Jump to content

Debimetru e46


BMW4ever

Recommended Posts

Salut vreau sa supun atentie dvs urmatoarele

un prieten de al meu are un e46 316 din 99 si l-a lasat debitmetru

fireste a apelat cu incredere la un magazin de piese

aici s-a lovit de 2 probleme

1 debitmetru original bosch undeva intre 12 si 14 milioane

2. debitmetru "no name" undeva pe la 4 milioane

a ales varianta 2 cu cel de 4 milioane din motive financiare

 

dar surpriza nu a mers masina facea mult mai urat cu el pus decat fara el

va dati seama ca a fost dezamagit

dar aici aintervenit ceva un prieten ia spus ca are unul de al un vw caravelle

motor de 2,5 tdi

 

a luat debitmetru de la acel vw caravelle si l-a pus la bmw 316

SURPRIZA !! FUNCTIONEAZA !!! perfect adica ma rog nu mai intrerupe si nu mai da in nas

 

acum intrebarea mea adresata cunoscatorilor poate dauna motorului acest debitmetru de la vw?

are vreo diferenta ca e de la un motor de 2,5 si pus la un motor de 1,9 si ca e de motorina si el are bmw benzinar ?

 

merci mult de raspunsuri

 

stima

Link to comment
Share on other sites

2,5 si pus la un motor de 1,9 si ca e de motorina si el are bmw benzinar ?

 

Nu conteaza ca este de motorina si a fost pus pe benzina.

Verifica codul Bosch daca corespunde cu originalul, putin probabil, dar cine stie.

conteza ca una e fluxul de aer pentru amestec benzina si alta la un diesel

1000 % ca nu are nici o treba sa fie acelasi cod

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

2,5 si pus la un motor de 1,9 si ca e de motorina si el are bmw benzinar ?

 

Nu conteaza ca este de motorina si a fost pus pe benzina.

Verifica codul Bosch daca corespunde cu originalul, putin probabil, dar cine stie.

conteza ca una e fluxul de aer pentru amestec benzina si alta la un diesel

1000 % ca nu are nici o treba sa fie acelasi cod

 

 

Asta depinde de motor si de softul folosit.Exista si la BMW debitmetre care merg de la diesel la benzina.

Nici eu nu cred ca se potriveste codul, dar nu sunt asa de sigur ca tine. <_<

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

2,5 si pus la un motor de 1,9 si ca e de motorina si el are bmw benzinar ?

 

Nu conteaza ca este de motorina si a fost pus pe benzina.

Verifica codul Bosch daca corespunde cu originalul, putin probabil, dar cine stie.

conteza ca una e fluxul de aer pentru amestec benzina si alta la un diesel

1000 % ca nu are nici o treba sa fie acelasi cod

 

 

Asta depinde de motor si de softul folosit.Exista si la BMW debitmetre care merg de la diesel la benzina.

Nici eu nu cred ca se potriveste codul, dar nu sunt asa de sigur ca tine. <_<

eu sunt 100% sigur

mai ales ca e vorba de vw si bmw

daca as avea datele de la vw caravelle si masina lui as da codurile la ambele... asa ...

Link to comment
Share on other sites

Atunci cind debitmetrul nu mai functioneaza corespunzator ECU incearca sa compenseze folosind in principal inputul de la sonda lambda si niste tabele generice. Cand parametri gestionati de ECU trec peste anumite limite se memoreaza si un cod de eroare. Daca dupa cateva cicluri eroarea nu a disparut ti se aprinde si martorul check engine, asta in cazul in care nu este "suspendat" led-ul cum am mai vazut ca se intampla.

 

Deci daca duci masina la un tester si citesti o eroare care poate fi legata de functionarea defectuoasa a debitmetrului, atunci debitmetrul nu este bun pentru masina ta.

 

In ceea ce priveste preturile debitmetrului original, cele date de tine par a fi preturi de reprezentanta. Eu am gasit debitmetru original BOSCH la Bosch Service cu 950 RON, dar l-am luat de la un alt magazin de piese auto cu 850 si cred ca se putea si ceva mai ieftin. Am incercat si eu inainte cu debitmetru noname si nu recomand nimanui sa monteze asa ceva.

Edited by mihais
Link to comment
Share on other sites

Au fost sterse toate erorile memorate anterior montarii noului component?

 

 

 

NU au fost nici un fel de erori

NU s-a aprins martorul --check engine--

 

 

Totusi ma gandesc exista posibilitatea ca debitmetru de caravelle doar sa tina loc de "bibelou"

adica sa nu aiba nici o functie doar sa stea prins in suruburi sa ocupe locul ramas liber si motorul

sa mearga fara el??

cum pot verifica inafara de tester daca el functioneaza

multumesc

stima

 

Atunci cind debitmetrul nu mai functioneaza corespunzator ECU incearca sa compenseze folosind in principal inputul de la sonda lambda si niste tabele generice. Cand parametri gestionati de ECU trec peste anumite limite se memoreaza si un cod de eroare. Daca dupa cateva cicluri eroarea nu a disparut ti se aprinde si martorul check engine, asta in cazul in care nu este "suspendat" led-ul cum am mai vazut ca se intampla.

 

Deci daca duci masina la un tester si citesti o eroare care poate fi legata de functionarea defectuoasa a debitmetrului, atunci debitmetrul nu este bun pentru masina ta.

 

In ceea ce priveste preturile debitmetrului original, cele date de tine par a fi preturi de reprezentanta. Eu am gasit debitmetru original BOSCH la Bosch Service cu 950 RON, dar l-am luat de la un alt magazin de piese auto cu 850 si cred ca se putea si ceva mai ieftin. Am incercat si eu inainte cu debitmetru noname si nu recomand nimanui sa monteze asa ceva.

 

 

Totusi ma gandesc exista posibilitatea ca debitmetru de caravelle doar sa tina loc de "bibelou"

adica sa nu aiba nici o functie doar sa stea prins in suruburi sa ocupe locul ramas liber si motorul

sa mearga fara el??

cum pot verifica inafara de tester daca el functioneaza

multumesc

stima

Link to comment
Share on other sites

2,5 si pus la un motor de 1,9 si ca e de motorina si el are bmw benzinar ?

 

Nu conteaza ca este de motorina si a fost pus pe benzina.

Verifica codul Bosch daca corespunde cu originalul, putin probabil, dar cine stie.

conteza ca una e fluxul de aer pentru amestec benzina si alta la un diesel

1000 % ca nu are nici o treba sa fie acelasi cod

 

 

Asta depinde de motor si de softul folosit.Exista si la BMW debitmetre care merg de la diesel la benzina.

Nici eu nu cred ca se potriveste codul, dar nu sunt asa de sigur ca tine. <_<

eu sunt 100% sigur

mai ales ca e vorba de vw si bmw

daca as avea datele de la vw caravelle si masina lui as da codurile la ambele... asa ...

 

Si ce daca e vorba de vw si bmw? Producatorul este Bosch, si nu vw sau bmw... Nu sunt facute de producatori diferiti sa zici ca nu "au casa cu masa"...

Link to comment
Share on other sites

2,5 si pus la un motor de 1,9 si ca e de motorina si el are bmw benzinar ?

 

Nu conteaza ca este de motorina si a fost pus pe benzina.

Verifica codul Bosch daca corespunde cu originalul, putin probabil, dar cine stie.

conteza ca una e fluxul de aer pentru amestec benzina si alta la un diesel

1000 % ca nu are nici o treba sa fie acelasi cod

 

 

Asta depinde de motor si de softul folosit.Exista si la BMW debitmetre care merg de la diesel la benzina.

Nici eu nu cred ca se potriveste codul, dar nu sunt asa de sigur ca tine. <_<

eu sunt 100% sigur

mai ales ca e vorba de vw si bmw

daca as avea datele de la vw caravelle si masina lui as da codurile la ambele... asa ...

 

Si ce daca e vorba de vw si bmw? Producatorul este Bosch, si nu vw sau bmw... Nu sunt facute de producatori diferiti sa zici ca nu "au casa cu masa"...

 

 

 

Totusi ma gandesc exista posibilitatea ca debitmetru de caravelle doar sa tina loc de "bibelou"

adica sa nu aiba nici o functie doar sa stea prins in suruburi sa ocupe locul ramas liber si motorul

sa mearga fara el??

cum pot verifica inafara de tester daca el functioneaza

multumesc

stima

Link to comment
Share on other sites

Au fost sterse toate erorile memorate anterior montarii noului component?

 

NU au fost nici un fel de erori

NU s-a aprins martorul --check engine--

 

 

Intrebam daca s-a facut cumva o scanare prealabila si anume la faptul ca exista si erori in asteptare (pending) care nu aprind martorul CE.

Scanarea ulterioara montarii deduc ca nu s-a facut.

Poti lamuri chestia asta prin comparea PN la cele 2 componente fiindca asa cuma zis si Bavaria, se poate intampla ca un anume MAF sa-i fie destinat si unui motor diesel si unuia pe benzina. Fara compararea acestor PN nu poti sa sti.

Incearca sa dai niste date despre motoare si sigur cineva de pe aici te poate ajuta cu compararea acestor PN

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Salut vreau sa supun atentie dvs urmatoarele

un prieten de al meu are un e46 316 din 99 si l-a lasat debitmetru

fireste a apelat cu incredere la un magazin de piese

aici s-a lovit de 2 probleme

1 debitmetru original bosch undeva intre 12 si 14 milioane

2. debitmetru "no name" undeva pe la 4 milioane

a ales varianta 2 cu cel de 4 milioane din motive financiare

 

dar surpriza nu a mers masina facea mult mai urat cu el pus decat fara el

va dati seama ca a fost dezamagit

dar aici aintervenit ceva un prieten ia spus ca are unul de al un vw caravelle

motor de 2,5 tdi

 

a luat debitmetru de la acel vw caravelle si l-a pus la bmw 316

SURPRIZA !! FUNCTIONEAZA !!! perfect adica ma rog nu mai intrerupe si nu mai da in nas

 

acum intrebarea mea adresata cunoscatorilor poate dauna motorului acest debitmetru de la vw?

are vreo diferenta ca e de la un motor de 2,5 si pus la un motor de 1,9 si ca e de motorina si el are bmw benzinar ?

 

merci mult de raspunsuri

 

stima

DEBITMETRU

Link to comment
Share on other sites

Totusi ma gandesc exista posibilitatea ca debitmetru de caravelle doar sa tina loc de "bibelou"

adica sa nu aiba nici o functie doar sa stea prins in suruburi sa ocupe locul ramas liber si motorul

sa mearga fara el??

cum pot verifica inafara de tester daca el functioneaza

multumesc

stima

 

 

De bibelou nu este in nici un caz.Daca a fost luat de pe diesel este folosit pentru calcularea gazelor arse, deci degeaba nu este.

Nu prea ai cum sa il verifici.Mergi cu masina 40-50km si vezi daca se aprinde check engine, desi asta nu inseamna 100% ca va fi ok.

Link to comment
Share on other sites

Totusi ma gandesc exista posibilitatea ca debitmetru de caravelle doar sa tina loc de "bibelou"

adica sa nu aiba nici o functie doar sa stea prins in suruburi sa ocupe locul ramas liber si motorul

sa mearga fara el??

cum pot verifica inafara de tester daca el functioneaza

multumesc

stima

 

 

De bibelou nu este in nici un caz.Daca a fost luat de pe diesel este folosit pentru calcularea gazelor arse, deci degeaba nu este.

Nu prea ai cum sa il verifici.Mergi cu masina 40-50km si vezi daca se aprinde check engine, desi asta nu inseamna 100% ca va fi ok.

 

 

am cam 30 de km facuti cu masina si nu s-a aprins inca nici un martor

dar stii ce mi se pare ca masina fuge mult mai tare decat inainte <_<

Link to comment
Share on other sites

In locul tau eu as continua sa-l folosesc dar stand cu ochii pe consum si pe mersul motorului, mai ales ca din cate spui esti multumit de cum se misca masina ta acum.

Asta in schimb nu te absolva de o testare. Este bine sa faci o scanare sa vezi ce iese fiindca pot aparea erori ca urmare a ceva posibile incompatibilitati. Deasemeni, ia PN de pe senzorul debitmetrului astuia de vw si compara-l cu unul dedicat pentru masina ta...Cred ca sunt user-i care te pot ajuta aici cu succes.

Bafta si tine-ne la curent.

Link to comment
Share on other sites

In locul tau eu as continua sa-l folosesc dar stand cu ochii pe consum si pe mersul motorului, mai ales ca din cate spui esti multumit de cum se misca masina ta acum.

Asta in schimb nu te absolva de o testare. Este bine sa faci o scanare sa vezi ce iese fiindca pot aparea erori ca urmare a ceva posibile incompatibilitati. Deasemeni, ia PN de pe senzorul debitmetrului astuia de vw si compara-l cu unul dedicat pentru masina ta...Cred ca sunt user-i care te pot ajuta aici cu succes.

Bafta si tine-ne la curent.

 

 

 

imi cer scuze de nestiinta dar ce este PN ?

 

multumesc

stima

Link to comment
Share on other sites

Totusi ma gandesc exista posibilitatea ca debitmetru de caravelle doar sa tina loc de "bibelou"

adica sa nu aiba nici o functie doar sa stea prins in suruburi sa ocupe locul ramas liber si motorul

sa mearga fara el??

cum pot verifica inafara de tester daca el functioneaza

multumesc

stima

 

Eu cred ca debitmetrul de vw tine loc doar de "bibelou". Si eu am avut probleme cu debitmetru si nu mai puteam sa merg deloc cu el. Pana am facut rost de bani sa cumpar unul nou original dupa PN mecanicul mi-a scos mufa debitmetrului sa ma folosesc de masina si intr-adevar masina parca tragea mult mai bine dar si consumul era pe masura. De ce nu incerci sa scoti debitmetrul de vw si sa mergi asa fara sa vezi daca se simte vreo diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.