal! Asta e! Sper sa nu fie si carbunii cu toate ca toate indiciile duceau spre ei!
Link to comment
Share on other sites

salut am avut si eu de vreo doua ori probleme cu pornirea dar la mine invartea electromotorul doar ca nu vroia sa porneasca. Mia aparut dupa o oprire din greseala lasando in viteza si am luat picorul de pe ambreiaj, a pornit dupa vreo 10 chei si lasata vreo 10 minute. nu am mai avut probleme dar daca aveti vreo idee de la ce vine?
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca am o masina mai lenesa ca multora de aici, dar intampin o problema la care nu ii dau de capat, cel putin deocamdata: la inceput mi s-a oprit motorul in timp ce asteptam la semafor (am tras masina pe dreapta) sia pornit dupa circa 10 min, dupa cateva zile am mai patit-o de doua ori intr-o zi dar de data aceasta in mers, la fel ca si data precedenta a pornit dupa circa 10 min. Dupa alte cateva zile o parcjez in centru si cand ma intorc nu mai porneste.

Electromotorul se invarte. Am incercat sa vad daca este curent pe fisele de la bujii - nu este, am incercat sa vad daca cu alta bobina de inductie functioneaza - tot nu functioneaza, am curatat cateva contacte - tot nu functioneaza.

Cam acum 3-4 saptamani am spalat motorul (am acoperit atunci alternatorul si bobina de inductie), sa fie oare asta problema?

Ce anume ar trebui sa faca cum?

PS: Am vorbit cu un cunoscut, poate are timp sa mi-o tracteze pana la el la atelier, dar pana atunci astept pareri.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nu imi dau seama ce are. Pompa de benzina amorseaza (functioneaza), senzorii nu par stricati(conform masuratorilor), calculatorul de bord nu a comunicat la nici una din cele doua diagnoze. Bujiile nu sunt murdare, sunt uscate. Undeva nu cred ca mai primeste curent.

Am dus-o astazi la doctor, dupa o dupaamiaza plina. Sunt foarte curios de cauza si de pret.

Link to comment
Share on other sites

Prin expresia:"Stiu ca am o masina mai lenesa ca multora de aici" nu am vrut sa jignesc pe nimeni am vrut sa spun ca am o masina mai lenesa ca a altora de aici.

Scuze inca odata!

 

Stai linistit ca nu este plin de M-uri pe aici.320d si 316i sunt cele mai intanlite.

Ce masina ai?316 din ce an?

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca e calculatorul de bord (cel putin asa zice "doctorul"). Stiti va rog pe cineva din Cluj care ar avea asa ceva? Intreb de Cluj pentru ca as dori sa il incerc inainte.

Stiu ca suna a cliseu dar vreau si ofer seriozitate.

Tel. meu 0745773227

Link to comment
Share on other sites

mai am o nelamurire: al meu are codul 0 261 203 276 iar cel pe care l-am gasit are seria 0 261 203 660, amandoua sunt de pe 316 compact, doar ca primul e din 8'/94 iar cel de al doilea din 10/95. Mi-a zis "doctorul" ca ultimele trei cifre sunt importante si acestea ar trebui sa se potriveasca, iar la mine tocmai acelea difera. Altii zic ca ar trebuii sa functioneze masina daca nu se potrivesc ultimele cifre din cod.

Va rog, un sfat, pentru ca ar trebuii sa il comand de la Iasi!

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Mie nu-mi porneºte E90-ul 320d din cauza DDE-ului(calculatorul motorului). Eu l-am desfãcut ºi m-am uitat pe el are 4 coduri, toate asemãnãtoare Între ele (7797497 7793499 7797497 7798209). Dacã mã uit pe realoem gãsesc alt cod, tot asemãnãtor cu astea. Eu cred cã nu conteazã codul ci mai mult tipul motorului ºi modelul de maºinã. Acum dacã cei de la BMW au plãcerea sã schimbe codurile din lipsã de ocupaÞie sau din cauzã cã piesele fãcute anterior de ei au fost de proastã calitate ºi le schimbã câte ceva nu trebuie sã ne batem noi capul.

Nu Âştiu sĂŁ-Ăži dau un verdict, dar dacĂŁ e de pe acelaÂşi tip de maÂşinĂŁ cu acelaÂşi tip de motor eu zic cĂŁ se potriveÂşte fĂŁrĂŁ probleme.

Eu mi-am fãcut o pãrere f. proastã despre BMW În general, sunt doar niºte contractori. Ei fabricã doar blocul motor ºi caroseria, pun piese de la 1000 de producãtori, trântesc sigla cu elicea ºi e maºinã premium.

Eu am dat 4000 de lei pe DDE (Bosch), ĂŽl aÂştept cu maÂşina ĂŽn garaj.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.