Jump to content

Consum enorm de ulei e46 ! pls help


danutz12345

Recommended Posts

Schimba-i uleiul in prima faza si incearca 10w60.Daca mergi sportiv cum spui si numai in oras schimba-l la maxim 5000.Si inca ceva: inainte sa-l omori cu turatia incalzeste-l la temperatura optima (85 grade).
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca spui ca nu scote fum,ca n-ai pierderi, singura solutie e sa schimbi indicativul la ulei.5w30 de la castrol am folosit si eu si am avut un consum de 3l in 9000 de km.Drept urmare am bagat in motor 10w60 si am scapat de consum.
Link to comment
Share on other sites

10W e prea gros pentru motorul tau, mergi pe ulei original BMW 5W-30 asa cum ti-a sugerat si myxage cu cateva posturi mai sus

indiferent de cati km are masina ta, daca nu-ti scoate fum albastru n-are cum sa-ti manance uleiul

trebuie sa ai o scurgere pe undeva, mai cauta <_<

Link to comment
Share on other sites

@the_rifle: in variantele expuse de tine nu ar trebui sa aiba teava neagra si sa scoata fum?

 

 

In teorie DA dar in practica nu... Eu am un piston aproape mort dar nu-mi scoate fum de pilda... Imi consuma cam un litru la 4000 de km.... Pe mine nu ma streseaza...

 

 

Cat despre uleiuri ce s-o frecam atat ? 5W40 10 W 40 etc etc.... Socoteala e simpla Prima litera e coeficientul la rece iar ce-a de a doua coeficientul la cald...

 

5 W rezista pana la -30 de grade temperatura exterioara

W40 rezista pana la +30 de grade temperatura exterioara

W60 ------- peste +40 de grade--------------------

 

Imi pare putin straniu ca se calculeaza temperatura exterioara vara in conditiile in care un motor cand se incalzeste merge la aceeasi temperatura interna chiar daca afara sunt 25 de grade sau 44 dar asa scrie in manual. Nu ma punteti sa zic si de ce...

 

Datele sunt luate dupa manualul pt E36.... de atunci si pana in prezent tot motoare cu combustie interna se folosesc...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

@the_rifle: in variantele expuse de tine nu ar trebui sa aiba teava neagra si sa scoata fum?

 

 

In teorie DA dar in practica nu... Eu am un piston aproape mort dar nu-mi scoate fum de pilda... Imi consuma cam un litru la 4000 de km.... Pe mine nu ma streseaza...

 

 

si cum ai aflat ca ti-a murit pistonu ? d-zeu sa-l ierte <_<

Link to comment
Share on other sites

si cum ai aflat ca ti-a murit pistonu ? d-zeu sa-l ierte <_<

 

 

Pai i-am luat compresia ca mergea cam neregulat si am aflat ca pe un piston am ........ 6 :)

 

Nu o sa ma apuc acum sa desfc motorul sa vad si de la ce e.... Merg cat mai merge si schimb motorul cu totul... Am deja experienta in domeniul asta :bashwall:

 

 

Oricum pana schimb motorul o sa-i bag un duralube....

Nu am incercat duralubeb dar cred ca-si face banii.... De ce zic asta ?

 

Mai acum un timp urlau unii pe forum ca daca=ti spargi radiatorul sa nu pui granule de-ale nisipoase de oprit scurgerile ca-ti strica nu stiu ce..... Vreau sa zic ca mi-am lipit radiattorul cu nisip de-ala ( am pus cam o lingura ) si merge de n-are gretzuri....

 

Tot asa vorbeau si de duralube ca sa nu pun ca bla bla bla .... O sa-i pun LINISTIT !

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

pana una alta o sa ma duc la un mecanic cand am timp sa al pun sa se uite de scurgeri desi nu cred pt k daca erau sa zicem cadea uleiul pe scut si de acolo pe jos nu ?deci naveam cum sa nu vad dar oricum al pun sa se uite si peste 2000km cand fak revizia o sa ai bag 10w-40 Castrol RS ...sau sa bag de la Bmw 10w 40? care o fi mai recomandat?
Link to comment
Share on other sites

Mda.

 

Sa spun si eu ceva intradevar la a mea imi recomanda 5w30 si normal se schimba la 25.000 KM la carte fiindca imi reseteaza computerul cand schimb uleiul dar asta a cam inceput sa ma calce pe nervi deaoarece cand ajung pe la 12.000-15.000 trebuie sa ii mai adaug cate un litru asa ca m-am decis sa ii bag 10W40 si este superb, nu ca la jegosii de la BMW Bavaria care sunt niste NULI ci de la Praktiker 4L=980 RON si iti jur chiar daca este made in EU nu am nici o problema, bine la mine este si alt motor am un E46 2.2 170 hp si 150.000 Km dar poate te poate ajuta.

Un sfat niciodata sa nu pui piciorul la BMW in romania sunt niste NULI IMPUSCATI si am sa iti spun de ce:

1. Iti vorbesc ca la ultimul jegos cand le dai telefon

2. Can ajungi la garaj si ii vezi ce fete de boschetari au iti vine sa iei o ranga sa ii bati

3. Este posibil sa ceri 3000 EURO sa vopsesti o masina total(exterior) fiindca are cateva zgarieturi?

4. Este normal ca la o reprezentanta BMW sa ti se raspunda la telefon genul "Pai stai ba ca aici nu vopsim Dacii"?

5. Este normal ca te duci sa faci un schimb de ulei la o reprezentanta unde nu iti dau voie sa vezi/ori sa fii acolo iar cand te uiti pe geam aia incearca sa iti forteze cu surublenita capacul de la filtrul de aer( care normal se deschide cu ajutorul a 4 clapete)???

 

 

BAVARIA = NULI, NULI, NULI ......FERITI-VA

Edited by E46 320I
Link to comment
Share on other sites

BAVARIA = NULI, NULI, NULI ......FERITI-VA

 

 

Sa inteleg ca nu sunt prea buni cei de la AB. <_<

 

 

Nu,

 

Chiar deloc sunt NULI...pacat ca BMW le-a dat licente de functionare in Romania, de la primul telefon si felul cum ti se vorbeste te scarbeste..sa nu mai vorbesc de cunostiinte tehnice sunt NULI!

Deci varianta este Sezeged..in 1 ora totul este gata..asa ca ma pisi pe BAVARIA AUTOMOBILE! fac banii ungurii FIINDCA II MERITA DEPLIN!

Sa mai vorbesc de serviciu "INCOMPARABIL"

Link to comment
Share on other sites

Consoleaza-te cu ideea ... Se poate sa fie dus motorul dar vezi partea pozitiva a lucrurilor.... Un motor care mananca ulei trage mai bine decat unul care nu manaca !!!! Si tot asa un motor caruia ii bat tachetii consuma mai putin decat unul caruia nu-i bat tachetii.... In cel de-al 2-lea razboi mondial nemtii reglau motoarele tancurilor in asa fel incat sa le bata tachetii pt a face economie de combustibil... <_<

De ce un motor caruia ii bat tachetii consuma mai butin?

Ce influente au tachetii?

Link to comment
Share on other sites

Consoleaza-te cu ideea ... Se poate sa fie dus motorul dar vezi partea pozitiva a lucrurilor.... Un motor care mananca ulei trage mai bine decat unul care nu manaca !!!! Si tot asa un motor caruia ii bat tachetii consuma mai putin decat unul caruia nu-i bat tachetii.... In cel de-al 2-lea razboi mondial nemtii reglau motoarele tancurilor in asa fel incat sa le bata tachetii pt a face economie de combustibil... <_<

De ce un motor caruia ii bat tachetii consuma mai butin?

Ce influente au tachetii?

 

 

 

Sincer ? Habar n-am...

Am vazut pe discovery un documentar despre al doilea razboi mondial si ziceau chestia pe care am povestit-o....

Totusi discovery nu e OTV.... Cred ca sunt destul de documentati baietii de la discovery.

Link to comment
Share on other sites

Consoleaza-te cu ideea ... Se poate sa fie dus motorul dar vezi partea pozitiva a lucrurilor.... Un motor care mananca ulei trage mai bine decat unul care nu manaca !!!! Si tot asa un motor caruia ii bat tachetii consuma mai putin decat unul caruia nu-i bat tachetii.... In cel de-al 2-lea razboi mondial nemtii reglau motoarele tancurilor in asa fel incat sa le bata tachetii pt a face economie de combustibil... <_<

De ce un motor caruia ii bat tachetii consuma mai butin?

Ce influente au tachetii?

Are jocul mai mare la supapele de admisie si in timpul admisiei sta supapa mai putin timp deschisa.

Link to comment
Share on other sites

tu al ai pala cu 6 cilindri ala stiu k mananca mai putin ulei..asta de 4 cilindri din ce vb cu un mecanic si niste baieti de pe acolo care mai aveau bmw ziceau k papa ulei pt k e un motor prea mic pt caroserie si dak mai mergi si tare ...eu o sa bag Castrol Rs 0w-40 si sper sa fie mai ok consumu de ulei...momentan mai astept putin cu mecanicu testele etc k nam chef sa ajung si sa ami zica k poate e nu stiu ce sau poate e aia si sa ma indoaie de bani k oricum peste 2000km tre sa ai fak revizia si pm..
Link to comment
Share on other sites

Are jocul mai mare la supapele de admisie si in timpul admisiei sta supapa mai putin timp deschisa.

Deci scade putin si puterea masinii?

Scade dar la un motor de tanc nu se simte. La motoarele pe injectie se modifica softul.

Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

Are jocul mai mare la supapele de admisie si in timpul admisiei sta supapa mai putin timp deschisa.

Deci scade putin si puterea masinii?

Scade dar la un motor de tanc nu se simte. La motoarele pe injectie se modifica softul.

La motor de tanc am inteles, dar la un motor de 1.6 ar trebui sa se simta destul de tare?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Problema consta in faptul ca bmw meu un 318Ci cu facelift consuma enorm de mult ulei ,chiar azi am complecat cu 1litru pentru ca mi se aprinsese becul galben in bord,si am facut cam 1800-2000km de cand lam mai completat cu 1litru.Schimbul de ulei lam facut la 85.000km dar nu mai stiu cand am inceput sa fac completarile cu ulei de la cati km..stiu sigur k am completat de vro 4 ori deja cu cate 1litru cam pe la 2000km.

 

Am fost mai demult la 2 mecanici diferiti cu ea sa vad ce se intampla,au ascultat motoru ,turato etc sa vada dak scoate ulei,fum pe teapa de esapament si nimic ,au zis k e ok

 

Masina este din 2003 ,are 96.000 km ,uleiul este Castrol 5W30 ,de mentionat este k conduc sportiv la turatii mari numai prin bucuresti etc dar totusi ma sperie consumul asta de ulei.Din ce am discutat am inteles k motorul asta in 4 cilindri de la bmw consuma ulei dar nu cred k asa mult, ma gandesc k 5W30 nu este pt el,este prea subtire si ar fi trebuit sa ai bag 5W40 ..nu mai stiu ce sa zik nici eu k nu ma pricep la motoare etc

 

Orice sfat este binevenit.

incearca sa-faci un nou schimb de ulei....

Link to comment
Share on other sites

Eu folosesc 5w-30 cel cu BMW pe sticla. Au si la magazine de piese autoe, eu am luat cu 37 RON litru, dar trebuie sa fie Long Life 4. Motorul meu, 2.2 170 cp imi mananca cam 2-2,5 l la schimb si are 120 000 km

 

pai inseamna ca la tine ar trebui sa se aprinda becul la fiecare schimb. nu este normal sa manance atat de mult ulei.

la cat faci schimbul?

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.