Jump to content

525 da e39 cu frane mai bune decat un m5 de serie


enescu

Recommended Posts

De la teorie la practicĂŁ e ceva drum..

asa este,dar eu de cand am facut modificare se simte mare diferenta la franare,cel patin inainte cand franam de la 240 la 100,inafara de faptul ca frana foarte greu se incalzea f tare franele incat la a doua fanare trebuia sa apesi f tare pe pedala ca sa franeze,iar acum franez de cate ori vreau si este la fel frana plus ca se franeaza f repede,ingheata,mai ales decand am montat franele de spate,cu respect

ce le mai visezi frate. ai citit in talon ca prinde 240 si ne-o servesti pe tava. las-o mai usor si fii mai atent cu ce "unchiuri" reglezi pe spate si cu acordurile gramaticale.o sa ajungi sa ai niste frane asa bune ca nu o potzi pleca din loc <_<

in primul rand eu am deschis acest topic pt cei care sunt intersati de ce madificari am adus eu masini,nu pt cei care cauta creseli gramaticale,si a da raspunsuri contradictori.de unde sti tu ca nu am mers eu cu 240 km?ai stat langa mine,sau crezi ca aici sunt soselele din romania

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu stiu daca intereseaza pe cineva,dar eu postez,masina pe fata are discuri de m5 e39 si pt cine nu stie are diametru de 345 -32 mm,si cu etrieri de 850i de 4 pistonase a care a trebuit sa modufic sistemul de prindere ,iar pe spate are frane de 745i,e65 cu diametru de 345.24mm dar pe spate nu a fost prea mult de modificat,pentru ca am pus fuzeta complecta,si nu a fost nevoie modificat decat dacat unde se prinde amortizorul.

poze

as ruga ca un operator sa inchid acest topic,sau adunat prea multi ingineri mecanici,habar nu au sa faca o pana si se baga aiurea in seama,cand s-a deschis acest forum,membri lui erau cu mai multa cumostinta de mecanicasi cu mai mai mult bun simt fata de ceilalti,acum toti si-au luat bmw sau facut membri si nu stie sa schimbe rezerva ,dar fac afirmati,vam pupat

 

unde "aici"? scrie ca esti din bucuresti.

sunt plecat de 3 ani in spania

 

unde "aici"? scrie ca esti din bucuresti.

uitate la tine ce numar de membru ai,si uitate si la mine ce nr de membu am ca sa nu-ti mai spun ca sunt mecanic de 15 ani si am avut mai multe bmw decate gagici ai avut tu

Link to comment
Share on other sites

domnu' Enescu... nu ma iau de creatia dumneavoastra privind franele - fiecare cu pasiunea si placerea lui !

...dar sa o spunem pe sleau: aveti mai multe greseli de ortografie si morfologie, decat...

 

L.E: am stat aprox. 10 minute si n-am gasit termen de comparatie <_<

Edited by CXX
Link to comment
Share on other sites

Domnule enescu. Cu multa stima si respect iti spun:

1. schimba tastatura ca scrie gresit

2. daca vrei sa-ti prezinti masina, fa-o cum trebuie: cateva poze, cateva detalii tehnice si apoi vii cu ce ai facut sau ce ai de gand sa-i faci (indiferent daca stie lumea sau nu cum arata un252d din 2001)

3. si eu am facut "modificari" masinii si mi-am cam luat-o cu niste comentarii, dar asta e riscul postarii pe forum. Primesti si laude dar si .. <_<

4. vazand ca esti cam de mult timp membru ar fi trebuit sa vezi ca cei care "fura curent" isi iau palme

Eu zic sa o iei de la capat cu prezentarea si ai sa vezi ca va fi totul ok, nu-i asa baieti?

 

P.S. da, pe langa Madrid pe unde nu prea sunt capsuni se merge numai de la 100 la 240km/h? Sunt doar curios, sa nu ma intelegi gresit.

Link to comment
Share on other sites

domnu' Enescu... nu ma iau de creatia dumneavoastra privind franele - fiecare cu pasiunea si placerea lui !

...dar sa o spunem pe sleau: aveti mai multe greseli de ortografie si morfologie, decat...

 

L.E: am stat aprox. 10 minute si n-am gasit termen de comparatie <_<

se poate.... am clavicula rupta si nu pot misca mana dreapta,si scriu cu un deget de la mana stanga,si trimit textul fara sa-l verific

Link to comment
Share on other sites

sper ca nu cu clavicula rupta ai mers cu 240km/h.aa... sa iti zic un secret. cand franele isi pierd eficienta la incalzire inseamna ca nu ai placute de calitate si nici lichid de frana sintetic.si eu am un 525 si iti garantez ca daca pun ferodo racing si lichid frana dot 5.1 de la ferodo franez la 95-98% din capacitate ta.oricum abs -ul face ca diferentele sa nu fie majore. cat despre piese sudate pe la frane: mai bine nu. Edited by pedro
Link to comment
Share on other sites

tare chestia cu franele....dc isi si fac treaba cum trebe ....e chiar super!!! totusi ai putea sa faci prezentare mai frumoasa la masina...ca sunt sigur ca mai are de oferit si alte chesti nu numa niste frane!!! bafta cu ea
Link to comment
Share on other sites

tare chestia cu franele....dc isi si fac treaba cum trebe ....e chiar super!!! totusi ai putea sa faci prezentare mai frumoasa la masina...ca sunt sigur ca mai are de oferit si alte chesti nu numa niste frane!!! bafta cu ea

O sa fac si prezentare si poze si tot ce trebuie,astept sa ma vindec sa ajung la munca pt ca mi-am comandat discuri zimmerman formula Z si placute ferodo racing. sa nu mai fie discuti ca frane sudate ba ca nu am bani de discuri noi......ETC va-m pupat pe toti

Edited by enescu
Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca intereseaza pe cineva,dar eu postez,masina pe fata are discuri de m5 e39 si pt cine nu stie are diametru de 345 -32 mm,si cu etrieri de 850i de 4 pistonase a care a trebuit sa modufic sistemul de prindere ,iar pe spate are frane de 745i,e65 cu diametru de 345.24mm dar pe spate nu a fost prea mult de modificat,pentru ca am pus fuzeta complecta,si nu a fost nevoie modificat decat dacat unde se prinde amortizorul.

poze

Ai sa vedem daca imi iese.

Acum un an am achizitionat un bmw 525 da din 2001.

 

Masina are de serie......

-dublu climatronic

-4 geamuri electrice

-oglinzi electrice incalzite heliomate rabatadile si antiorbire,nu stiu daca este corect spus

-xenon de fabrica

-dsc

-pdc

-hifi-system dsp

-senzoi de ploaie

-senzori de lumina

-jante 16 inc

Si cam atat.......dupa care au venit si mici modificari.Jante 19 model m5 e60 replici cu anvelope 275,30,19 spate si 255,35 19 fata.praguri interioare de m5.discuri de frana de m5 diametru 345-32,cu etrieri de frana de 850 cu patru pistoane,care nu sunt sudati,doar s-a astupat cu sudura gaurile de la fuzeta unde era montat etrierul de serie si facute alte gauri noi pt a putea fi montat noul etrier.si pe spate am montat fuzete complete de la un 745i e65 cu discuri noi zimmerman cu diametru 345-24 si placute textar,fara a modifica nimic.

Si acum mi-am comandat discuri de fata zimmerman formula Z si placute ferodo racing,si cam atat

Pozele sunt facute cu telefonul,nu au claritate buna

 

Acum va las pe voi sa comentati..............

post-880-1246290925_thumb.jpg

post-880-1246291014_thumb.jpg

post-880-1246291549_thumb.jpg

post-880-1246291609_thumb.jpg

post-880-1246291688_thumb.jpg

post-880-1246291876_thumb.jpg

post-880-1246292162_thumb.jpg

post-880-1246292431_thumb.jpg

Edited by enescu
Link to comment
Share on other sites

... care a trebuit sa modufic sistemul de prindere ....

WTF?

Nu te supara pe mine, dar nu cred ca esti normal cu treaba asta... tu ai idee ce forte sunt acolo in momentul franarii? <_< :)

Credema ca este bine facuta,am venit in decembrie anul trecut in tara si a mers super,si sunt 7mii km adica o mie de km pe zi cu o singura oprire pe zi,si inainte sa plec am verificato de cateva ori

Link to comment
Share on other sites

da pe unde ai venit din spania de ai facut 7000km? prin islada?si lucasuri albe , semnale galbene ,frane sudate, corcituri.... de ce iti bati joc de masina ta? sincer consider ca iti place sa te lauzi unpic dar nu prea te pricepi sa o faci . bafta!
Link to comment
Share on other sites

da pe unde ai venit din spania de ai facut 7000km? prin islada?si lucasuri albe , semnale galbene ,frane sudate, corcituri.... de ce iti bati joc de masina ta? sincer consider ca iti place sa te lauzi unpic dar nu prea te pricepi sa o faci . bafta!

Tie iti iese modestule,dus intors sun 7000km mai lasa slana ca te-ai inrosit de tot,ca sa nu iti mai spun ca mai am un audi a6 un m5 e34 si un kia carnival

Link to comment
Share on other sites

amu mai vii de-acasa.decat sa te supar mai bine nu mai zic nimic.bafta in continuare cu modificarile dar eu zic ca nu la frane trebuie umblat la un 525d. o suspensie sport. o turbina marita,un pachet aerodinamic sau m. astea sunt chestii pe care m le doresc eu la al meu.
Link to comment
Share on other sites

Ai ceva cu locuitorii Ardealului ? <_<

Nu frate nevasta mea este ardeleanca,cred ca este ce-a ma frumoasa parte a romaniei natura este la ea acasa si cu cei mai calmi oameni

 

amu mai vii de-acasa.decat sa te supar mai bine nu mai zic nimic.bafta in continuare cu modificarile dar eu zic ca nu la frane trebuie umblat la un 525d. o suspensie sport. o turbina marita,un pachet aerodinamic sau m. astea sunt chestii pe care m le doresc eu la al meu.

Mai eu acum am pe fata bilstein b6 ca de la gropile din romania cele originale cand am fost acasa s-a dus un amortizor

 

mai am un audi a6

La A6 ai si clima bizonica din fabrica?

Da si este din 2000 si are si xenon,dar sa sti ca eu nu am vazut fara cliatronic,a si stai linisti ca la-m luat sal vand

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.