Jump to content

Ajutati-ma cu niste sfaturi, va rog!


vip3r

Recommended Posts

aaa.. stiu ca este o problema majora si foarte delicata ! trebuie lucrat cu precizie milimetrica! compresia o sa o verifice pe fiecare piston in parte.. merg pe varianta asta in primul rand ca nu am bani sa iau alt motor acum ,in al 2-lea rand pentru ca am cumparat o caruta de piese pana acum si in al 3-lea rand pentru ca mi-au garantat multi k aia unde m duc sunt meseriasi si stiu ei ce sa faca.. asa sper si eu.. ca daca nu nu am incotro...oricum o sa anunt aici pe forum toate operatiile care s-au facut pe bloc,preturi ,cum iese etc. ca e bine de stiut

 

garantie la lucrare? sau doar cu pisele lor?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

aveai chiptuning sau era stock masina cand s-a produs nenorocirea ?

 

daca nu a avut ungere pe pistonul ala, putea sa aibe si pe mama CT-ului sub capota ca efectul era acelasi, si crede-ma ca am vazut cazuti destule cu aceleasi consecinte descrise de user-ul vip3r. Daca era injector ramas deschis intai aparea fenomenul de combustibil in ulei (sesizabil ca nivel crescut in baie, presiune slaba) apoi daca se continua exploatarea cu cilindrul "spalat" aparea intai "bataia de piston" ca urmare a uzurii segmentilor si implicit a jocului pistonului (detectabil acustic) iar in final daca nu se luau masuri....Asta una din cauze de absenta ungere,..A doua am zis mai sus..A 3-a poate veni de la pompa dar e putin probabil fiindca lui i s-a topit in prima instanta numai 1 piston (ar fi putut fi afectata "linia" intai...oricum ar fi interesant sa vedem cum arata cuzinetii maneton ...poate primim ceva poze mai ales cuzinetul de la pistonul ala. Eu unul sustin "cuzinet de biela rotit" ca si cauza, iar reparatia....macar sa bucseze toti cilindrii si sa se asigure ca pistonul cumparat are acceasi cota si greutate ca si celelalte.

Si apropo...ce legatura vezi intre CT si piston topit?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

ai dreptate

Acustic ma refeream ca odata ce segmentii sunt terminati, jocul intre piston cilindru se manifesta cu ceva zgomot.

Pentru diagnoza, parerile sunt impartite...un injector defect se detecteaza..faptul ca e deschis sau blocat ..asta mai greu cred...asta e simpla mea opinie...altii poate au alta..

Link to comment
Share on other sites

eu la fel am zis,cauza ar fi injector blocat,dar sunt ok.

<_< ce snt aceia cuzineti maneton? Masina era `stok` cand s-a produs evenimentul.. stoc adica 150 cp fara nici o modificare.

Inainte nu am auzit nici o bataie nimic. Doar tremuratul masinii in momentoul topirii pistonului.

Link to comment
Share on other sites

am fost astazi si am rectificat blocul motor! mi-au bagat mecanicii 2 camasi la 2 dintre cei 4 cilindri! arata ca nou acum.. pistoanele nu trebuiesc inlocuite. doar o recomandare sa pun segmenti noi. ceea ce si faceam. in fine..mi-au garantat k o sa mearga perfect.
Link to comment
Share on other sites

am fost astazi si am rectificat blocul motor! mi-au bagat mecanicii 2 camasi la 2 dintre cei 4 cilindri! arata ca nou acum.. pistoanele nu trebuiesc inlocuite. doar o recomandare sa pun segmenti noi. ceea ce si faceam. in fine..mi-au garantat k o sa mearga perfect.

 

 

2 camasi din 4 posibile..Cum le-a rectificat? Cota nominala?..Sau cumva le-au facut la cota celorlalte 2 ramase nebucsate...ceilalti 2 cilindrii ramasi nebucsati pot avea alezaj putin mai mare datorita uzurii decat cele 2 bucse si sa nu cumva sa-ti cauzeze la compresie..

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

si ce simptome ar putea avea masina? crezi ca nu m-ar fi atentionat el daca era?zic si eu.

 

si motivul pentru care nu ar merge ar fi? <_<

 

pai gandeste-te si tu...2 bucse honuite la valoarea nominala si 2 cilindrii cu uzura normala...

Link to comment
Share on other sites

cele 2 camasi care le-au bagat le-au facut la cota standard! la fel ca celelalte 2! ce sa zic.. ramane de vazut cum merge!

 

aa am uitat sa zic! Reparatia blocului motor am facut-o in localitatea Ozun,judetul Covasna! a costat 350ron!

Este un atelier imens,au pe stoc sute,poate mii de blocuri motoare chiulase si arbori la rectificat!

Eu cred ca stiu bine ce fac aia.. sa speram ca o sa tina!

Link to comment
Share on other sites

deci.. nu stiu de ce zici ca in viata ta nu ai auzit.. ca practic nu a facut decat sa faca toata gaurile alea la fel.. mai pe intelelesul tuturor.. a largit-o putin si a bagat camasa.. cotele ,dimensiunile au ramas aceleasi. nici eu nu-s mecanic si nu ma pricep dar chestia asta o pot intelege.
Link to comment
Share on other sites

deci.. nu stiu de ce zici ca in viata ta nu ai auzit.. ca practic nu a facut decat sa faca toata gaurile alea la fel.. mai pe intelelesul tuturor.. a largit-o putin si a bagat camasa.. cotele ,dimensiunile au ramas aceleasi. nici eu nu-s mecanic si nu ma pricep dar chestia asta o pot intelege.

 

 

ok, tu stii mai bine si nu te contrazic.

Ce voiam sa-ti spun este ca daca bucsezi un bloc, de regula se bucseaza TOTI cilindrii.

Link to comment
Share on other sites

Domnul @DanS m-a bagat in ceatza...

On topic: si eu din cate stiu la o reparatie motor sau orice obiect care include mai multe piese identice, se rectifica toate nu doar unu, doi, trei sau.....oricum speram sa iasa treaba buna din motorul ala <_< Numa' bine!!!

Edited by iulian.purcari
Link to comment
Share on other sites

si eu mergeam pe acest principiu. sa bucsez pe toti clindril. dar meseriasul ala de la atelier a zis k nu-i nevoie. nu este neceesaara decata bucsare a 2 dintre cilindri! in fine.. sper din tot sufletul sa mearga ca mi-a mancat toti banii nervii si timpul.
Link to comment
Share on other sites

A facut cineva pana acum operatia de honuire alezare si bucsare la blocul motor? mie mi s-a topit un piston(e46 150cp diesel 2002). si mi-a deformat un cilindru din blocul motor. am cumparat un set segmenti noi si un piston de la dezmembrari. si acum trebuie sa rectific blocul. imi introduc o camasa in gaura deformata. Nu stiu exact procedura!

Intrebarea mea este daca am cumparat pistonul care trebuie cu segmenti( cod segmenti STD cod piston STD -standard) sau trebuiesc altii mai mici?

A mai facut cineva operatiunea astea? Costuri ceva?

Va multumesc

 

ia-ti alt motor adus de dincolo! iesi mult mai ieftin si eviti alte probleme care pot aparea

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am facut motorul! A iesit bine. Motorul merge ca nou.

Am pus segmenti noi,garnitura pompa apa garnitura baie ulei garitura capac motor garnitura capac distributie simeringuri noi,piston de la sh.

Nu ma asteptam sa toarca asa frumos.. si sa mearga asa bine! in fine.. sper sa tina!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.