Jump to content

Filtru aer


adi1987

Recommended Posts

Am incercat sa pun un filtru de aer sport pe al meu 316i......am dat filtrul normal jos.....atasat de filtru e o cutiuta de tabla(ca sa zic asa) in care vine un cablu cu nishte pinuri/conectori......am demontat si cablul ala si am pus filtrul sport.....cand ii dau cheie porneste si se ineaca......am remontat filtrul original....si merge struna !! care sa fie problema?

ai scos debitmetru.Baga-l intre filtru si galeria de admisie.Daca vrei si putere modifica si evacuarea.Scoate catalizatorul pune-i finala sport si castigi vreo 5 cai si niste super rateuri in evacuare la decelerare.O sa creasca si consumul cu aprox 1,5l/100

 

daca scoate catalizatorul si va pune finala sport nu va castiga putere ... rateuri da ... cu atat mai mult nu va creste consumul.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca scoate catalizatorul si va pune finala sport nu va castiga putere

 

Am interpretat eu gresit... M-am gandit ca daca nu creste va scade.

 

Pai cu o toba din aia si fara catalizator, nu se intampla nimic? Numai zgomot?

Link to comment
Share on other sites

Am incercat sa pun un filtru de aer sport pe al meu 316i......am dat filtrul normal jos.....atasat de filtru e o cutiuta de tabla(ca sa zic asa) in care vine un cablu cu nishte pinuri/conectori......am demontat si cablul ala si am pus filtrul sport.....cand ii dau cheie porneste si se ineaca......am remontat filtrul original....si merge struna !! care sa fie problema?

ai scos debitmetru.Baga-l intre filtru si galeria de admisie.Daca vrei si putere modifica si evacuarea.Scoate catalizatorul pune-i finala sport si castigi vreo 5 cai si niste super rateuri in evacuare la decelerare.O sa creasca si consumul cu aprox 1,5l/100

 

daca scoate catalizatorul si va pune finala sport nu va castiga putere ... rateuri da ... cu atat mai mult nu va creste consumul.

Nici rateuri nu da, calc de injectie taie benzina de tot la decelerare, ma rog, pana scade sub o turatie destul de mica.

Link to comment
Share on other sites

sonda reduce presiunea la injectoare cind amestecul e prea bogat.Catalizatorul franeaza putin evacuarea. Daca lipseste evacuarea se face mai rapid si sonda reactioneaza mai greu. Din acest motiv apar rateurile (aprinderea gazelor in evacuare) la decelerare(vreo doua trei ca dupa aceea iti taie benzina ). Tot din acest motiv poti tura motorul peste 7000(nu e recomandat dar ajuta la liniute). Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

sonda reduce presiunea la injectoare cind amestecul e prea bogat.Catalizatorul franeaza putin evacuarea. Daca lipseste evacuarea se face mai rapid si sonda reactioneaza mai greu. Din acest motiv apar rateurile (aprinderea gazelor in evacuare) la decelerare(vreo doua trei ca dupa aceea iti taie benzina ). Tot din acest motiv poti tura motorul peste 7000(nu e recomandat dar ajuta la liniute).

Si creste/scade consumul, si puterea creste/scade?

Link to comment
Share on other sites

Creste puterea si consumul. Eu am avut catalizatorul scos de pe is-ul meu, finala remus,filtru sport bmc cand l-am cumparat si am trait super senzatii cu ea. A trebuit sa trec pe la RAR cu ea si am dat tot jos ca sa nu am probleme.Dupa ce am pus catalizatorul, si toba finala normala consuma mai putin cu aprox 1,5l/100 dar nu mai are demarajul pe care il avea si imi taie benzina la 6500 ture.Inainte de la 130km/h la 180km/h treceau 4 secunde acum trec 6. Asa face masina mea. Mai mult nu stiu ce sa spun.
Link to comment
Share on other sites

eu am filtru sport K&N care inlocuieste filtrul OEM cel de hartie... asa ca eu nu am facut modificari majore dar performanta .. simt... nu mult .. normal <_< ... dar simt ... si ideea cu filtru sport... ca macar il cureti de cate ori vrei tu... pt mine e un plus...

 

cat despre consum.. pot sa zic ca a crescut ...daca o calc... ca altfel tot acolo e... ba chiar mai mic pe autostrazi :)

Link to comment
Share on other sites

eu am filtru sport K&N care inlocuieste filtrul OEM cel de hartie... asa ca eu nu am facut modificari majore dar performanta .. simt... nu mult .. normal :) ... dar simt ... si ideea cu filtru sport... ca macar il cureti de cate ori vrei tu... pt mine e un plus...

 

cat despre consum.. pot sa zic ca a crescut ...daca o calc... ca altfel tot acolo e... ba chiar mai mic pe autostrazi :bashwall:

 

si pe cel OEM poti sa-l scoti si sa-l mai scuturi de praf daca vrei ...

 

te-ai gandit ca prin filtrul asta sport praful fin trece prin el si iti strica debitmetrul ? <_<

Link to comment
Share on other sites

eu am filtru sport K&N care inlocuieste filtrul OEM cel de hartie... asa ca eu nu am facut modificari majore dar performanta .. simt... nu mult .. normal :) ... dar simt ... si ideea cu filtru sport... ca macar il cureti de cate ori vrei tu... pt mine e un plus...

 

cat despre consum.. pot sa zic ca a crescut ...daca o calc... ca altfel tot acolo e... ba chiar mai mic pe autostrazi :bashwall:

 

si pe cel OEM poti sa-l scoti si sa-l mai scuturi de praf daca vrei ...

 

te-ai gandit ca prin filtrul asta sport praful fin trece prin el si iti strica debitmetrul ? <_<

 

 

pai eu nush daca tu ai desfacut vreodata un debitmebtru la e36 ... ca eu l-am desfacut pe-al meu... si pot sa zic ca-i doar o clapeta care e controlata electric .... atat ... aia sta mai deschisa sau mai inchisa... nui nush ce complicat.. nu are ce sa se strice... aaaa si pe deasupra un filtru K&N pe care dai 80 de euro... nu permite praful sa treaca... astfel ca inauntru debitmetrului meu e curat... nici urma de praf ... :unsure:

 

p.s. in oradea nui asa de mult praf cum e in capitala :blink: noi mai avem si parcuri pe spatii verzi pe aici :blink:

Link to comment
Share on other sites

Creste puterea si consumul. Eu am avut catalizatorul scos de pe is-ul meu, finala remus,filtru sport bmc cand l-am cumparat si am trait super senzatii cu ea. A trebuit sa trec pe la RAR cu ea si am dat tot jos ca sa nu am probleme.Dupa ce am pus catalizatorul, si toba finala normala consuma mai putin cu aprox 1,5l/100 dar nu mai are demarajul pe care il avea si imi taie benzina la 6500 ture.Inainte de la 130km/h la 180km/h treceau 4 secunde acum trec 6. Asa face masina mea. Mai mult nu stiu ce sa spun.

Si cum se scoate catalizatorul?

Link to comment
Share on other sites

Asta e cumva inainte de sonda?

Nu stiu cum arata :)

 

daca il ai de cand e masina sigur e aproape infundat si mai rau iti ia din cai decat sa iti dea....in plus cam la 160 de mii se recomanda schimbarea lui....e pe la mijloc si are ca un calcar cu gauri pe care il scoti .... <_<

Link to comment
Share on other sites

Creste puterea si consumul. Eu am avut catalizatorul scos de pe is-ul meu, finala remus,filtru sport bmc cand l-am cumparat si am trait super senzatii cu ea. A trebuit sa trec pe la RAR cu ea si am dat tot jos ca sa nu am probleme.Dupa ce am pus catalizatorul, si toba finala normala consuma mai putin cu aprox 1,5l/100 dar nu mai are demarajul pe care il avea si imi taie benzina la 6500 ture.Inainte de la 130km/h la 180km/h treceau 4 secunde acum trec 6. Asa face masina mea. Mai mult nu stiu ce sa spun.

Si cum se scoate catalizatorul?

te duci la dezmembrari si cumperi unul terminat decupezi catalizatorul de pe galerie si sudezi o teava in loc. Nu se merita sa strici un catalizator bun,inlocuirea lui costa destul de mult. Catalizatorul este dupa sonda. Seamana cu toba de mijloc dar mai mare ca dimensiuni. La vreo zece centimetri dupa sonda este taiata teava la mine si este sudata in loc una putin mai subtire (aproximativ diametrul tevii de la dacie).

Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

daca il ai de cand e masina sigur e aproape infundat si mai rau iti ia din cai decat sa iti dea....in plus cam la 160 de mii se recomanda schimbarea lui....e pe la mijloc si are ca un calcar cu gauri pe care il scoti .... <_<

Ma mir ca ar fi schimbat, si masina are 240.000 acum.

 

te duci la dezmembrari si cumperi unul terminat decupezi catalizatorul de pe galerie si sudezi o teava in loc. Nu se merita sa strici un catalizator bun,inlocuirea lui costa destul de mult. Catalizatorul este dupa sonda. Seamana cu toba de mijloc dar mai mare ca dimensiuni. La vreo zece centimetri dupa sonda este taiata teava la mine si este sudata in loc una putin mai subtire (aproximativ diametrul tevii de la dacie).

Ok, o sa incerc sa-l dau jos, sa vad ce iese.

 

Sper ca nu face zgomot daca il inlocuiesc cu unul fara site, sau cu o teava cum ai zis tu !?

Link to comment
Share on other sites

Sper ca nu face zgomot daca il inlocuiesc cu unul fara site, sau cu o teava cum ai zis tu !?

 

 

eu l-am spart pe al meu in 30 de min,fara sudura si alte nebunii <_<

Nu l-as sparge, ca daca nu ies gazele bine la itp...

Link to comment
Share on other sites

Nu face zgomot de la catalizator, face zgomot de la filtru de aer sport daca este conic si de la toba finala. In plus vei avea parte si de rateuri la decelerare daca inainte o turezi mai tare.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.