Jump to content

Eroare becuri arse E46


gogu_aviatorul

Recommended Posts

De cateva zile, uneori cand cand cuplez contactul, pe bord imi indica eroarea de becuri arse in spate (ambele). In momentul cand apas pedala de frana, indicatia de pe bord se stinge si totul functioneaza normal. Nu este niciun bec ars, le-am curatat, le-am verificat si toate functioneaza absolut normal fara nicio problema. Dar totusi uneori aceasta eroare apare cand pornesc masina. A mai patit cineva asa ceva? Care ar fi posibilele cauze si cum ar putea fi rezolvata? Va multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

daca ai mers pe un teren accidentat, cum am facut eu, s-au miscat becurile in socluri... dar dupa repozitionare, s-a rezolvat.

cred ca e cea mai plauzibila varianta!la 525d al meu dupa un drum mai accidentat mi-a aparut in bord eroare la bec stop dreapta si tot piuia.m-am dat jos si ele functionau normal <_< am mai mers putin si s-a stins.apoi am luat o groapa mai maricica si iar mi s-a aprins.acum numai am nici o eroare..

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri. O sa incerc toate variantele, adica sa schimb becurile si sa curat contactele. De la fire nu cred sa fie o problema deoarece becurile functioneaza perfect. Insa acea indicatie de becuri arse in spate care apare cand pun contactul este deranjanta, dar imediat ce apas pedala de frana indicatia se stinge. Tot ciudat este si faptul ca indicatia a aparut in acelasi timp la ambele becuri , dreapta si stanga. Sper sa se rezolve odata cu schimbul becurilor si curatarea lor.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri. O sa incerc toate variantele, adica sa schimb becurile si sa curat contactele. De la fire nu cred sa fie o problema deoarece becurile functioneaza perfect. Insa acea indicatie de becuri arse in spate care apare cand pun contactul este deranjanta, dar imediat ce apas pedala de frana indicatia se stinge. Tot ciudat este si faptul ca indicatia a aparut in acelasi timp la ambele becuri , dreapta si stanga. Sper sa se rezolve odata cu schimbul becurilor si curatarea lor.

 

 

salut. exact aceeasi problema o am si eu pe E46. si mai "frumos " e ca s-a aprins vineri cand era si la ITP la RAR. Noroc ca la pedala de frana a disparut. Becurile functioneaza normal, le-am verificat dar cand verificat spate stanga carcasa de plastic cu contactele pt becuri am descoperit ca un picior de la mufa era topit ( mufa in care intra piesa 15 ).

Probabil e chiar contactul ce face masa.

Am fost la un electrician si mi-a spus ieri ca e f posibil sa fie cauza pt scurt pe toate becurile spate de unde rezulta si eroarea din bord. Acum trebuie sa cumpar piesa 3 care e destul de scumpa.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=63&fg=20

Stie careva vreun schrott in Timisoara sau in imprejurimi ca n-as lua unul nou?

Cheers

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema ca la toate e46....nu e nici o problema cu becurile...mergi la un electrician de masini si zi sa iti refaca legaturile dintre fire si soclurile din spate pentru ca in timp astea se deterioreaza si nu mai fac contact cum trebuie...si la mine se stingea eroarea cand puneam frana dar din cauza ca se aprindea si becurile de mers inapoi <_< o sa te coste vreo 30 ron sa ti le remufeze !
Link to comment
Share on other sites

este o problema comuna la e46, s-a discutat intr-un topic vechi pe o gramada de pagini, este de la mufa mare care conecteaza stopul - mai precis papucul cu masa .. firul cel mai gros negru.. se rezolva daca tragi masa separat ( o sa observi ca exista deja un loc pe placuta unde se poate conecta un papuc cu firul gros negru.. nu stiu cat de explicit am fost.. o sa caut topicul si revin
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema si la mine,,,sta aprins eroare bec ars stanga spate insa desi am curatat si verificat contactele imi dispare doar cand aprind pozitiile/farurile. Daca sunt stinse imi sta aprins.Inca nu i-am dat de cap...poate masa face figuri ...
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
aceeasi problema o am si eu, dar nu e de la firul de masa din portbagaj; am masurat si cauza ar putea fi stopul de pe luneta: am 8,5V in stand by (pe stopuri am 0 V), iar daca apas frana urca la 11,8V (la fel ca si voltajul stopurilor); inseamna ca pe undeva am o problema cu firele ce alimenteaza al treilea stop ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.