Jump to content

Ac indicator sarit


Recommended Posts

Salutare... Am o mica problema cu acul de la indicatorul de benzina. Am dat intr-o groapa si a sarit... mai facuse figuri pana atunci (nu indica bine a doua jumatate de rezervor) dar dupa asta a sarit complet ... Acum e captiv in bord, dupa geamul ala... E vorba de o pisica din 93, coupe... Nu ma pricep sa dau ecranul jos (volanul e reglabil) asa ca trebuie sa apelez la cineva. M-am dus neprogramat la Filaret, dar m-au cam luat de sus si in plus mi-au zis ca nu-mi garanteaza ca va indica bine dupa ce il pun la loc... Ciudat, nu? Ramasese sa fac programare la ei, dar m-am gandit sa intreb inainte poate a mai patit cineva ceva de genul asta. Ce ma sfatuiti? In afara sa vand masina si sa iau alta mai noua ca nu ma tenteaza deloc....multam
Link to comment
Share on other sites

cu putina indemanare poti sa demontezi apoi sa desfaci singur instrumentarul.

daca o sa cauti pe forum o sa gasesti explicatii clare despre cum se procedeaza, daca nu o sa scriem aici.

 

daca nu mai mergi in service, eu iti propun sa astepti pana se aprinde becul rosu de la combustibil, apoi sa reglezi acul dupa acel patratel rosu. altfel...este cam greu sa iti dai seama pe unde iti este nivelul combustibilului.

Link to comment
Share on other sites

pai cand e oprita masina...acul nu sta pe prima linie !!!

La mine sta la zero. Oricum cand bordul este deconectat toate acele trebuie sa stea la zero.

Link to comment
Share on other sites

pai cand e oprita masina...acul nu sta pe prima linie !!!

La mine sta la zero. Oricum cand bordul este deconectat toate acele trebuie sa stea la zero.

 

pune o poza sa vad ''minunea'' <_<

nu neaparat de la masina ta...

Link to comment
Share on other sites

despre asta era vorba. cel de compustibil se opreste sub prima linie din stanga iar celelalte ace stau pe opritori.

 

alegerea este a celui care a initiat topicul.

1. asteapta sa se aprinda becul...si isi marcheaza el unde vrea zona de unde incepe sa stea aprins becul

2. se uita pe un indicator de la alta masina unde sta acul cand este oprit motorul si ... il pune la fel.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru idee. O sa astept sa se inroseasca si pe urma o sa incerc sa-l potrivesc... Daca nu or sa ma manance degetele si o sa-l pun la 2 mm mai jos de zero din prima.... Oricum ar fi tot cred ca o sa fie mai bine decat deloc...
Link to comment
Share on other sites

 

Pana acum, in ultima perioada, pentru prima jumatate incercam sa estimez. Culmea a fost ca atunci cand credeam ca ma apropii de rosu aveam de fapt vreo 35 de litri... incercam sa calculez dupa metoda 12 litri la 100... o medie a mea urban 70% extra 30%... numa ca imi lua mai putin si dupa alimentari repetate de 50 sau 100 ajunsesem sa am o rezerva frumoasa fara sa stiu... ceea ce era bine...

Am insa o nesiguranta legata de cele trei *wire bundles* din DiY-ul pentru inele. Dupa cum am zis, nu prea ma pricep la chestii de-astea si mi-e sa nu fac vreo boroboata... Mai exact, cica se desfac alea trei din spatele consolei apasand pe un buton si rotind apoi in sus clama, brida sau s-o numi... <_< Sa zicem ca imi iese si le scot: la montare, trebuie sa fac chestia asta iar, adica apasat sus-jos, sau intra din prima? Si inca ceva: ma ajuta cu ceva daca las volanul mai jos ca sa scot consola?

Link to comment
Share on other sites

este de vina unghiul din care este facuta poza.La fel te poate pacali unghiul din care privesti acul. La aparatele de masura profesionale de exemplu in spatele acului este o oglinda care te ajuta sa citesti corect (cind acul se suprapune peste imaginea lui in oglinda citirea se face corect).
Link to comment
Share on other sites

... Mai exact, cica se desfac alea trei din spatele consolei apasand pe un buton si rotind apoi in sus clama, brida sau s-o numi... <_< Sa zicem ca imi iese si le scot: la montare, trebuie sa fac chestia asta iar, adica apasat sus-jos, sau intra din prima? Si inca ceva: ma ajuta cu ceva daca las volanul mai jos ca sa scot consola?

 

daca lasi volanul mai jos si rotit spre dreapta...iese mai usor. dar poti sa rotesti/lasa volanul in timpul demontarii.

gandeste-te ca faci operatia asta cam pe nevazute. doar pe ce simti cu degetele. este foarte usor. inapoi nu mai trebuie sa ridici/tragi de cleme. se inchid singure.

Link to comment
Share on other sites

daca lasi volanul mai jos si rotit spre dreapta...iese mai usor. dar poti sa rotesti/lasa volanul in timpul demontarii.

gandeste-te ca faci operatia asta cam pe nevazute. doar pe ce simti cu degetele. este foarte usor. inapoi nu mai trebuie sa ridici/tragi de cleme. se inchid singure.

 

Multumesc mult pentru precizari... Momentan caut o cheie torx T10... parca au intrat in pamant... am fost in brico si cora si nu mai au... mai caut...

Link to comment
Share on other sites

daca lasi volanul mai jos si rotit spre dreapta...iese mai usor. dar poti sa rotesti/lasa volanul in timpul demontarii.

gandeste-te ca faci operatia asta cam pe nevazute. doar pe ce simti cu degetele. este foarte usor. inapoi nu mai trebuie sa ridici/tragi de cleme. se inchid singure.

 

Multumesc mult pentru precizari... Momentan caut o surubelnita torx T10... parca au intrat in pamant... am fost in brico si cora si nu mai au... mai caut...

 

Am gresit in penultimul post,,, cheie in loc de surubelnita... sorry dar n-am stiut cum sa corectez

Edited by LeeO
Link to comment
Share on other sites

Leo, ca sa eviti o pozitionare gresita, te sfatuiesc sa faci plinul, nu sa astepti sa intri pe rezerva. Pentru ca rezarva mai are 8L. Daca faci plinul pana la buza (mai lasa combustibil sa intre dupa ce se opreste pompa automat) acul trebuie sa indice poz. max si cativa km nu va misca pana cand consumi combustibilul de pe teava de alimentare. Dupa aceea comp-ul o sa ia datele de la plutitor. Oricum judecand dupa fondul alb de la ceasuri s-a mai lucrat pe la ace, ca atare exista posibilitatea reala ca lacasul de fixare pe ax al acului sa fie largit si o sa-ti mai pice daca nu il fixezi. Sa nu folosesti adeviz lichid gen superglue pt ca se va scurge pe ax si apoi nu o sa mai miste deloc.
Link to comment
Share on other sites

daca vrei sa pui acul sa iti indice nivelul de combustibil exact este cam greu.

- daca faci plinul...si pui acul dupa a 5'a linie alba...dupa ceteva sute de km risti sa ajungi sa crezi ca mai ai 1/4 din rezervor DAR o sa se aprinda becul rosu !!!

- daca astepti sa se aprinda becul rosu si pui acul peste limita superioara a zonei rosii...nu stim ce se intampla cu acul cand faci plinul <_<

 

De ce nu te uiti la alt E36 unde sta EXACT acul cand este oprit motorul ????

Cand impingi acul...nu osa faca nici ''click'' nici ''poc'' :) Daca il apesi cu simt...nu dai gres :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Eu am dat acele da mai multe ori jos din diverse motive. Fara curent la mine acele erau la zero. De fiecare data le-am pus pe toate la zero si nu am avut nici o problema. Ca sa vezi plaja de variatie dintre minim si maxim tine apasat butonul pentru resetarea km si pune contactul la prima pozitie. Se vor schimba de vreo 6 ori valorile de la km dupa care va face un test de functionare al bordului (self test).
Link to comment
Share on other sites

Nu exista e36 la care acul se opreste la pozitia 0 cand motorul este oprit !!!

Sta la 2-3mm mai jos de prima linie.

Doar acul de la turometru ajunge in dreptul pozitiei 0. Chiar acolo este opritorul.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Eu cand am desfacut acele l-am pus la zero si ai vazut cum se vede in poza. Oricum eroarea nu poate fi mai mare de 2 litri si la 8 litri se aprinde becul.
Link to comment
Share on other sites

Daca ai rezervorul de 20L...intredevar <_< cam de 2L este eroarea !!!

Daca ai rezervor normal de E36 eroarea este de 6L.

 

http://www.unitedbimmer.com/random/gaugeri...gaugerings1.jpg

http://media.photobucket.com/image/e36%20c...iembre07024.jpg

eu ce am postat am postat din experienta. Daca te uiti la poze iti dai seama ca fetele de la ceasuri sunt schimbate. Nu am ramas niciodata fara benzina.Rezervorul este de 65l. Cind se aprinde becul acul sta putin peste jumatetea distantei dintre 0 si 15l.Priveste cu atentie din ce unghi este facuta poza pe care ai postat-o si priveste ceasul tau din acelasi unghi dupa care priveste perpendicular pe ceas ca sa vezi diferenta.

Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

Eu cand am desfacut acele l-am pus la zero si ai vazut cum se vede in poza.

 

 

 

Mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de treaba... consola nu a fost greu de scos si nici de desfacut in bucati :) Partea tare a fost la montat acul la loc...dupa mai multe incercari nereusite, i-am dat pana la urma de cap. La mine lucrurile au stat astfel... incercand sa-l potrivesc la 0 sau ceva mai jos nu a mers... cand revenea acul din rotatie, cadea mult sub zero....vazusem insa ca in interiorul rotundului in care trebuia sa fixez acul era o catare mica, o linie, ceva de genul asta. Am pus acul exact pe directia liniei respective si cand i-am dat drumul la ac, din rotatie a venit exact cum trebuia la 2 -3 mm sub zero... Am facut plinul, am mers vreo 50 de km, indica bine pentru moment. Mai greu a fost cu montatul consolei la loc... Daca faceti ceva de genul asta, atentie la prinderea celor trei mufe... Eu am strambat niste pini si m-am chinuit o juma de ora sa-i indrept. <_< Cam asta a fost... multumesc mult pentru sfaturi inca o data...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.